Goed verhaal, lekker kortquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:31 schreef PrincePolly het volgende:
[ afbeelding ]
Bla bla bla Isdatzo (mafia) bla bla bla
je hebt er al meer gekregen hoor en nu hang je pas, dus niet zeiken. Trouwens: leg de hint even uit aub en dan niet dat R6 stukje...quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:32 schreef Isdatzo het volgende:
Ik wil nog wel even mijn beklag doen over die belachelijk makkelijke hint
Kutkloon!!quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:37 schreef jaeuh het volgende:
Dus nog over 1 maffia over...
oja wegens wat euh mensen die het nogal boeiend vinden om alles na te lezen post ik (\8\/8/8/8/8/8/8/8/8) ook onder een kloon
Ja en Jaquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:39 schreef Isdatzo het volgende:
En like boeiend als 'mensen' jou in het maffia-spel volgenIk kan me erger dingen voorstellen
Trouwens, was je inspiratie op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarschijnlijk ging het haar niet om het maffiaspel hè, slimmerd, anders had ze hier niet gepost wie ze isquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:39 schreef Isdatzo het volgende:
En like boeiend als 'mensen' jou in het maffia-spel volgenIk kan me erger dingen voorstellen
Trouwens, was je inspiratie op?
quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ging het haar niet om het maffiaspel hè, slimmerd, anders had ze hier niet gepost wie ze is
Ja.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:46 schreef PrincePolly het volgende:
[ afbeelding ]
Eens waren de mafiabazen Luciano en Carolla dik bevriend. Na een zakelijke ruzie en gefrustreerd door het privé geluk van Luciano, vermoordt Carolla de zoon van Luciano op gruwelijke wijze. Twintig lange jaren gaan voorbij, waarbij Luciano uit is op wraak. Wanneer hij Carolla in de tang lijkt te hebben, slaat deze echter keihard terug. Hij slaagt erin om in één nacht alle mannelijke Luciano's af te laten slachten. Drie generaties mannen zijn in één klap weggevaagd. Nu gebeurt er iets wat nooit eerder is vertoond in mafiakringen. De vrouwen zweren wraak en nemen zelf wa-pens ter hand. Oog om oog, tand om tand, niets te verliezen en gedreven door hun onkrenkbare Italiaanse trots.
Tja, je zou kunnen gaan raden over welke film dit gaat. Verder kun je er niks mee idd, want de mafia stuurt geen kill in, dus ook geen hints. Het lynchen kan beginnen.quote:
Het is wel een beetje jammer voor het spel natuurlijk, aangezien dit topic al helemaal dood is...quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:42 schreef jaeuh het volgende:
Ik vind dat je gewoon hint moet plaatsen.. Dat die maffia geen hint in stuurt is z'n eigen domme fout..
Straks stemt en lyncht niemand meer en blijf je elke nacht leven
Ik denk dat de mob tegen pp heeft gezegd: ik doe vandaag geen kill, dan schieten ze zichzelf maar lekekr af.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:44 schreef timmmmm het volgende:
De mob heeft toch nog een uur en een kwartier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |