quote:Op donderdag 6 november 2008 09:05 schreef de_boswachter het volgende:
Wietrokers en drugsgebruikers ....... OMFG wat vind ik dat zielige mensen.
Misschien nog wel zieliger dan fietsendieven, uitkeringtrekkers en Golf II rijders bij mekaar.
Mensen die iets moeten roken of tot zich nemen om "dat" gevoel van superieuriteit te voelen die ze normaal niet kunnen krijgen omdat ze te loom zijn om met hun luie reet van de bank te komen. En dan met het smoesje komen dat het "chill" is. Terwijl ze er eigenlijk met hun fikken niet af kunnen blijven omdat ze teringhard verslaafd zijn.
Ik hoop dan ook dat over een jaar of wat het percentage dementen op jongere leeftijd flink is toegenomen, want dat krijg je door die meuk. Het wegroken/vreten van je hersenen. Op korte termijn geestverruimend, op lange termijn oh zo dodelijk.
Ik heb liever dat iemand een joint opsteekt dan dat hij mijn fiets jat!quote:Op donderdag 6 november 2008 09:05 schreef de_boswachter het volgende:
Misschien nog wel zieliger dan fietsendieven, uitkeringtrekkers en Golf II rijders bij mekaar.
Mensen die iets moeten roken of tot zich nemen om "dat" gevoel van superieuriteit te voelen die ze normaal niet kunnen krijgen omdat ze te loom zijn om met hun luie reet van de bank te komen. En dan met het smoesje komen dat het "chill" is. Terwijl ze er eigenlijk met hun fikken niet af kunnen blijven omdat ze teringhard verslaafd zijn.
Ik hoop dan ook dat over een jaar of wat het percentage dementen op jongere leeftijd flink is toegenomen, want dat krijg je door die meuk. Het wegroken/vreten van je hersenen. Op korte termijn geestverruimend, op lange termijn oh zo dodelijk.
Weet je, die dingen gaan uitstekend samen.quote:Op donderdag 6 november 2008 09:05 schreef de_boswachter het volgende:
Misschien nog wel zieliger dan fietsendieven, uitkeringtrekkers en
Ik lach je uit.quote:Op donderdag 6 november 2008 09:05 schreef de_boswachter het volgende:
Net alsof jij drank kan laten staan, een harddrugquote:Op donderdag 6 november 2008 09:05 schreef de_boswachter het volgende:
Dat niets eten voor het blowen is volgensmij een fabeltje, want ik heb vaak genoeg geblowt op lege maag, maar er weinig anders van gevoelt. En alcohol combineren is een prima combi als je er tegen kunt. Stronken zijn is imo al te leuk.quote:Op donderdag 6 november 2008 09:35 schreef ColtZ40 het volgende:
Drink er kratje bier bij.Of eet niks voor het blowen.
Daar heb je een punt.quote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 00:47 schreef Scaurus het volgende:
Wie drugs nodig heeft, is of in zijn jeugd verknipt, of is gewoon een zwakkeling wiens schouders niet sterk genoeg zijn om de last die het leven is te dragen.
Ik drink zovaak geen alcohol tijdens het stappen. Waarom niet:quote:Op donderdag 6 november 2008 09:36 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Net alsof jij drank kan laten staan, een harddrug. En kom nou niet aan met het smoesje dat dat normaal is, want drank is en blijft een harddrug. Kan jij voortaan uitgaan zonder drank?
Laat me raden, je zuipt jezelf wel elk weekend klemquote:Op donderdag 6 november 2008 09:05 schreef de_boswachter het volgende:
Verdiep je er eens in!quote:Op donderdag 6 november 2008 09:43 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja en drank vergelijken met soft en harddrugsVandaar dat drugs ook vrijwel overal illegaal is en drank niet. Heeft misschien iets te maken met bijwerking en verslavingsgraad ?
Neequote:Op donderdag 6 november 2008 09:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ohja en drank vergelijken met soft en harddrugsVandaar dat drugs ook vrijwel overal illegaal is en drank niet. Heeft misschien iets te maken met bijwerking en verslavingsgraad ?
Wat je over drank zegt heb je gelijk in, maar toch kan je het niet altijd laten staan. En de reden dat drugs overal illegaal zijn en drank niet is omdat het consumeren van drank al eeuwenlang een gewoonte is en het consumeren van drugs niet. En verslavingsgraad en bijwerking: ik zeg Alcoholics Anonymous, verkeersongevallen, ruzies tijdens het uitgaan, kapotte levers, geen geld, kapotte levens, hersencellen kapot.quote:Op donderdag 6 november 2008 09:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik drink zovaak geen alcohol tijdens het stappen. Waarom niet:
* Wat je met uitgaan veel ziet: Er moet gedronken worden. Wanneer je geen bier drinkt ben je een mietje. Ik hekel dat soort mensen en de mentaliteit. Ik hossel me liever nuchter een chickie, dan dat ik met mijn zatte bakkes 's morgens wakker wordt naast het lelijkste gedrocht wat god gecreeerd heeft. Om vervolgens "de drank" de schuld te geven. Sad asses.
Hetzelfde geldt voor structurele drugsgebruikers, die het zien als een vorm van relaxen.
Nee, dat heeft er totaal niks mee te maken.quote:Op donderdag 6 november 2008 09:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 november 2008 09:49 schreef de_boswachter het volgende:
Maar ik rook zelf ook, dus eigenlijk moet ik gewoon me bakkes houden
huh?????quote:Op donderdag 6 november 2008 09:53 schreef J.Herrer het volgende:
Als je goedkoop stoned wilt worden, moet je thee roken
Ik sterf niet, ik rook.quote:Op donderdag 6 november 2008 09:49 schreef de_boswachter het volgende:
Maar ik rook zelf ook, dus eigenlijk moet ik gewoon me bakkes houden
Maar doe geen drugs. Dat is voor stervelingen.
Nee, bananenschillen.quote:Op donderdag 6 november 2008 09:53 schreef J.Herrer het volgende:
Als je goedkoop stoned wilt worden, moet je thee roken
De meeste mensen betalen er meer voor om kanker te krijgen.quote:Op donderdag 6 november 2008 09:56 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Als je een heel pakje thee oprookt krijg je hooguit kanker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |