quote:Op donderdag 6 november 2008 00:29 schreef JanusAnus het volgende:
Stop ff een maandje. dan lig je daarna weer ouderwets over de grond te rollen van het lachen!
quote:Op donderdag 6 november 2008 00:47 schreef Scaurus het volgende:
Wie drugs nodig heeft, is of in zijn jeugd verknipt, of is gewoon een zwakkeling wiens schouders niet sterk genoeg zijn om de last die het leven is te dragen.
Eey galo, ik pass jou die jonko door en we smoken ons helemaal skaffa ouwe je weetquote:Op donderdag 6 november 2008 00:47 schreef Scaurus het volgende:
Wie drugs nodig heeft, is of in zijn jeugd verknipt, of is gewoon een zwakkeling wiens schouders niet sterk genoeg zijn om de last die het leven is te dragen.
Sorry, mijn Papiamento is ook niet meer wat het geweest isquote:Op donderdag 6 november 2008 00:53 schreef Almelovakr het volgende:
Eey galo, ik pass jou die jonko door en we smoken ons helemaal skaffa ouwe je weet
Ese cabron i'am talking about discoshit out here ----------//quote:Op donderdag 6 november 2008 00:53 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Sorry, mijn Papiamento is ook niet meer wat het geweest is
doe het gewoon niet meer stop er mee blowen is slecht voor je hersenenquote:Op donderdag 6 november 2008 00:11 schreef Almelovakr het volgende:
Nou betrap ik mezelf er dus weer op dat ik weer teveel wiet rook.
Nu haal ik dus vanaaf weer een hoofdtop van een superwietje voor ¤30; en na 4 dikke peuken te hebben gerookt ben ik nog niet stoned.
Ik verneem 'm wel maar wat moet ik er nu van zeggen?![]()
Klacht: Moet minderen met wiet maar is te lam z'n joint uit te drukken.
Ik heb in het verleden zoveel geblowt dat ik tegenwoordig helemaal parranoia word en last krijg van hypervantiatie als ik blow.. Het kwam een beetje uit het niets, toen ik nog blowde. Nu blow ik daarom bijna niet meer, word er gek van. Als je er last van krijgt trip je 'm best hard.quote:Op donderdag 6 november 2008 00:11 schreef Almelovakr het volgende:
Nu haal ik dus vanaaf weer een hoofdtop van een superwietje voor ¤30; en na 4 dikke peuken te hebben gerookt ben ik nog niet stoned.
Misschien rook je teveel van hetzelfde... Variëer je wietjes (en evt. hash) en het effect is groter, is mijn ervaring.quote:Op donderdag 6 november 2008 00:11 schreef Almelovakr het volgende:
quote:Op donderdag 6 november 2008 09:05 schreef de_boswachter het volgende:
Wietrokers en drugsgebruikers ....... OMFG wat vind ik dat zielige mensen.
Misschien nog wel zieliger dan fietsendieven, uitkeringtrekkers en Golf II rijders bij mekaar.
Mensen die iets moeten roken of tot zich nemen om "dat" gevoel van superieuriteit te voelen die ze normaal niet kunnen krijgen omdat ze te loom zijn om met hun luie reet van de bank te komen. En dan met het smoesje komen dat het "chill" is. Terwijl ze er eigenlijk met hun fikken niet af kunnen blijven omdat ze teringhard verslaafd zijn.
Ik hoop dan ook dat over een jaar of wat het percentage dementen op jongere leeftijd flink is toegenomen, want dat krijg je door die meuk. Het wegroken/vreten van je hersenen. Op korte termijn geestverruimend, op lange termijn oh zo dodelijk.
Ik heb liever dat iemand een joint opsteekt dan dat hij mijn fiets jat!quote:Op donderdag 6 november 2008 09:05 schreef de_boswachter het volgende:
Misschien nog wel zieliger dan fietsendieven, uitkeringtrekkers en Golf II rijders bij mekaar.
Mensen die iets moeten roken of tot zich nemen om "dat" gevoel van superieuriteit te voelen die ze normaal niet kunnen krijgen omdat ze te loom zijn om met hun luie reet van de bank te komen. En dan met het smoesje komen dat het "chill" is. Terwijl ze er eigenlijk met hun fikken niet af kunnen blijven omdat ze teringhard verslaafd zijn.
Ik hoop dan ook dat over een jaar of wat het percentage dementen op jongere leeftijd flink is toegenomen, want dat krijg je door die meuk. Het wegroken/vreten van je hersenen. Op korte termijn geestverruimend, op lange termijn oh zo dodelijk.
Weet je, die dingen gaan uitstekend samen.quote:Op donderdag 6 november 2008 09:05 schreef de_boswachter het volgende:
Misschien nog wel zieliger dan fietsendieven, uitkeringtrekkers en
Ik lach je uit.quote:Op donderdag 6 november 2008 09:05 schreef de_boswachter het volgende:
Net alsof jij drank kan laten staan, een harddrugquote:Op donderdag 6 november 2008 09:05 schreef de_boswachter het volgende:
Dat niets eten voor het blowen is volgensmij een fabeltje, want ik heb vaak genoeg geblowt op lege maag, maar er weinig anders van gevoelt. En alcohol combineren is een prima combi als je er tegen kunt. Stronken zijn is imo al te leuk.quote:Op donderdag 6 november 2008 09:35 schreef ColtZ40 het volgende:
Drink er kratje bier bij.Of eet niks voor het blowen.
Daar heb je een punt.quote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 00:47 schreef Scaurus het volgende:
Ik drink zovaak geen alcohol tijdens het stappen. Waarom niet:quote:Op donderdag 6 november 2008 09:36 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Net alsof jij drank kan laten staan, een harddrug. En kom nou niet aan met het smoesje dat dat normaal is, want drank is en blijft een harddrug. Kan jij voortaan uitgaan zonder drank?
Laat me raden, je zuipt jezelf wel elk weekend klemquote:Op donderdag 6 november 2008 09:05 schreef de_boswachter het volgende:
Verdiep je er eens in!quote:Op donderdag 6 november 2008 09:43 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja en drank vergelijken met soft en harddrugsVandaar dat drugs ook vrijwel overal illegaal is en drank niet. Heeft misschien iets te maken met bijwerking en verslavingsgraad ?
Neequote:Op donderdag 6 november 2008 09:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ohja en drank vergelijken met soft en harddrugsVandaar dat drugs ook vrijwel overal illegaal is en drank niet. Heeft misschien iets te maken met bijwerking en verslavingsgraad ?
Wat je over drank zegt heb je gelijk in, maar toch kan je het niet altijd laten staan. En de reden dat drugs overal illegaal zijn en drank niet is omdat het consumeren van drank al eeuwenlang een gewoonte is en het consumeren van drugs niet. En verslavingsgraad en bijwerking: ik zeg Alcoholics Anonymous, verkeersongevallen, ruzies tijdens het uitgaan, kapotte levers, geen geld, kapotte levens, hersencellen kapot.quote:Op donderdag 6 november 2008 09:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik drink zovaak geen alcohol tijdens het stappen. Waarom niet:
* Wat je met uitgaan veel ziet: Er moet gedronken worden. Wanneer je geen bier drinkt ben je een mietje. Ik hekel dat soort mensen en de mentaliteit. Ik hossel me liever nuchter een chickie, dan dat ik met mijn zatte bakkes 's morgens wakker wordt naast het lelijkste gedrocht wat god gecreeerd heeft. Om vervolgens "de drank" de schuld te geven. Sad asses.
Hetzelfde geldt voor structurele drugsgebruikers, die het zien als een vorm van relaxen.
Nee, dat heeft er totaal niks mee te maken.quote:Op donderdag 6 november 2008 09:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 november 2008 09:49 schreef de_boswachter het volgende:
Maar ik rook zelf ook, dus eigenlijk moet ik gewoon me bakkes houden
huh?????quote:Op donderdag 6 november 2008 09:53 schreef J.Herrer het volgende:
Als je goedkoop stoned wilt worden, moet je thee roken
Ik sterf niet, ik rook.quote:Op donderdag 6 november 2008 09:49 schreef de_boswachter het volgende:
Maar ik rook zelf ook, dus eigenlijk moet ik gewoon me bakkes houden
Maar doe geen drugs. Dat is voor stervelingen.
Nee, bananenschillen.quote:Op donderdag 6 november 2008 09:53 schreef J.Herrer het volgende:
Als je goedkoop stoned wilt worden, moet je thee roken
De meeste mensen betalen er meer voor om kanker te krijgen.quote:Op donderdag 6 november 2008 09:56 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Als je een heel pakje thee oprookt krijg je hooguit kanker.
oh!quote:Op donderdag 6 november 2008 09:56 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Als je een heel pakje thee oprookt krijg je hooguit kanker.
quote:Op donderdag 6 november 2008 09:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mijn stelling is:quote:Op donderdag 6 november 2008 09:36 schreef Versteendepeer het volgende:
[..]
Stronken zijn is imo al te leuk.
O, o, o, wat sla je hier de plank toch vreselijk mis Bossie.quote:Op donderdag 6 november 2008 09:43 schreef de_boswachter het volgende:
Lui negers, wat zijn dat?quote:Op donderdag 6 november 2008 14:51 schreef Pakspul het volgende:
Blowen is voor lui negers en wiggers
dan moet je eens naar een goede shop gaanquote:Op donderdag 6 november 2008 00:11 schreef Almelovakr het volgende:
en na 4 dikke peuken te hebben gerookt ben ik nog niet stoned.
ja want waarom zou je elke dag genieten?quote:Op donderdag 6 november 2008 15:11 schreef JanusAnus het volgende:
Ik blow zelf dan wel (in het weekend), maar ik vind elke dag blowen toch wel behoorlijk sneu![]()
Ik vlucht nergens voor. Alleen mensen die de hele dag stoned rondlopen stompen zichzelf gewoon af, dat valt ook niet meer onder genieten. Onverschillige, bleke mafkezen worden het.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:16 schreef rival het volgende:
[..]
ja want waarom zou je elke dag genieten?
misschien gebruik jij het om te vluchten van de realiteit, maar is dat dan meteen met elke blower zo?
1976 belde, of je hun vooroordeel wilde terugbrengenquote:Op donderdag 6 november 2008 09:05 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die iets moeten roken of tot zich nemen om "dat" gevoel van superieuriteit te voelen
Nee ik koop m'n wietje meestal hier en daar.quote:Op donderdag 6 november 2008 09:31 schreef Versteendepeer het volgende:
Ik ga er van uit dat je in Almelo woont? Ik hoop voor je dat je het niet bij de Tuin of Jemig haalt, want wat ze daar leveren is sowiso troep.
Als je een keer lekker spul wil halen, ga dan naar Dedemsvaart, daar hebben ze prima shit.
[..]
Ik lach je uit.![]()
Zet gewoon zelf wat plantjes thuisquote:Op donderdag 6 november 2008 16:45 schreef Almelovakr het volgende:
[..]
Nee ik koop m'n wietje meestal hier en daar.
Soms zit ik weleens bij jemig of tuin maar de laatste tijd irriteer ik me aan die eigenaar en hij aan mij.
Verder is op dit moment die extreme () wel te roken van de jemig daar word je wel stoned van.
En bij cheech en chong in Dedemsvaart hebben ze idd wel goeie wiet maar om daar voor een paar toppen heen te kachelen
quote:Op donderdag 6 november 2008 00:11 schreef Almelovakr het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 16:45 schreef Almelovakr het volgende:
[..]
Soms zit ik weleens bij jemig of tuin
Verder is op dit moment die extreme () wel te roken van de jemig
En bij cheech en chong in Dedemsvaart hebben ze idd wel goeie wiet
je spreekt jezelf tegenquote:Op donderdag 6 november 2008 18:14 schreef Almelovakr het volgende:
ik rook altijd wiet maar wel altijd topwiet
Dit verhaal spreekt van zo een onkunde en gebrek aan kennis dat het bijna stuitend is.quote:Op donderdag 6 november 2008 09:05 schreef de_boswachter het volgende:
Kerel, fap nog één keer op je matige Stacy filmpjes en sterf dan maar gauw... narrow-minded jesusfreak...quote:Op donderdag 6 november 2008 09:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
haha everyone point and laugh at the hippiequote:Op donderdag 6 november 2008 00:11 schreef Almelovakr het volgende:
Klopt als een bus. Ik vind wiet roken wel zeer prettig, maar dagelijks stoned zijn zorgt ervoor dat niets me boeit.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:51 schreef Pakspul het volgende:
Blowen is voor lui negers en wiggers
Ga dan naar Hengelo sjeeeez. Is 15 minuten met de trein en de Moby en Happy zitten 5 minuten vanquote:Op donderdag 6 november 2008 16:45 schreef Almelovakr het volgende:
[..]
Soms zit ik weleens bij jemig of tuin maar de laatste tijd irriteer ik me aan die eigenaar en hij aan mij.
Verder is op dit moment die extreme () wel te roken van de jemig daar word je wel stoned van.
En bij cheech en chong in Dedemsvaart hebben ze idd wel goeie wiet maar om daar voor een paar toppen heen te kachelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |