##unvote DuTankquote:Op woensdag 5 november 2008 18:43 schreef Lordmagic het volgende:
ik, de zombie, heb zelf ook al meerdere keren gezegd dat ik jou uitgekozen heb DuTank, dus dat is niks van alleen timmmmm
Dag Sheep!quote:Op woensdag 5 november 2008 18:49 schreef Sheepcidus het volgende:
Dutank (3) Susi,Clesar03, Lekiamh
Sheep (5) Siestaguru, timmmmm, Lynda (x2), PS
timmmmm (1) DuTank
Lekiamh (1) Sheep
Dag iedereen.
ATTENTIE:quote:Op woensdag 5 november 2008 18:47 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
##unvote DuTank
##vote Sheep
Dutank (2) Susi,Clesar03
Sheep (7) Siestaguru, timmmmm, Lynda (x2), Puntenslijpsel, Lekiamh, dorpsoudste
timmmmm (1) DuTank
Lekiamh (1) Sheep
Sterf! Gij onverlaat!quote:Op woensdag 5 november 2008 18:53 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Beetje mij nog een kick achteraf geven.
Wie zich brandtquote:Op woensdag 5 november 2008 18:53 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Beetje mij nog een kick achteraf geven.
moet op de blaren zittenquote:Op woensdag 5 november 2008 14:52 schreef Sheepcidus het volgende:
##Vote Lekiamh voor mij dan vandaag.
quote:Op woensdag 5 november 2008 18:57 schreef lynda het volgende:
stelletje sukkels!
Er is maar EEN velddokter niet 3
Die mag blij zijn dat ie niet anders om stond.quote:Op woensdag 5 november 2008 18:58 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Wie zich brandt
[..]
moet op de blaren zitten![]()
Subtiel.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:00 schreef PrincePolly het volgende:
[ afbeelding ]
Op het Fok!Town plein stond trouwens nog geschreven : beter houden jullie je nog bezig met hints oplossen dan dat geneuzel de hele dag...
Hij gedraagd zich dan ook zo vreemd als hij verdacht word. Misschien kan hij beter niets zeggen.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:06 schreef CaLeX het volgende:
Arme DuTank, volgens mij is hij al 4 keer gelyncht terwijl hij geen mafia was
Haha, echt? Waaromquote:Op woensdag 5 november 2008 19:25 schreef -SG- het volgende:
Ik wacht de hints van vanavond nog even af maar ladidadida, jij staat in iedergeval op mijn verdachtenlijstje.
Misschien leren jullie er nog eens van. En ik heb nooit gezegd tegen iemand dat ik Cupido ben. Ook niet via een PM.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:16 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Hij gedraagd zich dan ook zo vreemd als hij verdacht word. Misschien kan hij beter niets zeggen.![]()
Maar dit kwa natuurlijk wel erg sterk door timmm, het is dat dutank geen cupido was, en we ons moeten focussen op hints. Want anders had hij mn stem gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |