Nee, dat heeft er totaal niks mee te maken.quote:Op donderdag 6 november 2008 09:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ohja en drank vergelijken met soft en harddrugsVandaar dat drugs ook vrijwel overal illegaal is en drank niet. Heeft misschien iets te maken met bijwerking en verslavingsgraad ?
quote:Op donderdag 6 november 2008 09:49 schreef de_boswachter het volgende:
Maar ik rook zelf ook, dus eigenlijk moet ik gewoon me bakkes houden
huh?????quote:Op donderdag 6 november 2008 09:53 schreef J.Herrer het volgende:
Als je goedkoop stoned wilt worden, moet je thee roken
Ik sterf niet, ik rook.quote:Op donderdag 6 november 2008 09:49 schreef de_boswachter het volgende:
Maar ik rook zelf ook, dus eigenlijk moet ik gewoon me bakkes houden
Maar doe geen drugs. Dat is voor stervelingen.
Nee, bananenschillen.quote:Op donderdag 6 november 2008 09:53 schreef J.Herrer het volgende:
Als je goedkoop stoned wilt worden, moet je thee roken
De meeste mensen betalen er meer voor om kanker te krijgen.quote:Op donderdag 6 november 2008 09:56 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Als je een heel pakje thee oprookt krijg je hooguit kanker.
oh!quote:Op donderdag 6 november 2008 09:56 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Als je een heel pakje thee oprookt krijg je hooguit kanker.
quote:Op donderdag 6 november 2008 09:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ohja en drank vergelijken met soft en harddrugsVandaar dat drugs ook vrijwel overal illegaal is en drank niet. Heeft misschien iets te maken met bijwerking en verslavingsgraad ?
Mijn stelling is:quote:Op donderdag 6 november 2008 09:36 schreef Versteendepeer het volgende:
[..]
Stronken zijn is imo al te leuk.
O, o, o, wat sla je hier de plank toch vreselijk mis Bossie.quote:Op donderdag 6 november 2008 09:43 schreef de_boswachter het volgende:
Lui negers, wat zijn dat?quote:Op donderdag 6 november 2008 14:51 schreef Pakspul het volgende:
Blowen is voor lui negers en wiggers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |