quote:
wat ben je toch aan t drammen?quote:Op zondag 9 november 2008 15:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
Wanneer is de startdatum van je bedrijfje?
Drammen?quote:
ben je tot nu toe de enigequote:Op zondag 9 november 2008 15:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
Drammen?
Vind het gewoon leuk voor je, hoor
jij vindt het ook niet leukquote:Op zondag 9 november 2008 15:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben je tot nu toe de enige![]()
k moet eind van de maand weer naar t uwv voor overleg
k vind t doodengquote:
Volgens mij is de middag al 4 uur bezig!quote:Op zondag 9 november 2008 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi allemaalde zondagmiddag is begonnen
![]()
Gaan jullie wel even allemaal JortK feliciteren nog? Hij is jarig en als jullie hem niet feliciteren gaatie heel hard huilen
Goed bezigquote:Op zondag 9 november 2008 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi allemaalde zondagmiddag is begonnen
![]()
Gaan jullie wel even allemaal JortK feliciteren nog? Hij is jarig en als jullie hem niet feliciteren gaatie heel hard huilen
Ik ga zo maar friturenquote:Op zondag 9 november 2008 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, even een kilootje Lasagne in de oven
Tonijn, avacado en surimi. En dan nigiri sushi met japanse omelet en paling er op.quote:Op zondag 9 november 2008 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat ga je erin stoppen vandaag Ph?
Klinkt goed!quote:Op zondag 9 november 2008 18:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tonijn, avacado en surimi. En dan nigiri sushi met japanse omelet en paling er op.
Chez Piere is toch die broodjes zaak op de sarolea?quote:
nope, juwelier op de Dautzenbergstraatquote:Op zondag 9 november 2008 20:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Chez Piere is toch die broodjes zaak op de sarolea?
ff gecheckt. Weet welke het is, zal er naar opzoek gaan, dankje.![]()
Bij mij staan alle advertenties die in de krant hebben gestaan ook online, misschien is dat daar ook zo? Scheelt je weer wat typwerkquote:Op zondag 9 november 2008 20:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
nope, juwelier op de Dautzenbergstraat
t stond overigens in t zondagsnieuws
moet ik je de advertentie ff overtypen?
dan nog, de advertenties in de weekendgezet/zondagskrant komen nooit onlinequote:Op zondag 9 november 2008 20:36 schreef qu63 het volgende:
site gevonden: http://vacaturekrant.nl/
helaas dus niet voor het zuiden des lands..
Why am I not surprised?quote:Op zondag 9 november 2008 20:23 schreef qu63 het volgende:
Fles: Belgische spoorwegen geven bonden jaarlijks 8 miljoen
Je kent ze al een beetje?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |