quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
Zou deze vriend nog naar de meet komen?quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:00 schreef Sackboy het volgende:
Het zou toch afgelopen zijn met het spammen van dat zielige kaste geneuzel? Bio?
Mensen die denken dat ze van 'stand' zijn.
Topic kan wel flink opgeschoond worden dacht ik zo.
Hij is homo met z'n rapper broer.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:09 schreef IQM het volgende:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Het zal je 'zoon' maar wezen...
FALER..quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:10 schreef Baas_der_KLB_SC het volgende:
[..]
Ik kan de TT niet aanpassen?
Ik ben geen kloon!quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:12 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
FALER..
Ook nog eens het nummer vergeten.
Kutkloon.
Je bent een failure, zoveel is nu wel duidelijk.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:13 schreef Baas_der_KLB_SC het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon!Ik ben een baas!
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:10 schreef Baas_der_KLB_SC het volgende:
[..]
Ik kan de TT niet aanpassen?
De baas van je micropiemel zeker.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:13 schreef Baas_der_KLB_SC het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon!Ik ben een baas!
Is een keer wat anders hequote:Op vrijdag 7 november 2008 00:09 schreef IQM het volgende:
Ja !quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:13 schreef Broekpaling het volgende:
Viking, had je mijn post over die festivals nog gelezen?
Maar daar kom ik dan ook nooit.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is een keer wat anders he.
Hij staat ook in m'n fobo jwz.
Homoquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hij is homo met z'n rapper broer.
Zou ik ook doen...quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:15 schreef IQM het volgende:
Anywayz0rz, ik ga slapen. 1337!
Gers !quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Homo?? Gadver als ik ergens een hekel aan heb
.
Homoseksualiteit![]()
![]()
![]()
.
Uiteraard. Zie ik je daar? Dan geef ik je een kusjequote:Op vrijdag 7 november 2008 00:08 schreef Emimich het volgende:
[..]
Zou deze vriend nog naar de meet komen?
Wat is je naam eigenlijk?quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:17 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Uiteraard. Zie ik je daar? Dan geef ik je een kusje
Dan zou hij toch niet zo kanker irritant doen of wel ?quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Wedden dat die gast een kloon is van KOP
-Baas, baas, ik heb de schat gevonden!quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Je bent een failure, zoveel is nu wel duidelijk.
Grapje hequote:
Mwehe, hoop dat hij ja zegt binnenkort.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:15 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ja !
Dat is goed nieuws !![]()
Ik kijk er naar uit om samen kankerdronken over Wacken te struinen
QFTquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Homo?? Gadver als ik ergens een hekel aan heb
.
Homoseksualiteit![]()
![]()
![]()
.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:16 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Gers !![]()
NEE.
En ik kom tot de ontdekking dat ik maar 1 blikje had meegenomen.
Dus smste ik Mirre even of zij wist of ik ze nou had meegenomen of niet.
Kreeg ik terug.
Sorry liefste, je weet wat ik heb gezegd over caffeine.
Werk ze nog en tot snel !
Hou van je Kus
Sir, yes Sirquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:15 schreef De_Ananas het volgende:
Juup, laat die kloon gebanned worden.
Jaloers?quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:15 schreef De_Ananas het volgende:
Juup, laat die kloon gebanned worden.
KOP is ook een kloon..quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Wedden dat die gast een kloon is van KOP
Weet ik toch schoonheid !quote:
Vorig jaar hebben wij een winkelwagen omgetoverd tot tankquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mwehe, hoop dat hij ja zegt binnenkort.
Neenquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:18 schreef gers het volgende:
[..]
![]()
![]()
toevallig geen keet van de spoorwerkers
Dat moet wel de meest irritantste kloon van heel Fok! zijn dan.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:20 schreef Broekpaling het volgende:
Wie haal kloon Stella er even bij?
Dat vertel ik pas op de meetquote:
Honkersquote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:20 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Weet ik toch schoonheid !
[..]
Vorig jaar hebben wij een winkelwagen omgetoverd tot tank
Met vuurwerk en dergelijke![]()
Zoek maar eens op youtube Wacken tank![]()
[..]
Neen
Het zit mij ook niet mee
quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:22 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat vertel ik pas op de meet![]()
[..]
Honkers![]()
Nog erger dan 'Units'
gersquote:
Is je naam zo erg?quote:
Een biertje kan je krijgen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:17 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Uiteraard. Zie ik je daar? Dan geef ik je een kusje
Maar toch I. Duizenden tienermeisjes die je aanbidden en willen neuken, ik zou het haast overwegen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:09 schreef IQM het volgende:
quote:
Nee.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:25 schreef Emimich het volgende:
Geloven jullie mij als ik zeg dat ik geen kloon heb?
haal dat lekker er maar vanafquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
gers! Lekker geleerd vandaag
?
Hoe kom jij aan die kennis?quote:
Jij bent 'Baas_der_KLB_SC"?quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:25 schreef Emimich het volgende:
Geloven jullie mij als ik zeg dat ik geen kloon heb?
W-T-Fquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:24 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kanker wat waren we toen dronken.
Tijdens dit filmpje hebben we de loop gesloopt
We waren eerst romeinse kaarsen aan het afschieten op de buren enzo![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:25 schreef gers het volgende:
[..]
haal dat lekker er maar vanaf![]()
owja homo;s
We hebben toen ook meer dan 300 euro verzopen aan halve liter blikken ( alleen op de eerste nacht al )quote:
Die info ook.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:24 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kanker wat waren we toen dronken.
Tijdens dit filmpje hebben we de loop gesloopt
We waren eerst romeinse kaarsen aan het afschieten op de buren enzo![]()
![]()
The truth hurts these days..quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:26 schreef Broekpaling het volgende:
Jij bent 'Baas_der_KLB_SC"?
Juh daar moeten we het nog even over hebben.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:27 schreef Broekpaling het volgende:
Hoe ga je het trouwens doen met Mirre? Die is dan 9 maanden zwanger.
Het lijkt me nu al hilarisch.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:27 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
We hebben toen ook meer dan 300 euro verzopen aan halve liter blikken ( alleen op de eerste nacht al )![]()
We konden niet eens meer ontbijt halen de volgende ochtend.![]()
Wel hebben we een mooie toren van lege blikjes gemaakt
Kennis is de sleutel der vooruitgang.quote:
En ik maar denken dat elke flab van je borst tot je navel een account op zich waard was..quote:
BAASquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:27 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
We hebben toen ook meer dan 300 euro verzopen aan halve liter blikken ( alleen op de eerste nacht al )![]()
We konden niet eens meer ontbijt halen de volgende ochtend.![]()
Wel hebben we een mooie toren van lege blikjes gemaakt
Een wijze man uit de randstad zei ooit: Leen nooit een boek uit aan een boekhouder.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tevens: stilstand is achteruitgang.
Zelden zo'n oppervlakkig, intolerant, kankerventje als jij meegemaaktquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:29 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
En ik maar denken dat elke flab van je borst tot je navel een account op zich waard was..
Klonen
Klonen die problemen in R&P hebben 14.gif.
Relklonen![]()
Ik bedoel uberhaupt of je wel heengaat?quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:28 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Juh daar moeten we het nog even over hebben.
Dit word dan waarschijnlijk mijn laatste festival voorlopig.![]()
Goeiequote:Op vrijdag 7 november 2008 00:30 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Een wijze man uit de randstad zei ooit: Leen nooit een boek uit aan een boekhouder.
van de tnt in hong kongquote:
GT is heldquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zelden zo'n oppervlakkig, intolerant, kankerventje als jij meegemaakt.
Ik ben te goed ik weet 'tquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:32 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
whehehe ik ga de goede kant op!
Je hebt trouwens nog nooit zoiets liefs tegen mij gezegd
helemaal alleen das engquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:31 schreef Broekpaling het volgende:
gers, kom ook naar wacken.![]()
Ik neem trouwens een aanhanger bier en eten mee.![]()
Waar haal je deze onzin nou weer vandaan?quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben te goed ik weet 't.
Grow up.
Kan er zo nog wel een paar opnoemen hoorquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zelden zo'n oppervlakkig, intolerant, kankerventje als jij meegemaakt.
De_ananas is een baasquote:
Doe maarquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kan er zo nog wel een paar opnoemen hoor
En bedankt, Juupske. Hou ook van jou.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Namen en rugnummers bitte.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:35 schreef Juup© het volgende:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:36 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
En bedankt, Juupske. Hou ook van jou.
Lekker.quote:
Nee laat je niet gekmaken door de medicijnfabrikanten uit amerika en de NWO. De aarde draait, niet jij!quote:
Nu niet terugkrabbelen, noem een paar goede namen en dan je wellicht de onvoorstelbare eer mee om volgende maand te promoveren in het kaste-stelsel!quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Lijkt mij niet zo verstandig, maar wilde het even mededelen.
Bedankt voor je mededelingquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Pandit Emimich, in welke kaste zetelt mijn naam?quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:37 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nu niet terugkrabbelen, noem een paar goede namen en dan je wellicht de onvoorstelbare eer mee om volgende maand te promoveren in het kaste-stelsel!
'En dan nu over naar het weer...'quote:
Okequote:Op vrijdag 7 november 2008 00:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:37 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Nee laat je niet gekmaken door de medicijnfabrikanten uit amerika en de NWO. De aarde draait, niet jij!
Niemand houd hier van mij, and frankly i don't give shit anymorequote:Op vrijdag 7 november 2008 00:36 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
En bedankt, Juupske. Hou ook van jou.
De kaste: bij voldoende activiteit zijt gij er volgende maand bijquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:39 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Pandit Emimich, in welke kaste zetelt mijn naam?
quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Wie a zegt, moet ook slikken.
En zit je zelf in de hoogste kastequote:Op vrijdag 7 november 2008 00:42 schreef Emimich het volgende:
[..]
De kaste: bij voldoende activiteit zijt gij er volgende maand bij
Dit klinkt nogal emo, weet niet of dat je bedoeling was maar anyway.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Niemand houd hier van mij, and frankly i don't give shit anymore
Nee, dat heb je dan verkeerd gelezen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:43 schreef Fascination het volgende:
En zit je zelf in de hoogste kaste?
!!!!
Dat komt omdat de lamzakken naast je, ik noem geen namen, een veel lakser beleid voeren.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja, maar daar kan niet al teveel gewicht op, en de andere kastes eronder moeten ook nog functioneren. Ik verzoek je om geen kwaliteitsuser te worden.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
En zit je zelf in de hoogste kaste?
!!!!
Eerst welquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:44 schreef Broekpaling het volgende:
Volgende maand pwn ik kaste op plek 1.!
Mm whatever, it's still sadquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:44 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nee, dat heb je dan verkeerd gelezen.
Ik wordt ondergewaardeerd!quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:42 schreef Emimich het volgende:
[..]
De kaste: bij voldoende activiteit zijt gij er volgende maand bij
Kleuter dat je bentquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:45 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ja, maar daar kan niet al teveel gewicht op, en de andere kastes eronder moeten ook nog functioneren. Ik verzoek je om geen kwaliteitsuser te worden.
KLB pwnen in de breedste zin van het woord.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:47 schreef NoelGallagher het volgende:
hoe kan ik van kaste 2 naar kaste 1 ?
Door nu een kwaliteitstopic te openenquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:47 schreef NoelGallagher het volgende:
hoe kan ik van kaste 2 naar kaste 1 ?
Hm...quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:48 schreef Emimich het volgende:
[..]
KLB pwnen in de breedste zin van het woord.
Ik ga al een tijdje met een schone dame om (zie daar mijn rede van afwezigheid de laatste 4 maanden) die mij echter nu al 5 weken probeert te negeren (wat overigens meestal niet luktquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kleuter dat je bent. Je mag me gerust over je problemen vertellen hoor
?
Nou gewoon jwz.quote:
P---w---n---e---nquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:48 schreef Emimich het volgende:
[..]
KLB pwnen in de breedste zin van het woord.
DOEN JEWAODSquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou gewoon jwz.
Bovendien zou ik een andere indeling maken.
Jajaquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:49 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ik ga al een tijdje met een schone dame om (zie daar mijn rede van afwezigheid de laatste 4 maanden) die mij echter nu al 5 weken probeert te negeren (wat overigens meestal niet lukt)
quote:
Slecht.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb deze week max 22 uur geslapen incluis vanacht.
Is dat je beste antwoord? Vertel ik je hier gewoon mijn levensverhaal, is het weer niet goed. Zullen we het dan maar over eten hebben!?quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:54 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Is dat je beste antwoord? Vertel ik je hier gewoon mijn levensverhaal, is het weer niet goed. Zullen we het dan maar over eten hebben!?
NRquote:
Hoezo negeert ze je dan? Ben je niet lief geweestquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:54 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Is dat je beste antwoord? Vertel ik je hier gewoon mijn levensverhaal, is het weer niet goed. Zullen we het dan maar over eten hebben!?
MANNENquote:
Tsk dat is niet waar.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zit in haar klas (scholieren ftw), en ze heeft dezelfde keuzevakken, en hetzelfde alles. Daarnaast kom ik haar naam echt op de gekste dingen tegen (in het nieuws, op repetities van leraren die haar niet kennen, als scooternaam - terwijl ik nooit naar scooternamen kijk) en zit ik gemiddeld 6 uur per dag met haar opgescheept.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoezo negeert ze je dan? Ben je niet lief geweest?
En negeren is 't kutste wat er is btw.
Ze kunnen ook meteen de stekker eruit trekkenquote:Op vrijdag 7 november 2008 01:00 schreef Sackboy het volgende:
Remlof, misschien kan ik wel mod worden?
Ik had een leven, voor even.quote:
Ga ik nu even doenquote:Op vrijdag 7 november 2008 01:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Lees mijn posts voordat je weg ging.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ze kunnen ook meteen de stekker eruit trekken
Owquote:
Welke teringdebiel gaat zijn scooter nou een naam gevenquote:
Hoe die krengen heten.quote:
Hey, het is mij gelukt.quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:00 schreef Sackboy het volgende:
Remlof, misschien kan ik wel mod worden?
OHHH merken?!quote:
Had je ook die vroagen over hoe met Mirre en zwanger gelezen?quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:05 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ow![]()
Dan heb ik niets gezegd enzulks.
En die aanhanger bier en eten klinkt prima
Jaa, de Ibiza in Seat Ibiza. Snapt u?quote:
Huh?quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:07 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Jaa, de Ibiza in Seat Ibiza. Snapt u?
Jups.quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Had je ook die vroagen over hoe met Mirre en zwanger gelezen?
Oh, merken en daar de types van..quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:07 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Jaa, de Ibiza in Seat Ibiza. Snapt u?
Niet de merknaam, maar de serienaam.quote:
Mmm ik neem aan dat je goede vriend (quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:01 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ik zit in haar klas (scholieren ftw), en ze heeft dezelfde keuzevakken, en hetzelfde alles. Daarnaast kom ik haar naam echt op de gekste dingen tegen (in het nieuws, op repetities van leraren die haar niet kennen, als scooternaam - terwijl ik nooit naar scooternamen kijk) en zit ik gemiddeld 6 uur per dag met haar opgescheept.
En in die 6 uur weet ze me gewoon nogsteeds te negeren
Samenvatting van wat er eerder was gebeurd:
We waren vaak samen
Ik was dronken terwijl zij vroeg was gaan slapen(breezertjuhss zul je nu vast denken, maar nee. Geen sterke drank voor GT.)
Ik stuur een smsje dat ze enorm veel betekent voor me.
In de hevigste kater ooit heb ik haar snel, voordat ze nog wakker was een smsje gestuurd dat het 'een grapje was' omdat ik geen reactie kreeg (en dat ze me misschien zou afwijzen).
Sindsdien is het zo![]()
![]()
maar dit is mij niet gebeurd, maar een hele goede vriend van me.
Hopen dat alles goed loopt.quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:08 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jups.
Als het kindje eerder geboren word dan moet ik gewoon gaan van Mirre.
En als het kindje echt tijdens dat weekend zou komen.
Dan ga ik uiteraard niet
MAAR
Mijn genen kenende.
Komt hij/zij veel te vroeg en is er niets aan de hand
quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:09 schreef Noorsbloed het volgende:
Buren uitlachten op graspop in de ochtend
quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:09 schreef Noorsbloed het volgende:
Buren uitlachten op graspop in de ochtend
Gaat helemaal goed komenquote:
Gerske ..quote:
hoe dichter bij dort hoe rotter het wordtquote:Op vrijdag 7 november 2008 01:12 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Gerske ..
Jij moet eigenlijk zaterdag mee naar Dordrecht
Daarom !quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:12 schreef Emimich het volgende:
Te vroeg geboren Noors kindje, zo'n viking ramt zichzelf gewoon uit die buik!
Hoe vertel je een verhaal aan iemand die met je omging alsof je al 15 jaar met elkaar iets deelde, maar van de ene op de andere dag ongeïntresseerd, zelfs soms geïrriteerd en verveeld ging reageren??!?!?!?quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mmm ik neem aan dat je goede vriend () haar dat verhaal ook heeft verteld? Wel een beetje kinderlijk van haar
. Mocht ze na dat verhaal je goede vriend nog negeren, dan moet hij haar ook negeren, werkt 't best meestal.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:12 schreef gers het volgende:
ziet er toch wel sjiek uit zon campingfestival![]()
en natuurlijk aan het einde je tent op het kampvuur gooien
Ga mee naar Wacken of Graspop danquote:Op vrijdag 7 november 2008 01:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil weer naar een festival...
Neen maar jij zou nog mee gaan naar een metal concertquote:Op vrijdag 7 november 2008 01:13 schreef gers het volgende:
[..]
hoe dichter bij dort hoe rotter het wordt
Je moet eens na 3 dagen op zo'n dixi zitten...quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:14 schreef Fascination het volgende:
Lijkt me zo'n ranzige bende in zo'n tentje te bivakkeren voor enkele dagen op een festival.
das juist de charmequote:Op vrijdag 7 november 2008 01:14 schreef Fascination het volgende:
Lijkt me zo'n ranzige bende in zo'n tentje te bivakkeren voor enkele dagen op een festival.
Moahquote:Op vrijdag 7 november 2008 01:14 schreef Fascination het volgende:
gewoon s ochtends wat vlinders gooienquote:Op vrijdag 7 november 2008 01:15 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]Ja op wacken hadden we er een complete vuurwerkbom van gemaakt
Was wel gaaf.
Alle tenten met elkaar verbonden met siervuurwerk
[..]
Ga mee naar Wacken of Graspop dan
[..]
Neen maar jij zou nog mee gaan naar een metal concert
CZquote:
thuis, maar niet op fokquote:
Pukkelpopquote:
quote:
Niet er omheen praten !quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:16 schreef gers het volgende:
[..]
gewoon s ochtends wat vlinders gooien
quote:
quote:
geen vervoer enzo naar me geliefde stadjequote:Op vrijdag 7 november 2008 01:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Niet er omheen praten !
Mee zaterdag !
Zuipen !
Metal concert !
RELUUUUH
Het was zo stilquote:
Mail ofzo? Vind 't een beetje een overdreven reactie na die actie van jou. Wat vinden de mede-sc'ers ervan?quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:13 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Hoe vertel je een verhaal aan iemand die met je omging alsof je al 15 jaar met elkaar iets deelde, maar van de ene op de andere dag ongeïntresseerd, zelfs soms geïrriteerd en verveeld ging reageren??!?!?!?
Sorryquote:
Je vermaakt je er vast welquote:
Met de tjoek tjoek !quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:17 schreef gers het volgende:
[..]
geen vervoer enzo naar me geliefde stadje
ja moar die rijd s'nachts niet meerquote:Op vrijdag 7 november 2008 01:18 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Je vermaakt je er vast wel
[..]
Met de tjoek tjoek !
Ik ken ze niet eens.quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]Slaap lekker Broekpaling
Btw ga je zaterdag ook naar Soilwork ?
Hmm Ik vind het ook een raar verhaal ja.quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mail ofzo? Vind 't een beetje een overdreven reactie na die actie van jou. Wat vinden de mede-sc'ers ervan?
Die zijn nog niet echt bekend met het begrip 'sociaal contact'quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mail ofzo? Vind 't een beetje een overdreven reactie na die actie van jou. Wat vinden de mede-sc'ers ervan?
Nou en.quote:
Neen maar het is maar 16 euroquote:Op vrijdag 7 november 2008 01:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ken ze niet eens.
Heb je kaartje over dan?
Ik hou heel erg van hygiene en wil me elke dag douchen, mijn haren wassen en fohnen maar dat kan daar niet en dan voel ik me viesquote:Op vrijdag 7 november 2008 01:15 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Moah
Het zijn de enigste dagen in het jaar dat ik mij niet hoef te douchen van Mirre![]()
![]()
Maar er zijn ook douches en dergelijke hoor
Moeilijk..quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
durf het eigenlijk nietquote:Op vrijdag 7 november 2008 01:20 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Nou en.
Dan trekken we de nacht gewoon door !
[..]
Neen maar het is maar 16 euro
Mjah je zou er alleen niet kunnen fohnenquote:Op vrijdag 7 november 2008 01:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik hou heel erg van hygiene en wil me elke dag douchen, mijn haren wassen en fohnen maar dat kan daar niet en dan voel ik me vies.
Maar 't lijkt me wel heel gezellig. Zou nog wel eens naar lowlands willen
.
Een SC'er in nood en je wilt me niet helpenquote:Op vrijdag 7 november 2008 01:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Ga godver naar r&p ofzosentimenteel gemekker.
Nobel streven !quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:21 schreef Cyberzone het volgende:
Ik ga de nacht proberen door te komen met maar 6 uurtjes slaap en om half 1 opgestaan
quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:21 schreef gers het volgende:
[..]
durf het eigenlijk niet![]()
al die metalgasten![]()
dordrecht
Watje, ik slaap 5 uur per nacht door de weekquote:Op vrijdag 7 november 2008 01:21 schreef Cyberzone het volgende:
Ik ga de nacht proberen door te komen met maar 6 uurtjes slaap en om half 1 opgestaan
quote:
Ik vind die kwesties altijd veel te moeilijk enzulksquote:Op vrijdag 7 november 2008 01:22 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Een SC'er in nood en je wilt me niet helpen![]()
Bazen en managers zijn er voor elkaar!
Uhm, ja eerste keer festival was in een tentje en weinig hygiene, tweede keer ging in in een hotel slapen met veel hygienequote:Op vrijdag 7 november 2008 01:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik hou heel erg van hygiene en wil me elke dag douchen, mijn haren wassen en fohnen maar dat kan daar niet en dan voel ik me vies.
Maar 't lijkt me wel heel gezellig. Zou nog wel eens naar lowlands willen
.
Hmm Ik vind het ook een raar verhaal ja.quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:22 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ja maar als ze op persoonlijk contact niet reageert zal je goede vriend 't wel zo moeten doenquote:Op vrijdag 7 november 2008 01:20 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Die zijn nog niet echt bekend met het begrip 'sociaal contact'
Maar over de mail/sms/msn is ook weer zo afstandelijk, en dan kan ze veel makkelijker ontkennen. (wat ze ook doet)
Mijn levensverhaal, wat doe je!?quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:54 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
ik weet wel wat ik misquote:Op vrijdag 7 november 2008 01:22 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
Tsk.
Wel je weet niet wat je mist !
Ik ben om 5 uur 's ochtends gaan slapen. en ik stond om 13.30 op. Moest naar de kapperquote:Op vrijdag 7 november 2008 01:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Watje, ik slaap 5 uur per nacht door de week
ACHTUNG !quote:
Ik denk dat ik dat inderdaad ga doen, of ze nou wilt luisteren of nietquote:Op vrijdag 7 november 2008 01:22 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hmm Ik vind het ook een raar verhaal ja.
Als ik die goede vriend was ()
Dan zou ik haar eens apart nemen en gewoon eens eerlijk vragen wat er aan de hand is.
En ook eerlijk zeggen dat je er wel mee zit en gewoonweg niet snapt hoe en wat.
Zeg:quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:22 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Mirre gaat niet mee.quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:23 schreef gers het volgende:
[..]
ik weet wel wat ik mis![]()
alto;s metal, noorsbloeden mirre
In een hotelquote:Op vrijdag 7 november 2008 01:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm, ja eerste keer festival was in een tentje en weinig hygiene, tweede keer ging in in een hotel slapen met veel hygiene![]()
Anyway, je kan ook dagkaarten kopen, geloof ik, dan kan je daarna naar huis.
Goed idee.quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:23 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat inderdaad ga doen, of ze nou wilt luisteren of niet
dus alleen met noorsbloedquote:Op vrijdag 7 november 2008 01:24 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mirre gaat niet mee.
Die vliegt morgen terug naar der ouders voor een weekje.![]()
Het is toch vrijdag.quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
maar ik heb wel stage om kwart voor 10![]()
ik ga pas om half 3 ofzo
Ze ontkent dat er wat aan de hand is(net zoals ze nu ontkent dat ze wat voor me voelt, alhoewel ik bijna zeker weet dat dat nonsens is), ze zei zelfs dat ze dacht dat ik háár negeerde. 9 smsjes onbeantwoord en dan nog zeggen dat diegene negeert!quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja maar als ze op persoonlijk contact niet reageert zal je goede vriend 't wel zo moeten doen.
Wat ontkent ze dan?
Ik ben wel een toffe gozer hoorquote:Op vrijdag 7 november 2008 01:26 schreef gers het volgende:
[..]
dus alleen met noorsbloeddas wel heel eng
Hmmmquote:Op vrijdag 7 november 2008 01:26 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ze ontkent dat er wat aan de hand is(net zoals ze nu ontkent dat ze wat voor me voelt, alhoewel ik bijna zeker weet dat dat nonsens is), ze zei zelfs dat ze dacht dat ik háár negeerde. 9 smsjes onbeantwoord en dan nog zeggen dat diegene negeert! [ afbeelding ]
daarom dusquote:Op vrijdag 7 november 2008 01:26 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Het is toch vrijdag.
Fuck dat.
Bijna weekend![]()
Pukkelpop in Belgiequote:Op vrijdag 7 november 2008 01:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
In een hotel? Dat klinkt goed
.
Ja maar op en neer gaan lijkt me niks.
Waar ben jij allemaal geweest dan?
zou ik ook niet durvenquote:Op vrijdag 7 november 2008 01:26 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik ben wel een toffe gozer hoor![]()
Je moet alleen niet aan Mirre komen.
Waarvan precies ?quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:28 schreef Cyberzone het volgende:
leuk onderwerp. Kan ik een korte samenvatting krijgen
Omgquote:Op vrijdag 7 november 2008 01:26 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ze ontkent dat er wat aan de hand is(net zoals ze nu ontkent dat ze wat voor me voelt, alhoewel ik bijna zeker weet dat dat nonsens is), ze zei zelfs dat ze dacht dat ik háár negeerde. 9 smsjes onbeantwoord en dan nog zeggen dat diegene negeert! [ afbeelding ]
het theGasturbine verhaalquote:
Het hele topicquote:
Goede zaak.quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:31 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Goede zaak.
Ik heb ooit een keer een klasgenoot op zijn neus gehoekt omdat hij zei nadat hij een foto had gezien:
HMM LEKKER WIJF DIE GA IK MAAR EENS NEUKEN.
![]()
Je kan gewoon met respect over mijn Noorse praten.
Dat doe ik ook over hun vriendin/vriend/huisdier.
ze is wel een lekker wijf das toch gewoon een feitquote:Op vrijdag 7 november 2008 01:31 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Goede zaak.
Ik heb ooit een keer een klasgenoot op zijn neus gehoekt omdat hij zei nadat hij een foto had gezien:
![]()
Ah ...quote:
me werkquote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:31 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ah ...
Wel een dame doet vervelend tegen hem.
En gemeen. enzo.
Dat is ze zeker.quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:31 schreef gers het volgende:
[..]
ze is wel een lekker wijf das toch gewoon een feit
Na deze post lijk je me echt een fucking toffe peer gastquote:Op vrijdag 7 november 2008 01:31 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Goede zaak.
![]()
tuurlijk maar das toch logischquote:Op vrijdag 7 november 2008 01:32 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat is ze zeker.
Maar als ik erbij ben, praat je gewoon met respect over mijn vriendin.
Geloof me daar ben ik best een rare in
hmhm en ze hebben samen een hoop gedeelt enzo.quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:32 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
arme GasTurbine. Maar hij kent haar 15 jaar ofzo? Veel gepraat?
Komt me bekend voorquote:Op vrijdag 7 november 2008 01:33 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
hmhm en ze hebben samen een hoop gedeelt enzo.
En nu behandeld ze hem alsof hij niets is.
Wat een agressief ventje ben je tochquote:Op vrijdag 7 november 2008 01:31 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Goede zaak.
![]()
Lol wiezo dat ?quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Na deze post lijk je me echt een fucking toffe peer gast![]()
Mjahquote:Op vrijdag 7 november 2008 01:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat een agressief ventje ben je toch.
Ik kan er trouwens ook helemaal niet tegen als mannen/jongens respectloos over m'n zusjes praten.
Ze zijn geen stuk vlees.
gewoon meppenquote:Op vrijdag 7 november 2008 01:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat een agressief ventje ben je toch.
Ik kan er trouwens ook helemaal niet tegen als mannen/jongens respectloos over m'n zusjes praten.
Ze zijn geen stuk vlees.
Dat is serieus klote.quote:
Hahahaquote:Op vrijdag 7 november 2008 01:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, gewoon, die post. straalt pure coolness uit
Ik ben ook wel eens niet zo lief geweestquote:Op vrijdag 7 november 2008 01:35 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mjah![]()
Anger management problemen + typisch Noors kort lontje.
Maar ik heb gewoon veel respect voor de vrouwelijke soort.
En ik kan echt woest worden op kerels die over vrouwen praten alsof het een wegwerp zakje is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |