abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62987808
Nou betrap ik mezelf er dus weer op dat ik weer teveel wiet rook.
Nu haal ik dus vanaaf weer een hoofdtop van een superwietje voor ¤30; en na 4 dikke peuken te hebben gerookt ben ik nog niet stoned.
Ik verneem 'm wel maar wat moet ik er nu van zeggen?

Klacht: Moet minderen met wiet maar is te lam z'n joint uit te drukken.
pi_62987815
Verkapte<....................>post
pi_62987817
Dat gaat wel goed komen met je
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  donderdag 6 november 2008 @ 00:13:32 #4
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_62987834
Dus dan haal je wiet, maar ga je peuken roken!? wtf is deze shit mang
pi_62987835
Moet je heftigere djonko's klappen
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
pi_62987836
Pauper.
  donderdag 6 november 2008 @ 00:13:58 #7
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_62987863
Jezelf niet restricties opleggen met drugs. Zo dom en blijkbaar ook progressief groeiend zonde van je geld.
pi_62987906
Ik wordt?
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  donderdag 6 november 2008 @ 00:17:27 #10
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_62987930
Probeer wat sterkers.
pi_62987965
Nee man ik heb verder hier wel wiet liggen en coke is geen klote aan op dit moment
pi_62988035
meeeeeer
pi_62988125
Misschien moet je eens proberen te inhaleren?
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  donderdag 6 november 2008 @ 00:29:55 #14
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_62988167
Stop ff een maandje. dan lig je daarna weer ouderwets over de grond te rollen van het lachen!
  donderdag 6 november 2008 @ 00:31:05 #15
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_62988188
Eet het op. En dan niet met met zo'n neppe cake maar gewoon uut ut vuustke!
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_62988217
quote:
Op donderdag 6 november 2008 00:29 schreef JanusAnus het volgende:
Stop ff een maandje. dan lig je daarna weer ouderwets over de grond te rollen van het lachen!
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_62988455
Nee een maandje stoppen is niks.

Stel je mij ff voor: Druk pratend persoon die altijd praat,harde stem,ongelovelijk druk karakter....
Nou dan is in mijn situatie een joint ideaal als je de rust in jezelf niet kunt vinden
pi_62988471
Wie drugs nodig heeft, is of in zijn jeugd verknipt, of is gewoon een zwakkeling wiens schouders niet sterk genoeg zijn om de last die het leven is te dragen.
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
pi_62988500
Junk !
0 topics op naam. 14.gif
pi_62988501
Nee hoor ik kom uit een goed nest:) blowen is mijn eigen keuze
  donderdag 6 november 2008 @ 00:50:02 #21
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_62988506
quote:
Op donderdag 6 november 2008 00:47 schreef Scaurus het volgende:
Wie drugs nodig heeft, is of in zijn jeugd verknipt, of is gewoon een zwakkeling wiens schouders niet sterk genoeg zijn om de last die het leven is te dragen.
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_62988561
quote:
Op donderdag 6 november 2008 00:47 schreef Scaurus het volgende:
Eey galo, ik pass jou die jonko door en we smoken ons helemaal skaffa ouwe je weet
pi_62988571
quote:
Op donderdag 6 november 2008 00:53 schreef Almelovakr het volgende:
Eey galo, ik pass jou die jonko door en we smoken ons helemaal skaffa ouwe je weet
Sorry, mijn Papiamento is ook niet meer wat het geweest is
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
  donderdag 6 november 2008 @ 00:55:21 #24
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_62988589
Rook een pvc-buis.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_62988609
quote:
Op donderdag 6 november 2008 00:53 schreef Scaurus het volgende:

[..]

Sorry, mijn Papiamento is ook niet meer wat het geweest is
Ese cabron i'am talking about discoshit out here ----------//
pi_62988632
quote:
Op donderdag 6 november 2008 00:11 schreef Almelovakr het volgende:
Nu haal ik dus vanaaf weer een hoofdtop van een superwietje voor ¤30; en na 4 dikke peuken te hebben gerookt ben ik nog niet stoned.

doe het gewoon niet meer stop er mee blowen is slecht voor je hersenen
pi_62990548
quote:

Ik heb in het verleden zoveel geblowt dat ik tegenwoordig helemaal parranoia word en last krijg van hypervantiatie als ik blow.. Het kwam een beetje uit het niets, toen ik nog blowde. Nu blow ik daarom bijna niet meer, word er gek van. Als je er last van krijgt trip je 'm best hard.

Gewoon door gaan dus
pi_62990612
quote:
Misschien rook je teveel van hetzelfde... Variëer je wietjes (en evt. hash) en het effect is groter, is mijn ervaring.
Het is bovendien lekkerder!
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_62990636
Ga eens Salvia roken
pi_62990669
<-- Rook een keer met mij mee dan wil je niet weten wat je meemaakt
pi_62990782
Wietrokers en drugsgebruikers ....... OMFG wat vind ik dat zielige mensen.

Misschien nog wel zieliger dan fietsendieven, uitkeringtrekkers en Golf II rijders bij mekaar.
Mensen die iets moeten roken of tot zich nemen om "dat" gevoel van superieuriteit te voelen die ze normaal niet kunnen krijgen omdat ze te loom zijn om met hun luie reet van de bank te komen. En dan met het smoesje komen dat het "chill" is. Terwijl ze er eigenlijk met hun fikken niet af kunnen blijven omdat ze teringhard verslaafd zijn.

Ik hoop dan ook dat over een jaar of wat het percentage dementen op jongere leeftijd flink is toegenomen, want dat krijg je door die meuk. Het wegroken/vreten van je hersenen. Op korte termijn geestverruimend, op lange termijn oh zo dodelijk.
U MAD?
pi_62990801
quote:
Op donderdag 6 november 2008 09:05 schreef de_boswachter het volgende:

Misschien nog wel zieliger dan fietsendieven, uitkeringtrekkers en Golf II rijders bij mekaar.
Mensen die iets moeten roken of tot zich nemen om "dat" gevoel van superieuriteit te voelen die ze normaal niet kunnen krijgen omdat ze te loom zijn om met hun luie reet van de bank te komen. En dan met het smoesje komen dat het "chill" is. Terwijl ze er eigenlijk met hun fikken niet af kunnen blijven omdat ze teringhard verslaafd zijn.

Ik hoop dan ook dat over een jaar of wat het percentage dementen op jongere leeftijd flink is toegenomen, want dat krijg je door die meuk. Het wegroken/vreten van je hersenen. Op korte termijn geestverruimend, op lange termijn oh zo dodelijk.
pi_62990913
quote:

Ik heb liever dat iemand een joint opsteekt dan dat hij mijn fiets jat!

Ik heb overigens het tegenovergestelde van wat TS heeft, ik val na een paar hijsjes al in slaap, en dus blow ik niet!
pi_62990976
quote:

Misschien nog wel zieliger dan fietsendieven, uitkeringtrekkers en
Weet je, die dingen gaan uitstekend samen.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_62991039
quote:
Op donderdag 6 november 2008 09:06 schreef dontf0kwithme het volgende:

[..]

Voel je je nou ook aangevallen en geschoffeerd, verslaafde
U MAD?
  donderdag 6 november 2008 @ 09:31:09 #36
187450 Versteendepeer
Steenhard en fruitig.
pi_62991321
Ik ga er van uit dat je in Almelo woont? Ik hoop voor je dat je het niet bij de Tuin of Jemig haalt, want wat ze daar leveren is sowiso troep.

Als je een keer lekker spul wil halen, ga dan naar Dedemsvaart, daar hebben ze prima shit.
quote:

Ik lach je uit.
De peer heeft over het algemeen een groene kleur met soms een rode blos, een zachte schil die eenvoudig te verwijderen is, en sappig en zacht vruchtvlees. Ik echter ben versteend en keihard.
pi_62991406
Drink er kratje bier bij. Of eet niks voor het blowen.
pi_62991427
quote:
Op donderdag 6 november 2008 09:31 schreef Versteendepeer het volgende:

[..]

Ik lach je uit.
Wie niet!
pi_62991442
quote:

Net alsof jij drank kan laten staan, een harddrug . En kom nou niet aan met het smoesje dat dat normaal is, want drank is en blijft een harddrug. Kan jij voortaan uitgaan zonder drank?
  donderdag 6 november 2008 @ 09:36:49 #40
187450 Versteendepeer
Steenhard en fruitig.
pi_62991443
quote:
Op donderdag 6 november 2008 09:35 schreef ColtZ40 het volgende:
Drink er kratje bier bij. Of eet niks voor het blowen.
Dat niets eten voor het blowen is volgensmij een fabeltje, want ik heb vaak genoeg geblowt op lege maag, maar er weinig anders van gevoelt. En alcohol combineren is een prima combi als je er tegen kunt. Stronken zijn is imo al te leuk.
De peer heeft over het algemeen een groene kleur met soms een rode blos, een zachte schil die eenvoudig te verwijderen is, en sappig en zacht vruchtvlees. Ik echter ben versteend en keihard.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')