wil een modje indien gewenstquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:40 schreef Saffier het volgende:
Noah wat knap zegArme Fons, wat lastig jongen. Hij heeft geen kloofje ofzo, dat het daaraan kan liggen? Ik heb geen tips voor je helaas.
Tobias moet volgende week weer naar het CB,de 3-jaar check met de ogentest enzo, maar ik zat te bedenken, krijgt hij dan ook nog een prik?
Ja, ik heb het er zelfs met de psycholoog over gehad, om te vragen of het verstandig was om het te vertellen bij de intake van het kdv of van de basisschool straks. Op zich vind ik het wel een fijn idee dat Anna van 'buiten af' extra in de gaten wordt gehouden voor het geval het met mij niet goed gaat. Van de andere kant, kan het goed zijn dat er teveel op gelet wordt. En zeker in een dorp als waar we nu wonen, wil ik niet dat ze het stempeltje krijg van het kind met de depressieve moeder.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:06 schreef Moonah het volgende:
Och Ypselke, maak je je echt zo druk om hetgeen er in jullie dossier staat? Ik vraag me af hoor, of je kind werkelijk zo'n groot stempel daarvan meekrijgt.
Ey zo heet ik ook, zonder hquote:1 april 2005: Tomas, zoon van Tearsong
Moeilijke afweging. Ik denk dat Anna er niet direct onder lijdt, maar extra aandacht is vaak niet erg. Goed dat je het besproken hebt met de psycholoog.quote:foto Op dinsdag 14 oktober 2008 14:53 schreef YPPY het volgende:
Ja, ik heb het er zelfs met de psycholoog over gehad, om te vragen of het verstandig was om het te vertellen bij de intake van het kdv of van de basisschool straks. Op zich vind ik het wel een fijn idee dat Anna van 'buiten af' extra in de gaten wordt gehouden voor het geval het met mij niet goed gaat. Van de andere kant, kan het goed zijn dat er teveel op gelet wordt. En zeker in een dorp als waar we nu wonen, wil ik niet dat ze het stempeltje krijg van het kind met de depressieve moeder.
Dat niet-luisteren...wat herken ik dat erg! Bij ons werkt het (vooral bij Emma) SOMS als een trein om 'reversed psychology' toe te passen. En 1-2-3 werkt ook SOMS goed. Het gaat nu elke dag erom wie er het slimste is, want als ik het op een slimme manier aanpak hoeft er niet zo driftig gedaan te worden door haar. Maar vaak nog... oh oh...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:49 schreef Vicky het volgende:
Pff volgens mij heeft mijn kind momenteel kapotte oren, ze luistert voor geen meter. Of ik nou hard of zacht praat, ze lijkt me gewoon niet te horen.. maar als ik lfluister of ze een snoepje wil dan hoort ze me ineens wel...
We mogen dalijk weer even naar de huisarts. Een tijdje geleden had ze steeds al plekjes op dr lijf. Hebben toen hormonencremmetje gehad maar die werkte niet, sterker cremmetje gehad maar die werkte ook niet goed genog want mevruow heeft nog steeds plekjes op dr lijf. En ze heeft ook blaasjes op dr billen terwijl ze alleen nog maar een luier aanheeft als ze moet slapen.
Wat knap van Noah!
Safier, met 3 krijgen ze geen prik, met 3,5 wel
Ik heb hier nog wel een plekje over. De muur is nu voor de helft gedaan... schoonpa smeert haar er zó bijquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 07:57 schreef Suzanna het volgende:
Oh oh... succes Bass-Miss, ik heb er ook ervaring mee, hier is het ook bij tijd en wijlen drama geweest. Misschien heeft hij verstoppig? Dat was hier de boosdoener. Uit ervaring weet ik ook dat de meeste kinderen uiteindelijk wel gaan als het echt echt echt moet. Maar het leverde hier wel een hoop gehuil op!
Wel fijn om te weten trouwens, dat andere ouders het dwarse gedrag herkennen. Noa is echt vaak onuitstaanbaar. Ik hoop maar dat het over gaat als ze naar school gaat, anders ga ik haar achter het behang plakken
Ooh die liedjes, ik word helemaal gestoord ervan. Met die stomme cavia/hamster/whatever..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:28 schreef Jelief het volgende:
JA! Emma vind het helemaal geweldig. Ik vind het leuk omdat het zeg maar actie tv is, er wordt ook nog wat aan het kind gevraagd. Maar verder
Dat is inderdaad ernstig! Ik kan alleen de eerste vier regels maarquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:42 schreef Jelief het volgende:
Het erge is dat ik dat wonderteamliedje helemaal mee kan zingen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop