quote:Op donderdag 6 november 2008 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
goed gedaan. Scripthomo.
Hallo!quote:Op donderdag 6 november 2008 18:44 schreef Pheno het volgende:
2 dingen die ik kan missen hoor ik al.
quote:Op donderdag 6 november 2008 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
eigenlijk moet die colgatesmiley ook een zonnebril op om die pooier uit dat clipje te doen
Ja, nou nog een gratis spartelende-haringlollie namens Q8 en de pret is compleetquote:
Is dat iets positiefs?quote:
Ik vond het best humor, dat er mensen zijn die de singles kopenquote:
Of die hebben gewoon wat foute genenquote:Op donderdag 6 november 2008 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vond het best humor, dat er mensen zijn die de singles kopen
Alsof je The Lounge kan mislopenquote:Op vrijdag 7 november 2008 03:16 schreef mcDavid het volgende:
Late-night TVP.
Ik wil ieder risico vermijden.quote:Op vrijdag 7 november 2008 @ 03:47 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Alsof je The Lounge kan mislopen
Safesexquote:
quote:
Heb nooit singles van hem gekocht, maar vond 't wel geweldig lachen die clipsquote:Op donderdag 6 november 2008 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vond het best humor, dat er mensen zijn die de singles kopen
nee iddquote:Op vrijdag 7 november 2008 07:13 schreef Pheno het volgende:
Goedemorgen. Er zijn al twee man op het werk, het moet niet gekker worden
je bent te vroegquote:
Het leek me handiger om middag te zeggen, aangezien ik er vanuit ging dat er pas een reactie na 12 uur zou komen. Maar jij moest natuurlijk weer net ervoor reageren.quote:
Dat zou ik ook weer eens moeten doen eigenlijkquote:
*ook meldtquote:Op vrijdag 7 november 2008 @ 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou ik ook weer eens moeten doen eigenlijk
Daar heb ik dus de kapper voorquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:31 schreef Bengeltje het volgende:
* Bengeltje tondeuse doorgeeft.![]()
Of gebruiken jullie iets anders?
Qutie.![]()
Normaal doe ik het idd ongeveer 2 keer per jaar met een tondeuse, maar misschien moet ik maar weer eens eindelijk een keertje naar een fatsoenlijke kappert. Laatste keer dat ik dat deed was nog in guldensquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:31 schreef Bengeltje het volgende:
* Bengeltje tondeuse doorgeeft.![]()
Of gebruiken jullie iets anders?
quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:39 schreef Bengeltje het volgende:
!%# Verdikkeme, nu is mijn compres net kapot gegaan. Vieze rode troep in de pan.Niks meer wat ik kan warm maken voor mijn rug.
Das wel lang geleden jaquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Normaal doe ik het idd ongeveer 2 keer per jaar met een tondeuse, maar misschien moet ik maar weer eens eindelijk een keertje naar een fatsoenlijke kappert. Laatste keer dat ik dat deed was nog in guldens
baaldagen dat zijn het dan werkelijkquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mijn hele dag is tot nu toe.En het is amper middag. Wat gaat er nog allemaal gebeuren.
Geen idee, in de toekomst kijken is niet mijn sterkste puntquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mijn hele dag is tot nu toe.En het is amper middag. Wat gaat er nog allemaal gebeuren.
Was het maar een baaldag.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
baaldagen dat zijn het dan werkelijk
ik hoop dat de middag je alleen maar goeds brengt
Dankje.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
Geen idee, in de toekomst kijken is niet mijn sterkste punt
Sterkte Bengels
gaat ze aan mij vragen hoe het isquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Was het maar een baaldag.Dan kon ik het naast me neerleggen, nu verrek ik gewoon van de pijn en
kan alleen pillen slikken.
Vanmiddag maar kijken waar ik die dingen ook alweer gekocht heb.
Hoe is het met jou dracu?
Je zus die geopereerd is?quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gaat ze aan mij vragen hoe het is![]()
nu ik weet dat het met mn zus goed gaat en we hebben afgesproken dat ik morgen daar heen ga en het weekend lekker blijf, haar ook gesproken heb, een stuk beter!
welke pillen?quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Was het maar een baaldag.Dan kon ik het naast me neerleggen, nu verrek ik gewoon van de pijn en
kan alleen pillen slikken.
Vanmiddag maar kijken waar ik die dingen ook alweer gekocht heb.
Hoe is het met jou dracu?
klopt de zus die geopereerd is (heb maar 1 zus)quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je zus die geopereerd is?Gaat dus goed? Jullie gaan dus een gezellig weekend tegenmoed.
En al iets gehoord van degene die op punt staat te bevallen?
Diazepam. enz.quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
welke pillen?
en warmte? van een hittepit ofzo helpt dat niets?
Dat komt wel goed dus.quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
klopt de zus die geopereerd is (heb maar 1 zus)
mn schoonzus is weer gestript en had 2 cm ontsluiting
wel veel weeen gehad maar het wel maar niet doorzetten
Dat is iets wat ik nooit zal doen, of ik moet echt bankroet zijn, maar niets met levensmiddelen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:22 schreef Ynske het volgende:
owja bengels bij Vishandel boosten (bosten?) op de promenade van Heerlen zoekt parttime verkopers voor 24 -32 uur
Fijn dat je het voor me onthoudt.quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:35 schreef Ynske het volgende:
ok, k zag t gister toen ik langsliep, denk opper t maar eens
zometeen maar eens kijken of ik strakjes even ga buurten in Maatricht, ff langs op de nieuwe locatie van mijn opleiding van toen
brusselseweg dus buiten t centrumquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Fijn dat je het voor me onthoudt.![]()
Veel plezier in Maastricht.![]()
Gezellig. Of ligt het een stuk buiten het centrum. Daar kom ik eigenlijk nooit.
Viswijfje geen kloon van jou dan?quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:33 schreef Bengeltje het volgende:
Dat is iets wat ik nooit zal doen, of ik moet echt bankroet zijn, maar niets met levensmiddelen.
Al helemaal geen vis.
Ik mag hopen van niet zegquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Viswijfje geen kloon van jou dan?
Dankjewel.quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Viswijfje geen kloon van jou dan?
Hier een goede docente:quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:35 schreef Ynske het volgende:k heb een dwarsfluit gekocht
ook al een beetje les gehad van de verkoper
en de sol kwam er al goed uit
quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:35 schreef Ynske het volgende:k heb een dwarsfluit gekocht
en? tieten voor erbij?quote:
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:35 schreef Ynske het volgende:
k heb een dwarsfluit gekocht
tis me toch wat?!quote:Op zaterdag 8 november 2008 03:59 schreef PrintScreen het volgende:
The Lounge al voor 22:00 uur dood?
mogguhquote:Op zaterdag 8 november 2008 08:34 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen.![]()
Ik heb al lekker gewandeld. Wordt een mooie dag vandaag.
Hoi Dracu.quote:Op zaterdag 8 november 2008 08:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mogguh
met de rug al weer wat beter ?
hmmm balen dat het nog niet echt beter gaatquote:Op zaterdag 8 november 2008 08:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi Dracu.
Mwa, niet echt. Maar minder steken naar mijn been toe, dus ook weer wel. Dankje voor het vragen.
Wat ga jij dit weekend doen?
Leuk hondencursus. Nouja leuk, ik ergerder me er altijd dood aan mijn hond.quote:Op zaterdag 8 november 2008 08:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hmmm balen dat het nog niet echt beter gaat
wij gaan zo naar honden cursus en daarna naar mn zus!
We worden ouder, krijgen kinderen, you know....quote:Op zaterdag 8 november 2008 03:59 schreef PrintScreen het volgende:
The Lounge al voor 22:00 uur dood?
Tsskquote:Op zaterdag 8 november 2008 10:20 schreef Pheno het volgende:
Het is weekend zeker, dan weer niet. Verzakert
Asperine helpt.quote:Op zaterdag 8 november 2008 10:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
Tssk
Gisteren ook wezen werken, kijken of dat vandaag weer gaat lukken
Werd wel wakker met wat hoofdpijn, dus kijken of dat door gaat zetten
Gisteren was het dan ook geen weekend.quote:Op zaterdag 8 november 2008 10:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
Tssk
Gisteren ook wezen werken, kijken of dat vandaag weer gaat lukken
Werd wel wakker met wat hoofdpijn, dus kijken of dat door gaat zetten
Mijn weekend begint eigenlijk al op donderdagmiddag, alleen komt er dan dus soms school of werk tussendoorquote:Op zaterdag 8 november 2008 10:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gisteren was het dan ook geen weekend.
Hoi Qutie.Beterschap.
Sort ofquote:Op zaterdag 8 november 2008 16:41 schreef Bengeltje het volgende:
Je hebt echt een digitale bibliotheek he fles.
Nog steeds grieperig.quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:20 schreef Pheno het volgende:
Het is geen spelfout, ik kan er ook niets aan doen dat die kutsoftware ":r" als eenziet
ha ha ha en toch moest ik lachenquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Binnen in je zus heb je wel Internet?
Oooh is dat hetquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:30 schreef draculettetje het volgende:
ha ha ha en toch moest ik lachen
nee bedoel natuurlijk een goede avond, vanaf de stoel die bij mn zus in de woonkamer staat!
Dat is omdatquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:52 schreef draculettetje het volgende:
fles ik geloof dat je helemaal jompelig bent
maar ik geloof dat ik te moe ben om het te snappen
Ben je eens gebanned dan wegens taalgebruik cq doodwensen van personen buiten fok zijnde niet bekende nederlanders of publieke figuren?quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is omdat
JIJ alleen maar naar de smileys kijkt
IK niet tegen nog een ban wil oplopen
Ja joh ik had eens tegen een kankernewbie die dood moest gezegd dat ie een kankernewbie was en dat ie dood moest. Mocht blijkbaar niet. Indah vloog er tegelijk af om precies dezelfde reden. EN het was niet eens afgesproken werk. Hij verdiende het gewoonquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ben je eens gebanned dan wegens taalgebruik cq doodwensen van personen buiten fok zijnde niet bekende nederlanders of publieke figuren?
Link?quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja joh ik had eens tegen een kankernewbie die dood moest gezegd dat ie een kankernewbie was en dat ie dood moest. Mocht blijkbaar niet. Indah vloog er tegelijk af om precies dezelfde reden. EN het was niet eens afgesproken werk. Hij verdiende het gewoon
Ze zoeken het de vliegende bliksemtering maar uit, en rap wat. Ik hoor het wel. En anders zal ik me er eens hoogstpersoonlijk mee gaan bemoeien. En de betrokken partijen doen er goed aan om dat te voorkomen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:06 schreef qu63 het volgende:
En verder is het gewoon kut idd Fles
Kan je er niet een clausule bij laten zetten ofzo?
Wat een stoere praat.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze zoeken het de vliegende bliksemtering maar uit, en rap wat. Ik hoor het wel. En anders zal ik me er eens hoogstpersoonlijk mee gaan bemoeien. En de betrokken partijen doen er goed aan om dat te voorkomen.
Je maakt een kloon aan om stoere praat op het internet te gooien. Wie is hier de heldquote:Op zondag 9 november 2008 01:31 schreef Hester74 het volgende:
[..]
Wat een stoere praat.
Je hebt tot nu toe niet eens de moed gehad om op een, voor een volwassen man, normale leeftijd je schamele studentenkamer in te ruilen voor een normaal huis. Held.
ja en waarschijnlijk jaquote:Op zondag 9 november 2008 11:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat sukt. Toch iets van een griepje?
Ik hoop het, het wordt nu juist druk met schoolquote:Op zondag 9 november 2008 11:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vandaag rustig aan doen, dan zal het vast beter gaan daarna
Hopen op het beste maarquote:Op zondag 9 november 2008 11:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik hoop het, het wordt nu juist druk met school
Foto'squote:Op zondag 9 november 2008 13:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hopen op het beste maar
Ff broodje eten en dan weer richting flatje. Het schiet al behoorlijk op
quote:
wat ben je toch aan t drammen?quote:Op zondag 9 november 2008 15:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
Wanneer is de startdatum van je bedrijfje?
Drammen?quote:
ben je tot nu toe de enigequote:Op zondag 9 november 2008 15:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
Drammen?
Vind het gewoon leuk voor je, hoor
jij vindt het ook niet leukquote:Op zondag 9 november 2008 15:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben je tot nu toe de enige![]()
k moet eind van de maand weer naar t uwv voor overleg
k vind t doodengquote:
Volgens mij is de middag al 4 uur bezig!quote:Op zondag 9 november 2008 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi allemaalde zondagmiddag is begonnen
![]()
Gaan jullie wel even allemaal JortK feliciteren nog? Hij is jarig en als jullie hem niet feliciteren gaatie heel hard huilen
Goed bezigquote:Op zondag 9 november 2008 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi allemaalde zondagmiddag is begonnen
![]()
Gaan jullie wel even allemaal JortK feliciteren nog? Hij is jarig en als jullie hem niet feliciteren gaatie heel hard huilen
Ik ga zo maar friturenquote:Op zondag 9 november 2008 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, even een kilootje Lasagne in de oven
Tonijn, avacado en surimi. En dan nigiri sushi met japanse omelet en paling er op.quote:Op zondag 9 november 2008 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat ga je erin stoppen vandaag Ph?
Klinkt goed!quote:Op zondag 9 november 2008 18:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tonijn, avacado en surimi. En dan nigiri sushi met japanse omelet en paling er op.
Chez Piere is toch die broodjes zaak op de sarolea?quote:
nope, juwelier op de Dautzenbergstraatquote:Op zondag 9 november 2008 20:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Chez Piere is toch die broodjes zaak op de sarolea?
ff gecheckt. Weet welke het is, zal er naar opzoek gaan, dankje.![]()
Bij mij staan alle advertenties die in de krant hebben gestaan ook online, misschien is dat daar ook zo? Scheelt je weer wat typwerkquote:Op zondag 9 november 2008 20:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
nope, juwelier op de Dautzenbergstraat
t stond overigens in t zondagsnieuws
moet ik je de advertentie ff overtypen?
dan nog, de advertenties in de weekendgezet/zondagskrant komen nooit onlinequote:Op zondag 9 november 2008 20:36 schreef qu63 het volgende:
site gevonden: http://vacaturekrant.nl/
helaas dus niet voor het zuiden des lands..
Why am I not surprised?quote:Op zondag 9 november 2008 20:23 schreef qu63 het volgende:
Fles: Belgische spoorwegen geven bonden jaarlijks 8 miljoen
Je kent ze al een beetje?quote:
Top Gear op BBC2quote:
ave maria in mijn sig is ook een youtube linkjequote:Op zondag 9 november 2008 21:03 schreef Topspin het volgende:
Ik weet niet hoe ik een youtube link kan toevoegen in mijn sigAls ik dat doe dan is het niet aanklikbaar en is de link veels te lang.
Wil geen apart topic openen in feedback dus hier even de vraag of iemand zo aardig wilt zijn om het uit te leggen voor mij. Hier de vraag omdat het redelijk algemeen is en omdat hier de meeste users posten in zijn algemeenheid.
Heb dus niet altijd zin om een topic te openen voor het minste of geringste als het ook in een algemeen topic kan dus daarom hier.
Verder prettige zondag en morgen ook een prettige dag allemaal
1 |
Bedankt voor de snelle reactie en voor het adviesquote:Op zondag 9 november 2008 21:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
ave maria in mijn sig is ook een youtube linkje
dit is de link (alleen de spaties ff verwijderen
[ code verwijderd ]
Avé Maria kun je de tekst veranderen
en de http moet je ff vervangen met je eigen linkje
Ik ben altijd bang dat ik mezelf eens terug ga zienquote:Op zondag 9 november 2008 20:50 schreef JortK het volgende:
Wegmisbruikers.
Er gaat iets niet goed geloof ikquote:Op zondag 9 november 2008 21:06 schreef Topspin het volgende:
[..]
Bedankt voor de snelle reactie en voor het advies
Zal het direct proberen nu
Danke
Ben je al eens aangehouden dan?quote:Op zondag 9 november 2008 21:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat ik mezelf eens terug ga zien
je dient deze in je sig te zetten:quote:Op zondag 9 november 2008 21:06 schreef Topspin het volgende:
[..]
Danke
1 |
je gebruikt teveel urlsquote:Op zondag 9 november 2008 21:06 schreef Topspin het volgende:
[..]
Danke
Ik gelukkig nietquote:
Mijn dank is grootquote:Op zondag 9 november 2008 21:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
je dient deze in je sig te zetten:
[ code verwijderd ]
Oh ja, dat zeker. Maar niet met camera, tot nu toe. Elke keer weer die uitleg horen dat ik me gedraag alsof ik voorkruip bij de kassa's van een supermarkt als ik op de A50 eerst afrit Heteren- Driel aanhoud en dan op het laatst de A50 op ga over de doorgetrokken streepquote:
Vreemde woordspeling van een fapmod.quote:
Dan is het jammer maar helaas, toch de A50 netjes op en achteraan aansluiten.quote:Op zondag 9 november 2008 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ja, dat zeker. Maar niet met camera, tot nu toe. Elke keer weer die uitleg horen dat ik me gedraag alsof ik voorkruip bij de kassa's van een supermarkt als ik op de A50 eerst afrit Heteren- Driel aanhoud en dan op het laatst de A50 op ga over de doorgetrokken streep![]()
Zeiklui. Ik moet naar Nijmegen Noord, maar ipv de spitstrook door te trekken vanaf Heteren Driel (100 meter), nee, eerst een stuk vluchtstrook. En de A50 staat altijd vast
Even ASCII paint:
Dat aansluiten doe ik niet sinds die streep getrokken is (ja, ooit was het gewoon legaal dat je dat deed). Ik ontken die streep.quote:Op zondag 9 november 2008 21:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dan is het jammer maar helaas, toch de A50 netjes op en achteraan aansluiten.
Ik ben nog nooit aangehoudenquote:Op zondag 9 november 2008 21:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik gelukkig niet. Ben in mijn eerste ritje in een auto toen ik mijn rijbewijs had, een alcoholcontrole tegengekomen (bij Schiphol 's avonds). Natuurlijk niets gedronken
Die wil ik ook nog jaquote:Op zondag 9 november 2008 21:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik wil gvd ook zo'n BOB-sluitelhanger!
Je drinkt toch al niet? Geen bier enz?quote:Op zondag 9 november 2008 21:30 schreef Pheno het volgende:
Ik drink nooit als ik rijd. En ik rijd verdomd vaak
Sinds een jaar geen drup meer nee. Ik mis dat ook niet. Volgens het ziekenhuis ook beter om niet meer te doenquote:Op zondag 9 november 2008 21:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je drinkt toch al niet? Geen bier enz?
Dat heb ik nou nooit Phquote:Op zondag 9 november 2008 21:14 schreef Pheno het volgende:
Ik ben altijd bang dat ik mezelf eens terug ga zien
Wacht maar, als ze vervelende mannetjes die foto's bij stationsbordjes maken gaan oppakken.quote:
TV-programma waardigquote:Op zondag 9 november 2008 21:47 schreef Pheno het volgende:
Wacht maar, als ze vervelende mannetjes die foto's bij stationsbordjes maken gaan oppakken.
"Achter de schermen bij: De Internationale Stationsbordjesfotograaf"quote:
Ik zou er uren over kunnen vertellen, echt waarquote:Op zondag 9 november 2008 22:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
"Achter de schermen bij: De Internationale Stationsbordjesfotograaf"
hihi zo lang heb ik vandaag niet meerquote:Op zondag 9 november 2008 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou er uren over kunnen vertellen, echt waar![]()
Wil je het nieuwe topic openen?quote:
Inlijsten.quote:Op zondag 9 november 2008 23:53 schreef mcDavid het volgende:
[ afbeelding ] eerste salarisstrookje binnen! [ afbeelding ]
heee Qquote:
Best veel ja, 2 vergaderingen waarvan er 1 gewoon niet voorbereid isquote:Op maandag 10 november 2008 10:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
heee Q
en veel op de planning vandaag?
strakjes eens heel lekker lang in bad, dan nog wat foto's bewerken en oefenen
das dan wel stommigheid hequote:Op maandag 10 november 2008 10:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
Best veel ja, 2 vergaderingen waarvan er 1 gewoon niet voorbereid is
Ja, ik heb mijn dingen wel klaar maar de rest heeft gewoon niksquote:
Gewoon een brainstormsessie dusquote:Op maandag 10 november 2008 10:13 schreef qu63 het volgende:
Best veel ja, 2 vergaderingen waarvan er 1 gewoon niet voorbereid is
Helaas moet je daar ook op voorbereid zijnquote:
Grijs maar droogquote:Op maandag 10 november 2008 10:26 schreef Ynske het volgende:
hoe is het weer bij jullie eigenlijk?
t zeikt hier letterlijk naar beneden
tja dat is met studenten hequote:Op maandag 10 november 2008 10:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
Helaas moet je daar ook op voorbereid zijn
En men had documenten af moeten hebben, maar die zijn dus niet af
hier liggen broodjes met limburgse cervelaatworstje klaarquote:Op maandag 10 november 2008 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog een uurtje, dan maanzaadbolletjes met pepercervelaat
quote:
nopequote:
quote:Op maandag 10 november 2008 11:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sterrebrood is toch geen roggebrood. N00b broodkenner.![]()
Je hebt het over je muziekinstrument he, en niet over andere dingen.quote:Op maandag 10 november 2008 11:56 schreef Ynske het volgende:
[..]!!
zoooo de hoge e begint er nu ook uit te komen
en de lagere tonen waar ik van de week nog echt bij na moest denken, komen er nu bijna automatisch uit
quote:Op maandag 10 november 2008 12:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je hebt het over je muziekinstrument he, en niet over andere dingen.
quote:Op maandag 10 november 2008 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Je mag anders ook wel eens op mijn fluit blazen hoor Yns
Geniaalquote:Skimmen, een vorm van pinpasfraude, is op een eenvoudige manier tegen te gaan door consumenten. Als ze pinnen in onbemande situaties, zoals bij geldautomaten, kaartjesautomaten en benzinepompen, moeten ze het intoetsen van hun pincode afschermen met hun hand.
Oke, wat jij wil. Maar er overheen kotsen is dan ook weer niet direct nodig hoorquote:Op maandag 10 november 2008 12:11 schreef Ynske het volgende:
[..]Dat heb ik al vaker aangegeven, daar blaas/zuig/lik etc ik niet aan
hoger kom ik nog nietquote:Op maandag 10 november 2008 12:14 schreef Bengeltje het volgende:
Nou nou Yns niet gelijk van de hoge toren blazen, het kan ook zachtjes hoor.![]()
Qutie.![]()
Hier schijnt eindelijk een zonnetje.
En 't zal nog wel zo aanhouden als ik het nieuws mag geloven.quote:
Vooruitziende blikquote:Op maandag 10 november 2008 12:21 schreef Ynske het volgende:
zit je dit topic te lezen....
TS in het nieuws
staat er deze ad onder
*
Condoleanceberichten
Condoleanceberichten maken Monuta Rouwbericht helpt u daarbij.
www.monuta.nl/rouwbericht
Geef eens wat zon terug!quote:Op maandag 10 november 2008 12:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoger kom ik nog niet
dan gaat ie vals
jaaaah hier begint hij ook te schijnen
zometeen saar maar eens naar buiten zetten, kan k dr provisorische kooi ff schoonmaken
Die zon komt niet meer.quote:Op maandag 10 november 2008 12:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
Geef eens wat zon terug!
Alhoewel, doe maar vanmiddag, dan heb ik er ook nog wat aan
Zolang ik binnen zit mag het van mij best regenen
ik niet, en gelukkig is het nu droog!quote:
Anders ging je zo niet naar huis?quote:
Nu nog wel.quote:Op maandag 10 november 2008 15:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik niet, en gelukkig is het nu droog!
nou zegquote:
quote:Seinstoring Amersfoort - Hilversum
De beperkingen als gevolg van de seinstoring tussen Amersfoort en Hilversum zijn voorbij.
De vertraging zal geleidelijk afnemen.
Toen was ik er dus al voorbijquote:
Komen die 2 bij elkaar voor het station van Baarn (gezien vanaf Amersfoort dus..)?quote:Op maandag 10 november 2008 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Er was ook sprake van een seinstoring Soest-Baarn, maar ik denk dat dat gewoon dezelfde storing was waar het Soesterlijntje OOK last van had?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |