Eensquote:Op donderdag 6 november 2008 09:36 schreef Versteendepeer het volgende:
[..]
Dat niets eten voor het blowen is volgensmij een fabeltje, want ik heb vaak genoeg geblowt op lege maag, maar er weinig anders van gevoelt. En alcohol combineren is een prima combi als je er tegen kunt. Stronken zijn is imo al te leuk.
quote:Op zondag 9 november 2008 20:33 schreef onlogisch het volgende:
Wiet roken om stoned te worden
Ik stopte er juist mee omdat ik er stoned van werd. Dat was het enige nadelige effect aan dat hele blowen.
Verder was het gewoonom te roken
Jah, ik rook wiet meer om de smaak dan om stoned te worden. Crystal icm tabak maakt een heerlijk peukiequote:
i done smoked myself retardedquote:Op maandag 10 november 2008 15:31 schreef griekjeee het volgende:
Je hebt gewoon geen idee meer wanneer je wel of niet stoned bent
True!quote:Op donderdag 6 november 2008 00:29 schreef JanusAnus het volgende:
Stop ff een maandje. dan lig je daarna weer ouderwets over de grond te rollen van het lachen!
quote:Op maandag 10 november 2008 16:12 schreef FictionalFenna het volgende:
Probeer eens heroïne, schijnt wel sterker te zijn.
kankerquote:Op donderdag 6 november 2008 09:05 schreef de_boswachter het volgende:
Wietrokers en drugsgebruikers ....... OMFG wat vind ik dat zielige mensen.
Misschien nog wel zieliger dan fietsendieven, uitkeringtrekkers en Golf II rijders bij mekaar.
Mensen die iets moeten roken of tot zich nemen om "dat" gevoel van superieuriteit te voelen die ze normaal niet kunnen krijgen omdat ze te loom zijn om met hun luie reet van de bank te komen. En dan met het smoesje komen dat het "chill" is. Terwijl ze er eigenlijk met hun fikken niet af kunnen blijven omdat ze teringhard verslaafd zijn.
Ik hoop dan ook dat over een jaar of wat het percentage dementen op jongere leeftijd flink is toegenomen, want dat krijg je door die meuk. Het wegroken/vreten van je hersenen. Op korte termijn geestverruimend, op lange termijn oh zo dodelijk.
Enkel voor jonge mensen.quote:Op donderdag 6 november 2008 00:58 schreef nescdro het volgende:
[..]
doe het gewoon niet meer stop er mee blowen is slecht voor je hersenen
Reageer er gewoon niet op danquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:19 schreef theZERGGGGGGGG het volgende:
[..]
kanker
wat ben jij een mongool zeg.
Gelukkig drink je nooit alcohol waarschijnlijk? En roken zal je ook wel niet doen?
Je bent er waarschijnlijk toch veels te lomp voor maar lees dit eens
http://www.rivm.nl/bibliotheek/rapporten/340001001.html
http://www.rivm.nl/bibliotheek/rapporten/340001001.pdf
xx
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:42 schreef Phoneutria het volgende:
Beetje pep zo, dan kan je er weer fris, strak en fruitig tegen aan.
Denk dat dat de oplossing wel is.
Ik vind roken triester dan blowenquote:Op donderdag 6 november 2008 09:49 schreef de_boswachter het volgende:
Maar ik rook zelf ook, dus eigenlijk moet ik gewoon me bakkes houden
Maar doe geen drugs. Dat is voor stervelingen.
Sorry ik liet me even gaanquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:39 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Reageer er gewoon niet op dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |