abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62987808
Nou betrap ik mezelf er dus weer op dat ik weer teveel wiet rook.
Nu haal ik dus vanaaf weer een hoofdtop van een superwietje voor ¤30; en na 4 dikke peuken te hebben gerookt ben ik nog niet stoned.
Ik verneem 'm wel maar wat moet ik er nu van zeggen?

Klacht: Moet minderen met wiet maar is te lam z'n joint uit te drukken.
pi_62987815
Verkapte<....................>post
pi_62987817
Dat gaat wel goed komen met je
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  donderdag 6 november 2008 @ 00:13:32 #4
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_62987834
Dus dan haal je wiet, maar ga je peuken roken!? wtf is deze shit mang
pi_62987835
Moet je heftigere djonko's klappen
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
pi_62987836
Pauper.
  donderdag 6 november 2008 @ 00:13:58 #7
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_62987863
Jezelf niet restricties opleggen met drugs. Zo dom en blijkbaar ook progressief groeiend zonde van je geld.
pi_62987906
Ik wordt?
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  donderdag 6 november 2008 @ 00:17:27 #10
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_62987930
Probeer wat sterkers.
pi_62987965
Nee man ik heb verder hier wel wiet liggen en coke is geen klote aan op dit moment
pi_62988035
meeeeeer
pi_62988125
Misschien moet je eens proberen te inhaleren?
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  donderdag 6 november 2008 @ 00:29:55 #14
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_62988167
Stop ff een maandje. dan lig je daarna weer ouderwets over de grond te rollen van het lachen!
  donderdag 6 november 2008 @ 00:31:05 #15
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_62988188
Eet het op. En dan niet met met zo'n neppe cake maar gewoon uut ut vuustke!
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_62988217
quote:
Op donderdag 6 november 2008 00:29 schreef JanusAnus het volgende:
Stop ff een maandje. dan lig je daarna weer ouderwets over de grond te rollen van het lachen!
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_62988455
Nee een maandje stoppen is niks.

Stel je mij ff voor: Druk pratend persoon die altijd praat,harde stem,ongelovelijk druk karakter....
Nou dan is in mijn situatie een joint ideaal als je de rust in jezelf niet kunt vinden
pi_62988471
Wie drugs nodig heeft, is of in zijn jeugd verknipt, of is gewoon een zwakkeling wiens schouders niet sterk genoeg zijn om de last die het leven is te dragen.
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
pi_62988500
Junk !
0 topics op naam. 14.gif
pi_62988501
Nee hoor ik kom uit een goed nest:) blowen is mijn eigen keuze
  donderdag 6 november 2008 @ 00:50:02 #21
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_62988506
quote:
Op donderdag 6 november 2008 00:47 schreef Scaurus het volgende:
Wie drugs nodig heeft, is of in zijn jeugd verknipt, of is gewoon een zwakkeling wiens schouders niet sterk genoeg zijn om de last die het leven is te dragen.
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_62988561
quote:
Eey galo, ik pass jou die jonko door en we smoken ons helemaal skaffa ouwe je weet
pi_62988571
quote:
Op donderdag 6 november 2008 00:53 schreef Almelovakr het volgende:
Eey galo, ik pass jou die jonko door en we smoken ons helemaal skaffa ouwe je weet
Sorry, mijn Papiamento is ook niet meer wat het geweest is
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
  donderdag 6 november 2008 @ 00:55:21 #24
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_62988589
Rook een pvc-buis.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_62988609
quote:
Op donderdag 6 november 2008 00:53 schreef Scaurus het volgende:

[..]

Sorry, mijn Papiamento is ook niet meer wat het geweest is
Ese cabron i'am talking about discoshit out here ----------//
pi_62988632
quote:
Op donderdag 6 november 2008 00:11 schreef Almelovakr het volgende:
Nu haal ik dus vanaaf weer een hoofdtop van een superwietje voor ¤30; en na 4 dikke peuken te hebben gerookt ben ik nog niet stoned.

doe het gewoon niet meer stop er mee blowen is slecht voor je hersenen
pi_62990548
quote:

Ik heb in het verleden zoveel geblowt dat ik tegenwoordig helemaal parranoia word en last krijg van hypervantiatie als ik blow.. Het kwam een beetje uit het niets, toen ik nog blowde. Nu blow ik daarom bijna niet meer, word er gek van. Als je er last van krijgt trip je 'm best hard.

Gewoon door gaan dus
pi_62990612
quote:
Misschien rook je teveel van hetzelfde... Variëer je wietjes (en evt. hash) en het effect is groter, is mijn ervaring.
Het is bovendien lekkerder!
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_62990636
Ga eens Salvia roken
pi_62990669
<-- Rook een keer met mij mee dan wil je niet weten wat je meemaakt
pi_62990782
Wietrokers en drugsgebruikers ....... OMFG wat vind ik dat zielige mensen.

Misschien nog wel zieliger dan fietsendieven, uitkeringtrekkers en Golf II rijders bij mekaar.
Mensen die iets moeten roken of tot zich nemen om "dat" gevoel van superieuriteit te voelen die ze normaal niet kunnen krijgen omdat ze te loom zijn om met hun luie reet van de bank te komen. En dan met het smoesje komen dat het "chill" is. Terwijl ze er eigenlijk met hun fikken niet af kunnen blijven omdat ze teringhard verslaafd zijn.

Ik hoop dan ook dat over een jaar of wat het percentage dementen op jongere leeftijd flink is toegenomen, want dat krijg je door die meuk. Het wegroken/vreten van je hersenen. Op korte termijn geestverruimend, op lange termijn oh zo dodelijk.
U MAD?
pi_62990801
quote:
Op donderdag 6 november 2008 09:05 schreef de_boswachter het volgende:

Misschien nog wel zieliger dan fietsendieven, uitkeringtrekkers en Golf II rijders bij mekaar.
Mensen die iets moeten roken of tot zich nemen om "dat" gevoel van superieuriteit te voelen die ze normaal niet kunnen krijgen omdat ze te loom zijn om met hun luie reet van de bank te komen. En dan met het smoesje komen dat het "chill" is. Terwijl ze er eigenlijk met hun fikken niet af kunnen blijven omdat ze teringhard verslaafd zijn.

Ik hoop dan ook dat over een jaar of wat het percentage dementen op jongere leeftijd flink is toegenomen, want dat krijg je door die meuk. Het wegroken/vreten van je hersenen. Op korte termijn geestverruimend, op lange termijn oh zo dodelijk.
pi_62990913
quote:

Ik heb liever dat iemand een joint opsteekt dan dat hij mijn fiets jat!

Ik heb overigens het tegenovergestelde van wat TS heeft, ik val na een paar hijsjes al in slaap, en dus blow ik niet!
pi_62990976
quote:

Misschien nog wel zieliger dan fietsendieven, uitkeringtrekkers en
Weet je, die dingen gaan uitstekend samen.
pi_62991039
quote:
Op donderdag 6 november 2008 09:06 schreef dontf0kwithme het volgende:

[..]

Voel je je nou ook aangevallen en geschoffeerd, verslaafde
U MAD?
  donderdag 6 november 2008 @ 09:31:09 #36
187450 Versteendepeer
Steenhard en fruitig.
pi_62991321
Ik ga er van uit dat je in Almelo woont? Ik hoop voor je dat je het niet bij de Tuin of Jemig haalt, want wat ze daar leveren is sowiso troep.

Als je een keer lekker spul wil halen, ga dan naar Dedemsvaart, daar hebben ze prima shit.
quote:

Ik lach je uit.
De peer heeft over het algemeen een groene kleur met soms een rode blos, een zachte schil die eenvoudig te verwijderen is, en sappig en zacht vruchtvlees. Ik echter ben versteend en keihard.
pi_62991406
Drink er kratje bier bij. Of eet niks voor het blowen.
pi_62991427
quote:
Op donderdag 6 november 2008 09:31 schreef Versteendepeer het volgende:

[..]

Ik lach je uit.
Wie niet!
pi_62991442
quote:

Net alsof jij drank kan laten staan, een harddrug . En kom nou niet aan met het smoesje dat dat normaal is, want drank is en blijft een harddrug. Kan jij voortaan uitgaan zonder drank?
  donderdag 6 november 2008 @ 09:36:49 #40
187450 Versteendepeer
Steenhard en fruitig.
pi_62991443
quote:
Op donderdag 6 november 2008 09:35 schreef ColtZ40 het volgende:
Drink er kratje bier bij. Of eet niks voor het blowen.
Dat niets eten voor het blowen is volgensmij een fabeltje, want ik heb vaak genoeg geblowt op lege maag, maar er weinig anders van gevoelt. En alcohol combineren is een prima combi als je er tegen kunt. Stronken zijn is imo al te leuk.
De peer heeft over het algemeen een groene kleur met soms een rode blos, een zachte schil die eenvoudig te verwijderen is, en sappig en zacht vruchtvlees. Ik echter ben versteend en keihard.
  donderdag 6 november 2008 @ 09:37:30 #41
187450 Versteendepeer
Steenhard en fruitig.
pi_62991461
quote:
Op donderdag 6 november 2008 09:36 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Wie niet!
Daar heb je een punt.
  donderdag 6 november 2008 @ 09:40:04 #42
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_62991515
Ik rook gewoon níet, tenzij ik in brand sta. En zelfs dán nog met tegenzin.
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  donderdag 6 november 2008 @ 09:40:21 #43
168255 J.Herrer
pi_62991517
quote:
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_62991594
quote:
Op donderdag 6 november 2008 09:36 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

Net alsof jij drank kan laten staan, een harddrug . En kom nou niet aan met het smoesje dat dat normaal is, want drank is en blijft een harddrug. Kan jij voortaan uitgaan zonder drank?
Ik drink zovaak geen alcohol tijdens het stappen. Waarom niet:
* Wat je met uitgaan veel ziet: Er moet gedronken worden. Wanneer je geen bier drinkt ben je een mietje. Ik hekel dat soort mensen en de mentaliteit. Ik hossel me liever nuchter een chickie, dan dat ik met mijn zatte bakkes 's morgens wakker wordt naast het lelijkste gedrocht wat god gecreeerd heeft (nieuwe bazen mentaliteit). Om vervolgens "de drank" de schuld te geven. Sad asses.
Hetzelfde geldt voor structurele drugsgebruikers, die het zien als een vorm van relaxen.

Ohja en drank vergelijken met soft en harddrugs Vandaar dat drugs ook vrijwel overal illegaal is en drank niet. Heeft misschien iets te maken met bijwerking en verslavingsgraad ?
U MAD?
pi_62991615
Wie zegt dat wiet niet verslavend is, is gek.

Los van alle andere dingen er om heen.
  donderdag 6 november 2008 @ 09:45:27 #46
168255 J.Herrer
pi_62991630
quote:

Laat me raden, je zuipt jezelf wel elk weekend klem
pi_62991653
quote:
Op donderdag 6 november 2008 09:43 schreef de_boswachter het volgende:

Ohja en drank vergelijken met soft en harddrugs Vandaar dat drugs ook vrijwel overal illegaal is en drank niet. Heeft misschien iets te maken met bijwerking en verslavingsgraad ?
Verdiep je er eens in!
pi_62991702
quote:
Op donderdag 6 november 2008 09:46 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Verdiep je er eens in!
Nee.
U MAD?
  donderdag 6 november 2008 @ 09:47:53 #49
168255 J.Herrer
pi_62991706
quote:

[..]

Nee
Ik denk meer met het feit dat drank redelijk ingeburgerd is en soft/harddrugs niet

En dat de mensen dan vanzelf gaan denken dat drank minder schadelijk is dan softdrugs
pi_62991721
quote:

[..]

Ik drink zovaak geen alcohol tijdens het stappen. Waarom niet:
* Wat je met uitgaan veel ziet: Er moet gedronken worden. Wanneer je geen bier drinkt ben je een mietje. Ik hekel dat soort mensen en de mentaliteit. Ik hossel me liever nuchter een chickie, dan dat ik met mijn zatte bakkes 's morgens wakker wordt naast het lelijkste gedrocht wat god gecreeerd heeft. Om vervolgens "de drank" de schuld te geven. Sad asses.
Hetzelfde geldt voor structurele drugsgebruikers, die het zien als een vorm van relaxen.

Wat je over drank zegt heb je gelijk in, maar toch kan je het niet altijd laten staan. En de reden dat drugs overal illegaal zijn en drank niet is omdat het consumeren van drank al eeuwenlang een gewoonte is en het consumeren van drugs niet. En verslavingsgraad en bijwerking: ik zeg Alcoholics Anonymous, verkeersongevallen, ruzies tijdens het uitgaan, kapotte levers, geen geld, kapotte levens, hersencellen kapot.
pi_62991751
Maar ik rook zelf ook, dus eigenlijk moet ik gewoon me bakkes houden

Maar doe geen drugs. Dat is voor stervelingen.

[ Bericht 15% gewijzigd door de_boswachter op 06-11-2008 09:55:25 ]
U MAD?
pi_62991758
quote:
Op donderdag 6 november 2008 09:47 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Nee.
Lul er dan niet zo dom over.
pi_62991781
quote:

[..]

Nee, dat heeft er totaal niks mee te maken.
pi_62991788
quote:
Op donderdag 6 november 2008 09:49 schreef de_boswachter het volgende:

Best wel ja.
  donderdag 6 november 2008 @ 09:53:36 #55
168255 J.Herrer
pi_62991817
Als je goedkoop stoned wilt worden, moet je thee roken
pi_62991839
quote:
Op donderdag 6 november 2008 09:53 schreef J.Herrer het volgende:
huh?????
pi_62991888
quote:
Op donderdag 6 november 2008 09:54 schreef -moppie- het volgende:

[..]

huh?????
Als je een heel pakje thee oprookt krijg je hooguit kanker.
pi_62991948
quote:

Ik sterf niet, ik rook.
pi_62991960
quote:
Op donderdag 6 november 2008 09:53 schreef J.Herrer het volgende:
Nee, bananenschillen.
pi_62991979
quote:
Op donderdag 6 november 2008 09:56 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

De meeste mensen betalen er meer voor om kanker te krijgen.
pi_62992123
quote:
Op donderdag 6 november 2008 09:56 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

oh!
pi_62992638
quote:

[..]

Gast, voor je begint te blaten over verslavingsgradaties en bijwerkingen moet je je misschien eerst even inlezen.

De bijwerkingen en verslavende werking van alcohol (100.000en verslaafden in nederland) verschillen absoluut niet van 'illigale' zaken. en zijn daarom prima te vergelijken met elkaar.

Sowieso alsof de legale status van een product enige relavantie heeft.. meeste 'drugs' (bewustzijns veranderende stoffen) zijn zelfs ooit illigaal geworden om te voorkomen dat er minder gedronken zou worden.. waar natuurlijk al eeuwen mooi belasting over geheven word.

Laat iedereen lekker doen met zn leven wat ie zelf wil en met generalisaties zet je jezelf alleen maar voor lul
pi_62992646
Gewoon 3 dagen niet en dan werkt 't weer een paar weken.
pi_62992767
TS = Geflasht door lokale shop
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_62999875
quote:
Op donderdag 6 november 2008 09:36 schreef Versteendepeer het volgende:

[..]

Stronken zijn is imo al te leuk.
Mijn stelling is:
Wiet is leuk
Drank is leuk
Wiet + Drank = kankerchil
Gewoon een simpel opstelsommetje
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_62999959
Check...

check...

double check...

Ja hoor, werkt als een trein!
pi_62999965
TS kan liever meer coke gaan snuiven, dat is beter
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_63000788
quote:
O, o, o, wat sla je hier de plank toch vreselijk mis Bossie.
pi_63000837
Ohja TS, Terechte klacht
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
pi_63001031
Blowen is voor lui negers en wiggers
pi_63001127
Wie wordt niet meer stoned?
Jij wordt niet meer stoned?
Dan word jij niet meer stoned dus.
Net zoals ik niet meer stoned word omdat ik niet meer blow.
I feel kinda Locrian today
pi_63001349
Sad topic.
pi_63001482
Gewoon overstappen naar het hardere spul, dan komt het allemaal goed.
Toegang is geen open deur.
pi_63001504
quote:
Op donderdag 6 november 2008 14:51 schreef Pakspul het volgende:
Lui negers, wat zijn dat?
pi_63001562
Ik heb eigenlijk het tegenovergestelde probleem... ik word niet meer nuchter.
pi_63001566
quote:
Op donderdag 6 november 2008 15:05 schreef SarahD. het volgende:

[..]

Lui negers, wat zijn dat?
Mensen die ui Luineger komen
pi_63001579
quote:
en na 4 dikke peuken te hebben gerookt ben ik nog niet stoned.
dan moet je eens naar een goede shop gaan
pi_63001662
quote:
Op donderdag 6 november 2008 15:08 schreef KaaKaa2 het volgende:

[..]

Mensen die ui Luineger komen
En, en, en waar ligt dit paradijselijke Luineger dan wel niet?
pi_63001668
Jongens drugs are bad.

donderdag 6 november 2008 @ 15:11:58 #80
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_63001673
Ik blow zelf dan wel (in het weekend), maar ik vind elke dag blowen toch wel behoorlijk sneu Kan je de werkelijkheid echt niet aan als je hem niet eerst vervormt? Over schadelijkheid heb ik het niet eens, het is meer dat je je persoonlijkheid afvlakt tot je een suffe, trage zak bent.
pi_63001791
quote:
Op donderdag 6 november 2008 15:11 schreef JanusAnus het volgende:
Ik blow zelf dan wel (in het weekend), maar ik vind elke dag blowen toch wel behoorlijk sneu
ja want waarom zou je elke dag genieten?

misschien gebruik jij het om te vluchten van de realiteit, maar is dat dan meteen met elke blower zo?
  donderdag 6 november 2008 @ 15:21:06 #82
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_63001916
quote:
Op donderdag 6 november 2008 15:16 schreef rival het volgende:

[..]

ja want waarom zou je elke dag genieten?

misschien gebruik jij het om te vluchten van de realiteit, maar is dat dan meteen met elke blower zo?
Ik vlucht nergens voor. Alleen mensen die de hele dag stoned rondlopen stompen zichzelf gewoon af, dat valt ook niet meer onder genieten. Onverschillige, bleke mafkezen worden het.

Kijk ik blow graag hoor, maar je moet ook zelfbeheersing tonen.
pi_63002478
quote:

Mensen die iets moeten roken of tot zich nemen om "dat" gevoel van superieuriteit te voelen
1976 belde, of je hun vooroordeel wilde terugbrengen
pi_63003205
Hoe hebben ze een kneus als D_B met zo'n kutmening mod gemaakt.
  donderdag 6 november 2008 @ 16:07:48 #85
223686 Jenglejack
Het recht is krom
pi_63003291
Gewoon effe paar maanden niet roken..

*hou wel rekening met de slapeloze nachten die je de komende week gaat krijgen
Je weet..
pi_63003721
Je hebt geen recht van spreken over drugs als je het nog nooit gebruikt hebt, je kan mij niet vertellen dat je zonder drugs of alcohol in dezelfde staat als met kunt komen.
Je kan het zeer zeker leuk maken zonder drugs of alcohol maar over het algemeen (verschilt natuurlijk per persoon) wordt het gewoon wat leuker.

Alcohol is trouwens nummer 3 of 4 op een top 20 lijst van drugs. XTC nummer 18 terwijl hier een veel groter taboe op ligt.

http://groups.google.com/(...)ead/369bb83700a1ce2c
pi_63004470
quote:
Op donderdag 6 november 2008 09:31 schreef Versteendepeer het volgende:
Ik ga er van uit dat je in Almelo woont? Ik hoop voor je dat je het niet bij de Tuin of Jemig haalt, want wat ze daar leveren is sowiso troep.

Als je een keer lekker spul wil halen, ga dan naar Dedemsvaart, daar hebben ze prima shit.
[..]

Ik lach je uit.
Nee ik koop m'n wietje meestal hier en daar.
Soms zit ik weleens bij jemig of tuin maar de laatste tijd irriteer ik me aan die eigenaar en hij aan mij.
Verder is op dit moment die extreme ( ) wel te roken van de jemig daar word je wel stoned van.
En bij cheech en chong in Dedemsvaart hebben ze idd wel goeie wiet maar om daar voor een paar toppen heen te kachelen
  donderdag 6 november 2008 @ 17:25:23 #88
199787 Schatgraver
The Ice Cream Man
pi_63005577
quote:
Op donderdag 6 november 2008 16:45 schreef Almelovakr het volgende:

[..]

Soms zit ik weleens bij jemig of tuin maar de laatste tijd irriteer ik me aan die eigenaar en hij aan mij.
Verder is op dit moment die extreme ( ) wel te roken van de jemig daar word je wel stoned van.
En bij cheech en chong in Dedemsvaart hebben ze idd wel goeie wiet maar om daar voor een paar toppen heen te kachelen
Zet gewoon zelf wat plantjes thuis
I'm down for you so ride with me
My enemies your enemies
Cause you ain't never had a friend like me
pi_63006712
Nee daar brand ik m'n vingers niet aan.

Hasj ofzo wil ik niet roken daar word ik niet stoned van, ik rook altijd wiet maar wel altijd topwiet anders wil ik 'm nieteens roken.
  donderdag 6 november 2008 @ 19:53:56 #90
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_63009474
quote:

quote:
Op donderdag 6 november 2008 19:50 schreef IQM het volgende:

[..]

pi_63023922
quote:

[..]

Soms zit ik weleens bij jemig of tuin
Verder is op dit moment die extreme ( ) wel te roken van de jemig
En bij cheech en chong in Dedemsvaart hebben ze idd wel goeie wiet
quote:
Op donderdag 6 november 2008 18:14 schreef Almelovakr het volgende:
ik rook altijd wiet maar wel altijd topwiet
je spreekt jezelf tegen
  vrijdag 7 november 2008 @ 10:21:57 #92
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_63024175
quote:

Dit verhaal spreekt van zo een onkunde en gebrek aan kennis dat het bijna stuitend is.
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
pi_63024184
Ga je toch een tijdje speed roken. Als dat niet meer werkt dan stap je weer over op wiet. En zo kan je dat telkens afwisselen.
pi_63024691
quote:

[..]
Kerel, fap nog één keer op je matige Stacy filmpjes en sterf dan maar gauw... narrow-minded jesusfreak...
pi_63069426
Ik blow misschien een paar keer in het jaar ( ), en ik kan niet begrijpen dat mensen elke dag stoned willen zijn.
Roken is lekker
pi_63080950
Ga olie roken.
pi_63081096
quote:

haha everyone point and laugh at the hippie
Ik hop hip als een konijn in de Jimmy Woo.
pi_63082382
quote:
Op donderdag 6 november 2008 14:51 schreef Pakspul het volgende:
Klopt als een bus. Ik vind wiet roken wel zeer prettig, maar dagelijks stoned zijn zorgt ervoor dat niets me boeit.
Kinderbijslag op door de coffeeshop nigga.
pi_63082729
quote:

[..]

Ga dan naar Hengelo sjeeeez. Is 15 minuten met de trein en de Moby en Happy zitten 5 minuten van
het station.
I feel kinda Locrian today
  Moderator zondag 9 november 2008 @ 20:33:49 #100
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_63083670
Wiet roken om stoned te worden

Ik stopte er juist mee omdat ik er stoned van werd. Dat was het enige nadelige effect aan dat hele blowen.

Verder was het gewoon om te roken
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zondag 9 november 2008 @ 20:36:43 #101
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_63083762
VAKKIE R DE GEKSTEEEEUH
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_63084035
quote:
Op donderdag 6 november 2008 09:36 schreef Versteendepeer het volgende:

[..]

Dat niets eten voor het blowen is volgensmij een fabeltje, want ik heb vaak genoeg geblowt op lege maag, maar er weinig anders van gevoelt. En alcohol combineren is een prima combi als je er tegen kunt. Stronken zijn is imo al te leuk.
Eens Blowen wanneer ik ontzettend helder ben (bijv. na een dagje studeren en werken) en niets heb gegeten slaat bij mij wel in als een bom trouwens.
Kinderbijslag op door de coffeeshop nigga.
  zondag 9 november 2008 @ 21:00:42 #103
168255 J.Herrer
pi_63084608
quote:
Op zondag 9 november 2008 20:33 schreef onlogisch het volgende:
Ja, gek he?
pi_63100335
Meeeeer??!! Heeft ook geen zin......

Gewoon kappen.....

Groet Bijna-Ex-Wietrookster
quote:
Op donderdag 6 november 2008 00:22 schreef boyv het volgende:
meeeeeer
  maandag 10 november 2008 @ 13:33:16 #105
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_63100530
quote:
Op zondag 9 november 2008 20:33 schreef onlogisch het volgende:

Ik stopte er juist mee omdat ik er stoned van werd. Dat was het enige nadelige effect aan dat hele blowen.

Verder was het gewoon om te roken
quote:
Op zondag 9 november 2008 21:00 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

Ja, gek he?
Jah, ik rook wiet meer om de smaak dan om stoned te worden. Crystal icm tabak maakt een heerlijk peukie
Maargoed, omdat ik het veel rook word ik er vaker niet dan wel stoned van..
  maandag 10 november 2008 @ 15:31:53 #106
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_63103620
Je hebt gewoon geen idee meer wanneer je wel of niet stoned bent
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_63103793
quote:
Op maandag 10 november 2008 15:31 schreef griekjeee het volgende:
Je hebt gewoon geen idee meer wanneer je wel of niet stoned bent
i done smoked myself retarded
  maandag 10 november 2008 @ 15:37:12 #108
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_63103815
WordT
Please consider the environment before printing this post
pi_63104142
boswachter zet zichzelf mooi voor lul
pi_63104643
quote:
Op donderdag 6 november 2008 00:29 schreef JanusAnus het volgende:
True!
pi_63104686
Of ga aan de haze
pi_63104964
Probeer eens heroïne, schijnt wel sterker te zijn.
I HATE MUSIC
  Moderator maandag 10 november 2008 @ 20:16:54 #113
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_63111353
quote:
Op maandag 10 november 2008 16:12 schreef FictionalFenna het volgende:
Probeer eens heroïne, schijnt wel sterker te zijn.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 8 maart 2010 @ 23:25:28 #114
194054 kristyle
Bek Houwe
pi_78914857
Ts doet 0.1gram wiet in zijn joint.
  maandag 8 maart 2010 @ 23:25:53 #115
194054 kristyle
Bek Houwe
pi_78914873
wat een kankerkick.
pi_78914912
Haal die t maar achter word vandaan, zogenaamd intelligent
  maandag 8 maart 2010 @ 23:39:49 #118
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_78915358
TS is die gast die altijd die joint aan het begin van de wedstrijd opsteekt.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_78925504
quote:

kanker
wat ben jij een mongool zeg.
Gelukkig drink je nooit alcohol waarschijnlijk? En roken zal je ook wel niet doen?
Je bent er waarschijnlijk toch veels te lomp voor maar lees dit eens
http://www.rivm.nl/bibliotheek/rapporten/340001001.html
http://www.rivm.nl/bibliotheek/rapporten/340001001.pdf

xx
pi_78925597
quote:
Op donderdag 6 november 2008 00:58 schreef nescdro het volgende:

[..]

doe het gewoon niet meer stop er mee blowen is slecht voor je hersenen
Enkel voor jonge mensen.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_78926132
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 12:19 schreef theZERGGGGGGGG het volgende:

[..]

kanker
wat ben jij een mongool zeg.
Gelukkig drink je nooit alcohol waarschijnlijk? En roken zal je ook wel niet doen?
Je bent er waarschijnlijk toch veels te lomp voor maar lees dit eens
http://www.rivm.nl/bibliotheek/rapporten/340001001.html
http://www.rivm.nl/bibliotheek/rapporten/340001001.pdf

xx
Reageer er gewoon niet op dan

Ik heb dat ook een tijdje gehad TS, je moet es 1 week helemaal stoppen. Daarna ben je echt kneiter van weinig wiet
Whatever you're about to discover we off that.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 12:42:59 #122
292772 Phoneutria
Don't mind me sir...
pi_78926263
Beetje pep zo, dan kan je er weer fris, strak en fruitig tegen aan.
Denk dat dat de oplossing wel is.
Just trippin' some bawls.
Zó logisch!
pi_78926620
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 12:42 schreef Phoneutria het volgende:
Beetje pep zo, dan kan je er weer fris, strak en fruitig tegen aan.
Denk dat dat de oplossing wel is.

Je wordt er zeker strak en wakker van ja
pi_78926633
quote:

Ik vind roken triester dan blowen !!!
pi_78926651
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 12:39 schreef BadAssBitchSmut het volgende:

[..]

Reageer er gewoon niet op dan

Sorry ik liet me even gaan
  dinsdag 9 maart 2010 @ 12:56:42 #126
292772 Phoneutria
Don't mind me sir...
pi_78926698
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 12:54 schreef BadAssBitchSmut het volgende:

[..]

Je wordt er zeker strak en wakker van ja
Zoiets stouts doe ik nooit.
Just trippin' some bawls.
Zó logisch!
  dinsdag 9 maart 2010 @ 13:01:59 #127
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_78926858
quote:
Op donderdag 6 november 2008 18:14 schreef Almelovakr het volgende:
Nee daar brand ik m'n vingers niet aan.

Hasj ofzo wil ik niet roken daar word ik niet stoned van, ik rook altijd wiet maar wel altijd topwiet anders wil ik 'm nieteens roken.
Fijnproever.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_78927221
gewoon kankerhard choke sahbi
pi_78927269
Nu heb ik zin om te blowen
  dinsdag 9 maart 2010 @ 13:14:17 #130
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_78927313
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 13:13 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Kom maar langs hoor, er is nog genoeg
With my pack on my back, down the road I will stray.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 13:14:38 #131
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_78927329
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 13:13 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Word dat.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_78927487
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 13:14 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Kom maar langs hoor, er is nog genoeg
Kheb zelf ook genoeg, maar zit op mn werk
pi_78927515
Bleh blowen is saai
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')