Hey maar die rijst is wel weer goed volgens het dieet van She he?quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:33 schreef Webkim het volgende:
[..]
Er kwam zulke briljante uitspraken bij dat ik ff m'n sig heb aangepast.![]()
Gooit allen geld naar mij.
En een bak rijst ...quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:36 schreef TearSong het volgende:
[..]
Hey maar die rijst is wel weer goed volgens het dieet van She he?
Misschien dat we zondag iemand voorop moeten laten lopen met een centenbak!
Of naar mij. Want als je genoeg gooit krijg je er een draagdoek voor terug en dan gaan weer allerlei mensen geld naar jou gooienquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:33 schreef Webkim het volgende:
[..]
eentje van draagdoek.nlquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:55 schreef MinderMutsig het volgende:
Nou ja, de vraag is dus: is een draagdoek een goed kraamkado of is dat typisch zo'n dingetje wat je zelf uit moet zoeken? En als het wel een goed kado is: welke dan?
Vriend heeft ook al eens zoiets gezegd, of althans, dat andere mensen misschien denken dat we geen kinderwagen kunnen betalen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:33 schreef Webkim het volgende:
[..]
Whut? Babynoob hier hè.quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:14 schreef TearSong het volgende:
Nee eigenlijk knoop je hem gewoon als in een fwcc maar omdat het allemaal rekt kun je hem dus al prima helemaal vastknopen terwijl je kindje in de box ligt en dan je kindje erin doen. Heel simpel
Nou ik vind ze er eigenlijk vaak, of soms, maar niet altijd toch ook best wel ehm... 'biologisch' uitzien. Zo voor 'teva-slippersdragende kunst van de wereldwinkel-kopende in de zomer loop ik op blote voeten door de stad en wie doet me dan wat, scheermesjeshatende mensen' zeg maar.quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:29 schreef Llewella het volgende:
[..]
Vriend heeft ook al eens zoiets gezegd, of althans, dat andere mensen misschien denken dat we geen kinderwagen kunnen betalen.
Maar hij weet inmiddels wel wat die doeken kosten.
Nee, de doek van draagdoek.nl is rekbaar en kun je zelf samenstellen als je dat zou willen. Dan moet je kijken bij ddnl op de website, om de een of andere reden hebben ze nu een verschil gemaakt tussen bykay en ddnl doeken waarbij de bykay doeken ook in winkels liggen en de ddnl zelf samen te stellen zijn en alleen beschikbaar zijn op de website.quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:31 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Whut? Babynoob hier hè.![]()
Begrijp ik nou goed dat ze hetzelfde zijn maar dat je de ene zelf kunt ontwerpen en de andere niet?
Doe je adres eens danquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:09 schreef Nijna het volgende:
[..]
Troel, volgens mij moest ie deze kant op en niet naar Ticoo...en ik kom niet helaas...
Mrien, die is moooooi (ik is ook trotse eigenaarster)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |