heee Qquote:
Best veel ja, 2 vergaderingen waarvan er 1 gewoon niet voorbereid isquote:Op maandag 10 november 2008 10:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
heee Q
en veel op de planning vandaag?
strakjes eens heel lekker lang in bad, dan nog wat foto's bewerken en oefenen
das dan wel stommigheid hequote:Op maandag 10 november 2008 10:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
Best veel ja, 2 vergaderingen waarvan er 1 gewoon niet voorbereid is
Ja, ik heb mijn dingen wel klaar maar de rest heeft gewoon niksquote:
Gewoon een brainstormsessie dusquote:Op maandag 10 november 2008 10:13 schreef qu63 het volgende:
Best veel ja, 2 vergaderingen waarvan er 1 gewoon niet voorbereid is
Helaas moet je daar ook op voorbereid zijnquote:
Grijs maar droogquote:Op maandag 10 november 2008 10:26 schreef Ynske het volgende:
hoe is het weer bij jullie eigenlijk?
t zeikt hier letterlijk naar beneden
tja dat is met studenten hequote:Op maandag 10 november 2008 10:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
Helaas moet je daar ook op voorbereid zijn
En men had documenten af moeten hebben, maar die zijn dus niet af
hier liggen broodjes met limburgse cervelaatworstje klaarquote:Op maandag 10 november 2008 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog een uurtje, dan maanzaadbolletjes met pepercervelaat
quote:
nopequote:
quote:Op maandag 10 november 2008 11:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sterrebrood is toch geen roggebrood. N00b broodkenner.![]()
Je hebt het over je muziekinstrument he, en niet over andere dingen.quote:Op maandag 10 november 2008 11:56 schreef Ynske het volgende:
[..]!!
zoooo de hoge e begint er nu ook uit te komen
en de lagere tonen waar ik van de week nog echt bij na moest denken, komen er nu bijna automatisch uit
quote:Op maandag 10 november 2008 12:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je hebt het over je muziekinstrument he, en niet over andere dingen.
quote:Op maandag 10 november 2008 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Je mag anders ook wel eens op mijn fluit blazen hoor Yns
Geniaalquote:Skimmen, een vorm van pinpasfraude, is op een eenvoudige manier tegen te gaan door consumenten. Als ze pinnen in onbemande situaties, zoals bij geldautomaten, kaartjesautomaten en benzinepompen, moeten ze het intoetsen van hun pincode afschermen met hun hand.
Oke, wat jij wil. Maar er overheen kotsen is dan ook weer niet direct nodig hoorquote:Op maandag 10 november 2008 12:11 schreef Ynske het volgende:
[..]Dat heb ik al vaker aangegeven, daar blaas/zuig/lik etc ik niet aan
hoger kom ik nog nietquote:Op maandag 10 november 2008 12:14 schreef Bengeltje het volgende:
Nou nou Yns niet gelijk van de hoge toren blazen, het kan ook zachtjes hoor.![]()
Qutie.![]()
Hier schijnt eindelijk een zonnetje.
En 't zal nog wel zo aanhouden als ik het nieuws mag geloven.quote:
Vooruitziende blikquote:Op maandag 10 november 2008 12:21 schreef Ynske het volgende:
zit je dit topic te lezen....
TS in het nieuws
staat er deze ad onder
*
Condoleanceberichten
Condoleanceberichten maken Monuta Rouwbericht helpt u daarbij.
www.monuta.nl/rouwbericht
Geef eens wat zon terug!quote:Op maandag 10 november 2008 12:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoger kom ik nog niet
dan gaat ie vals
jaaaah hier begint hij ook te schijnen
zometeen saar maar eens naar buiten zetten, kan k dr provisorische kooi ff schoonmaken
Die zon komt niet meer.quote:Op maandag 10 november 2008 12:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
Geef eens wat zon terug!
Alhoewel, doe maar vanmiddag, dan heb ik er ook nog wat aan
Zolang ik binnen zit mag het van mij best regenen
ik niet, en gelukkig is het nu droog!quote:
Anders ging je zo niet naar huis?quote:
Nu nog wel.quote:Op maandag 10 november 2008 15:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik niet, en gelukkig is het nu droog!
nou zegquote:
quote:Seinstoring Amersfoort - Hilversum
De beperkingen als gevolg van de seinstoring tussen Amersfoort en Hilversum zijn voorbij.
De vertraging zal geleidelijk afnemen.
Toen was ik er dus al voorbijquote:
Komen die 2 bij elkaar voor het station van Baarn (gezien vanaf Amersfoort dus..)?quote:Op maandag 10 november 2008 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Er was ook sprake van een seinstoring Soest-Baarn, maar ik denk dat dat gewoon dezelfde storing was waar het Soesterlijntje OOK last van had?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |