ave maria in mijn sig is ook een youtube linkjequote:Op zondag 9 november 2008 21:03 schreef Topspin het volgende:
Ik weet niet hoe ik een youtube link kan toevoegen in mijn sigAls ik dat doe dan is het niet aanklikbaar en is de link veels te lang.
Wil geen apart topic openen in feedback dus hier even de vraag of iemand zo aardig wilt zijn om het uit te leggen voor mij. Hier de vraag omdat het redelijk algemeen is en omdat hier de meeste users posten in zijn algemeenheid.
Heb dus niet altijd zin om een topic te openen voor het minste of geringste als het ook in een algemeen topic kan dus daarom hier.
Verder prettige zondag en morgen ook een prettige dag allemaal
| 1 |
Bedankt voor de snelle reactie en voor het adviesquote:Op zondag 9 november 2008 21:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
ave maria in mijn sig is ook een youtube linkje
dit is de link (alleen de spaties ff verwijderen
[ code verwijderd ]
Avé Maria kun je de tekst veranderen
en de http moet je ff vervangen met je eigen linkje
Ik ben altijd bang dat ik mezelf eens terug ga zienquote:Op zondag 9 november 2008 20:50 schreef JortK het volgende:
Wegmisbruikers.
Er gaat iets niet goed geloof ikquote:Op zondag 9 november 2008 21:06 schreef Topspin het volgende:
[..]
Bedankt voor de snelle reactie en voor het advies
Zal het direct proberen nu
Danke
Ben je al eens aangehouden dan?quote:Op zondag 9 november 2008 21:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat ik mezelf eens terug ga zien
je dient deze in je sig te zetten:quote:Op zondag 9 november 2008 21:06 schreef Topspin het volgende:
[..]
Danke
| 1 |
je gebruikt teveel urlsquote:Op zondag 9 november 2008 21:06 schreef Topspin het volgende:
[..]
Danke
Ik gelukkig nietquote:
Mijn dank is grootquote:Op zondag 9 november 2008 21:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
je dient deze in je sig te zetten:
[ code verwijderd ]
Oh ja, dat zeker. Maar niet met camera, tot nu toe. Elke keer weer die uitleg horen dat ik me gedraag alsof ik voorkruip bij de kassa's van een supermarkt als ik op de A50 eerst afrit Heteren- Driel aanhoud en dan op het laatst de A50 op ga over de doorgetrokken streepquote:
Vreemde woordspeling van een fapmod.quote:
Dan is het jammer maar helaas, toch de A50 netjes op en achteraan aansluiten.quote:Op zondag 9 november 2008 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ja, dat zeker. Maar niet met camera, tot nu toe. Elke keer weer die uitleg horen dat ik me gedraag alsof ik voorkruip bij de kassa's van een supermarkt als ik op de A50 eerst afrit Heteren- Driel aanhoud en dan op het laatst de A50 op ga over de doorgetrokken streep![]()
Zeiklui. Ik moet naar Nijmegen Noord, maar ipv de spitstrook door te trekken vanaf Heteren Driel (100 meter), nee, eerst een stuk vluchtstrook. En de A50 staat altijd vast
Even ASCII paint:
Dat aansluiten doe ik niet sinds die streep getrokken is (ja, ooit was het gewoon legaal dat je dat deed). Ik ontken die streep.quote:Op zondag 9 november 2008 21:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dan is het jammer maar helaas, toch de A50 netjes op en achteraan aansluiten.
Ik ben nog nooit aangehoudenquote:Op zondag 9 november 2008 21:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik gelukkig niet. Ben in mijn eerste ritje in een auto toen ik mijn rijbewijs had, een alcoholcontrole tegengekomen (bij Schiphol 's avonds). Natuurlijk niets gedronken
Die wil ik ook nog jaquote:Op zondag 9 november 2008 21:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik wil gvd ook zo'n BOB-sluitelhanger!
Je drinkt toch al niet? Geen bier enz?quote:Op zondag 9 november 2008 21:30 schreef Pheno het volgende:
Ik drink nooit als ik rijd. En ik rijd verdomd vaak
Sinds een jaar geen drup meer nee. Ik mis dat ook niet. Volgens het ziekenhuis ook beter om niet meer te doenquote:Op zondag 9 november 2008 21:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je drinkt toch al niet? Geen bier enz?
Dat heb ik nou nooit Phquote:Op zondag 9 november 2008 21:14 schreef Pheno het volgende:
Ik ben altijd bang dat ik mezelf eens terug ga zien
Wacht maar, als ze vervelende mannetjes die foto's bij stationsbordjes maken gaan oppakken.quote:
TV-programma waardigquote:Op zondag 9 november 2008 21:47 schreef Pheno het volgende:
Wacht maar, als ze vervelende mannetjes die foto's bij stationsbordjes maken gaan oppakken.
"Achter de schermen bij: De Internationale Stationsbordjesfotograaf"quote:
Ik zou er uren over kunnen vertellen, echt waarquote:Op zondag 9 november 2008 22:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
"Achter de schermen bij: De Internationale Stationsbordjesfotograaf"
hihi zo lang heb ik vandaag niet meerquote:Op zondag 9 november 2008 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou er uren over kunnen vertellen, echt waar![]()
Wil je het nieuwe topic openen?quote:
Inlijsten.quote:Op zondag 9 november 2008 23:53 schreef mcDavid het volgende:
[ afbeelding ] eerste salarisstrookje binnen! [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |