Asperine helpt.quote:Op zaterdag 8 november 2008 10:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
Tssk
Gisteren ook wezen werken, kijken of dat vandaag weer gaat lukken
Werd wel wakker met wat hoofdpijn, dus kijken of dat door gaat zetten
Gisteren was het dan ook geen weekend.quote:Op zaterdag 8 november 2008 10:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
Tssk
Gisteren ook wezen werken, kijken of dat vandaag weer gaat lukken
Werd wel wakker met wat hoofdpijn, dus kijken of dat door gaat zetten
Mijn weekend begint eigenlijk al op donderdagmiddag, alleen komt er dan dus soms school of werk tussendoorquote:Op zaterdag 8 november 2008 10:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gisteren was het dan ook geen weekend.
Hoi Qutie.Beterschap.
Sort ofquote:Op zaterdag 8 november 2008 16:41 schreef Bengeltje het volgende:
Je hebt echt een digitale bibliotheek he fles.
Nog steeds grieperig.quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:20 schreef Pheno het volgende:
Het is geen spelfout, ik kan er ook niets aan doen dat die kutsoftware ":r" als eenziet
ha ha ha en toch moest ik lachenquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Binnen in je zus heb je wel Internet?
Oooh is dat hetquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:30 schreef draculettetje het volgende:
ha ha ha en toch moest ik lachen
nee bedoel natuurlijk een goede avond, vanaf de stoel die bij mn zus in de woonkamer staat!
Dat is omdatquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:52 schreef draculettetje het volgende:
fles ik geloof dat je helemaal jompelig bent
maar ik geloof dat ik te moe ben om het te snappen
Ben je eens gebanned dan wegens taalgebruik cq doodwensen van personen buiten fok zijnde niet bekende nederlanders of publieke figuren?quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is omdat
JIJ alleen maar naar de smileys kijkt
IK niet tegen nog een ban wil oplopen
Ja joh ik had eens tegen een kankernewbie die dood moest gezegd dat ie een kankernewbie was en dat ie dood moest. Mocht blijkbaar niet. Indah vloog er tegelijk af om precies dezelfde reden. EN het was niet eens afgesproken werk. Hij verdiende het gewoonquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ben je eens gebanned dan wegens taalgebruik cq doodwensen van personen buiten fok zijnde niet bekende nederlanders of publieke figuren?
Link?quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja joh ik had eens tegen een kankernewbie die dood moest gezegd dat ie een kankernewbie was en dat ie dood moest. Mocht blijkbaar niet. Indah vloog er tegelijk af om precies dezelfde reden. EN het was niet eens afgesproken werk. Hij verdiende het gewoon
Ze zoeken het de vliegende bliksemtering maar uit, en rap wat. Ik hoor het wel. En anders zal ik me er eens hoogstpersoonlijk mee gaan bemoeien. En de betrokken partijen doen er goed aan om dat te voorkomen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:06 schreef qu63 het volgende:
En verder is het gewoon kut idd Fles
Kan je er niet een clausule bij laten zetten ofzo?
Wat een stoere praat.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze zoeken het de vliegende bliksemtering maar uit, en rap wat. Ik hoor het wel. En anders zal ik me er eens hoogstpersoonlijk mee gaan bemoeien. En de betrokken partijen doen er goed aan om dat te voorkomen.
Je maakt een kloon aan om stoere praat op het internet te gooien. Wie is hier de heldquote:Op zondag 9 november 2008 01:31 schreef Hester74 het volgende:
[..]
Wat een stoere praat.
Je hebt tot nu toe niet eens de moed gehad om op een, voor een volwassen man, normale leeftijd je schamele studentenkamer in te ruilen voor een normaal huis. Held.
ja en waarschijnlijk jaquote:Op zondag 9 november 2008 11:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat sukt. Toch iets van een griepje?
Ik hoop het, het wordt nu juist druk met schoolquote:Op zondag 9 november 2008 11:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vandaag rustig aan doen, dan zal het vast beter gaan daarna
Hopen op het beste maarquote:Op zondag 9 november 2008 11:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik hoop het, het wordt nu juist druk met school
Foto'squote:Op zondag 9 november 2008 13:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hopen op het beste maar
Ff broodje eten en dan weer richting flatje. Het schiet al behoorlijk op
quote:
wat ben je toch aan t drammen?quote:Op zondag 9 november 2008 15:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
Wanneer is de startdatum van je bedrijfje?
Drammen?quote:
ben je tot nu toe de enigequote:Op zondag 9 november 2008 15:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
Drammen?
Vind het gewoon leuk voor je, hoor
jij vindt het ook niet leukquote:Op zondag 9 november 2008 15:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben je tot nu toe de enige![]()
k moet eind van de maand weer naar t uwv voor overleg
k vind t doodengquote:
Volgens mij is de middag al 4 uur bezig!quote:Op zondag 9 november 2008 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi allemaalde zondagmiddag is begonnen
![]()
Gaan jullie wel even allemaal JortK feliciteren nog? Hij is jarig en als jullie hem niet feliciteren gaatie heel hard huilen
Goed bezigquote:Op zondag 9 november 2008 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi allemaalde zondagmiddag is begonnen
![]()
Gaan jullie wel even allemaal JortK feliciteren nog? Hij is jarig en als jullie hem niet feliciteren gaatie heel hard huilen
Ik ga zo maar friturenquote:Op zondag 9 november 2008 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, even een kilootje Lasagne in de oven
Tonijn, avacado en surimi. En dan nigiri sushi met japanse omelet en paling er op.quote:Op zondag 9 november 2008 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat ga je erin stoppen vandaag Ph?
Klinkt goed!quote:Op zondag 9 november 2008 18:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tonijn, avacado en surimi. En dan nigiri sushi met japanse omelet en paling er op.
Chez Piere is toch die broodjes zaak op de sarolea?quote:
nope, juwelier op de Dautzenbergstraatquote:Op zondag 9 november 2008 20:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Chez Piere is toch die broodjes zaak op de sarolea?
ff gecheckt. Weet welke het is, zal er naar opzoek gaan, dankje.![]()
Bij mij staan alle advertenties die in de krant hebben gestaan ook online, misschien is dat daar ook zo? Scheelt je weer wat typwerkquote:Op zondag 9 november 2008 20:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
nope, juwelier op de Dautzenbergstraat
t stond overigens in t zondagsnieuws
moet ik je de advertentie ff overtypen?
dan nog, de advertenties in de weekendgezet/zondagskrant komen nooit onlinequote:Op zondag 9 november 2008 20:36 schreef qu63 het volgende:
site gevonden: http://vacaturekrant.nl/
helaas dus niet voor het zuiden des lands..
Why am I not surprised?quote:Op zondag 9 november 2008 20:23 schreef qu63 het volgende:
Fles: Belgische spoorwegen geven bonden jaarlijks 8 miljoen
Je kent ze al een beetje?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |