Was het leukquote:Op vrijdag 7 november 2008 01:26 schreef MaJo het volgende:ik ben weer terug uit de usa
ik meld me alvast aan voor de volgende ronde
quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:26 schreef MaJo het volgende:ik ben weer terug uit de usa
ik meld me alvast aan voor de volgende ronde
Ik vind dit wel goede hints en aangezien ik niet op mijzelf kan stemmen:quote:Op donderdag 6 november 2008 23:41 schreef SiestaGuru het volgende:
Na dat verhaal zat ik aan ladi te denken:
Beetje overtuigend:
verbloemen -> avatar
Ver gezocht:
lange knuppel + tekortkomingen verbloemen -> het gebrek aan een 'knuppel'(op twee manieren op te vatten, en beiden nog waar ook)
bijspijkercursus: gepost in "Waarom PABO als je les kunt geven?"
Verder nog niets gevonden...
Er zijn nu nog 3 mafia, ik denk niet dat we morgen al klaar zijn.quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:07 schreef timmmmm het volgende:
Nou, Dutank, als er iemand anders wil SLen, wachten we denk ik niet op jou
Ok... En met deze stem heb je zojuist ladi gecleared, lol.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind dit wel goede hints en aangezien ik niet op mijzelf kan stemmen:
##Vote Ladi
Trevland (2): SiestaGuru, Ladidadida
Ladi(1):Trevland
Nog minstens 3 dagen, dorp heeft alleen lynch nog over he.quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:36 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Er zijn nu nog 3 mafia, ik denk niet dat we morgen al klaar zijn.
Dorp moet nu denkik wel eentje lynchen, anders kan het nog wel moeilijk gaan worden.
Het was heel erg tofquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Was ongetwijfeld weer gezelliger omda Obama won
Was het leuk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |