Oh ja fuckquote:Op donderdag 6 november 2008 10:58 schreef HostiMeister het volgende:
Ik dacht dat we als nieuwe TT "Geen swarma in je kont hebben" ofzo was![]()
Dan kunnen ze nog even afwachten. Ik hoopte eigenlijk eerder dat Piet z'n stelling ging onderbouwen. Liefst met bronnen.quote:Op donderdag 6 november 2008 10:55 schreef HostiMeister het volgende:
Iedereen zit hier te jubelend te wachten totdat Mikkie zijn mening geeft
Wat een enorme hoerenkopquote:Op donderdag 6 november 2008 11:03 schreef Swine het volgende:
Tietenpost!
[ afbeelding ]
Haha, die tatoeage ook onder d'r navel
Eh jaquote:
Iemand die in een rolstoel zit en niet mag autorijden is minder geschikt als ouder aangezien diegene een kind niet naar school kan brengen. Simpel voorbeeld, daar ging de discussie niet over. Die (idd niet onderbouwde) stelling ging over 't feit dat je overal restricties aan kan leggen om alleen "perfecte" ouders over te houden. Maar dat heeft geen nut want dan heb je er te weinig. Daarnaast is 't discutabel om de overheid die beslissing te laten nemen.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:19 schreef Mikkie het volgende:
Dan kunnen ze nog even afwachten. Ik hoopte eigenlijk eerder dat Piet z'n stelling ging onderbouwen. Liefst met bronnen.
Dus als ik de regels van de logica nu toepas, ben je geen goede ouder als je je kind niet met de auto naar school kan brengen? Begrijp ik dat goed?quote:Op donderdag 6 november 2008 11:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Iemand die in een rolstoel zit en niet mag autorijden is minder geschikt als ouder aangezien diegene een kind niet naar school kan brengen.
Kijk, dit is een mooi discussiepunt. Wat is 'de perfecte ouder'? Wie beslist daarover? Mooie ethische discussie kun je hier van krijgen, waar niemand een goed antwoord op heeftquote:Die (idd niet onderbouwde) stelling ging over 't feit dat je overal restricties aan kan leggen om alleen "perfecte" ouders over te houden. Maar dat heeft geen nut want dan heb je er te weinig. Daarnaast is 't discutabel om de overheid die beslissing te laten nemen.
Een van de 1.000.000 dingen die een ouder een goede ouder maakt is dat ie z'n kroost elke dag van en naar school brengt, dus ja.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:39 schreef Mikkie het volgende:
Dus als ik de regels van de logica nu toepas, ben je geen goede ouder als je je kind niet met de auto naar school kan brengen? Begrijp ik dat goed?
Nee, maar je kan wel dingen bepalen wat iemand een slechte ouder maakt. Roken is een discussiepunt, en dat brengt ons terug tot de originele discussiequote:Op donderdag 6 november 2008 11:39 schreef Mikkie het volgende:Kijk, dit is een mooi discussiepunt. Wat is 'de perfecte ouder'? Wie beslist daarover? Mooie ethische discussie kun je hier van krijgen, waar niemand een goed antwoord op heeft
.
Dit ga je niet menenquote:Op donderdag 6 november 2008 11:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een van de 1.000.000 dingen die een ouder een goede ouder maakt is dat ie z'n kroost elke dag van en naar school brengt, dus ja.
[..]
quote:Op donderdag 6 november 2008 11:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een van de 1.000.000 dingen die een ouder een goede ouder maakt is dat ie z'n kroost elke dag van en naar school brengt, dus ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |