Natuurlijk mag je posten, maar houd op met ons te vertellen wat we moeten doen.quote:Op donderdag 6 november 2008 18:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik mag niet meer posten van ladi
Met hup dorp hup beinvloed ik het spel denk ik nog
quote:Op donderdag 6 november 2008 18:52 schreef yosander het volgende:
Hints over SG zijn toch het sterkst, vote: ##-SG-
Zeik nietquote:Op donderdag 6 november 2008 18:48 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je posten, maar houd op met ons te vertellen wat we moeten doen.
Zelfde geldt btw voor lynda. Het is zo irritant.
Woar?quote:Op donderdag 6 november 2008 19:03 schreef Sheepcidus het volgende:
Kan nog steeds niet geloven dat niemand in het vorig topic heeft gezien dat SG toegaf maffia te zijn.
Ik zou zeggen de hoofdverdachtte op het moment, niet alleen die wazige stem op mij. Maar ook de hints genoemd in een vorig topic (dodgeball film -> trefbal -> trevland en rechts en links -> sig trevland) en dat cijfer 5 kwam toch eigenlijk ook wel mooi naar voren (hoewel dat waarschijnlijk toeval is).quote:Op donderdag 6 november 2008 19:01 schreef Ladidadida het volgende:
Trevland dus ook verdacht nog steeds..
quote:
Het is gewoon een kutactie en dat weet je zelf ook wel.quote:
Ik vrees ook voor m'n leven, maar dan liggen iig Trevland en Clesar03 klaar als verdachtenquote:Op donderdag 6 november 2008 19:06 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Ik zou zeggen de hoofdverdachtte op het moment, niet alleen die wazige stem op mij. Maar ook de hints genoemd in een vorig topic (dodgeball film -> trefbal -> trevland en rechts en links -> sig trevland) en dat cijfer 5 kwam toch eigenlijk ook wel mooi naar voren (hoewel dat waarschijnlijk toeval is).
Mogen we nu al stemmen voor morgen? Want ik vrees dat ik de nacht niet overleef(zou nog een reden zijn om trev te lynchen)
quote:Op donderdag 6 november 2008 19:05 schreef yosander het volgende:
[..]
Woar?
Ik las wel ergens dat dat ergens werd gezegd (), maar kon het niet terugvinden.
quote:Op woensdag 5 november 2008 22:13 schreef PrincePolly het volgende:
[ afbeelding ]
Serieus, vieze Freddy, voortaan ruim voor 2200 de kills anders flikker maar een eind op. Als je ziet wat ik allemaal kreeg om 21:59 - 22:01. Niet normaal. En dan die cupido-shit, bom, verhaaltje, toch niet nodig etc.
Echt, eerder die zooi!!!!!!!!
quote:
Ik heb dat hele ding nog eens doorgelezen, maar geen flauw idee waar je het ove rhebt. Bovendien zegt iedereen op zn tijd wel dat hij maffia is.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:03 schreef Sheepcidus het volgende:
Kan nog steeds niet geloven dat niemand in het vorig topic heeft gezien dat SG toegaf maffia te zijn.
quote:Op donderdag 6 november 2008 19:09 schreef Ladidadida het volgende:
Het is gewoon een kutactie en dat weet je zelf ook wel.
Wees blij dat we gisteravond maar 2 hints voor 22.00 uur hadden opgelost en geplaatst en niet allemaal.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:07 schreef -SG- het volgende:
Nee, het is gewoon lame... Houd gewoon je mond dicht als je dood bent..
Was nog dit topic.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:10 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Ik heb dat hele ding nog eens doorgelezen, maar geen flauw idee waar je het ove rhebt. Bovendien zegt iedereen op zn tijd wel dat hij maffia is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |