quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:54 schreef SiestaGuru het volgende:
Ha hebbes! Een r6 is blijkbaar een yamaha motor, in isdatzo zn fotoboek staan fotos van een yamaha motor met "r6" op de achterkant geschreven.
Met die andere hints kan ik geen bal, maar die is toch wel heel overduidelijk.
##vote isdatzo
Edit:
vizier en 50mm -> zie die camera met die oversized telelens in isdatzo zn fotoboek
BWquote:Op zaterdag 8 november 2008 12:11 schreef de_boswachter het volgende:
Trevland is Mafia. Lijden flink wat hints naar haar.
Precies, een andere sterke aanwijzing is ook dat (maffia) achter zijn naam verscheen toen we hem gisteren hebben gelyncht.quote:Op zaterdag 8 november 2008 12:11 schreef de_boswachter het volgende:
Leiden flink wat hints naar hemquote:Op zaterdag 8 november 2008 12:11 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 12:54 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik ben toch nog niet verdacht hoop ik?
Neuh, ik verdenk geen lijken meer... Dat is zoooo 2007.quote:Op zaterdag 8 november 2008 12:54 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik ben toch nog niet verdacht hoop ik?
Ik meende dat de dorpsoudste ook nog leefde, niet echt heel speciaal maar het kan de doorslag geven tijdens de lynches.quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:59 schreef timmmmm het volgende:
Nog 2 maffia, volgens mij nog een rechercheur (hebben we ook veel aan gehad tot nu toe) en een paar dorpjes, volgens mij geen speciale rollen meer verder
Check:quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:17 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Ik meende dat de dorpsoudste ook nog leefde, niet echt heel speciaal maar het kan de doorslag geven tijdens de lynches.
Wij willen bloed zien!quote:
Dat hangt er van af of het bezoek lief isquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:20 schreef Ladidadida het volgende:
En ik krijg zo bezoek dus no more blood I guess
Ik hoef niet noodzakelijkerwijs jouw bloed te zien hoorquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:22 schreef Isdatzo het volgende:
Ej, doen julie eens even vriendelijk ja!
Wat heb ik julie misdaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |