Caliquote:Op donderdag 6 november 2008 20:44 schreef Californium het volgende:
luctorleven
![]()
hoe is het met luctor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
ik ook een heldquote:Op donderdag 6 november 2008 20:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
een held![]()
Cali, jij bent ook een held
[..]
Cali![]()
Met mij gaat het goed, met jou?
quote:Op donderdag 6 november 2008 20:51 schreef PieterBas het volgende:
Vandaag ook nog een psychologisch test gehad..... Ik ben toch niet zo verknipt als gedacht
Voor zo'n assessment een hele lange vragenlijst in moeten vullen.. en klopte wel bijna wat uit de test rolde.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:54 schreef Californium het volgende:
[..]
wat doen ze bij zo'n psychologische test dan...en wat is de standaard? wat is normaal?
zondag verjaardag, zaterdag lekker relaxen, misschien nog ff rondje rijdenquote:Op donderdag 6 november 2008 20:53 schreef Californium het volgende:
[..]
ik ook een held![]()
Met mij gaat het primamorgen lekker stappen met me collega's
gaan mijn helden nog iets doen van het weekend
quote:Op donderdag 6 november 2008 20:52 schreef PieterBas het volgende:
Gratis penis voor transseksuelen
Rare lui, die Zweden....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op donderdag 6 november 2008 20:54 schreef PieterBas het volgende:
Deze held heeft nog geen plannen..![]()
quote:Op donderdag 6 november 2008 20:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Voor zo'n assessment een hele lange vragenlijst in moeten vullen.. en klopte wel bijna wat uit de test rolde.
Ik kan zo vaak zo hard lachen om de berichten uit Zweden. In het plaatsje waar ik studeerde liep in het bos een naakte man mee, met hardlopende dames... en sprong daarna het bos weer in... en dat komt dan op de voorpagina te staanquote:
relaxenquote:Op donderdag 6 november 2008 20:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zondag verjaardag, zaterdag lekker relaxen, misschien nog ff rondje rijden
Gaan we samen toch relaxenquote:Op donderdag 6 november 2008 20:59 schreef Californium het volgende:
[..]
relaxendat moet ik ook eens doen
misschien dit weekend maar eens
quote:Op donderdag 6 november 2008 20:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik kan zo vaak zo hard lachen om de berichten uit Zweden. In het plaatsje waar ik studeerde liep in het bos een naakte man mee, met hardlopende dames... en sprong daarna het bos weer in... en dat komt dan op de voorpagina te staan
goed planquote:Op donderdag 6 november 2008 21:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gaan we samen toch relaxen![]()
Zoals het topless-zwemmen.. want in het buitenland meer tot ophef leidde, dan in Zweden zelf..quote:Op donderdag 6 november 2008 21:01 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
grappig...de zweden.... Volgens mij heb ik wel vaker van dit soort rare zweedse dingen gelezen
Kom maar hierheen, dan kunnen we daarna wel beetje tourend relaxenquote:Op donderdag 6 november 2008 21:01 schreef Californium het volgende:
[..]
goed planjij bij mij, of ik bij jou...
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zoals het topless-zwemmen.. want in het buitenland meer tot ophef leidde, dan in Zweden zelf..
muziekje opquote:Op donderdag 6 november 2008 21:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kom maar hierheen, dan kunnen we daarna wel beetje tourend relaxen
How you doin'?quote:
Maar ze kunnen wel vette muziek maken...quote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:06 schreef Californium het volgende:
[..]
muziekje oprelaxed.... deal
Stelletje Zweedse feministen.. die zich de blote borst noemden.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:05 schreef Californium het volgende:
[..]
dat mensen zich daar druk om maken
finequote:
Is dat die Inga From Sweden?quote:Op donderdag 6 november 2008 21:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Maar ze kunnen wel vette muziek maken...
Lykke Li (eens kijken of ik naar een concert van haar kan gaan)
neeeee.....quote:Op donderdag 6 november 2008 21:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Stelletje Zweedse feministen.. die zich de blote borst noemden.
Ah, good eh, lassiequote:
das minderquote:Op donderdag 6 november 2008 21:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ah, good eh, lassie
Ben met barstende hoofdpijn wakker geworden en is nog niet weg
Maar mijn goede humeur is onverwrikbaar
Lekker wijf, maar kan niet zingen...quote:
Neuh, ook nooit gehad, gewoon flinke hoofdpijn. Denk dat is na een warme douche en een bakje koffie wel weg, maar neequote:Op donderdag 6 november 2008 21:17 schreef Californium het volgende:
[..]
das mindernog niet weg...
maar met een goed humeur kon je al een end
heb je last van migraine
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Neuh, ook nooit gehad, gewoon flinke hoofdpijn. Denk dat is na een warme douche en een bakje koffie wel weg, maar nee
Niet aan toe geven, helemaal geen tijd voor
Plaatjes? Kan op de telefoon niet Youtubenquote:Op donderdag 6 november 2008 21:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Lekker wijf, maar kan niet zingen...
Lykke Li... ook een lekker wijf, maar kan wel zingen
ff zoeken hoorquote:Op donderdag 6 november 2008 21:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Plaatjes? Kan op de telefoon niet Youtuben
Heb hier niks. Nja, kan wel thee uit de automaat trekken, maar heb geen pauze meerquote:Op donderdag 6 november 2008 21:29 schreef Californium het volgende:
[..]
ibuprofen?
Ik heb ook nooit tijd om ziek te wordenveel thee...ibuprofen en fruit... zo ga ik altijd naar werk
je kan toch ef zeggen dat je je niet lekker voeltquote:Op donderdag 6 november 2008 21:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb hier niks. Nja, kan wel thee uit de automaat trekken, maar heb geen pauze meer
Dat hebben ze inmiddels wel in de gaten, hele dag al (zij het een goedgehumeurde) halve zombiequote:Op donderdag 6 november 2008 21:38 schreef Californium het volgende:
[..]
je kan toch ef zeggen dat je je niet lekker voelt
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat hebben ze inmiddels wel in de gaten, hele dag al (zij het een goedgehumeurde) halve zombie
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:43 schreef The_Dean het volgende:
En nog een klein uurtje, dan ben ik klaar
22.30quote:Op donderdag 6 november 2008 21:44 schreef Californium het volgende:
[..]
zombie
tot hoelaat moet je nog?
dat is toch langer dan een uu.....quote:
* jaloers isquote:Op donderdag 6 november 2008 21:58 schreef PieterBas het volgende:
Zo.. ik leg lekker in mijn bed..
Vanwege het vuurwerk?quote:Op donderdag 6 november 2008 22:01 schreef Californium het volgende:
[..]
* jaloers is
ik ga er ook zo maar eens induiken... gister was ook al laat
vanwege het biertje en de gezeligheid na het vuurwerkquote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 22:16 schreef The_Dean het volgende:
Engelse Ales
Kun je van alles even een kratje voor me meenemen?
quote:
Ik vind Ale niet te drinken in Nederland.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:13 schreef Californium het volgende:
terwijl ik dus nooooooit bier drink....., Maar de ales hier zijn best lekker
Niet die vieze zut die we in nl hebben...tis voor het eerst dat ik tijdens uitgaan...een biertje heb opgedronken
quote:Op donderdag 6 november 2008 22:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik vind Ale bier niet te drinken in Nederland.
Heel erg goedquote:
vertel/.....waarom?quote:
Zie KSCquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op donderdag 6 november 2008 22:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Zie KSCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mensen!! ik ga pitten![]()
trusten allen
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Que?quote:Op donderdag 6 november 2008 23:04 schreef nicomart het volgende:
wat een kutwedstrijd zeg.. Ik dacht ik kan Feyenoord uitlachen, maar dit was gewoon treurig.. Zelfs als ajacied
Nou op het eerste kwartier na was feyenoord niet eens de mindere. Kregen dat eerste kwartier wel meteen een goal tegen. Toen na echt een goeie aanval de 1-1 en er zat best wel wat in. Totdat Van Bronkhorst verkeerd terugkopt en het 1-2 werd. Ook op het laatste had feyenoord het meeste balbezit. Creerde niet echt kansen, hoewel Makaay echt een hele grote kans kreeg en een spits in goede doen, moet zo'n bal gewoon maken. Ook in de eerste helft helemaal vrij voor het doel en dan op de lat koppen. toen door slecht verdedigen ook nog de 1-3 tegen krijgen... Gewoon treurig voor het Nederlandse voetbal. Had echt wel meer in kunnen zitten.quote:
Dat zeker.. Heerenveen ook afgestraft, Twente dat het niet red.. Gewoon zonde. Europees gezien stelt Nederland zo weinig meer voor. Diep triest gewoon.quote:
Sorry Nicoquote:Op donderdag 6 november 2008 23:14 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dat zeker.. Heerenveen ook afgestraft, Twente dat het niet red.. Gewoon zonde. Europees gezien stelt Nederland zo weinig meer voor. Diep triest gewoon.
Maar goed, ik ga naar bed. Eerst een asperientje, want er zat een mafkees achter me die bij elke actie commentaar moest geven en dat nogal hard deed. Een of andere maffe Fries
quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:02 schreef Puala het volgende:
Goeiemorgen allemaal, gaan we nog leuke dingen doen vandaag?
Vanavond verjaardag, maar weet nog niet of ik in staat ben er heen te gaanquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:03 schreef jslavenburg het volgende:
[..]![]()
Wachten tot ik naar huis kan![]()
jij?
Ooh gezelligquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Vanavond verjaardag, maar weet nog niet of ik in staat ben er heen te gaan
Gisteren beurs, en we hebben ons een beetje uitgeleefdquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:06 schreef HostiMeister het volgende:
Mogguh170E lichter? Hoe dat zo Yesse?
He gatverquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:31 schreef Puala het volgende:
Ik ben vanmorgen echt keihard onderuit gegaan met mijn scooter
Jij en je scooter, echt waar...quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:31 schreef Puala het volgende:
Ik ben vanmorgen echt keihard onderuit gegaan met mijn scooter
en daar geven jullie 300 euro aan uit??quote:Wat is scrappen?
Scrappen is eigenlijk niets anders dan het creatief inplakken van foto's in een fotoalbum. In Amerika is het al een hele rage en nu is het over gewaaid naar Nederland. Iedereen maakt wel eens foto's, maar de meeste foto's verdwijnen in een schoenendoos of worden in plastic mapjes gestopt en vervolgens wordt er niet meer naar om gekeken. Als je eenmaal met het scrappen bezig bent is dat wel anders. Je creėert rond je foto's een bepaalde sfeer.
Ja best wel veel. Knieėn bont en blauw, helemaal opgehaald enzo. En ook mijn scheenbeen is blauw/opengehaald.. mijn voet is gekneust (waarschijnlijk onder de scooter gekomen) en mijn teen is ook bont en blauw.quote:
Haha. Dankjewel. Ik en mijn scooter.. ja het is wel lekker bingo dit keer. Vorige keer was mijn vaders schuld.. Hij en zijn ellendige boomkwekerij ookquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij en je scooter, echt waar...![]()
Gaat t nog? Pijn?
* aai over de bol
Nogal ja. En het stomme is.. het is bij het optrekken gebeurt dus eigenlijk vind ik alles nogal hard zijn gegaan eigenlijk.quote:
Gatverquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja best wel veel. Knieėn bont en blauw, helemaal opgehaald enzo. En ook mijn scheenbeen is blauw/opengehaald.. mijn voet is gekneust (waarschijnlijk onder de scooter gekomen) en mijn teen is ook bont en blauw.
En dan natuurlijk nog het nodige kapot, schoenen, broek.. scooter.
En het enge vind ik nog dat ik op het moment niet scherp zie. Ga zo maar even de huisarts bellen. Ik heb de hele tijd een vlek in mijn zicht. Als ik naar mijn beeldscherm kijk zie ik het rechtse gedeelte niet helemaal scherp.
Jaquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
en daar geven jullie 300 euro aan uit??
Dankje. En last idd, ik ga me zo maar ziek melden. Heb het in elk geval geprobeerdquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
GatverSucces.. De straat is hard dus je zal wel een hoop last hebben...
Dankjewel.quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:56 schreef nicomart het volgende:
Balen Puala!! je hebt ook wel pech de laatste tijd!!
Huisje waar ik gister gekeken heb, is het trouwens echt helemaal voor mij. Moet alleen flink onderhandelen, want anders kan ik het niet betalen. Er moet zo'n 19.000 van de prijs af en het is maar de vraag of dat gaat lukken...
Jij kan het volgende met een schaar bereiken? :quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:03 schreef HostiMeister het volgende:
Nou sterkte er nog mee Paula vandaag![]()
En , Nico hopelijk hebben ze gewoon hoog ingezet, met een beetje geluk kan er nog flink wat van af
Maar serieus trouwens, Yesse, wat is er zo bijzonder aan dat apparaat dan wat je niet met een schaar kan bereiken?
quote:
Nou, dat het niets gaan worden wil ik nog niet zeggen. Ik ga het wel gewoon proberen en vooral in deze tijd moet er veel mogelijk zijn, dus laten we van het beste uitgaanquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Dankjewel.
Wel shit zeg dat dat huis niets gaat worden. En als je iets flink onder handen neemt kun je er waarschijnlijk wel winst uit maken.. dat is het enige voordeel aan zo'n huis dan ook.
Dat andere huis is bij dezelfde makelaar, dus die truc gaat niet opquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:58 schreef Californium het volgende:
tof Nico!!!gewoon proberen zou ik zeggen...
tevens gewoon laten vallen dat je anders wel voor een ander huisje in de buurt gaat, die wel de prijs wil minderen...![]()
O en hoi![]()
![]()
werken nu
Ik hoop ook dat ze hoog ingezet hebben, ik ga het gewoon proberen en ik zie wel wat het wordt. Er zijn andere opties, dus ik hoef me er niet blind op te staren en ik ga zeker niet meer uitgeven dan ik in mijn hoofd heb.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:03 schreef HostiMeister het volgende:
En , Nico hopelijk hebben ze gewoon hoog ingezet, met een beetje geluk kan er nog flink wat van af
Maar serieus trouwens, Yesse, wat is er zo bijzonder aan dat apparaat dan wat je niet met een schaar kan bereiken?
Alsof ik elke maand zo'n apparaat koopquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:26 schreef Californium het volgende:
schoenen kopen die je niet nodig hebt.... eigenlijk nog nooit gedaan![]()
Shirtjes kopen die je eigenlijk niet nodig hebt....daar heb ik wel verstand van....alleen kosten die shirtjes max. 20 euroen niet 300 euro....
Waarom zou ¤ 300,- veel geld zijn als we er veel mee bezig zijn? Natuurlijk het is eenmaal veel geld maar we kunnen er zoveel meer mee. Een hobby hebben kost nou eenmaal geld. We moeten ook papier kopen en lijm anders kunnen we niets doen. Maar dat lijkt me logisch, je hebt geen hobby om er uiteindelijk niets mee te doen lijkt me.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:36 schreef Californium het volgende:
ik ben gewoon gefascineerd waarom iemand in vredesnaam zoveel geld uitgeeft aan zoiets.....?
maar goed dat ben ik....
Jij vindt hetquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:36 schreef Californium het volgende:
ik ben gewoon gefascineerd waarom iemand in vredesnaam zoveel geld uitgeeft aan zoiets.....?
maar goed dat ben ik....
Ligt aan de persoon natuurlijk. Ik vind het ook veel, maar dat is helemaal persoonlijk.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:54 schreef Californium het volgende:
zal dan wel aan mij idee liggen dat ik 300 euro uitgeven voor een hobby gewoon veel vind
Dankjewelquote:
Ook dankjewelquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:03 schreef HostiMeister het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sommige mensen die sporten een keer per week voor hun hobby.. daar moet je contributie voor betalen en alles. Dat kost je ook wel meer als 300 euro denk ik. Ik snap het wel dat hij zoiets koopt.. al is en blijft het natuurlijk een dure investeringquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:54 schreef Californium het volgende:
zal dan wel aan mij idee liggen dat ik 300 euro uitgeven voor een hobby gewoon veel vind
zijquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Sommige mensen die sporten een keer per week voor hun hobby.. daar moet je contributie voor betalen en alles. Dat kost je ook wel meer als 300 euro denk ik. Ik snap het wel dat hij zoiets koopt.. al is en blijft het natuurlijk een dure investering
Precies, heb hier voor krapaan 1000-1200 euro aan gitaarzooi staan...quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jij kan het volgende met een schaar bereiken? :
[ afbeelding ]
Erg knap als dan je papier niet scheurt of bubbelt..
Daarnaast heb je apparaten op dit gebied zoals bijvoorbeeld de CuttleBug [ afbeelding ] Die dus aparte cartridges nodig heeft (a ¤ 60 euro per cartridge) en dat apparaat zelf kost ook ongeveer ¤ 200,-
Het voordeel van de Silhouette is dat je m.b.v. de computer alle mogelijk vormen en soorten kunt uitprinten. Waaronder alle lettertypes. En dat bereik je dus niet met de schaar. En het is achterlijk veel geld maar alles in de handwerk wereld is achterlijk duur..
[..]
Zie hierboven de uitleg. Plus is het mijn hobby. Hobby's kosten geld. Net als bijvoorbeeld schoenen kopen die je eigenlijk niet nodig hebt.
Hahaha precies. Mijn moeder en ik zijn verder heel zuunig met spullen voor de hobby. Maar we voelden ons altijd schuldig dat we krullen en letters aan mijn tante moesten vragen, die heeft een cuttlebug. Maar zij kan dus ook maar een aantal dingetjes uitsnijden terwijl wij nu al het denkbare kunnen uitsnijden.quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Precies, heb hier voor krapaan 1000-1200 euro aan gitaarzooi staan...
Hobbies
Hee hee, rustig maar hoor, ik had geen idee wat het deed, dus ik vroeg het me gewoon afquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jij kan het volgende met een schaar bereiken? :
[ afbeelding ]
Erg knap als dan je papier niet scheurt of bubbelt..
Daarnaast heb je apparaten op dit gebied zoals bijvoorbeeld de CuttleBug [ afbeelding ] Die dus aparte cartridges nodig heeft (a ¤ 60 euro per cartridge) en dat apparaat zelf kost ook ongeveer ¤ 200,-
Het voordeel van de Silhouette is dat je m.b.v. de computer alle mogelijk vormen en soorten kunt uitprinten. Waaronder alle lettertypes. En dat bereik je dus niet met de schaar. En het is achterlijk veel geld maar alles in de handwerk wereld is achterlijk duur..
[..]
Zie hierboven de uitleg. Plus is het mijn hobby. Hobby's kosten geld. Net als bijvoorbeeld schoenen kopen die je eigenlijk niet nodig hebt.
Snap ik! Ik bedoelde er niks mee ofzoquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hee hee, rustig maar hoor, ik had geen idee wat het deed, dus ik vroeg het me gewoon af
Maar oke, leuk. Iedereen zijn eigen hobby zullen we maar zeggen
quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:51 schreef Reflectionne het volgende:
Haha Hosti, al een tijdje niet.. vond 't een tijdje minder leuk wordenMaar, ik wil nog wel eens kijken hoor binnenkort!
Psssssssst... Je hebt PM...quote:
En als ik vragen mag, waarom dan? Ik ben er namelijk wel benieuwd na... Zeg maar een soort reflectie op jouw tijd als StageSC'er.quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:51 schreef Reflectionne het volgende:
Haha Hosti, al een tijdje niet.. vond 't een tijdje minder leuk wordenMaar, ik wil nog wel eens kijken hoor binnenkort!
reflectionnequote:Op vrijdag 7 november 2008 13:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En als ik vragen mag, waarom dan? Ik ben er namelijk wel benieuwd na... Zeg maar een soort reflectie op jouw tijd als StageSC'er.
Ban!!!`1einz!!!`1!`quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:56 schreef eer-ik het volgende:
doodsverwensing aan de planners van UPS.
Schiedamquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whe.
Moet ik godver naar schiedam vanavond.
Kutbedrijf.
UPS in de fik steken.quote:
Ik weet wel dat fulltime pakketbezorgers niet de meest intelligente mensen zijn, maar lezen wat er op een pakketje staat kan toch nooit heel moelijk zijn.quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:13 schreef nicomart het volgende:
ik had laatst ook een pakketje besteld. Niet via UPS, maar toch.. Had netjes als afleveradres, het adres van mijn bedrijf ingevuld.. Kom ik thuis, ligt er een briefje dat het bij de bovenburen is afgeleverd
whehe... je zou het zeggenquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik weet wel dat fulltime pakketbezorgers niet de meest intelligente mensen zijn, maar lezen wat er op een pakketje staat kan toch nooit heel moelijk zijn.
Ter Aar en Rotterdam komen qua naam niet echt bar veel overeen.
Volgens mij hoor, ik kan het ook mis hebben.
Oh, ik dacht dat je voor het kutbedrijf waar je werkt naar Schiedam moet...quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
UPS in de fik steken.
En m'n mac ophalen.
Het is schijnbaar érg moelijk om een pakket in de goeie wagen te leggen.
Gister konden ze al niet bezorgen, omdat het mongolen zijn, en vandaag leggen ze m'n pakket in de verkeerde auto.
Nee, ik heb gelukkig niks te maken met dergelijke zakenquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:35 schreef OA het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je voor het kutbedrijf waar je werkt naar Schiedam moet...![]()
Maar goed, we een slechte gang van zaken...
Heb je nog versterking nodig? Ik woon 10 meter verderop...quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, ik heb gelukkig niks te maken met dergelijke zaken
Haah oke,quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En als ik vragen mag, waarom dan? Ik ben er namelijk wel benieuwd na... Zeg maar een soort reflectie op jouw tijd als StageSC'er.
KSCquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:43 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Haah oke,
Nouja, na een tijdje vond ik de sfeer beetje anders worden, kwamen opeens een aantal andere mensen (van KSC als ik het goed heb) en toen was het toch wel anders! (Niks tegen KSC hoor).. Ik vond het gewoon eventjes wat minder leuk, daarbij was ik ook druk (verslag afmaken enzo) Dus geen tijd/zin meer in SSC..
Verder over het algemeen vond k het heel gezellig hoor! Leuke mensen![]()
(Heb in m'n leven nog nooit zoveel gefokt)!
Speelt ook mee dat ik voor stage soms dagen achter de computer zat, maar is zeker neit de enige reden
Als je wilt mag je hem wel oppikken voor mequote:Op vrijdag 7 november 2008 14:40 schreef OA het volgende:
[..]
Heb je nog versterking nodig? Ik woon 10 meter verderop...
Kaas SC.quote:
Wat fijn dat dat mag...quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Als je wilt mag je hem wel oppikken voor me
Al ga je dan morgen effe bakkie doen bij tim, haalt ik 'm daar weer op
Deskundigheid ten top... en dat moet jou wat leren...quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:08 schreef Californium het volgende:
Mijn stagebegeleidster is vannacht tot 2 uur (!) bezig geweest met haar hybridisatieWat haar PCR's waren niet gelukt en die moest ze opnieuw doen, nu blijkt dat de PCR juist wel goed ging! En dat ze dus zo'n 4 uur eerder klaar had kunnen zijn
ja hequote:
Dus je hoeft niet meer naar Schiedam?quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja he
weer een goeie ervaring:
ik kan het spulletje nu ophalen in utrecht, wel pas maandag
Maar goed,d at is beter dan bezorgen in ter aar op maandag, anders moet ik daar weer heen.
Denk het niet.quote:
Gaat ie lekker Nico?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
ja joh.. lekker klotenquote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:22 schreef Californium het volgende:
I like you so much better when you are naked![]()
het is wederzijds hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed bezig!quote:
Waarom verbaast me deze opmerking niet? Eigenlijk ben ik in het geheel niet verbaasd..quote:[..]
het is wederzijds hoor!
Ik ben vervelend vandaagquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:29 schreef OA het volgende:
[..]
Goed bezig!![]()
[..]
Waarom verbaast me deze opmerking niet? Eigenlijk ben ik in het geheel niet verbaasd..
quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:37 schreef HostiMeister het volgende:
pff, jullie zijn zoooo vermoeiend af en toe
En terechtquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:40 schreef nicomart het volgende:
hoewel.. ik word moe van mezelf volgens mij
Oja.quote:
Je weet tochquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:07 schreef Bootje84 het volgende:
goeiemiddag volk!
ik ben stiekem even lui.. Wat hebben onze helden gedaan wat hun helden maakt?
Voetbal ze Houquote:Op vrijdag 7 november 2008 18:33 schreef Houniet het volgende:
Goftedomme need new icon!
Nu soccere. Juu.
Mijn god, wat reageer ik lekker snelquote:Op donderdag 6 november 2008 16:56 schreef HostiMeister het volgende:
Bio Informatica wie krijgt da?
ruim een dag laterquote:Op vrijdag 7 november 2008 18:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mijn god, wat reageer ik lekker snelTeruglezen FTW
_
En ik maar denken dat ik terugleeskoning wasquote:Op vrijdag 7 november 2008 18:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mijn god, wat reageer ik lekker snelTeruglezen FTW
_
Maar ik dus
En bedanktquote:
Heb nog een halve kilo zak overquote:Op vrijdag 7 november 2008 18:54 schreef MPG het volgende:
[..]
En bedankt.
Nu wil ik ook pepernoten eten, maar ze zijn al op hier
.
Net voldoende voor één avondquote:
Preciesquote:
dat mag... het is W-E-E-K-E-N-Dquote:
maar wel tijd genoeg om terug te lezenquote:
Jij welquote:
Arme Deanquote:
en maandag weer brak op kantoor zittenquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:00 schreef nicomart het volgende:
[..]
dan heb ik het toch liever aan het eind van het weekend
Schiedamquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whe.
Moet ik godver naar schiedam vanavond.
Kutbedrijf.
En nu staat de boel toch zeker wel in de fik daar?quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:13 schreef eer-ik het volgende:
Tyfus UPS...
Dit is echt te zot.
Afspraak gemaakt om dat ding dan maar op te halen vanavond in Utrecht, was goed, kom ik daar, IS DIE LAPTOP KWIJT!
Shit zegquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:13 schreef eer-ik het volgende:
Tyfus UPS...
Dit is echt te zot.
Afspraak gemaakt om dat ding dan maar op te halen vanavond in Utrecht, was goed, kom ik daar, IS DIE LAPTOP KWIJT!
Was ook mijn eerste reactiequote:
Pokketuigquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:13 schreef eer-ik het volgende:
Tyfus UPS...
Dit is echt te zot.
k ben voorquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en maandag weer brak op kantoor zitten
Wat een verpauperde klotestad is het ook...Heb nog ooit in Nieuwland op school gezeten... "in the ghettoooooo"quote:
Whehe, mijn oma woonde 40 jaar in Nieuwland....quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wat een verpauperde klotestad is het ook...Heb nog ooit in Nieuwland op school gezeten... "in the ghettoooooo"
Yep... Zat eerst in Vlaardingen-West... en toen door wat reorganisaties kwam ik tussen het tuig te zitten.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:22 schreef OA het volgende:
Je zat zeker op die school naast het station?
Daar waar altijd alleen maar tuig heenging.
Alsof Vld-west lekker was...quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Yep... Zat eerst in Vlaardingen-West... en toen door wat reorganisaties kwam ik tussen het tuig te zitten.
Ik moest m' ipod achterlaten daar, omdat dat een onderdeel is van de bestelling.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:18 schreef nicomart het volgende:
[..]
En nu staat de boel toch zeker wel in de fik daar?
Albeda..quote:
Ja, ze zeggen dat ze hem wel maandag gaan bezorgen maar let godver eens goed op m'n pakket.quote:
Gefeliciteerd...quote:
Van Basten, in de zaal. Iedereen in de zaal "ooooh"quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gefeliciteerd...
Omhaal ą la van Basten... of van der Vaart
Houniet zoekt Icoon.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:51 schreef eer-ik het volgende:
He houniet, waar is je profiel?
Jammer zegquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:56 schreef Houniet het volgende:
[..]
Van Basten, in de zaal. Iedereen in de zaal "ooooh".
Ik sprong te vroeg, dus de bal kwam op mijn tenen ipv op de wreef.
En dan nog maar even de winst in hun neuzen wrijvenquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:18 schreef Houniet het volgende:
Ja maar ja. Zo maar eens in de kroeg kijken. De tegenstander van vanavond komt daar ook altijd
.
Waar je zin in hebtquote:
Kan de extra knaken goed gebruiken, moet nog een wasmachinequote:
Altijd handig lijkt mij.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kan de extra knaken goed gebruiken, moet nog een wasmachine
Mag dan nog een uurtje blijven liggenquote:Op zaterdag 8 november 2008 00:08 schreef The_Dean het volgende:
7 uur, klussen in huis
Trusten Pieter
Ik mag ook, maar des te eerder is het afquote:Op zaterdag 8 november 2008 00:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mag dan nog een uurtje blijven liggen
quote:Op zaterdag 8 november 2008 05:30 schreef The_Dean het volgende:
Hoe twee uur vijf uur werd... Hoofdpijn, misselijk en té gaar. Nu slapen
zuipschuitquote:Op zaterdag 8 november 2008 08:53 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
![]()
morgen....wakker.....Heeeeeel moe...maar kan niet meer slapenen heb nog genoeg alcohol in mijn bloed
melk
ja móet zoenen als je dronken bent?quote:Op zaterdag 8 november 2008 04:42 schreef Californium het volgende:
niet zoveel boeiende dingen gedaan....niets gezoend...gewoon dronken
je sais....quote:
Anders was het wel een erg korte nachtrustquote:Op zaterdag 8 november 2008 13:20 schreef Californium het volgende:
[..]
je sais....
Heb gelukkig toch nog even kunnen slapen
jah van 4 tot half 8 ofzoquote:Op zaterdag 8 november 2008 13:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Anders was het wel een erg korte nachtrust
Maar was dus wel gezellig? Met wie ben je geweest? :pquote:
lees eens bijquote:Op zaterdag 8 november 2008 13:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar was dus wel gezellig? Met wie ben je geweest? :p
Moet kunnen tochquote:Op zaterdag 8 november 2008 13:20 schreef Californium het volgende:
[..]
je sais....
Heb gelukkig toch nog even kunnen slapen
Zekerquote:Op zaterdag 8 november 2008 13:53 schreef nicomart het volgende:
[..]
Moet kunnen toch
Gelukkig wel geslapen ja.. anders had je de hele dag nog brakker geweest.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:53 schreef Californium het volgende:
mellukdus vertel hosti :p wie heb je gisteravond ontmoet
Ow ja, gewoon random persoon, maar ik vermaakte me er wel meequote:
je had een leuk persoon ontmoet....doe nou niet zo moeilijk en geheimzinnig en vertelquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow ja, gewoon random persoon, maar ik vermaakte me er wel mee
Moeilijk en geheimzinning?quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:07 schreef Californium het volgende:
[..]
je had een leuk persoon ontmoet....doe nou niet zo moeilijk en geheimzinnig en vertel
jah.... moeilijk en geheimzinnig jahquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moeilijk en geheimzinning?
Gewoon een of andere meid, beetje mee staan babbelen en het klikte wel; zelfde intresses enzo, geen idee hoe ze heet ofzo.
jahquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:15 schreef PieterBas het volgende:
Nieuwsgierig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |