muziekje opquote:Op donderdag 6 november 2008 21:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kom maar hierheen, dan kunnen we daarna wel beetje tourend relaxen
How you doin'?quote:
Maar ze kunnen wel vette muziek maken...quote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:06 schreef Californium het volgende:
[..]
muziekje oprelaxed.... deal
Stelletje Zweedse feministen.. die zich de blote borst noemden.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:05 schreef Californium het volgende:
[..]
dat mensen zich daar druk om maken
finequote:
Is dat die Inga From Sweden?quote:Op donderdag 6 november 2008 21:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Maar ze kunnen wel vette muziek maken...
Lykke Li (eens kijken of ik naar een concert van haar kan gaan)
neeeee.....quote:Op donderdag 6 november 2008 21:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Stelletje Zweedse feministen.. die zich de blote borst noemden.
Ah, good eh, lassiequote:
das minderquote:Op donderdag 6 november 2008 21:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ah, good eh, lassie
Ben met barstende hoofdpijn wakker geworden en is nog niet weg
Maar mijn goede humeur is onverwrikbaar
Lekker wijf, maar kan niet zingen...quote:
Neuh, ook nooit gehad, gewoon flinke hoofdpijn. Denk dat is na een warme douche en een bakje koffie wel weg, maar neequote:Op donderdag 6 november 2008 21:17 schreef Californium het volgende:
[..]
das mindernog niet weg...
maar met een goed humeur kon je al een end
heb je last van migraine
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Neuh, ook nooit gehad, gewoon flinke hoofdpijn. Denk dat is na een warme douche en een bakje koffie wel weg, maar nee
Niet aan toe geven, helemaal geen tijd voor
Plaatjes? Kan op de telefoon niet Youtubenquote:Op donderdag 6 november 2008 21:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Lekker wijf, maar kan niet zingen...
Lykke Li... ook een lekker wijf, maar kan wel zingen
ff zoeken hoorquote:Op donderdag 6 november 2008 21:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Plaatjes? Kan op de telefoon niet Youtuben
Heb hier niks. Nja, kan wel thee uit de automaat trekken, maar heb geen pauze meerquote:Op donderdag 6 november 2008 21:29 schreef Californium het volgende:
[..]
ibuprofen?
Ik heb ook nooit tijd om ziek te wordenveel thee...ibuprofen en fruit... zo ga ik altijd naar werk
je kan toch ef zeggen dat je je niet lekker voeltquote:Op donderdag 6 november 2008 21:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb hier niks. Nja, kan wel thee uit de automaat trekken, maar heb geen pauze meer
Dat hebben ze inmiddels wel in de gaten, hele dag al (zij het een goedgehumeurde) halve zombiequote:Op donderdag 6 november 2008 21:38 schreef Californium het volgende:
[..]
je kan toch ef zeggen dat je je niet lekker voelt
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat hebben ze inmiddels wel in de gaten, hele dag al (zij het een goedgehumeurde) halve zombie
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:43 schreef The_Dean het volgende:
En nog een klein uurtje, dan ben ik klaar
22.30quote:Op donderdag 6 november 2008 21:44 schreef Californium het volgende:
[..]
zombie
tot hoelaat moet je nog?
dat is toch langer dan een uu.....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |