Kies nou een ander.. Anders is er bij de lynch van 7 uur de zombie die Dutank mee neemt EN het dorp..quote:Op woensdag 5 november 2008 17:54 schreef Lekiamh het volgende:
##vote DuTank
Dutank (3) Susi,Clesar03, Lekiamh
Loop nou eens niet zo te janken man.. Het is nu al 4 pagina's van dit topic en 7 pagina's van het vorige topic.. We weten het nu wel.quote:
Waar is de post mbt de zombie dan? Heb ik gemist.quote:Op woensdag 5 november 2008 18:19 schreef lynda het volgende:
[..]
Kies nou een ander.. Anders is er bij de lynch van 7 uur de zombie die Dutank mee neemt EN het dorp..
Gemiste kans voor dorp.
er is haast een 24/7 aanwezigheid nodig wil je het een beetje volgen.quote:Op woensdag 5 november 2008 18:31 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Waar is de post mbt de zombie dan? Heb ik gemist.
Er wordt wel erg veel gespammed in deze reeks btw. Ik raak af en toe het overzicht een beetje kwijt...
Zeer wijnig denk ik.quote:Op woensdag 5 november 2008 18:40 schreef PrincePolly het volgende:
Zo, ben ik weer. Snel alles teruglezen en kiken of ik om 1900 iets zinnings kan melden
##unvote DuTankquote:Op woensdag 5 november 2008 18:43 schreef Lordmagic het volgende:
ik, de zombie, heb zelf ook al meerdere keren gezegd dat ik jou uitgekozen heb DuTank, dus dat is niks van alleen timmmmm
Dag Sheep!quote:Op woensdag 5 november 2008 18:49 schreef Sheepcidus het volgende:
Dutank (3) Susi,Clesar03, Lekiamh
Sheep (5) Siestaguru, timmmmm, Lynda (x2), PS
timmmmm (1) DuTank
Lekiamh (1) Sheep
Dag iedereen.
ATTENTIE:quote:Op woensdag 5 november 2008 18:47 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
##unvote DuTank
##vote Sheep
Dutank (2) Susi,Clesar03
Sheep (7) Siestaguru, timmmmm, Lynda (x2), Puntenslijpsel, Lekiamh, dorpsoudste
timmmmm (1) DuTank
Lekiamh (1) Sheep
Sterf! Gij onverlaat!quote:Op woensdag 5 november 2008 18:53 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Beetje mij nog een kick achteraf geven.
Wie zich brandtquote:Op woensdag 5 november 2008 18:53 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Beetje mij nog een kick achteraf geven.
moet op de blaren zittenquote:Op woensdag 5 november 2008 14:52 schreef Sheepcidus het volgende:
##Vote Lekiamh voor mij dan vandaag.
quote:Op woensdag 5 november 2008 18:57 schreef lynda het volgende:
stelletje sukkels!
Er is maar EEN velddokter niet 3
Die mag blij zijn dat ie niet anders om stond.quote:Op woensdag 5 november 2008 18:58 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Wie zich brandt
[..]
moet op de blaren zitten![]()
Subtiel.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:00 schreef PrincePolly het volgende:
[ afbeelding ]
Op het Fok!Town plein stond trouwens nog geschreven : beter houden jullie je nog bezig met hints oplossen dan dat geneuzel de hele dag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |