abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63212936
quote:
Op donderdag 13 november 2008 23:04 schreef Maneki.Neko het volgende:
er wordt verzameld onder de blauwe borden, wat ik er van begrepen heb.
Volgens mij komen er best veel mensen!
Yup, onder de blauwe borden, bij het standbeeld daar. Een aantal anderen (en ik) zijn er al wat eerder aanwezig voor de mensen die vroeg aankomen.
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_63213014
Crazymoon, wat een lief gezicht, zo'n humpie in de doek!

Bedankt voor het meedenken allemaal! Chacama, ik houd het even in m'n achterhoofd, thnx
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_63213233
Jammer dat ik niet meekan, maar wie weet een volgende keer.
Komen ze van hart van nederland (ofzo) nog opnamen maken?
Fake it till you make it...
pi_63213330
We hebben nog geen idee. Er zijn best veel persberichten uitgezonden dus we moeten maar kijken wie er komt. Hart van NL en Man bijt hond hebben ook bericht gehad
It's all up to you
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:53:57 #205
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_63213443
Al twee jaar loop je dagelijks met een kinderwagen.. dag in, dag uit.. Er komt een kindje bij, nog steeds die kinderwagen en dan ook een draagdoek er bij (en heel af en toe een dubbele wagen, al staat die al 4 maanden werkeloos boven)..
En nu, nu Tijn wat beter mee begint te lopen.. nu kan ik dat stomme ding af en toe gewoon thuis laten!
Nienke op m'n rug of buik en Tijn aan het handje meelopen. IK doe het alleen als ik zeker weet dat Tijn braaf mee gaat lopen, achter hem aanrennen met Nienke in de doek vind ik niks.. (en Tijn loslaten in een supermarkt zie ik ook nog niet zo zitten )
Maar zonder wagen voelt echt 'vrij'
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:54:16 #206
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63213454
Vind het jammer dat ik er niet bij kan zijn, maar de rest van de familie zag het echt niet zitten om de verjaardag van Maud in Utrecht te vieren

Heel veel plezier en ik zal 's avonds de tv aanzetten en kijken of jullie zie.

Macka, die beentje kun je die niet makkelijker laten buigen door met ijzerdraad te werken en het kniegewricht aan boven kant en onder kant te stikken of is dat te makkelijk.
  vrijdag 14 november 2008 @ 10:10:09 #207
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63213779
Wie van hier komen er allemaal?
Vooralsnog ken ik alleen Webkim en Macka volgens mij, en Troel als die komt.
Ik ben nog steeds tutterig genoeg om niet zo'n zin te hebben om tussen allemaal total strangers te lopen die ik nauwelijks ken. Heb het idee dat het vnml D&V is en daar ken ik niemand van.

Tearsong, hebben wij ooit gemeet?
pi_63213807
Ik heb een nieuwe liefde
Heb besloten welke doek er gaat komen en het is de Chimparoo Juliet geworden

Nu nog even alles afhandelen enzo en als ik hem heb ga ik snel proberen
pi_63213885
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:10 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben nog steeds tutterig genoeg om niet zo'n zin te hebben om tussen allemaal total strangers te lopen die ik nauwelijks ken. Heb het idee dat het vnml D&V is en daar ken ik niemand van.

Je kent mij toch? Middelste knul komt ook mee, hij wil z`n teddybeer rugdragen dus hij mag m`n perraja aan
Chimparoo Juliet Echt zo mooi
Saartje
pi_63213916
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:44 schreef chacama het volgende:

[..]

pics or it didn't happen.

[img][/img]
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
  vrijdag 14 november 2008 @ 10:19:18 #211
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63214007
Mooi Mrien!

Toffe foto Kaarrr!
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:14 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

Je kent mij toch? Middelste knul komt ook mee, hij wil z`n teddybeer rugdragen dus hij mag m`n perraja aan
Chimparoo Juliet Echt zo mooi
Ik had over je heen gekeken.
Maar dan komt het allemaal wel goed.
pi_63214027
*KUCH*

En BE, kom nou gewoon! Haske gezellig. En allemaal leuke mensen ook.
Mooi Kaarr, je Antigua!
Hardloper.
IG @webkim
  vrijdag 14 november 2008 @ 10:22:26 #213
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63214093
Mooi Kaarr!!

En Mrien... ook een hele mooie doek!!
pi_63214095
quote:

Ja, in ballorig. Ik had Yara niet bij me want die had waterpokken en ben toen met Tomas geweest.
It's all up to you
pi_63214133
Mrien: Juliet is mooi!

Kaarr: mooie foto en mooie doek!
It's all up to you
  vrijdag 14 november 2008 @ 10:33:17 #216
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63214378
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:22 schreef TearSong het volgende:

[..]

Ja, in ballorig. Ik had Yara niet bij me want die had waterpokken en ben toen met Tomas geweest.
Ja, natuurlijk! Sorry!

En ja, ik kom wel hoor Webkim! Het snot loopt nu nog uit m'n ogen, maar dat is zondag wel over. Ik vind het gewoon heel leuk om Sasha te dragen en dat ook te showen. Met zo'n grote groep is het alleen maar leuker.
  vrijdag 14 november 2008 @ 10:59:27 #217
35189 Troel
scherp en bot
pi_63215156
Komt Ticootje ook trouwens? Dan kan ik haar als we gaan meteen de Lampo overhandigen, scheelt weer in de verzendkosten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_63215866
Ik ben zo benieuwd hoeveel mensen er zondag op het station staan!
It's all up to you
pi_63216561
quote:

Mij ken je ook
En ik ben ook nog steeds van plan om te gaan. Maneki had geloof ik ook in de planning om te gaan en die ken je ook. Dus gewoon komen!!
pi_63218845
Uhoh. Naast maffia-praktijken zijn wij ook nog eens vervelende mensen volgens iemand in het waarom kinderen topic:
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:37 schreef Faithy het volgende:
mensen met hun baby als rugzak vind ik altijd heel vervelend
Zal een gezellige boel worden zondag
It's all up to you
pi_63219085
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:59 schreef Troel het volgende:
Komt Ticootje ook trouwens? Dan kan ik haar als we gaan meteen de Lampo overhandigen, scheelt weer in de verzendkosten
Troel, volgens mij moest ie deze kant op en niet naar Ticoo... en ik kom niet helaas...

Mrien, die is moooooi (ik is ook trotse eigenaarster )
pi_63219803
Volgens mij ken ik alleen Troel... mits Ruben zich weer wat beter voelt...Dat meeten vind ik nog steeds een beetje vreemd.
BE hier ook zakdoekjes vol snot... en een ontzettende stijve nek. Hoop dat ik zondag gewoon kan dragen. Het schijnt wel de droogste dag te worden.

Mrien en Kaarr, prachtige doeken!

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2008 13:43:15 ]
pi_63222148
LovelyLady, ik weet nog niets meer dan jullie over de Mojito Maar het zal niet lang meer duren!

(even snel een berichtje.. ik vind alle foto's heel mooi en lief enzo, maar even geen tijd om overal op te reageren Oh en zondag ben ik er helaas niet bij, andere verplichtingen, ook al had ik héél graag mee willen lopen alleen al maar om jullie te zien!)
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_63222443
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 15:11 schreef lcicle het volgende:
LovelyLady, ik weet nog niets meer dan jullie over de Mojito Maar het zal niet lang meer duren!

Ben zo benieuwd hoe hij in het echt is
It's all up to you
pi_63222686
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:58 schreef TearSong het volgende:
Uhoh. Naast maffia-praktijken zijn wij ook nog eens vervelende mensen volgens iemand in het waarom kinderen topic:
[..]

Zal een gezellige boel worden zondag
Er kwam zulke briljante uitspraken bij dat ik ff m'n sig heb aangepast.
Gooit allen geld naar mij.
Hardloper.
IG @webkim
pi_63222753
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 15:33 schreef Webkim het volgende:

[..]

Hey maar die rijst is wel weer goed volgens het dieet van She he?
Misschien dat we zondag iemand voorop moeten laten lopen met een centenbak!
It's all up to you
pi_63223723
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 15:36 schreef TearSong het volgende:

[..]

Hey maar die rijst is wel weer goed volgens het dieet van She he?
Misschien dat we zondag iemand voorop moeten laten lopen met een centenbak!
En een bak rijst ... Met stokjes natuurlijk
  † In Memoriam † vrijdag 14 november 2008 @ 16:14:24 #228
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_63223741
quote:

[..]

Of naar mij. Want als je genoeg gooit krijg je er een draagdoek voor terug en dan gaan weer allerlei mensen geld naar jou gooien (Pyramidespel? Nooit van gehoord )
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  † In Memoriam † vrijdag 14 november 2008 @ 16:15:34 #229
141844 Macka66
pi_63223770
Kaarr, wat ziet dat er heerlijk uit
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_63224369
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 16:15 schreef Macka66 het volgende:
Kaarr, wat ziet dat er heerlijk uit
Sten vond het ook heerlijk. Hij bleef maar lachen totdat ie in slaap viel
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_63224843
Mééén.
Ik dacht ik kijk hier snel even wat ik het beste kan halen als ik een draagdoek als kraamkadootje wil kopen voor mijn zus maar er zijn dus 400 verschillende soorten, in 500 verschillende stoffen en duizenden verschillende kleuren en printen.
En de een vindt iets fantastisch terwijl de ander die juist weer tien keer niks vindt. En mijn zus is al niet zo van de derdewereld dus het moet allemaal wel een beetje hip, en stylisch verantwoord en vooral makkelijk. Ze had als kind al een hekel aan punniken dus ik zie haar geen drie kwartier knopen om haar kindje op haar rug te binden.
En dan die filmpjes... Mijn god de filmpjes! Ik zie jullie dat kind zo op je rug slingeren maar ondertussen vraag ik me nog af hoe dan?! *replay* Whut?!
Kindje in je arm *floep* kindje op je rug en *floep* wikkel wikkel draai knoop wikkel draai knoop en dan werkt het maar jullie waren me al kwijt bij kindje in de arm.
Dat is toch niet menselijk? En dat kan ik mijn zus toch niet aandoen?

Nou ja, de vraag is dus: is een draagdoek een goed kraamkado of is dat typisch zo'n dingetje wat je zelf uit moet zoeken? En als het wel een goed kado is: welke dan?
There is no love sincerer than the love of food.
pi_63225024
Een leuk kraamcadeautje voor een niet-zo-derde-wereld-ingestelde moeder? Een bykay, via draagdoek.nl!
  vrijdag 14 november 2008 @ 17:04:50 #233
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63225068
MiMu!
Ik draag al een tijdje, maar die filmpjes gaan mij ook te vlug hoor!
pi_63225104
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 16:55 schreef MinderMutsig het volgende:
Nou ja, de vraag is dus: is een draagdoek een goed kraamkado of is dat typisch zo'n dingetje wat je zelf uit moet zoeken? En als het wel een goed kado is: welke dan?
eentje van draagdoek.nl
Helemaal hip en stylish, makkelijker dan geweven doeken omdat er rek in zit en heerlijk om je kindje de eerste maanden in te dragen. Niet al te duur en als je wil kun je er nog bijpassende accessoires bij krijgen ook. Als je zus dan verder wil met dragen kan ze altijd zelf op zoek naar een geweven doek.
(en nee ik werk niet voor ze maar als 'toegankelijk' kraamcadeautje voor iemand die nog niet gewend is aan dragen vind ik ze echt geweldig)
It's all up to you
  vrijdag 14 november 2008 @ 17:10:47 #235
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63225179
Owlet, ik kan het net niet helemaal goed zien, en een uitleg zie ik ook niet op de site, of ik moet er echt overheen kijken, maar hoe werkt die bykay?
Is dat een voorgemodelleerd/gekruist ding wat je om hangt en waar je dan je kindje in hangt?
pi_63225234
Nee eigenlijk knoop je hem gewoon als in een fwcc maar omdat het allemaal rekt kun je hem dus al prima helemaal vastknopen terwijl je kindje in de box ligt en dan je kindje erin doen. Heel simpel
It's all up to you
pi_63225246
Oh ik zie nu pas dat ze onderscheid maakt tussen bykay en dd.nl
Volgens mij zijn het dezelfde doeken (tricot) maar zijn de bykay's zo uit voorraad leverbaar en niet zelf samen te stellen.
  vrijdag 14 november 2008 @ 17:27:11 #238
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63225503
Ah ok. Dat met die tussenstukken had ik wel gezien, dat die bykay's ze allemaal hadden, maar verder viel het kwartje niet.
  † In Memoriam † vrijdag 14 november 2008 @ 17:27:36 #239
141844 Macka66
pi_63225521
MinderMutsig, als je je zus helemaal niet ziet knopen is een ringsling misschien wel wat. Qua goed en hippig zou ik kijken bij Mister Mirko of een Dharitri.
  † In Memoriam † vrijdag 14 november 2008 @ 17:29:18 #240
141844 Macka66
pi_63225562
De ByKay's heb ik een tijd terug zien liggen bij BabyDump (eentje, helemaal achteraan enorm verdekt opgesteld, maar toch...).
pi_63225564
quote:

[..]

Vriend heeft ook al eens zoiets gezegd, of althans, dat andere mensen misschien denken dat we geen kinderwagen kunnen betalen.
Maar hij weet inmiddels wel wat die doeken kosten.

De kinderwagen staat nu toch al zeker dik een maand buiten gebruik; maandje geleden maar uit de achterbak gehaald waar die standaard in stond, de banden waren inmiddels al wat zacht geworden in het zonnetje?
We gaan wel nog op zoek naar een buggy (roze gok ik ) voor erbij voor bijv als we naar tenerife gaan, lijkt me handiger dan de kinderwagen+buggy inzet.
Maar hier worden de doeken dus alleen nog maar gebruikt komt het op neer, dat had ik toch niet verwacht.

Ik kom overigens niet naar de meet. Het zou een goed excuus zijn hret huis te ontvluchten, maar woensdag start de renovatie binnenshuis dus voor die tijd moet het halve huis nog even leeggehaald worden
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_63225622
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 17:14 schreef TearSong het volgende:
Nee eigenlijk knoop je hem gewoon als in een fwcc maar omdat het allemaal rekt kun je hem dus al prima helemaal vastknopen terwijl je kindje in de box ligt en dan je kindje erin doen. Heel simpel
Whut? Babynoob hier hč.
Begrijp ik nou goed dat ze hetzelfde zijn maar dat je de ene zelf kunt ontwerpen en de andere niet?
pi_63225749
Niet op de rare termen letten, gewoon naar draagdoek.nl gaan en een leuke doek uitzoeken. Dan komt er een heel duidelijke gebruiksaanwijzing bij waarmee zelfs de meest onhandige persoon nog wel een baby tegen zich aan kan knopen

Je kan op draagdoek.nl inderdaad kiezen uit kant en klare doeken die zo klaar liggen om verzonden te worden maar je kan ook zelf twee stofjes kiezen op de site en er eventueel zelfs een printje op laten drukken.
Het enige verschil is de prijs, qua kwaliteit of gebruiksgemak maakt het niet uit en ook de verzendtijd van een samengestelde doek is niet lang.

Dit gaat overigens over de lange, tricot doeken. Er zijn ook korte knoopdoeken, die werken iets anders. Als kraamcadeautje zou ik voor een lange tricot doek (te vinden onder bykay en ddnl op de site) kiezen, die zijn heel erg fijn met een pasgeboren baby
pi_63225809
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 17:29 schreef Llewella het volgende:

[..]

Vriend heeft ook al eens zoiets gezegd, of althans, dat andere mensen misschien denken dat we geen kinderwagen kunnen betalen.
Maar hij weet inmiddels wel wat die doeken kosten.
Nou ik vind ze er eigenlijk vaak, of soms, maar niet altijd toch ook best wel ehm... 'biologisch' uitzien. Zo voor 'teva-slippersdragende kunst van de wereldwinkel-kopende in de zomer loop ik op blote voeten door de stad en wie doet me dan wat, scheermesjeshatende mensen' zeg maar.
Maar op draagdoek.nl staan inderdaad wel stylisch verantwoorde en ik heb hier ook een paar voorbij zien komen die niet lelijk waren. Waarom zie ik die op straat dan nooit vraag ik me dan weer af.
pi_63225894
Die ringdingen zien er ook wel leuk uit trouwens maar is dat wel veilig? Ik zie echt zo voor je dat je zo roetsch ineens je baby aan je voeten hebt liggen.
pi_63225916
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 17:31 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Whut? Babynoob hier hč.
Begrijp ik nou goed dat ze hetzelfde zijn maar dat je de ene zelf kunt ontwerpen en de andere niet?
Nee, de doek van draagdoek.nl is rekbaar en kun je zelf samenstellen als je dat zou willen. Dan moet je kijken bij ddnl op de website, om de een of andere reden hebben ze nu een verschil gemaakt tussen bykay en ddnl doeken waarbij de bykay doeken ook in winkels liggen en de ddnl zelf samen te stellen zijn en alleen beschikbaar zijn op de website.
Fwcc is een term die je eigenlijk maar even moet negeren Dat is de manier waarop je de draagdoek.nl normaal gesproken knoopt. Gelukkig zit er een hele duidelijke handleiding bij hoor

(edit: en dit was allemaal al gezegd)
It's all up to you
pi_63225927
Dat is zeker veilig, als je maar een "ringding" koopt waarbij de juiste ringen zijn gebruikt. Dus geen gordijnringen ofzo.
De links die Macka gaf gebruiken de goede ringen
  vrijdag 14 november 2008 @ 18:15:06 #248
35189 Troel
scherp en bot
pi_63226576
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 13:09 schreef Nijna het volgende:

[..]

Troel, volgens mij moest ie deze kant op en niet naar Ticoo... en ik kom niet helaas...

Mrien, die is moooooi (ik is ook trotse eigenaarster )
Doe je adres eens dan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_63230858
Komt eraan Zie je PM dinges
pi_63232510
Mijn Yamo Mocha is onderweg (dankzij een uitstekende service van een hier zeer bekende draagwinkel )
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_63239452
Beef, wat leuk
Naast een bruine doek heb je straks ook een bruine Yamo, allebei even geweldig.

Yamo gaat morgen lekker mee wandelen in Urecht!
Met dat smerige, natte weer vind ik de doek een stuk minder praktisch, Zeker nu Devin zelf regelmatig wil lopen en ik dus tijdens een lang uitje een paar keer moet knopen. En om hem na elk gebruik in de wasmachine te gooien vind ik niet zo fijn... Die doek komt van het voorajar weer lekker aan de beurt, passen de kleuren ook een stuk beter bij.
.... met gevoel voor drama....
pi_63239614
Kersjes, wat leuk dat jullie ook gaan
pi_63239703
Dank voor de tips dames!
* MinderMutsig gaat een draagdoek laten maken op draagdoek.nl

Nog even over die maten trouwens. Als ik de tabel op de site mag geloven moet ik een M bestellen en dan kunnen ze hem beide dragen maar vallen ze groot of klein uit? Of kan ik beter een L bestellen?

[ Bericht 0% gewijzigd door MinderMutsig op 15-11-2008 10:13:13 ]
pi_63240243
Hou de tabel op de site maar aan, die klopt prima Mochten ze net tussen M en L inzitten kun je ook L doen. Dan hou je misschien een langer stuk doek over als je knoopt maar beter iets teveel dan te weinig.
It's all up to you
  zaterdag 15 november 2008 @ 11:16:49 #255
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63240488
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 10:58 schreef TearSong het volgende:
Hou de tabel op de site maar aan, die klopt prima Mochten ze net tussen M en L inzitten kun je ook L doen. Dan hou je misschien een langer stuk doek over als je knoopt maar beter iets teveel dan te weinig.
met een rekbare doek zou ik dan voor de M gaan. Je krijgt hem altijd wel geknoopt. Merk dat ik nu loop te vechten met mijn Draagdoek.nl vanwege de lengte. En ik heb een M.
pi_63240564
Dan ga ik voor een M, die zou voor beiden echt prima moeten zijn.
Dank dames.
  zaterdag 15 november 2008 @ 15:39:52 #257
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_63245068
Kijk, nieuwe foto's van dragende mama's. helemaal gezellig
Die ene van kaarr is ook wel mooi, die doek....

maar het wordt gewoon een BB-slen green paprika.

Alvast veel plezier bij de wandeling morgen!

Trouwens, webkim, mooi filmpje!

Is het mss een idee om een filmpje te maken met een aantal manieren waarop je je kind op je rug kan krijgen, en dan langzaam doen? ik vond het ook heel moeilijk, totdat p_iglet me een keertje een alternatief uitlegde, en dat gaat prima.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_63247099
Mijn Salsa is verzonden
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 15 november 2008 @ 17:37:01 #259
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63247125
Heel heel veel plezier morgen, k kan er niet bij zijn helaas, maar heb vanaaf en morgen vroeg Isa als logeetje
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_63249018
ik weet niet zeker of ik morgen wel kom..heb een migraine te pakken en serieuze spierpijn in m`n rug
Saartje
pi_63249062
Nou Maneek... Ik hoop maar dat je je morgen beter voelt.
Hardloper.
IG @webkim
pi_63249196
als bep nog zo`n nachtje maakt als vannacht kom ik een heel eind
Saartje
  zaterdag 15 november 2008 @ 19:21:03 #263
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63249364
He wat balen Maneki... Hopelijk trekt het nog een beetje bij.
pi_63249379
Maneki, ik hoop dat je opknapt voor morgen!
  † In Memoriam † zaterdag 15 november 2008 @ 23:54:07 #265
141844 Macka66
pi_63252537
En dan moet ik ook melden dat het heel twijfelachtig is dat ik op m'n eigen feestje kom... Lief moet spelen, geen oppas te regelen voor Lucie en ik ben zelf nog niet fit genoeg om twee dametjes in toom te houden/mee te sleuren in het OV.
pi_63252816
En met Pepijn en mij meereizen dat ik je help met je dames??
Dan hoef je niet alleen te reizen.
Desnoods fiets ik eerst naar jou. Ik heb toch de hele dag vrij en zou het wel erg leuk vinden als je mee gaat.
  † In Memoriam † zondag 16 november 2008 @ 00:18:25 #267
141844 Macka66
pi_63253040
quote:
Op zondag 16 november 2008 00:07 schreef p_iglet het volgende:
En met Pepijn en mij meereizen dat ik je help met je dames??
Dan hoef je niet alleen te reizen.
Desnoods fiets ik eerst naar jou. Ik heb toch de hele dag vrij en zou het wel erg leuk vinden als je mee gaat.
Je bent een schat! Dat zou idd al een boel schelen, en mijn dames kennen je (ook mooi meegenomen).
Trein van 11:51 vanaf CS? Dan zijn we om 12.31 in Utrecht.
pi_63253099
Is helemaal prima! Zorg ik dat ik op tijd op CS ben.
Tot morgen!
pi_63253104
Ik pak de trein van 12.06 vanaf dhcs, kom dan om 12.45 aan
Saartje
  zondag 16 november 2008 @ 00:26:08 #270
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63253231
Dan stap ik in jouw trein Maneki. Ik kom nl ook om .45 aan.
  † In Memoriam † zondag 16 november 2008 @ 00:27:45 #271
141844 Macka66
pi_63253267
Hee, die gaf de NS planner mij niet. Maar die kan natuurlijk ook. Wacht ik wel een tijd op het CS. P_iglet, die doen?
pi_63253288
Ik vind het allemaal best!
pi_63253336
Ow maar nu wel allemaal ff duimen voor droog weer.
Ik heb namelijk besloten dat ik de 10-11 graden die ze aangeven voor morgen te warm vind voor winterjas + doek... dus ik kom met longsleeve,vestje,fleecevest en das niet regen proof.

En paraplu is niet klauterkabouterproof

En regen en veel draagdoeken is gewoon STOM!! Dus ik vind dat het morgen gewoon heerlijk droog is
  zondag 16 november 2008 @ 00:31:32 #274
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63253350
Tof! Dan loop ik wel de trein door op zoek naar jullie! Gaan jullie voorin of achterin? Als er 2 of meer treinstellen zijn dan he.
  † In Memoriam † zondag 16 november 2008 @ 00:32:25 #275
141844 Macka66
pi_63253372
Okee, dan ben ik vanaf 11.33 te vinden op spoor 5.
  zondag 16 november 2008 @ 00:33:40 #276
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63253390
Ik ga voor shirt en spijkerjas. Kan wel langwerpige plu mee, maar ik doe het niet. Het moet idd maar gewoon droog zijn.
pi_63253596
Ik ga ook voor een vest voor mij en fleecejack voor bep. Middelste gaat ook mee. Ik neem denk ik lekker m`n sleurkar mee om een extra doek in te doen zodat ik kan afwisselen en wat voedsel en drinken
Saartje
pi_63256669
Ik ga dus toch wel vandaag, hoop zo dat mijn lijf het gaat trekken om bep de hele tijd te dragen. Ik weet ook niet hoe ik een kinderwagen of iets mee zou kunnen nemen om haar eventueel in te doen dus ik heb weinig keus.
Saartje
pi_63256920
quote:
Op zondag 16 november 2008 08:43 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik ga dus toch wel vandaag, hoop zo dat mijn lijf het gaat trekken om bep de hele tijd te dragen. Ik weet ook niet hoe ik een kinderwagen of iets mee zou kunnen nemen om haar eventueel in te doen dus ik heb weinig keus.
Als je het even niet trekt: er zijn ook draagmoeders zonder kind, dus dan kan iemand Bep een tijdje voor je dragen, als jullie dat allebei goed vinden tenminste. Ik wil ook wel; lijkt me prachtig om eens twee kindjes te dragen. En het is nog een 'tweeling' ook!

Ik vind het ZO leuk dat je toch komt!
Hardloper.
IG @webkim
pi_63256967
Jullie allemaal veel plezier vandaag en ik duim voor mooi weer
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  zondag 16 november 2008 @ 09:58:41 #281
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_63257052
Veel plezier allemaal!

Ik ben erg benieuwd naar de foto's; lijkt me een heel leuk gezicht, al die draagdoeken
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 16 november 2008 @ 10:06:21 #282
35189 Troel
scherp en bot
pi_63257104
Ik kom ook. Ik heb er gewoon zin in. Webkim, moet ik Lampo meenemen zodat je nog even kan voelen? (want het is natuurlijk wel extra gesleep )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_63257156
Heel veel plezier vandaag in Utrecht! Ik ben benieuwd hoor.

Ik heb Mirte gister in de doek meegenomen naar de intocht van de Sint, ideaal. Overigens deden die pieten en sint haar niet veel. De andere kindjes daarentegen waren wel heul interessant!
  zondag 16 november 2008 @ 10:18:12 #284
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63257179
Zo. Sasha ligt in bed voor, hopelijk, een tuk van een uurtje. Dan nog mooi even een fles en een boterham en dan op naar de trein.
pi_63257372
quote:
Op zondag 16 november 2008 10:06 schreef Troel het volgende:
Ik kom ook. Ik heb er gewoon zin in. Webkim, moet ik Lampo meenemen zodat je nog even kan voelen? (want het is natuurlijk wel extra gesleep )
Hoeft niet.
Dat is slecht voor het onthechtingsproces.
Hardloper.
IG @webkim
  zondag 16 november 2008 @ 10:40:58 #286
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63257381
Doen jullie ff zwaaien?
Op de oudegracht graag, ter hoogte van het pothuis
Dan gooi ik wel centen
pi_63257384
Meiden veel plezier vandaag in Utrecht! Het lijkt me een geweldig gezicht.
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_63257621
Is goed She. Dan komt dat onverantwoorde broodje Mario misschien toch nog goed.
Hardloper.
IG @webkim
  zondag 16 november 2008 @ 11:03:36 #289
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_63257661
Oeh, ik hoop dat we op tijd gaan komen .
M. gaat ook mee trouwens en hij wil graag weten of er een E-plaza in Utrecht zit
.... met gevoel voor drama....
  zondag 16 november 2008 @ 11:05:10 #290
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_63257682
Heel veel plezier vandaag!

Hopelijk gaat het allemaal goed met dragen en het weer en zo

Foto's!!!!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zondag 16 november 2008 @ 11:25:01 #291
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63257931
quote:
Op zondag 16 november 2008 10:40 schreef SHE het volgende:
Doen jullie ff zwaaien?
Op de oudegracht graag, ter hoogte van het pothuis
Dan gooi ik wel centen
Als ik een kommetje mee neem, heb je dan ook wat rijst?

Zo, en nu Sasha uit bed plukken.
  zondag 16 november 2008 @ 11:26:52 #292
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63257962
Hell, ik heb er zelfs stokjes bij. En een jerrycan water!

maar serieus, ik ben aan het werk in een zonnestudio aan de gracht onder mijn huis. ( zit letterlijk naast het pothuis)
Als jullie toevallig op de oudegracht stranden, doe dan ff langskomen met de babsjes. Dan kan ik rammelen
  zondag 16 november 2008 @ 11:30:26 #293
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63258022
Rammelen zal je! Als we in de buurt zijn, lopen we wel even langs.
pi_63262107
Ik hoop echt dat jullie het lekker droog hebben daar in Utrecht. Ik heb net even de home-made babylegs ingewijd met Mirte en mn moeder. Ze zijn leuk geworden, van Nijntje kniekousen van de Hema.
We zijn even een stukje wezen wandelen hier en hebben de eendjes gevoerd enzo .
  zondag 16 november 2008 @ 14:54:07 #295
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63263291
Ben zo nieuwsgierig hoe het gegaan is! En natuurlijk naar de foto's! En of ik de tv vanavond in de gaten moet houden. En..en...en...
Lekker douchen!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 16 november 2008 @ 16:16:11 #296
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63265168
k hoop dat jullie het droog gehouden hebben!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zondag 16 november 2008 @ 17:04:22 #297
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63266362
Het was echt superdruk!
Het is wel droog gebleven, geen spoor van regen gezien. Ook geen tv-cameraś trouwens.
Het was erg leuk!
  zondag 16 november 2008 @ 17:18:36 #298
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63266686
En geen gerammel met kommetjes rijst bij SHE
  zondag 16 november 2008 @ 17:20:25 #299
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63266732
Nee, sorry. Ik heb nog wel gekeken, maar geen pothuis gezien.
Sorry!
  zondag 16 november 2008 @ 17:23:37 #300
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63266814
Ik plaag maar wat; ik heb de route bekeken en jullie zijn net voor dit deel van de oudegracht heen gelopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')