je moet dat ook niet sturen ik vroeg het aan jouquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:25 schreef lucky_girl het volgende:
[..]
Niet echt subtiel zeg maar haha
quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:28 schreef nicomart het volgende:
als je nou bij me thuis langskomt, kunnen we dan uitgebreid bespreken
quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:29 schreef Nitty-1s het volgende:
[..]
je moet dat ook niet sturen ik vroeg het aan jou
Juist. Ben je subtiel, dan begrijpen ze de hint toch niet.quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:31 schreef Ripley het volgende:
mannen zijn niet zo subtiel hoor, doe maar gerust sletterig
geef dan eens een voorbeeld van een geil bericht wat jij zou sturenquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:31 schreef Ripley het volgende:
mannen zijn niet zo subtiel hoor, doe maar gerust sletterig
hey.. ik heb nou eenmaal een zwak voor meisjes die subtiel geile smsjes willen sturen, maar daar geen ervaring in hebbenquote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juist. Ben je subtiel, dan begrijpen ze de hint toch niet.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:33 schreef Lastpost het volgende:
Tuurlijk heb ik hier ervaring mee, zowel het sturen als ontvangen en de manier waarop ligt aan de situatie waarin je je bevind.
Subtiel gedrag richting m'n vriendin d.m.v sms vind ik weinig hebben, dan maar gelijk to-the-point of gewoon teasend.
Als er geen sprake is van een relatie wordt het meestal wel subtieler aangepakt en probeer je wat meer te spelen met woorden en gevat/geestig te reageren op uitdagingen.
Dat reserveer ik voor een zeer select gezelschapquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:32 schreef Nitty-1s het volgende:
[..]
geef dan eens een voorbeeld van een geil bericht wat jij zou sturen
quote:
Geen zin in een usernote achter m'n nickname.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |