Was het leukquote:Op vrijdag 7 november 2008 01:26 schreef MaJo het volgende:ik ben weer terug uit de usa
ik meld me alvast aan voor de volgende ronde
quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:26 schreef MaJo het volgende:ik ben weer terug uit de usa
ik meld me alvast aan voor de volgende ronde
Ik vind dit wel goede hints en aangezien ik niet op mijzelf kan stemmen:quote:Op donderdag 6 november 2008 23:41 schreef SiestaGuru het volgende:
Na dat verhaal zat ik aan ladi te denken:
Beetje overtuigend:
verbloemen -> avatar
Ver gezocht:
lange knuppel + tekortkomingen verbloemen -> het gebrek aan een 'knuppel'(op twee manieren op te vatten, en beiden nog waar ook)
bijspijkercursus: gepost in "Waarom PABO als je les kunt geven?"
Verder nog niets gevonden...
Er zijn nu nog 3 mafia, ik denk niet dat we morgen al klaar zijn.quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:07 schreef timmmmm het volgende:
Nou, Dutank, als er iemand anders wil SLen, wachten we denk ik niet op jou
Ok... En met deze stem heb je zojuist ladi gecleared, lol.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind dit wel goede hints en aangezien ik niet op mijzelf kan stemmen:
##Vote Ladi
Trevland (2): SiestaGuru, Ladidadida
Ladi(1):Trevland
Nog minstens 3 dagen, dorp heeft alleen lynch nog over he.quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:36 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Er zijn nu nog 3 mafia, ik denk niet dat we morgen al klaar zijn.
Dorp moet nu denkik wel eentje lynchen, anders kan het nog wel moeilijk gaan worden.
Het was heel erg tofquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Was ongetwijfeld weer gezelliger omda Obama won
Was het leuk?
Wow, leuk inderdaad! Heb je misschien ook foto's of filmpjes van de rally's en de speech van Obama?quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het was heel erg tofwe zijn bij rally's geweest van palin, McCain en Obama, stembureaus bezocht en als hoogtepunt in chicago bij de overwinningsspeech van Obama geweest
wat een feest, echt indrukwekkend!
Getver, heb je Palin int echt gezienquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het was heel erg tofwe zijn bij rally's geweest van palin, McCain en Obama, stembureaus bezocht en als hoogtepunt in chicago bij de overwinningsspeech van Obama geweest
wat een feest, echt indrukwekkend!
Ben nog even alles aan het organiseren en gooi het dan allemaal onlinequote:Op vrijdag 7 november 2008 17:39 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Wow, leuk inderdaad! Heb je misschien ook foto's of filmpjes van de rally's en de speech van Obama?
(als je zu wilt delen iig)
Hoe dan ook, naar Amerika gaan is sowieso bijzonder. Ik ben jaloers op je.
Palin was tof in het echtquote:Op vrijdag 7 november 2008 18:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Getver, heb je Palin int echt gezien
Verder schijnt de overwinningsspeech van Obama erg mooi geweest te zijn, jammer dat ik na de MTV EMA van gister Obama niet meer kan zien,
Verder dus wel heel mooi
Ging je nog om een speciale reden? (was jij niet degene die de boel ging controleren)
Je weet wat ze zeggen hè, de mensen die stemmen hebben niet de macht, maar degene die de stemmen teltquote:Op vrijdag 7 november 2008 18:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Palin was tof in het echtaf en toe wat extreem maar ze kan wel speechen. Obama was echt indrukwekkend. Kreeg er kippevel van. Wat hebben ze bij mtv gedaan dan?
yup ik ging erheen om de boel te controleren
Omdat dutank al zo'n mongool was om topic 37 aan te maken, toen dacht PP denk ik, kom, laat ik het 37.5 noemenquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:00 schreef Silentalarm het volgende:
Ik zit eigenlijk met een lastige vraag. Waarom is dit topic nummer 37.5?
Een extreem uitgebalanceerde ronde deze keer.quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:39 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Een extreem uitgebalanceerde ronde deze keer.
Hoe zou dat toch komen?
Door het snel doogaan van de nachtwaker.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:39 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Een extreem uitgebalanceerde ronde deze keer.
Hoe zou dat toch komen?
Prima hoor... Wijzigen zullen ze de kills toch niet meer doen he? Meer tijd voor de hintsquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:03 schreef PrincePolly het volgende:
De nachtkill kan komen als jullie believen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |