Nogal ja. En het stomme is.. het is bij het optrekken gebeurt dus eigenlijk vind ik alles nogal hard zijn gegaan eigenlijk.quote:
Gatverquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja best wel veel. Knieën bont en blauw, helemaal opgehaald enzo. En ook mijn scheenbeen is blauw/opengehaald.. mijn voet is gekneust (waarschijnlijk onder de scooter gekomen) en mijn teen is ook bont en blauw.
En dan natuurlijk nog het nodige kapot, schoenen, broek.. scooter.
En het enge vind ik nog dat ik op het moment niet scherp zie. Ga zo maar even de huisarts bellen. Ik heb de hele tijd een vlek in mijn zicht. Als ik naar mijn beeldscherm kijk zie ik het rechtse gedeelte niet helemaal scherp.
Jaquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
en daar geven jullie 300 euro aan uit??
Dankje. En last idd, ik ga me zo maar ziek melden. Heb het in elk geval geprobeerdquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
GatverSucces.. De straat is hard dus je zal wel een hoop last hebben...
Dankjewel.quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:56 schreef nicomart het volgende:
Balen Puala!! je hebt ook wel pech de laatste tijd!!
Huisje waar ik gister gekeken heb, is het trouwens echt helemaal voor mij. Moet alleen flink onderhandelen, want anders kan ik het niet betalen. Er moet zo'n 19.000 van de prijs af en het is maar de vraag of dat gaat lukken...
Jij kan het volgende met een schaar bereiken? :quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:03 schreef HostiMeister het volgende:
Nou sterkte er nog mee Paula vandaag![]()
En , Nico hopelijk hebben ze gewoon hoog ingezet, met een beetje geluk kan er nog flink wat van af
Maar serieus trouwens, Yesse, wat is er zo bijzonder aan dat apparaat dan wat je niet met een schaar kan bereiken?
quote:
Nou, dat het niets gaan worden wil ik nog niet zeggen. Ik ga het wel gewoon proberen en vooral in deze tijd moet er veel mogelijk zijn, dus laten we van het beste uitgaanquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Dankjewel.
Wel shit zeg dat dat huis niets gaat worden. En als je iets flink onder handen neemt kun je er waarschijnlijk wel winst uit maken.. dat is het enige voordeel aan zo'n huis dan ook.
Dat andere huis is bij dezelfde makelaar, dus die truc gaat niet opquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:58 schreef Californium het volgende:
tof Nico!!!gewoon proberen zou ik zeggen...
tevens gewoon laten vallen dat je anders wel voor een ander huisje in de buurt gaat, die wel de prijs wil minderen...![]()
O en hoi![]()
![]()
werken nu
Ik hoop ook dat ze hoog ingezet hebben, ik ga het gewoon proberen en ik zie wel wat het wordt. Er zijn andere opties, dus ik hoef me er niet blind op te staren en ik ga zeker niet meer uitgeven dan ik in mijn hoofd heb.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:03 schreef HostiMeister het volgende:
En , Nico hopelijk hebben ze gewoon hoog ingezet, met een beetje geluk kan er nog flink wat van af
Maar serieus trouwens, Yesse, wat is er zo bijzonder aan dat apparaat dan wat je niet met een schaar kan bereiken?
Alsof ik elke maand zo'n apparaat koopquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:26 schreef Californium het volgende:
schoenen kopen die je niet nodig hebt.... eigenlijk nog nooit gedaan![]()
Shirtjes kopen die je eigenlijk niet nodig hebt....daar heb ik wel verstand van....alleen kosten die shirtjes max. 20 euroen niet 300 euro....
Waarom zou € 300,- veel geld zijn als we er veel mee bezig zijn? Natuurlijk het is eenmaal veel geld maar we kunnen er zoveel meer mee. Een hobby hebben kost nou eenmaal geld. We moeten ook papier kopen en lijm anders kunnen we niets doen. Maar dat lijkt me logisch, je hebt geen hobby om er uiteindelijk niets mee te doen lijkt me.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:36 schreef Californium het volgende:
ik ben gewoon gefascineerd waarom iemand in vredesnaam zoveel geld uitgeeft aan zoiets.....?
maar goed dat ben ik....
Jij vindt hetquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:36 schreef Californium het volgende:
ik ben gewoon gefascineerd waarom iemand in vredesnaam zoveel geld uitgeeft aan zoiets.....?
maar goed dat ben ik....
Ligt aan de persoon natuurlijk. Ik vind het ook veel, maar dat is helemaal persoonlijk.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:54 schreef Californium het volgende:
zal dan wel aan mij idee liggen dat ik 300 euro uitgeven voor een hobby gewoon veel vind
Dankjewelquote:
Ook dankjewelquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:03 schreef HostiMeister het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sommige mensen die sporten een keer per week voor hun hobby.. daar moet je contributie voor betalen en alles. Dat kost je ook wel meer als 300 euro denk ik. Ik snap het wel dat hij zoiets koopt.. al is en blijft het natuurlijk een dure investeringquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:54 schreef Californium het volgende:
zal dan wel aan mij idee liggen dat ik 300 euro uitgeven voor een hobby gewoon veel vind
zijquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Sommige mensen die sporten een keer per week voor hun hobby.. daar moet je contributie voor betalen en alles. Dat kost je ook wel meer als 300 euro denk ik. Ik snap het wel dat hij zoiets koopt.. al is en blijft het natuurlijk een dure investering
Precies, heb hier voor krapaan 1000-1200 euro aan gitaarzooi staan...quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jij kan het volgende met een schaar bereiken? :
[ afbeelding ]
Erg knap als dan je papier niet scheurt of bubbelt..
Daarnaast heb je apparaten op dit gebied zoals bijvoorbeeld de CuttleBug [ afbeelding ] Die dus aparte cartridges nodig heeft (a € 60 euro per cartridge) en dat apparaat zelf kost ook ongeveer € 200,-
Het voordeel van de Silhouette is dat je m.b.v. de computer alle mogelijk vormen en soorten kunt uitprinten. Waaronder alle lettertypes. En dat bereik je dus niet met de schaar. En het is achterlijk veel geld maar alles in de handwerk wereld is achterlijk duur..
[..]
Zie hierboven de uitleg. Plus is het mijn hobby. Hobby's kosten geld. Net als bijvoorbeeld schoenen kopen die je eigenlijk niet nodig hebt.
Hahaha precies. Mijn moeder en ik zijn verder heel zuunig met spullen voor de hobby. Maar we voelden ons altijd schuldig dat we krullen en letters aan mijn tante moesten vragen, die heeft een cuttlebug. Maar zij kan dus ook maar een aantal dingetjes uitsnijden terwijl wij nu al het denkbare kunnen uitsnijden.quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Precies, heb hier voor krapaan 1000-1200 euro aan gitaarzooi staan...
Hobbies
Hee hee, rustig maar hoor, ik had geen idee wat het deed, dus ik vroeg het me gewoon afquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jij kan het volgende met een schaar bereiken? :
[ afbeelding ]
Erg knap als dan je papier niet scheurt of bubbelt..
Daarnaast heb je apparaten op dit gebied zoals bijvoorbeeld de CuttleBug [ afbeelding ] Die dus aparte cartridges nodig heeft (a € 60 euro per cartridge) en dat apparaat zelf kost ook ongeveer € 200,-
Het voordeel van de Silhouette is dat je m.b.v. de computer alle mogelijk vormen en soorten kunt uitprinten. Waaronder alle lettertypes. En dat bereik je dus niet met de schaar. En het is achterlijk veel geld maar alles in de handwerk wereld is achterlijk duur..
[..]
Zie hierboven de uitleg. Plus is het mijn hobby. Hobby's kosten geld. Net als bijvoorbeeld schoenen kopen die je eigenlijk niet nodig hebt.
Snap ik! Ik bedoelde er niks mee ofzoquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hee hee, rustig maar hoor, ik had geen idee wat het deed, dus ik vroeg het me gewoon af
Maar oke, leuk. Iedereen zijn eigen hobby zullen we maar zeggen
quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:51 schreef Reflectionne het volgende:
Haha Hosti, al een tijdje niet.. vond 't een tijdje minder leuk wordenMaar, ik wil nog wel eens kijken hoor binnenkort!
Psssssssst... Je hebt PM...quote:
En als ik vragen mag, waarom dan? Ik ben er namelijk wel benieuwd na... Zeg maar een soort reflectie op jouw tijd als StageSC'er.quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:51 schreef Reflectionne het volgende:
Haha Hosti, al een tijdje niet.. vond 't een tijdje minder leuk wordenMaar, ik wil nog wel eens kijken hoor binnenkort!
reflectionnequote:Op vrijdag 7 november 2008 13:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En als ik vragen mag, waarom dan? Ik ben er namelijk wel benieuwd na... Zeg maar een soort reflectie op jouw tijd als StageSC'er.
Ban!!!`1einz!!!`1!`quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:56 schreef eer-ik het volgende:
doodsverwensing aan de planners van UPS.
Schiedamquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whe.
Moet ik godver naar schiedam vanavond.
Kutbedrijf.
UPS in de fik steken.quote:
Ik weet wel dat fulltime pakketbezorgers niet de meest intelligente mensen zijn, maar lezen wat er op een pakketje staat kan toch nooit heel moelijk zijn.quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:13 schreef nicomart het volgende:
ik had laatst ook een pakketje besteld. Niet via UPS, maar toch.. Had netjes als afleveradres, het adres van mijn bedrijf ingevuld.. Kom ik thuis, ligt er een briefje dat het bij de bovenburen is afgeleverd
whehe... je zou het zeggenquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik weet wel dat fulltime pakketbezorgers niet de meest intelligente mensen zijn, maar lezen wat er op een pakketje staat kan toch nooit heel moelijk zijn.
Ter Aar en Rotterdam komen qua naam niet echt bar veel overeen.
Volgens mij hoor, ik kan het ook mis hebben.
Oh, ik dacht dat je voor het kutbedrijf waar je werkt naar Schiedam moet...quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
UPS in de fik steken.
En m'n mac ophalen.
Het is schijnbaar érg moelijk om een pakket in de goeie wagen te leggen.
Gister konden ze al niet bezorgen, omdat het mongolen zijn, en vandaag leggen ze m'n pakket in de verkeerde auto.
Nee, ik heb gelukkig niks te maken met dergelijke zakenquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:35 schreef OA het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je voor het kutbedrijf waar je werkt naar Schiedam moet...![]()
Maar goed, we een slechte gang van zaken...
Heb je nog versterking nodig? Ik woon 10 meter verderop...quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, ik heb gelukkig niks te maken met dergelijke zaken
Haah oke,quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En als ik vragen mag, waarom dan? Ik ben er namelijk wel benieuwd na... Zeg maar een soort reflectie op jouw tijd als StageSC'er.
KSCquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:43 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Haah oke,
Nouja, na een tijdje vond ik de sfeer beetje anders worden, kwamen opeens een aantal andere mensen (van KSC als ik het goed heb) en toen was het toch wel anders! (Niks tegen KSC hoor).. Ik vond het gewoon eventjes wat minder leuk, daarbij was ik ook druk (verslag afmaken enzo) Dus geen tijd/zin meer in SSC..
Verder over het algemeen vond k het heel gezellig hoor! Leuke mensen![]()
(Heb in m'n leven nog nooit zoveel gefokt)!
Speelt ook mee dat ik voor stage soms dagen achter de computer zat, maar is zeker neit de enige reden
Als je wilt mag je hem wel oppikken voor mequote:Op vrijdag 7 november 2008 14:40 schreef OA het volgende:
[..]
Heb je nog versterking nodig? Ik woon 10 meter verderop...
Kaas SC.quote:
Wat fijn dat dat mag...quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Als je wilt mag je hem wel oppikken voor me
Al ga je dan morgen effe bakkie doen bij tim, haalt ik 'm daar weer op
Deskundigheid ten top... en dat moet jou wat leren...quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:08 schreef Californium het volgende:
Mijn stagebegeleidster is vannacht tot 2 uur (!) bezig geweest met haar hybridisatieWat haar PCR's waren niet gelukt en die moest ze opnieuw doen, nu blijkt dat de PCR juist wel goed ging! En dat ze dus zo'n 4 uur eerder klaar had kunnen zijn
ja hequote:
Dus je hoeft niet meer naar Schiedam?quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja he
weer een goeie ervaring:
ik kan het spulletje nu ophalen in utrecht, wel pas maandag
Maar goed,d at is beter dan bezorgen in ter aar op maandag, anders moet ik daar weer heen.
Denk het niet.quote:
Gaat ie lekker Nico?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
ja joh.. lekker klotenquote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:22 schreef Californium het volgende:
I like you so much better when you are naked![]()
het is wederzijds hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed bezig!quote:
Waarom verbaast me deze opmerking niet? Eigenlijk ben ik in het geheel niet verbaasd..quote:[..]
het is wederzijds hoor!
Ik ben vervelend vandaagquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:29 schreef OA het volgende:
[..]
Goed bezig!![]()
[..]
Waarom verbaast me deze opmerking niet? Eigenlijk ben ik in het geheel niet verbaasd..
quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:37 schreef HostiMeister het volgende:
pff, jullie zijn zoooo vermoeiend af en toe
En terechtquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:40 schreef nicomart het volgende:
hoewel.. ik word moe van mezelf volgens mij
Oja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |