Het is wel een beetje jammer voor het spel natuurlijk, aangezien dit topic al helemaal dood is...quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:42 schreef jaeuh het volgende:
Ik vind dat je gewoon hint moet plaatsen.. Dat die maffia geen hint in stuurt is z'n eigen domme fout..
Straks stemt en lyncht niemand meer en blijf je elke nacht leven
Ik denk dat de mob tegen pp heeft gezegd: ik doe vandaag geen kill, dan schieten ze zichzelf maar lekekr af.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:44 schreef timmmmm het volgende:
De mob heeft toch nog een uur en een kwartier
* jaeuh niet jaloers isquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:07 schreef Harajuku. het volgende:
Ik weet het lekker sinds het begin al, wees hier jaloers.
Er komt geen kill, skèlequote:Op zaterdag 8 november 2008 20:44 schreef timmmmm het volgende:
De mob heeft toch nog een uur en een kwartier
Ook hij moet gewoon luisteren naar de baasquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:25 schreef Harajuku. het volgende:
Wtf is met dat sorrie steeds
Als hij dan sorry zegt.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:31 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ook hij moet gewoon luisteren naar de baas
Niet akkoord. Zeg je even sorry? BVDquote:
Simply the Bestquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:31 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ook hij moet gewoon luisteren naar de baas
then.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Simply the Best
Better then all the rest
Ik doe het nietquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:42 schreef timmmmm het volgende:
Jij mag het gewoon doen PP, we hebben ook zoveel vertrouwen in je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |