abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63165720
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 23:35 schreef Nijna het volgende:
Een draagdoek is ook handig met Sint Maarten . Mirte en ik hebben samen de deur open gedaan en ze heeft haar ogen uitgekeken naar de zingende kindjes met lampionnetjes
Een stuk makkelijker dan op de arm wat ik had!

Wat een aparte tas/draagding zeg!
pi_63185927
Ik draag Maud ook regelmatig op mijn handtas. Een extra flap om haar te steunen zou wel handig zijn. Het is inderdaad zoals E.T. en Owlet zeggen, handig voor korte stukjes of als ze gaan weigeren om verder te lopen en je het echt even zat bent.... Ga dus inderdaad eens kijken of mijn tas aan te passen is, want ik heb niet altijd mijn doek bij me.
pi_63188837
* LovelyLady gaat niet meer pre-orderen via een site die zegt dat ze eind oktoberen gaan leveren.....
Hoelang moet het nog duren voor ik mijn Groene Thee(doek) krijg zeg..... ze zouden eind oktober leveren, nu wordt het half november... en ik heb nog geen mail gehad of ze hem gaan versturen.
Aanslag voor mijn humeur, dus heb ik mijn 2e liefde op mijn lijstje maar besteld (in de hoop dat deze voor 5 dec arriveerd)

Mooi issie he?

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 13-11-2008 13:35:05 ]
pi_63189127

Girasol Salsa
pi_63189339
Mooi LL .

Vanmorgen onverwacht buurmeisje over de vloer (paar maand jonger dan Mirte), ik heb even opgepast, maar moest nog brood halen. Dus beide dametjes mee. De een in de wagen, ander in de doek. Ging prima. Kon ik alvast even oefenen voor het geval hier een tweede komt nee nog geen tweede streepje gepiest hoor .
Fake it till you make it...
pi_63189549
quote:
Op donderdag 13 november 2008 13:49 schreef Nijna het volgende:
Mooi LL .

Vanmorgen onverwacht buurmeisje over de vloer (paar maand jonger dan Mirte), ik heb even opgepast, maar moest nog brood halen. Dus beide dametjes mee. De een in de wagen, ander in de doek. Ging prima. Kon ik alvast even oefenen voor het geval hier een tweede komt nee nog geen tweede streepje gepiest hoor .

oefenen kan geen kwaad

Icicle hoe staat het met de Mojito? Ben toch ook wel erg nieuwsgierig!

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 13-11-2008 14:02:09 ]
pi_63190125
Nijna, ik heb ook gedragen met Sint Maarten!
Devin z'n allereerste die hij bewust heeft meegemaakt, het was een groot succes
Eerst alle kindjes aan de deur (we zaten bij mijn schoonouders, die wonen in een kinderrijke buurt) en daarna in de Yamo meegelopen met de optocht.
Achter de fanfare aan met om ons heen allemaal kindjes met lampionnen... en steeds meer ouders die zuchtend en steunend hun vermoeid geraakte koters op de schouders hesen en tegen me zeiden "Heeey, maar da's handig dragen! Heb je nou een rugzak kapot geknipt?"
.... met gevoel voor drama....
pi_63194777
Die pop van Macka
En 4,5 kilo, pfff, Quinten was bij zijn geboorte al zwaarder

Leuke doek heb je besteld LL
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_63195111
Ff weer een vraagje. Wij zijn nog steeds aan het orienteren op draagdoeken enzo. Is een ring sling nou handig, ook voor pasgeboren baby;s? Het ziet er namelijk verdraaid handig uit
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_63195291
Je moet het prettig vinden om over een schouder te dragen maar in principe kan je ze vanaf dag één gebruiken. Er zijn hele volksstammen (letterlijk ) die hun kinderen alleen maar op die manier dragen, de generatie draagsters waar mijn moeder toe behoort deed niet anders geloof ik Maar persoonlijk vind ik een lange knoopdoek prettiger.

Maar daar kan je echt alleen maar achterkomen door het te proberen
  † In Memoriam † donderdag 13 november 2008 @ 17:33:39 #186
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_63196124
quote:
Op donderdag 13 november 2008 16:41 schreef beefcake het volgende:
Die pop van Macka
En 4,5 kilo, pfff, Quinten was bij zijn geboorte al zwaarder

Leuke doek heb je besteld LL
Ja, ik vroeg me eerst ook af of dat niet te licht zou zijn Maar in tegenstelling tot een Quinten of een Maja of een Lucie of zelfs een Pepijn werkt de pop totaal niet mee. Het voelt daardoor toch wel alsof je een echt kind in de doek stopt.
(Inmiddels heb ik een lieve babypop voor maatje pasgeboren, maar daar moet zoveel aan verknutseld worden dat ik er eerst even de moed voor op moet brengen )
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_63196265
Thnx Owlet, ik ga 't gewoon uitproberen denk ik Het lijkt me zo lekker makkelijk om mee te beginnen
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  † In Memoriam † donderdag 13 november 2008 @ 17:43:26 #188
141844 Macka66
pi_63196352
quote:
Op donderdag 13 november 2008 16:54 schreef Fuente het volgende:
Ff weer een vraagje. Wij zijn nog steeds aan het orienteren op draagdoeken enzo. Is een ring sling nou handig, ook voor pasgeboren baby;s? Het ziet er namelijk verdraaid handig uit
Ik vind 'm heel handig, zeker ook bij pasgeborenen met een broertje of zusje dat ook regelmatig aandacht nodig heeft. Je legt de baby snel even met ringsling en al in de box, of draagt het kind met ringsling en al even snel over aan iemand anders.
Mocht je als het kind veel zwaarder wordt nog veel willen blijven dragen dan zou ik overwegen om er nog een langere doek bij aan te schaffen, omdat je daarmee het gewicht van je kind over twee schouders (en middel) kunt gaan verdelen.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_63199369
Dinsdag kwam de postbode met een leuk cadeautje: de Hoppediz Antigua!
Hij is zo mooi en vandaag ben ik met Sten de stad in geweest. Hij heeft heerlijk geslapen.
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_63201902
Gisteren voor het eerst Kevin in de draagdoek gehad, vond het erg moeilijk! Hij wilde ook z'n hoofdje niet tegen me aanleggen.. heb nog geprobeerd om zijn hoofdje in de draagdoek te doen zeg maar, dus een stuk van het doek achter z'n hoofd maar dat vond hij niks..
Daarna ook nog geprobeerd om hem liggend in de draagdoek te doen, maar dat lukte ook niet. Ik moet echt nog veel oefenen!

Hier 2 foto's

En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_63202164
Hij wil gewoon lekker kijken CM Het ziet er wel lief uit

En help!! Heeft er iemand e-mailadressen van FA's van DenV? Ik heb geeeeeen idee hoe ik contact op moet nemen met die lui Als iemand me wil pmmen hierover dan graag, en alvast bedankt
  donderdag 13 november 2008 @ 21:37:41 #192
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63202922
Macka, ik weet niet of je met verknutselen aan babypop bedoet dattie te licht is? (Wat ik m voor kan stellen.) Bij de Blokker verkochten ze babypoppen die je moest vullen met water zodat ze 'echt' voelen. Misschien is dat wat?
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_63205960
quote:
Op donderdag 13 november 2008 19:54 schreef Kaarr het volgende:
Dinsdag kwam de postbode met een leuk cadeautje: de Hoppediz Antigua!
Hij is zo mooi en vandaag ben ik met Sten de stad in geweest. Hij heeft heerlijk geslapen.
pics or it didn't happen.

CM ziet er goed uit!

ringsling heb ik nooit gedaan, omdat over 1 schouder dragen me niet bevalt met een kleintje, maar nu Maud kan zitten gaat het juist wel goed. Als je evt. een tricotdoek wilt proberen dan kan ik je die van Maud lenen. Ik doe hem niet weg...trouwens er zal niemand zijn die een doek wil hebben waar : Maud 16-11-2006 op staat.
  † In Memoriam † donderdag 13 november 2008 @ 22:56:45 #194
141844 Macka66
pi_63206499
Bedankt voor het meedenken Lishe! Een mens is 90% water toch?
Ik ga de pop inderdaad verzwaren, maar doe dat waarschijnlijk met aquariumgrind (zonder water ). Het lastigste is dat de pop buigbare knieën moet krijgen. Hij/zij heeft wel een stoffen lijf maar bijna volledige vinylen benen, en dat buigt niet. Ik moet dus een nieuw stoffen lijf maken met stoffen benen tot onder de knie en dan de vinyl benen amputeren en het onderste deel weer aan het stoffen lijf zetten. (En als ik dan toch bezig ben kan ik meteen draaischijven aanbrengen voor de gewrichten.)
Ik heb een patroon voor een lijfje, en ik heb redelijk wat ervaring met beweegbare teddyberen maken. Nu nog wat durf en uitpuzzelen hoe ik het best kan amputeren en weer aanzetten.
En als ik groot ben word ik poppendokter
  donderdag 13 november 2008 @ 23:00:41 #195
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63206643
't Is nogal niet een project Macka!

Btw... zondag 'vertrek vanaf utrecht CS'.
Nu denk ik dat het niet over het hoofd te zien is hoor, maar is er een meer specifieke plaats voor het verzamelen?
Is er enig idee hoeveel mensen er ong. zullen zijn?
pi_63206780
er wordt verzameld onder de blauwe borden, wat ik er van begrepen heb.
Volgens mij komen er best veel mensen!
Saartje
pi_63206998
We hopen op tientallen BE.
Hardloper.
IG @webkim
pi_63208170
Ik kan zondag helaasch niet En Utrecht CS is nog wel zo makkelijk te doen met de trein
  vrijdag 14 november 2008 @ 08:26:07 #199
35189 Troel
scherp en bot
pi_63211905
Als Ruben zich zondag beter voelt komen wij waarschijnlijk ook, maar als hij nog steeds niet lekker is, dan passen wij.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_63212460
Als ik vandaag zou moeten gaan, zou ik niet gaan. Maar ik ga me best doen om beter te worden
(3 keer per dag stomen met kamille, veeeeeeeel vitamientjes en op tijd naar bed )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')