Klinkt goed!quote:Op zondag 9 november 2008 18:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tonijn, avacado en surimi. En dan nigiri sushi met japanse omelet en paling er op.
Chez Piere is toch die broodjes zaak op de sarolea?quote:
nope, juwelier op de Dautzenbergstraatquote:Op zondag 9 november 2008 20:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Chez Piere is toch die broodjes zaak op de sarolea?
ff gecheckt. Weet welke het is, zal er naar opzoek gaan, dankje.![]()
Bij mij staan alle advertenties die in de krant hebben gestaan ook online, misschien is dat daar ook zo? Scheelt je weer wat typwerkquote:Op zondag 9 november 2008 20:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
nope, juwelier op de Dautzenbergstraat
t stond overigens in t zondagsnieuws
moet ik je de advertentie ff overtypen?
dan nog, de advertenties in de weekendgezet/zondagskrant komen nooit onlinequote:Op zondag 9 november 2008 20:36 schreef qu63 het volgende:
site gevonden: http://vacaturekrant.nl/
helaas dus niet voor het zuiden des lands..
Why am I not surprised?quote:Op zondag 9 november 2008 20:23 schreef qu63 het volgende:
Fles: Belgische spoorwegen geven bonden jaarlijks 8 miljoen
Je kent ze al een beetje?quote:
Top Gear op BBC2quote:
ave maria in mijn sig is ook een youtube linkjequote:Op zondag 9 november 2008 21:03 schreef Topspin het volgende:
Ik weet niet hoe ik een youtube link kan toevoegen in mijn sigAls ik dat doe dan is het niet aanklikbaar en is de link veels te lang.
Wil geen apart topic openen in feedback dus hier even de vraag of iemand zo aardig wilt zijn om het uit te leggen voor mij. Hier de vraag omdat het redelijk algemeen is en omdat hier de meeste users posten in zijn algemeenheid.
Heb dus niet altijd zin om een topic te openen voor het minste of geringste als het ook in een algemeen topic kan dus daarom hier.
Verder prettige zondag en morgen ook een prettige dag allemaal
| 1 |
Bedankt voor de snelle reactie en voor het adviesquote:Op zondag 9 november 2008 21:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
ave maria in mijn sig is ook een youtube linkje
dit is de link (alleen de spaties ff verwijderen
[ code verwijderd ]
Avé Maria kun je de tekst veranderen
en de http moet je ff vervangen met je eigen linkje
Ik ben altijd bang dat ik mezelf eens terug ga zienquote:Op zondag 9 november 2008 20:50 schreef JortK het volgende:
Wegmisbruikers.
Er gaat iets niet goed geloof ikquote:Op zondag 9 november 2008 21:06 schreef Topspin het volgende:
[..]
Bedankt voor de snelle reactie en voor het advies
Zal het direct proberen nu
Danke
Ben je al eens aangehouden dan?quote:Op zondag 9 november 2008 21:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat ik mezelf eens terug ga zien
je dient deze in je sig te zetten:quote:Op zondag 9 november 2008 21:06 schreef Topspin het volgende:
[..]
Danke
| 1 |
je gebruikt teveel urlsquote:Op zondag 9 november 2008 21:06 schreef Topspin het volgende:
[..]
Danke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |