Ja klopt. Of andersom.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:16 schreef lynda het volgende:
Was ladi nou bad cop en ik good cop?
Het spel is toch nog bezig. Oh ladiaida was bad cop, dan stemmen we lekker niet op clesarquote:
Ze lezen niet verder terug dan 1 paginaquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het spel is toch nog bezig. Oh ladiaida was bad cop, dan stemmen we lekker niet op clesar
Oh ladiaia was good cop, dan stemmen we lekker op clesar
Klopt. Het mooie front wat wij trouwens gevormd hadden is nu helemaal dood, en iedereen bleek te vertrouwen. Lekker kut.quote:
Wel wat hoor, van de nachtpost van gisteren stond er wat tegen jou in.quote:
Had mij erbij gelaten dan...Dan leefden jullie misschien nogquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:29 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Klopt. Het mooie front wat wij trouwens gevormd hadden is nu helemaal dood, en iedereen bleek te vertrouwen. Lekker kut.
En het topic is deaud.
Wat een briljant idee! Dat niemand anders daar is opgekomenquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:42 schreef PrincePolly het volgende:
Topic is inderdaad zo dood als een pier
zullen we een sc-topic openen![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:47 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Wat een briljant idee! Dat niemand anders daar is opgekomen
quote:Op woensdag 5 november 2008 18:51 schreef PrincePolly het volgende:
COP 1 verdenkt : de_boswachter
COP 2 verdenkt: sheepcidus
quote:Op donderdag 6 november 2008 18:47 schreef PrincePolly het volgende:
Cop 1 verdenkt Lekiamh
Dorpsoudste vote : -SG-
Wil iemand even een update geven van de stemmen? BVD
cop 1 verdenkt tot nu toe: de_boswachter, Lekiamh en Clesar03 (alledrie nog in leven, dus zeker 1x fout)quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:24 schreef PrincePolly het volgende:
Copper verdenkt Clesar03
De mensen onder de zoden zijn volgens mij de enigen die er nog zijnquote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:54 schreef SiestaGuru het volgende:
Ha hebbes! Een r6 is blijkbaar een yamaha motor, in isdatzo zn fotoboek staan fotos van een yamaha motor met "r6" op de achterkant geschreven.
Met die andere hints kan ik geen bal, maar die is toch wel heel overduidelijk.
##vote isdatzo
Edit:
vizier en 50mm -> zie die camera met die oversized telelens in isdatzo zn fotoboek
BWquote:Op zaterdag 8 november 2008 12:11 schreef de_boswachter het volgende:
Trevland is Mafia. Lijden flink wat hints naar haar.
Precies, een andere sterke aanwijzing is ook dat (maffia) achter zijn naam verscheen toen we hem gisteren hebben gelyncht.quote:Op zaterdag 8 november 2008 12:11 schreef de_boswachter het volgende:
Leiden flink wat hints naar hemquote:Op zaterdag 8 november 2008 12:11 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 12:54 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik ben toch nog niet verdacht hoop ik?
Neuh, ik verdenk geen lijken meer... Dat is zoooo 2007.quote:Op zaterdag 8 november 2008 12:54 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik ben toch nog niet verdacht hoop ik?
Ik meende dat de dorpsoudste ook nog leefde, niet echt heel speciaal maar het kan de doorslag geven tijdens de lynches.quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:59 schreef timmmmm het volgende:
Nog 2 maffia, volgens mij nog een rechercheur (hebben we ook veel aan gehad tot nu toe) en een paar dorpjes, volgens mij geen speciale rollen meer verder
Check:quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:17 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Ik meende dat de dorpsoudste ook nog leefde, niet echt heel speciaal maar het kan de doorslag geven tijdens de lynches.
Wij willen bloed zien!quote:
Dat hangt er van af of het bezoek lief isquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:20 schreef Ladidadida het volgende:
En ik krijg zo bezoek dus no more blood I guess
Ik hoef niet noodzakelijkerwijs jouw bloed te zien hoorquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:22 schreef Isdatzo het volgende:
Ej, doen julie eens even vriendelijk ja!
Wat heb ik julie misdaan
Goed verhaal, lekker kortquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:31 schreef PrincePolly het volgende:
[ afbeelding ]
Bla bla bla Isdatzo (mafia) bla bla bla
je hebt er al meer gekregen hoor en nu hang je pas, dus niet zeiken. Trouwens: leg de hint even uit aub en dan niet dat R6 stukje...quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:32 schreef Isdatzo het volgende:
Ik wil nog wel even mijn beklag doen over die belachelijk makkelijke hint
Kutkloon!!quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:37 schreef jaeuh het volgende:
Dus nog over 1 maffia over...
oja wegens wat euh mensen die het nogal boeiend vinden om alles na te lezen post ik (\8\/8/8/8/8/8/8/8/8) ook onder een kloon
Ja en Jaquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:39 schreef Isdatzo het volgende:
En like boeiend als 'mensen' jou in het maffia-spel volgenIk kan me erger dingen voorstellen
Trouwens, was je inspiratie op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarschijnlijk ging het haar niet om het maffiaspel hè, slimmerd, anders had ze hier niet gepost wie ze isquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:39 schreef Isdatzo het volgende:
En like boeiend als 'mensen' jou in het maffia-spel volgenIk kan me erger dingen voorstellen
Trouwens, was je inspiratie op?
quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ging het haar niet om het maffiaspel hè, slimmerd, anders had ze hier niet gepost wie ze is
Ja.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:46 schreef PrincePolly het volgende:
[ afbeelding ]
Eens waren de mafiabazen Luciano en Carolla dik bevriend. Na een zakelijke ruzie en gefrustreerd door het privé geluk van Luciano, vermoordt Carolla de zoon van Luciano op gruwelijke wijze. Twintig lange jaren gaan voorbij, waarbij Luciano uit is op wraak. Wanneer hij Carolla in de tang lijkt te hebben, slaat deze echter keihard terug. Hij slaagt erin om in één nacht alle mannelijke Luciano's af te laten slachten. Drie generaties mannen zijn in één klap weggevaagd. Nu gebeurt er iets wat nooit eerder is vertoond in mafiakringen. De vrouwen zweren wraak en nemen zelf wa-pens ter hand. Oog om oog, tand om tand, niets te verliezen en gedreven door hun onkrenkbare Italiaanse trots.
Tja, je zou kunnen gaan raden over welke film dit gaat. Verder kun je er niks mee idd, want de mafia stuurt geen kill in, dus ook geen hints. Het lynchen kan beginnen.quote:
Het is wel een beetje jammer voor het spel natuurlijk, aangezien dit topic al helemaal dood is...quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:42 schreef jaeuh het volgende:
Ik vind dat je gewoon hint moet plaatsen.. Dat die maffia geen hint in stuurt is z'n eigen domme fout..
Straks stemt en lyncht niemand meer en blijf je elke nacht leven
Ik denk dat de mob tegen pp heeft gezegd: ik doe vandaag geen kill, dan schieten ze zichzelf maar lekekr af.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:44 schreef timmmmm het volgende:
De mob heeft toch nog een uur en een kwartier
* jaeuh niet jaloers isquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:07 schreef Harajuku. het volgende:
Ik weet het lekker sinds het begin al, wees hier jaloers.
Er komt geen kill, skèlequote:Op zaterdag 8 november 2008 20:44 schreef timmmmm het volgende:
De mob heeft toch nog een uur en een kwartier
Ook hij moet gewoon luisteren naar de baasquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:25 schreef Harajuku. het volgende:
Wtf is met dat sorrie steeds
Als hij dan sorry zegt.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:31 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ook hij moet gewoon luisteren naar de baas
Niet akkoord. Zeg je even sorry? BVDquote:
Simply the Bestquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:31 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ook hij moet gewoon luisteren naar de baas
then.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Simply the Best
Better then all the rest
Ik doe het nietquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:42 schreef timmmmm het volgende:
Jij mag het gewoon doen PP, we hebben ook zoveel vertrouwen in je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |