Een stuk makkelijker dan op de arm wat ik had!quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:35 schreef Nijna het volgende:
Een draagdoek is ook handig met Sint Maarten. Mirte en ik hebben samen de deur open gedaan en ze heeft haar ogen uitgekeken naar de zingende kindjes met lampionnetjes
oefenen kan geen kwaadquote:Op donderdag 13 november 2008 13:49 schreef Nijna het volgende:
Mooi LL.
Vanmorgen onverwacht buurmeisje over de vloer (paar maand jonger dan Mirte), ik heb even opgepast, maar moest nog brood halen. Dus beide dametjes mee. De een in de wagen, ander in de doek. Ging prima. Kon ik alvast even oefenen voor het geval hier een tweede komtnee nog geen tweede streepje gepiest hoor .
Ja, ik vroeg me eerst ook af of dat niet te licht zou zijnquote:Op donderdag 13 november 2008 16:41 schreef beefcake het volgende:
Die pop van Macka![]()
![]()
En 4,5 kilo, pfff, Quinten was bij zijn geboorte al zwaarder![]()
![]()
Leuke doek heb je besteld LL
Ik vind 'm heel handig, zeker ook bij pasgeborenen met een broertje of zusje dat ook regelmatig aandacht nodig heeft. Je legt de baby snel even met ringsling en al in de box, of draagt het kind met ringsling en al even snel over aan iemand anders.quote:Op donderdag 13 november 2008 16:54 schreef Fuente het volgende:
Ff weer een vraagje. Wij zijn nog steeds aan het orienteren op draagdoeken enzo. Is een ring sling nou handig, ook voor pasgeboren baby;s? Het ziet er namelijk verdraaid handig uit
pics or it didn't happen.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:54 schreef Kaarr het volgende:
Dinsdag kwam de postbode met een leuk cadeautje: de Hoppediz Antigua!
Hij is zo mooi en vandaag ben ik met Sten de stad in geweest. Hij heeft heerlijk geslapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |