abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63222753
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 15:33 schreef Webkim het volgende:

[..]

Er kwam zulke briljante uitspraken bij dat ik ff m'n sig heb aangepast.
Gooit allen geld naar mij.
Hey maar die rijst is wel weer goed volgens het dieet van She he?
Misschien dat we zondag iemand voorop moeten laten lopen met een centenbak!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_63223723
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 15:36 schreef TearSong het volgende:

[..]

Hey maar die rijst is wel weer goed volgens het dieet van She he?
Misschien dat we zondag iemand voorop moeten laten lopen met een centenbak!
En een bak rijst ... Met stokjes natuurlijk
  † In Memoriam † vrijdag 14 november 2008 @ 16:14:24 #228
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_63223741
quote:

[..]

Of naar mij. Want als je genoeg gooit krijg je er een draagdoek voor terug en dan gaan weer allerlei mensen geld naar jou gooien (Pyramidespel? Nooit van gehoord )
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  † In Memoriam † vrijdag 14 november 2008 @ 16:15:34 #229
141844 Macka66
pi_63223770
Kaarr, wat ziet dat er heerlijk uit
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_63224369
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 16:15 schreef Macka66 het volgende:
Kaarr, wat ziet dat er heerlijk uit
Sten vond het ook heerlijk. Hij bleef maar lachen totdat ie in slaap viel
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_63224843
Mééén.
Ik dacht ik kijk hier snel even wat ik het beste kan halen als ik een draagdoek als kraamkadootje wil kopen voor mijn zus maar er zijn dus 400 verschillende soorten, in 500 verschillende stoffen en duizenden verschillende kleuren en printen.
En de een vindt iets fantastisch terwijl de ander die juist weer tien keer niks vindt. En mijn zus is al niet zo van de derdewereld dus het moet allemaal wel een beetje hip, en stylisch verantwoord en vooral makkelijk. Ze had als kind al een hekel aan punniken dus ik zie haar geen drie kwartier knopen om haar kindje op haar rug te binden.
En dan die filmpjes... Mijn god de filmpjes! Ik zie jullie dat kind zo op je rug slingeren maar ondertussen vraag ik me nog af hoe dan?! *replay* Whut?!
Kindje in je arm *floep* kindje op je rug en *floep* wikkel wikkel draai knoop wikkel draai knoop en dan werkt het maar jullie waren me al kwijt bij kindje in de arm.
Dat is toch niet menselijk? En dat kan ik mijn zus toch niet aandoen?

Nou ja, de vraag is dus: is een draagdoek een goed kraamkado of is dat typisch zo'n dingetje wat je zelf uit moet zoeken? En als het wel een goed kado is: welke dan?
There is no love sincerer than the love of food.
pi_63225024
Een leuk kraamcadeautje voor een niet-zo-derde-wereld-ingestelde moeder? Een bykay, via draagdoek.nl!
  vrijdag 14 november 2008 @ 17:04:50 #233
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63225068
MiMu!
Ik draag al een tijdje, maar die filmpjes gaan mij ook te vlug hoor!
pi_63225104
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 16:55 schreef MinderMutsig het volgende:
Nou ja, de vraag is dus: is een draagdoek een goed kraamkado of is dat typisch zo'n dingetje wat je zelf uit moet zoeken? En als het wel een goed kado is: welke dan?
eentje van draagdoek.nl
Helemaal hip en stylish, makkelijker dan geweven doeken omdat er rek in zit en heerlijk om je kindje de eerste maanden in te dragen. Niet al te duur en als je wil kun je er nog bijpassende accessoires bij krijgen ook. Als je zus dan verder wil met dragen kan ze altijd zelf op zoek naar een geweven doek.
(en nee ik werk niet voor ze maar als 'toegankelijk' kraamcadeautje voor iemand die nog niet gewend is aan dragen vind ik ze echt geweldig)
It's all up to you
  vrijdag 14 november 2008 @ 17:10:47 #235
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63225179
Owlet, ik kan het net niet helemaal goed zien, en een uitleg zie ik ook niet op de site, of ik moet er echt overheen kijken, maar hoe werkt die bykay?
Is dat een voorgemodelleerd/gekruist ding wat je om hangt en waar je dan je kindje in hangt?
pi_63225234
Nee eigenlijk knoop je hem gewoon als in een fwcc maar omdat het allemaal rekt kun je hem dus al prima helemaal vastknopen terwijl je kindje in de box ligt en dan je kindje erin doen. Heel simpel
It's all up to you
pi_63225246
Oh ik zie nu pas dat ze onderscheid maakt tussen bykay en dd.nl
Volgens mij zijn het dezelfde doeken (tricot) maar zijn de bykay's zo uit voorraad leverbaar en niet zelf samen te stellen.
  vrijdag 14 november 2008 @ 17:27:11 #238
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63225503
Ah ok. Dat met die tussenstukken had ik wel gezien, dat die bykay's ze allemaal hadden, maar verder viel het kwartje niet.
  † In Memoriam † vrijdag 14 november 2008 @ 17:27:36 #239
141844 Macka66
pi_63225521
MinderMutsig, als je je zus helemaal niet ziet knopen is een ringsling misschien wel wat. Qua goed en hippig zou ik kijken bij Mister Mirko of een Dharitri.
  † In Memoriam † vrijdag 14 november 2008 @ 17:29:18 #240
141844 Macka66
pi_63225562
De ByKay's heb ik een tijd terug zien liggen bij BabyDump (eentje, helemaal achteraan enorm verdekt opgesteld, maar toch...).
pi_63225564
quote:

[..]

Vriend heeft ook al eens zoiets gezegd, of althans, dat andere mensen misschien denken dat we geen kinderwagen kunnen betalen.
Maar hij weet inmiddels wel wat die doeken kosten.

De kinderwagen staat nu toch al zeker dik een maand buiten gebruik; maandje geleden maar uit de achterbak gehaald waar die standaard in stond, de banden waren inmiddels al wat zacht geworden in het zonnetje?
We gaan wel nog op zoek naar een buggy (roze gok ik ) voor erbij voor bijv als we naar tenerife gaan, lijkt me handiger dan de kinderwagen+buggy inzet.
Maar hier worden de doeken dus alleen nog maar gebruikt komt het op neer, dat had ik toch niet verwacht.

Ik kom overigens niet naar de meet. Het zou een goed excuus zijn hret huis te ontvluchten, maar woensdag start de renovatie binnenshuis dus voor die tijd moet het halve huis nog even leeggehaald worden
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_63225622
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 17:14 schreef TearSong het volgende:
Nee eigenlijk knoop je hem gewoon als in een fwcc maar omdat het allemaal rekt kun je hem dus al prima helemaal vastknopen terwijl je kindje in de box ligt en dan je kindje erin doen. Heel simpel
Whut? Babynoob hier hè.
Begrijp ik nou goed dat ze hetzelfde zijn maar dat je de ene zelf kunt ontwerpen en de andere niet?
pi_63225749
Niet op de rare termen letten, gewoon naar draagdoek.nl gaan en een leuke doek uitzoeken. Dan komt er een heel duidelijke gebruiksaanwijzing bij waarmee zelfs de meest onhandige persoon nog wel een baby tegen zich aan kan knopen

Je kan op draagdoek.nl inderdaad kiezen uit kant en klare doeken die zo klaar liggen om verzonden te worden maar je kan ook zelf twee stofjes kiezen op de site en er eventueel zelfs een printje op laten drukken.
Het enige verschil is de prijs, qua kwaliteit of gebruiksgemak maakt het niet uit en ook de verzendtijd van een samengestelde doek is niet lang.

Dit gaat overigens over de lange, tricot doeken. Er zijn ook korte knoopdoeken, die werken iets anders. Als kraamcadeautje zou ik voor een lange tricot doek (te vinden onder bykay en ddnl op de site) kiezen, die zijn heel erg fijn met een pasgeboren baby
pi_63225809
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 17:29 schreef Llewella het volgende:

[..]

Vriend heeft ook al eens zoiets gezegd, of althans, dat andere mensen misschien denken dat we geen kinderwagen kunnen betalen.
Maar hij weet inmiddels wel wat die doeken kosten.
Nou ik vind ze er eigenlijk vaak, of soms, maar niet altijd toch ook best wel ehm... 'biologisch' uitzien. Zo voor 'teva-slippersdragende kunst van de wereldwinkel-kopende in de zomer loop ik op blote voeten door de stad en wie doet me dan wat, scheermesjeshatende mensen' zeg maar.
Maar op draagdoek.nl staan inderdaad wel stylisch verantwoorde en ik heb hier ook een paar voorbij zien komen die niet lelijk waren. Waarom zie ik die op straat dan nooit vraag ik me dan weer af.
pi_63225894
Die ringdingen zien er ook wel leuk uit trouwens maar is dat wel veilig? Ik zie echt zo voor je dat je zo roetsch ineens je baby aan je voeten hebt liggen.
pi_63225916
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 17:31 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Whut? Babynoob hier hè.
Begrijp ik nou goed dat ze hetzelfde zijn maar dat je de ene zelf kunt ontwerpen en de andere niet?
Nee, de doek van draagdoek.nl is rekbaar en kun je zelf samenstellen als je dat zou willen. Dan moet je kijken bij ddnl op de website, om de een of andere reden hebben ze nu een verschil gemaakt tussen bykay en ddnl doeken waarbij de bykay doeken ook in winkels liggen en de ddnl zelf samen te stellen zijn en alleen beschikbaar zijn op de website.
Fwcc is een term die je eigenlijk maar even moet negeren Dat is de manier waarop je de draagdoek.nl normaal gesproken knoopt. Gelukkig zit er een hele duidelijke handleiding bij hoor

(edit: en dit was allemaal al gezegd)
It's all up to you
pi_63225927
Dat is zeker veilig, als je maar een "ringding" koopt waarbij de juiste ringen zijn gebruikt. Dus geen gordijnringen ofzo.
De links die Macka gaf gebruiken de goede ringen
  vrijdag 14 november 2008 @ 18:15:06 #248
35189 Troel
scherp en bot
pi_63226576
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 13:09 schreef Nijna het volgende:

[..]

Troel, volgens mij moest ie deze kant op en niet naar Ticoo... en ik kom niet helaas...

Mrien, die is moooooi (ik is ook trotse eigenaarster )
Doe je adres eens dan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_63230858
Komt eraan Zie je PM dinges
Fake it till you make it...
pi_63232510
Mijn Yamo Mocha is onderweg (dankzij een uitstekende service van een hier zeer bekende draagwinkel )
Een beetje vreemd, maar wel lekker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')