Ja hoor, zelf een pop verzwaren kan wel. Maar dan moet je de pop de juiste stand van benen, knieën en heupen kunnen geven om goed en natuurlijk te kunnen laten zitten, en dan nog het gewicht goed verdelen. Bij deze pop van 66 cm. zijn lijf, hoofd en ledematen verzwaard (benen weer zwaarder dan armen) en het voelt zo 'echt', ook als ze zit. Ik kan zoiets niet zomaar maken, ik ga wel proberen of ik een babypop formaatje pasgeboren een beetje acceptabel kan verzwaren .quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:42 schreef YPPY het volgende:
Handig dat je zo met een pop kunt demonstreren. Deze ziet er ook wel echter uit dan de pluchen pop die je in veel filmpjes ziet.
kun je niet een 'gewone' pop vullen met zand, zodat die zwaarder is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hardloper.
IG @webkim
Mayim! Ze heeft een Ergo! En ik vond 'r al zo'n leuk mensquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:17 schreef PM-girl het volgende:
Wat leuk Macka, zo'n pop!
Was deze hier al voorbij gekomen?
[ afbeelding ]
Actrice die vroeger Blossom speelde, met haar kind in de draagdoek en ze geeft nog borstvoeding ook!
Oh, wat leukquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:35 schreef Nijna het volgende:
Een draagdoek is ook handig met Sint Maarten. Mirte en ik hebben samen de deur open gedaan en ze heeft haar ogen uitgekeken naar de zingende kindjes met lampionnetjes
Of als Tijn weer eens weigert verder te lopen.. dan is dit toch lichter dan volledig op eigen kracht tillen (terwijl je ook nog een kinderwagen voortduwt)..quote:Op woensdag 12 november 2008 09:07 schreef Brighteyes het volgende:
Niet voor lang, maar voor bijv. even van de auto naar huis als je je sleutels moet zoeken ofzo is het wel net even handig volgens mij.
http://ibw.hexenwerk.nl/quote:Op woensdag 12 november 2008 09:32 schreef Brighteyes het volgende:
Kan er iemand trouwens nog een keer de info van de wandeling posten hier?
Ik ben geen lid op 'dat andere forum'. Weet de url niet eens.
Een stuk makkelijker dan op de arm wat ik had!quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:35 schreef Nijna het volgende:
Een draagdoek is ook handig met Sint Maarten. Mirte en ik hebben samen de deur open gedaan en ze heeft haar ogen uitgekeken naar de zingende kindjes met lampionnetjes
oefenen kan geen kwaadquote:Op donderdag 13 november 2008 13:49 schreef Nijna het volgende:
Mooi LL.
Vanmorgen onverwacht buurmeisje over de vloer (paar maand jonger dan Mirte), ik heb even opgepast, maar moest nog brood halen. Dus beide dametjes mee. De een in de wagen, ander in de doek. Ging prima. Kon ik alvast even oefenen voor het geval hier een tweede komtnee nog geen tweede streepje gepiest hoor .
Ja, ik vroeg me eerst ook af of dat niet te licht zou zijnquote:Op donderdag 13 november 2008 16:41 schreef beefcake het volgende:
Die pop van Macka![]()
![]()
En 4,5 kilo, pfff, Quinten was bij zijn geboorte al zwaarder![]()
![]()
Leuke doek heb je besteld LL
Ik vind 'm heel handig, zeker ook bij pasgeborenen met een broertje of zusje dat ook regelmatig aandacht nodig heeft. Je legt de baby snel even met ringsling en al in de box, of draagt het kind met ringsling en al even snel over aan iemand anders.quote:Op donderdag 13 november 2008 16:54 schreef Fuente het volgende:
Ff weer een vraagje. Wij zijn nog steeds aan het orienteren op draagdoeken enzo. Is een ring sling nou handig, ook voor pasgeboren baby;s? Het ziet er namelijk verdraaid handig uit
pics or it didn't happen.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:54 schreef Kaarr het volgende:
Dinsdag kwam de postbode met een leuk cadeautje: de Hoppediz Antigua!
Hij is zo mooi en vandaag ben ik met Sten de stad in geweest. Hij heeft heerlijk geslapen.
Yup, onder de blauwe borden, bij het standbeeld daar. Een aantal anderen (en ik) zijn er al wat eerder aanwezig voor de mensen die vroeg aankomen.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:04 schreef Maneki.Neko het volgende:
er wordt verzameld onder de blauwe borden, wat ik er van begrepen heb.
Volgens mij komen er best veel mensen!
Je kent mij toch?quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:10 schreef Brighteyes het volgende:
Wie van hier komen er allemaal?
Vooralsnog ken ik alleen Webkim en Macka volgens mij, en Troel als die komt.
Ik ben nog steeds tutterig genoeg om niet zo'n zin te hebben om tussen allemaal total strangers te lopen die ik nauwelijks ken.Heb het idee dat het vnml D&V is en daar ken ik niemand van.
Tearsong, hebben wij ooit gemeet?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:14 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Je kent mij toch?Middelste knul komt ook mee, hij wil z`n teddybeer rugdragen dus hij mag m`n perraja aan
Chimparoo JulietEcht zo mooi
Ja, in ballorig. Ik had Yara niet bij me want die had waterpokken en ben toen met Tomas geweest.quote:
Ja, natuurlijk!quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:22 schreef TearSong het volgende:
[..]
Ja, in ballorig. Ik had Yara niet bij me want die had waterpokken en ben toen met Tomas geweest.
Mij ken je ookquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:10 schreef Brighteyes het volgende:
Wie van hier komen er allemaal?
Vooralsnog ken ik alleen Webkim en Macka volgens mij, en Troel als die komt.
Ik ben nog steeds tutterig genoeg om niet zo'n zin te hebben om tussen allemaal total strangers te lopen die ik nauwelijks ken.Heb het idee dat het vnml D&V is en daar ken ik niemand van.
Tearsong, hebben wij ooit gemeet?
Zal een gezellige boel worden zondagquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:37 schreef Faithy het volgende:
mensen met hun baby als rugzak vind ik altijd heel vervelend![]()
Troel, volgens mij moest ie deze kant op en niet naar Ticoo...quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:59 schreef Troel het volgende:
Komt Ticootje ook trouwens? Dan kan ik haar als we gaan meteen de Lampo overhandigen, scheelt weer in de verzendkosten
quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:11 schreef lcicle het volgende:
LovelyLady, ik weet nog niets meer dan jullie over de MojitoMaar het zal niet lang meer duren!
Er kwam zulke briljante uitspraken bij dat ik ff m'n sig heb aangepast.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:58 schreef TearSong het volgende:
Uhoh. Naast maffia-praktijken zijn wij ook nog eens vervelende mensen volgens iemand in het waarom kinderen topic:
[..]
Zal een gezellige boel worden zondag
Hey maar die rijst is wel weer goed volgens het dieet van She he?quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:33 schreef Webkim het volgende:
[..]
Er kwam zulke briljante uitspraken bij dat ik ff m'n sig heb aangepast.![]()
Gooit allen geld naar mij.
En een bak rijst ...quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:36 schreef TearSong het volgende:
[..]
Hey maar die rijst is wel weer goed volgens het dieet van She he?
Misschien dat we zondag iemand voorop moeten laten lopen met een centenbak!
Of naar mij. Want als je genoeg gooit krijg je er een draagdoek voor terug en dan gaan weer allerlei mensen geld naar jou gooienquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:33 schreef Webkim het volgende:
[..]
Er kwam zulke briljante uitspraken bij dat ik ff m'n sig heb aangepast.![]()
Gooit allen geld naar mij.
eentje van draagdoek.nlquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:55 schreef MinderMutsig het volgende:
Nou ja, de vraag is dus: is een draagdoek een goed kraamkado of is dat typisch zo'n dingetje wat je zelf uit moet zoeken? En als het wel een goed kado is: welke dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |