abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63206225
Fok! OUD awards SC Topic Vorige deel
Fok! OUD awards 2008 - Stemtopic

Nog geen nominaties en dan sluit ik ook nog het topic
quote:
Op donderdag 13 november 2008 21:17 schreef Saffier het volgende:

álle kindjes zijn leuk, lief en mooi
Maar niet alle OUDers blijkbaar
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_63206319
stem op mij!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 13 november 2008 @ 22:53:01 #3
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_63206323
Ooeeee stemmen! Dit weekend! Of daarna! Leuk!

En Simon en ik hebben al ieder een vote!

Leuke categorieën weer! Vooral de Joop Zoetemelk, alleen kan ik echt niet meer weten wie er nooit een award won natuurlijk. Ik weet alleen dat ik er nog geen heb gehad , wel een tweede plaats vorig jaar!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_63207969
Oh Er was er al een
Saartje
pi_63208255
je moet zelf nog stemmen manekisudoki
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_63208324
Ik heb nog niet genoeg omkoopgeld ontvangen
Saartje
pi_63208455
je moet gewoon mensen van andere fora laten stemmen op je
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_63209205
Woei, Demi en ik hebben een stem!!!

enne, even ter herinnering.

mijn buik!

Nika's kamertje.

Foto's van de kinderkamers deel 18

En kaartje ( ondanks spelfot)

Geboortekaartjes deel 8

En mijn bevallingsverhaal, aangezien ik alles thuis heb kunnen doen maar toch heel zielig naar het ziekenhuis moest dankzei bloedverlies en nika blauw was en niet eens een ambulance ons kwam halen!

Bevallingsverhalen deel 7

Dat was het wel geloof ik

nu ga ik bedenken op wie ik ga stemmen allemaal!

[ Bericht 5% gewijzigd door snakelady op 14-11-2008 00:33:16 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_63212128
Ik heb een stem

Thanx S_oepstengel!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:49:01 #10
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_63213338
men.. ik moet nog zo'n hoop teruglezen.. Dat ga ik nooit redden voor volgende week

Ik ben dus erg gevoelig voor campagnes en natuurlijk ook omkoopbaar
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_63213874
Stem op ons!
(Ik ben niet voor niks WiewaaWrapkim )

De wrapaholic award kan hier een huwelijk redden door rechtvaardiging van

1. mijn verzamelwoede (hee, als wrapaholic heb je wel wraps nodig!)
2. alle mensen die ik over de vloer haal om doeken te voelen, proberen en lenen
3. een papierbak van 800 Euro (Bugaboo), want als wrapaholic moet je wel dragen
4. al mijn tijd op draagfora

En omdat dit per slot om Fok gaat:
het dragentopic hier is als een trein gaan lopen, mede doordat ik al mijn 'investeringen' ( ja echt, , investeringen) post en dat HEUL aanstekelijk werkt op andere users. Bijna alle verse Fokmama's gaan dragen!

Dus. Stem op me. Want anders.

Je mag ook op mijn buik stemmen, maar dan moet ik een foto posten en dat is slecht voor de mensheid.
Hardloper.
IG @webkim
pi_63213930
hahhaha Webkim
Ik had al op je gestemd maar nu weet ik zeker dat ik op de goede heb gestemd
*tranen uit ogen veegt*

Ohja, campagne campagne. Stem op mij!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63213969
zullen we strijden om de hangpens award kim?

Ik wil hierbij nogmaals even m`n prachtige buik laten zien, die ook nog van een verrassende zwangerschap was, en het is tevens een práchtige foto natuurlijk
Saartje
  vrijdag 14 november 2008 @ 10:23:30 #14
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_63214116
Stem op mij!

Ik weet alleen zelf niet in welke categorie ik pas...
Eigenlijk ben ik wel heel grappig, maar niet hier .
En eigenlijk ben ik wel een hele lieve moeder, maar dat laat ik hier ook niet zo merken.
En eigenlijk zijn mijn kinderen ook heel mooi en hebben we daar hele mooie foto's van... alleen staan ze niet op fok!
En eigenlijk... hou ik niet zo van campagne voeren en aandacht vragen
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_63214327
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:23 schreef Grijs het volgende:
Stem op mij!

En eigenlijk ben ik wel een hele lieve moeder, maar dat laat ik hier ook niet zo merken.
En eigenlijk zijn mijn kinderen ook heel mooi en hebben we daar hele mooie foto's van... alleen staan ze niet op fok!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_63215292
Campagne

Noah is heul grappig!
Maar even in een spolier, het werd een beetje veel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 23:03 schreef texelonia het volgende:
Noah kon niet slapen vanavond, dus ik had hem heel eventjes mee naar boven genomen.

Noah: "Ik kan niet slapen papa"
Papa: "Heb je al schaapjes geteld?"
Noah: "Nee er was er maar 1!"

Mama:
quote:
Op maandag 28 juli 2008 12:39 schreef texelonia het volgende:
Slim bedacht van Piet!
Morris

Nog eentje, vers van de pers:
Noah wilde foto's kijken, en gaf ook bij élke foto commentaar. Toen ie een foto van zichzelf zag in de couveuse: "En hier lag ik in de wasmachine, he mama. Dat is gek!"
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 14:32 schreef texelonia het volgende:
Noah en ik hebben samen gedouched, en tijdens het aankleden in onze slaapkamer had Noah een magic eight ball gevonden waar ie mee ging spelen. Dus wij steeds vragen stellen en ik zei steeds wat het antwoord was. Op een gegeven moment was ik weer in de badkamer om m'n haren te doen en Noah komt kijken en vraagt wat ik doe: " Ik ben mijn haren aan het kammen. En zometeen ga ik even gel in jouw haren doen." Noah rent weer naar de slaapkamer en even later roept ie: "De sterren zeggen van niet!"
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 08:36 schreef texelonia het volgende:
Gisteren tijdens het eten viel Micha's slavink bijna van zijn bord toen hij hem wilde aansnijden.
Zegt Noah: "Moeilijk, hé?"
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 11:30 schreef texelonia het volgende:
Ach gos, Piet en Anna Wat sneu dat ie ziek was op z'n verjaardag ook.

Over dat ziek zijn doet me denken aan iets wat Noah zei laatst. Noah was met mijn zus en 2 vriendinnen naar het strand geweest. De moeder van één van die vriendinnen had net te horen gekregen dat ze kanker had, dus die vriendin was erg verdrietig en moest ook erg huilen. Noah stelde daar later natuurlijk vragen over, waarom ze zo moest huilen. Mijn zus had geprobeerd uit te leggen dat de moeder van die vriendin erg ziek was en misschien niet meer beter zou worden. Noah vroeg nog of ze dan altijd ziek bleef, en mijn zus had dus 'gewoon' uitgelegd dat ze dan dood zou gaan. Noah reageerde in eerste instantie met: "Mama en ik hadden een keer een dode slak gezien! " Alsof dat net zo erg was

Een paar dagen later zat ik met Noah op de fiets, we waren geloof ik naar de kermis geweest of zoiets. Noah vertelde dat Saartje, zijn denkbeeldige poes , niet mee was geweest. Ik vroeg waarom niet, had Saartje dan geen zin, of was ze soms ziek (Saartje was erg vaak ziek)? Noah vertelde meteen dat Saartje heel ziek was en dood was gegaan Het leek hem helemaal niks te doen, maar ik vond het wel sneu dat z'n denkbeeldige poes dood was. Ik vroeg nog een beetje door, hoe dat dan kwam, etc. Noah zei toen dat als je ziek bent, dat je dan dood ging. Ik legde toen uit dat je niet altijd dood hoeft te gaan als je ziek bent, voorbeelden noemend van wanneer wij zelf ziek waren geweest en toch ook weer beter waren geworden. Maar heel soms zijn mensen zó erg ziek en dan worden ze idd niet meer beter en dan gaan ze dood. De volgende dag (ofzow) leefde Saartje "ineens" weer
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 10:30 schreef texelonia het volgende:
'Mijn vader is homo!"

Leuke praatjes weer

Paar van Noah op vakantie:

Noah is helemaal in de ban van de Domtoren in Utrecht. Op vakantie in Italie hoorde hij een klok luiden. "Is dat de Domtoren?"

Noah was al een paar keer gestruikeld over een scheerlijn. Toen dat voor de zoveelste keer dreigde te gebeuren waarschuwde ik Noah. Noah: "Oh! Ik stap er maar even overheen. Want anders was ik bijna gesneuveld!"

Noah: "Waarom zijn we op vakantie?"
Papa: "Om uit te rusten."
Noah: "Dat kan toch ook thuis? In Utrecht?"

Mijn moeder had voor we op vakantie gingen al last van haar voet, maar pas toen we al weg waren hoorden we dat de voet gebroken bleek te zijn en dat m'n moeder geopereerd moest worden. Ik was met m'n zus daarover over en weer aan het sms-en. Ik vroeg aan Noah of mijn zus namens Noah een kus aan oma moest geven. Noah zei daarop dat ie een kus door de telefoon blies en dat die zo door het ziekenhuisraam bij mijn moeder kwam

De dag voor we op vakantie gingen waren we wandelen ergens in Overijssel ofzow, helemaal landinwaarts in elk geval. Boven op een berg met mooi uitzicht roept Noah: "Ik zie de zee!"
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 15:18 schreef texelonia het volgende:

[..]

Ah leuk he Fuente Noah vindt het ook erg interessant allemaal. Hij vraagt regelmatig of de baby nog in mijn buik zit. Vanmiddag vroeg ie of de baby door mijn navel naar buiten komt
quote:
Op zondag 27 april 2008 18:36 schreef texelonia het volgende:
Piet

Noah had gisteren zo'n windmolentje omgedoopt tot toverstaf: "Nu ben ik een prinses en kan ik toveren!"
quote:
Op zondag 4 mei 2008 23:20 schreef texelonia het volgende:
Emma

Zo vroeg ik vandaag aan Noah of ie straks mee ging douchen, waarop hij antwoordde:
"Nee ik stink nog niet!"
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 19:57 schreef texelonia het volgende:
Suus!

Wij hadden vandaag ijsjes na het eten Noah en Micha hadden hun ijsje eerder op dan ik. Ik had een Magnum en daar stond een M in gedrukt. Noah wilde een hapje van mijn ijsje, dus ik zei "Nee dit is mama's ijsje, kijk maar, de 'M' van Mama!" waarop Micha zei, "Nee, dat is de 'M' van Micha!" waarop Noah weer zei: "Nee dat is de 'M' van Mij!"
Ik denk niet dat ie dat bewust deed want hij kent het alfabet nog niet maar het was wel grappig
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 18:40 schreef texelonia het volgende:
Noah had vandaag weer wat leuke uitspraken

We hadden ergens wat gedronken en maakten aanstalten om weg te gaan. Noah vroeg waar we heen gingen, waarop ik antwoorde dat ik nog even naar de Hema wilde. Noah: "Ik wil niet naar de hemel! "

Later moest Noah naar de wc en hoorden we in het hokje naast ons iemand een scheet laten Noah natuurlijk keihard: "Oooooh! Die laat een windje, he! Bweeeeh!" Ik was zo blij dat we in een hokje zaten met de deur op slot!
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 19:40 schreef texelonia het volgende:
Ik vergat nog een leuke!
Ik had vorige week ofzow Noah 'overgetrokken' op een groot stuk papier, zodat ie zichzelf daarna in kon kleuren. Eerst vroeg ie waar z'n 'piepon' (piemel) was, die moest erbij getekend Toen heeft ie hem geel gekleurd en vervolgens moest ie weer uitgegumd. Uiteindelijk waren we ook nog gaan verven en verfde hij 2 roze strepen op die plek, dus ik vroeg of ie nu een roze piepon had gemaakt. Trekt ie nog snel even een hele lange roze streep en zegt: "Hihi, een hele lange piepon, hihihi!"
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 13:16 schreef texelonia het volgende:
Noah speelt de laatste tijd graag met een haarclip die mijn zus hier ooit heeft laten liggen. Laatst moest ik die in mijn haar doen om een staartje te maken. "Zo, nu ben je net een meisje."
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 23:32 schreef texelonia het volgende:
Amber!

2 leuke van Noah vandaag:

We zaten in de auto en er kwam een liedje van krezip langs. Mijn zus zegt "hey die is van "Alles is Liefde" zegt Noah: "Nee, ík ben de allerliefste!"

Later waren we in het Afrika Museum in Nijmegen, in het winkeltje. (Eerder in dat museum werden we al aangesproken dat een paar achterneefjes iets rustiger moesten doen, ze waren erg aan het gillen en klieren) Toen mijn moeder Noah aansprak dat ie wat rustiger moest doen zei ie "Anders wordt Afrika boos hè?"
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 07:44 schreef texelonia het volgende:
Even een beetje een kleffe...

Noah ophalen van het kdv is zooooveel leuker dan hem wegbrengen! Ik kom binnen, Noah ziet mij en roept heel hard en enthousiast: "MAMMAAAAA!!!!" Vervolgens slaat ie zijn armen om me heen en na een minuut of 2 in die innige omhelsing hoor ik hem zachtjes zeggen: "Ik heb je gemist, mama"

Nadat ik dat aan Micha had verteld, hoorde ik dat het de dag ervoor ongeveer precies zo ging toen Micha hem kwam ophalen, alleen dan met "PAPPAAAAAA!!!!" gevolgd door een innige omhelzing en fluisterend: "Maar eigenlijk wil ik mama..."
Noah staat ook heel leuk/grappig op de foto:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel creatief!
SPOILER
En nu heb ik nog net genoeg tijd om te douchen en op tijd op mijn werk te komen
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:24:09 #17
1762 YPPY
Yppiaans
pi_63215897
Ik ben echt allergisch voor promotieacties geloof ik.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:32:23 #18
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_63216188
Oh eh mensen (Troel en Sjak ) op jezelf stemmen is niet de bedoeling he

[ Bericht 4% gewijzigd door Maneki.Neko op 14-11-2008 17:33:20 ]
Saartje
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:32:50 #19
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_63216205
Oe, ik ben blij dat ik hier niet heb gekeken voordat ik ging stemmen!

Noah maar ik ga m'n stemmen niet meer veranderen, dus zeg ik hier dat ik echt wel fan van je ben!

En Maneki, die buikfoto heb ik nooit gezien, maar wat mooooiiiiiiiiiii!!!

Mooiste foto vind ik een te moeilijke categorie, trouwens. Voor mezelf vind ik deze het mooist (sluikcampagne ):
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:37:59 #20
135506 flowerbox
pi_63216372
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:23 schreef Grijs het volgende:
Stem op mij!

Oeh, Grijs ik sluit me helemaal bij je aan.
Ik ben namelijk ook al die dingen en heb ook echt een award verdient

Is er niet een lurk-award? Die wil ik!

Dus...eh..stem op mij!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:45:01 #21
9660 TearSong
pi_63216625
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:37 schreef flowerbox het volgende:

Is er niet een lurk-award? Die wil ik!

Dus...eh..stem op mij!
Haha dat is een mooie
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you