Yup, onder de blauwe borden, bij het standbeeld daar. Een aantal anderen (en ik) zijn er al wat eerder aanwezig voor de mensen die vroeg aankomen.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:04 schreef Maneki.Neko het volgende:
er wordt verzameld onder de blauwe borden, wat ik er van begrepen heb.
Volgens mij komen er best veel mensen!
Je kent mij toch?quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:10 schreef Brighteyes het volgende:
Wie van hier komen er allemaal?
Vooralsnog ken ik alleen Webkim en Macka volgens mij, en Troel als die komt.
Ik ben nog steeds tutterig genoeg om niet zo'n zin te hebben om tussen allemaal total strangers te lopen die ik nauwelijks ken.Heb het idee dat het vnml D&V is en daar ken ik niemand van.
Tearsong, hebben wij ooit gemeet?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:14 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Je kent mij toch?Middelste knul komt ook mee, hij wil z`n teddybeer rugdragen dus hij mag m`n perraja aan
Chimparoo JulietEcht zo mooi
Ja, in ballorig. Ik had Yara niet bij me want die had waterpokken en ben toen met Tomas geweest.quote:
Ja, natuurlijk!quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:22 schreef TearSong het volgende:
[..]
Ja, in ballorig. Ik had Yara niet bij me want die had waterpokken en ben toen met Tomas geweest.
Mij ken je ookquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:10 schreef Brighteyes het volgende:
Wie van hier komen er allemaal?
Vooralsnog ken ik alleen Webkim en Macka volgens mij, en Troel als die komt.
Ik ben nog steeds tutterig genoeg om niet zo'n zin te hebben om tussen allemaal total strangers te lopen die ik nauwelijks ken.Heb het idee dat het vnml D&V is en daar ken ik niemand van.
Tearsong, hebben wij ooit gemeet?
Zal een gezellige boel worden zondagquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:37 schreef Faithy het volgende:
mensen met hun baby als rugzak vind ik altijd heel vervelend![]()
Troel, volgens mij moest ie deze kant op en niet naar Ticoo...quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:59 schreef Troel het volgende:
Komt Ticootje ook trouwens? Dan kan ik haar als we gaan meteen de Lampo overhandigen, scheelt weer in de verzendkosten
quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:11 schreef lcicle het volgende:
LovelyLady, ik weet nog niets meer dan jullie over de MojitoMaar het zal niet lang meer duren!
Er kwam zulke briljante uitspraken bij dat ik ff m'n sig heb aangepast.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:58 schreef TearSong het volgende:
Uhoh. Naast maffia-praktijken zijn wij ook nog eens vervelende mensen volgens iemand in het waarom kinderen topic:
[..]
Zal een gezellige boel worden zondag
Hey maar die rijst is wel weer goed volgens het dieet van She he?quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:33 schreef Webkim het volgende:
[..]
Er kwam zulke briljante uitspraken bij dat ik ff m'n sig heb aangepast.![]()
Gooit allen geld naar mij.
En een bak rijst ...quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:36 schreef TearSong het volgende:
[..]
Hey maar die rijst is wel weer goed volgens het dieet van She he?
Misschien dat we zondag iemand voorop moeten laten lopen met een centenbak!
Of naar mij. Want als je genoeg gooit krijg je er een draagdoek voor terug en dan gaan weer allerlei mensen geld naar jou gooienquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:33 schreef Webkim het volgende:
[..]
eentje van draagdoek.nlquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:55 schreef MinderMutsig het volgende:
Nou ja, de vraag is dus: is een draagdoek een goed kraamkado of is dat typisch zo'n dingetje wat je zelf uit moet zoeken? En als het wel een goed kado is: welke dan?
Vriend heeft ook al eens zoiets gezegd, of althans, dat andere mensen misschien denken dat we geen kinderwagen kunnen betalen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:33 schreef Webkim het volgende:
[..]
Whut? Babynoob hier hč.quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:14 schreef TearSong het volgende:
Nee eigenlijk knoop je hem gewoon als in een fwcc maar omdat het allemaal rekt kun je hem dus al prima helemaal vastknopen terwijl je kindje in de box ligt en dan je kindje erin doen. Heel simpel
Nou ik vind ze er eigenlijk vaak, of soms, maar niet altijd toch ook best wel ehm... 'biologisch' uitzien. Zo voor 'teva-slippersdragende kunst van de wereldwinkel-kopende in de zomer loop ik op blote voeten door de stad en wie doet me dan wat, scheermesjeshatende mensen' zeg maar.quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:29 schreef Llewella het volgende:
[..]
Vriend heeft ook al eens zoiets gezegd, of althans, dat andere mensen misschien denken dat we geen kinderwagen kunnen betalen.
Maar hij weet inmiddels wel wat die doeken kosten.
Nee, de doek van draagdoek.nl is rekbaar en kun je zelf samenstellen als je dat zou willen. Dan moet je kijken bij ddnl op de website, om de een of andere reden hebben ze nu een verschil gemaakt tussen bykay en ddnl doeken waarbij de bykay doeken ook in winkels liggen en de ddnl zelf samen te stellen zijn en alleen beschikbaar zijn op de website.quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:31 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Whut? Babynoob hier hč.![]()
Begrijp ik nou goed dat ze hetzelfde zijn maar dat je de ene zelf kunt ontwerpen en de andere niet?
Doe je adres eens danquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:09 schreef Nijna het volgende:
[..]
Troel, volgens mij moest ie deze kant op en niet naar Ticoo...en ik kom niet helaas...
Mrien, die is moooooi (ik is ook trotse eigenaarster)
met een rekbare doek zou ik dan voor de M gaan. Je krijgt hem altijd wel geknoopt. Merk dat ik nu loop te vechten met mijn Draagdoek.nl vanwege de lengte. En ik heb een M.quote:Op zaterdag 15 november 2008 10:58 schreef TearSong het volgende:
Hou de tabel op de site maar aan, die klopt primaMochten ze net tussen M en L inzitten kun je ook L doen. Dan hou je misschien een langer stuk doek over als je knoopt maar beter iets teveel dan te weinig.
Je bent een schat! Dat zou idd al een boel schelen, en mijn dames kennen je (ook mooi meegenomen).quote:Op zondag 16 november 2008 00:07 schreef p_iglet het volgende:
En met Pepijn en mij meereizen dat ik je help met je dames??
Dan hoef je niet alleen te reizen.
Desnoods fiets ik eerst naar jou. Ik heb toch de hele dag vrij en zou het wel erg leuk vinden als je mee gaat.
Als je het even niet trekt: er zijn ook draagmoeders zonder kind, dus dan kan iemand Bep een tijdje voor je dragen, als jullie dat allebei goed vinden tenminste. Ik wil ook wel; lijkt me prachtig om eens twee kindjes te dragen. En het is nog een 'tweeling' ook!quote:Op zondag 16 november 2008 08:43 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik ga dus toch wel vandaag, hoop zo dat mijn lijf het gaat trekken om bep de hele tijd te dragen. Ik weet ook niet hoe ik een kinderwagen of iets mee zou kunnen nemen om haar eventueel in te doen dus ik heb weinig keus.
Hoeft niet.quote:Op zondag 16 november 2008 10:06 schreef Troel het volgende:
Ik kom ook. Ik heb er gewoon zin in. Webkim, moet ik Lampo meenemen zodat je nog even kan voelen? (want het is natuurlijk wel extra gesleep)
Als ik een kommetje mee neem, heb je dan ook wat rijst?quote:Op zondag 16 november 2008 10:40 schreef SHE het volgende:
Doen jullie ff zwaaien?
Op de oudegracht graag, ter hoogte van het pothuis![]()
Dan gooi ik wel centen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |