quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
Grover en koekimonster eigenlijk ook wel. Alleen Pino niet.quote:
Hoe verrassend?quote:Op woensdag 5 november 2008 16:46 schreef Sackboy het volgende:
Boh gek, had ik zoeen hendige sjieke OP gemaakt![]()
Nu bewaar ik hem voor de volgende keer
Wie wat bewaart, die heeft wat.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:46 schreef Sackboy het volgende:
Boh gek, had ik zoeen hendige sjieke OP gemaakt![]()
Nu bewaar ik hem voor de volgende keer
Ik weet niet of ik dat wel durfquote:Op woensdag 5 november 2008 16:46 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Moet je morgen maar even de dagcijfers bekijken
Roooaaaawwwwrrrrr....quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 16:48 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb stroopwafel verpakking waar Combicare opstaan
wyw jij heb toffe apparatuur ik kan dat nietquote:
Samequote:
IK MOET !quote:
Gaan er anders hele nare dingen gebeuren?quote:Op woensdag 5 november 2008 16:48 schreef Noorsbloed het volgende:
KOFFIE NU !!!
Jeweettochzelluf !!quote:Op woensdag 5 november 2008 16:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gaan er anders hele nare dingen gebeuren?
NEE JE MOET AFKICKENquote:Op woensdag 5 november 2008 16:49 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
IK MOET !
Anders blijf ik niet wakker !
Ik ben geen boerin ofzo die al om 5 uur heeft gegeten...quote:
Ik eet altijd rond 7 uur a half 8quote:Op woensdag 5 november 2008 16:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben geen boerin ofzo die al om 5 uur heeft gegeten...
quote:Op woensdag 5 november 2008 16:51 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jeweettochzelluf !!
Dan unleash ik tha beest inside enzo !
Mirre checkt de topic regelmatigquote:Op woensdag 5 november 2008 16:51 schreef gers het volgende:
[..]
NEE JE MOET AFKICKEN![]()
anders vertel ik het tegen mirre
M-4. Check.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:51 schreef Broekpaling het volgende:
OV Check
Geld Check
Phone Check
Slick look Check
Eensch.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik eet altijd rond 7 uur a half 8
Anders heb je voor het slapen scheurrende hongerrr
NOU EN !quote:Op woensdag 5 november 2008 16:51 schreef gers het volgende:
[..]
NEE JE MOET AFKICKEN![]()
anders vertel ik het tegen mirre
Ga is terug naar ONZ jij.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:52 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
M-4. Check.
Kogels. Check.
Mes voor back-up. Check.
Bed. Check.
Wakker geworden. Check.
Herinneren dat ik G was in mijn droom. Check.
zuurkoolquote:
Dat dus !quote:Op woensdag 5 november 2008 16:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mirre checkt de topic regelmatig
VERSLAAFDEquote:Op woensdag 5 november 2008 16:53 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
NOU EN !
KOFFIE !!
Mijn hele systeem is van slag door het gebrek aan cafeïne !
En mijn humeur ook !!
quote:Op woensdag 5 november 2008 16:54 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat dus !
Maybe komt ze mee naar de meet![]()
Je weet dat ze dan vol komt te zitten hmmmm?quote:Op woensdag 5 november 2008 16:54 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat dus !
Maybe komt ze mee naar de meet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Geht nich.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:54 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Ga terug naar school. [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 november 2008 16:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je weet dat ze dan vol komt te zitten hmmmm?
Ze zit al vol met mijn kind !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik spreek voor beide ! JEWEET !quote:
En ja ik ben verslaafd ik geef het toe
Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
Doet ze snel.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:55 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ze zit al vol met mijn kind !![]()
[..]
Ik spreek voor beide ! JEWEET !
Sondevoedsel voor de ekte ekte bazen!quote:
Die harde harde.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:56 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Sondevoedsel voor de ekte ekte bazen!
In elk geval ben je bij stap 1quote:Op woensdag 5 november 2008 16:55 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 5 november 2008 16:55 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
[..]
Van alle goddelijke stamppotten is zuurkool wel zo ontzettend ranzig..quote:
gers....quote:Op woensdag 5 november 2008 16:57 schreef gers het volgende:
[..]
In elk geval ben je bij stap 1![]()
Stap 1: erken je dat je niet met drank om kunt gaan en mede daardoor de grip op je leven bent kwijt geraakt;
Stap 2: geef je toe dat je hulp nodig hebt;
Stap 3: aanvaard je die hulp die je geboden wordt;
Stap 4: maak je de balans op van je (verzopen) leven;
Stap 5: ga je beginnen om met de uitkomst van de balans aan de slag te gaan; allereerst door je uit te spreken naar een vertrouwenspersoon (binnen of buiten AA);
Stap 6: kijk je naar je eigen aandeel in hetgeen er misgegaan is en onderzoek je je zwakheden/tekortkomingen;
Stap 7: uit je de bereidheid om te werken aan je gedrag/tekortkomingen en doe je dat ook!
Stap 8: ga je na wie je schade hebt berokkend met je drankmisbruik en uit je de bereidheid die schade te herstellen;
Stap 9: beken je kleur en maak je het – zo mogelijk – goed met deze mensen;
Stap 10: doe je aan zelfonderzoek, waarvan je een gewoonte maakt om op die manier een vinger aan de pols te houden;
Stap 11: creëer je stilte in je leven, d.m.v. gebed, meditatie of anderszins;
Stap 12: geef je dat wat jij hebt geleerd weer door aan een lotgenoot.
quote:Op woensdag 5 november 2008 16:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van alle goddelijke stamppotten is zuurkool wel zo ontzettend ranzig..
quote:
Ja, de hele meute stiekem fapz0ren op bt EN mirre?quote:Op woensdag 5 november 2008 16:57 schreef gers het volgende:
moar zou gezelliger zijn als mirre er ook zo zijn
Ik van remlof.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee.
Van witlof moet ik trouwens kotsen.
quote:Op woensdag 5 november 2008 16:58 schreef Breathtaking het volgende:
Zo, goedemiddag enzeau. Mooie TT's zeg netdat heb ik allemaal weer gemist. Je kunt ook niet een paar uurtjes naar school tegenwoordig
Ik heb wel eens sondevoeding gehad...quote:Op woensdag 5 november 2008 16:56 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Sondevoedsel voor de ekte ekte bazen!
Ik wist dat iemand die opmerking zou maken.quote:
HEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUUJJJJJJJJJJJ!quote:Op woensdag 5 november 2008 16:58 schreef Breathtaking het volgende:
Zo, goedemiddag enzeau. Mooie TT's zeg netdat heb ik allemaal weer gemist. Je kunt ook niet een paar uurtjes naar school tegenwoordig
Mag ik even kotsen...quote:
Ik zo ongeveer de 1e 3 jaar van mijn leven.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb wel eens sondevoeding gehad...
quote:
Fixed.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:59 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Niet echt een nummertje waar je een piratenbar plat mee krijgt Wat een kankernummer
quote:
goedesmorgensquote:Op woensdag 5 november 2008 16:58 schreef Breathtaking het volgende:
ER zijn hier alleen maar goede garpen...quote:
Ja joh?quote:Op woensdag 5 november 2008 17:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Keigoe, zo naar der Blue Man Group.
Eckte bazon.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ER zijn hier alleen maar goede garpen...
Blue Man Group Sexquote:Op woensdag 5 november 2008 17:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Keigoe, zo naar der Blue Man Group.
Must not fap?quote:Op woensdag 5 november 2008 17:03 schreef Noorsbloed het volgende:
http://www.large-online.nl/zoomify/viewer.php?lang=NL&dc=2&pic_list=138284a_138284a2_138284b_138284b2
AANSCHOUW MIJN NIEUWE EPIC JAS !
Nee.quote:
Goed, en met jou?quote:
Largequote:Op woensdag 5 november 2008 17:03 schreef Noorsbloed het volgende:
http://www.large-online.nl/zoomify/viewer.php?lang=NL&dc=2&pic_list=138284a_138284a2_138284b_138284b2
AANSCHOUW MIJN NIEUWE EPIC JAS !
Alles spang?quote:Op woensdag 5 november 2008 17:05 schreef IQM het volgende:
Ik haat 'hoe gaat het?'/'alles goed?'-vragen.
Nou, dan reageer je er toch gewoon niet op.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:05 schreef IQM het volgende:
Ik haat 'hoe gaat het?'/'alles goed?'-vragen.
Dat zou dan..quote:
Ja, zelfde. Hoe moet ik dat weten, ik heb t nietquote:Op woensdag 5 november 2008 17:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zou dan..
boulimia heten...
Wat een duur woord.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zou dan..
boulimia heten...
quote:Op woensdag 5 november 2008 17:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb alleen van ze geheurd.
quote:
Algemene ontwikkeling enzulksquote:Op woensdag 5 november 2008 17:07 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, zelfde. Hoe moet ik dat weten, ik heb t niet
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:07 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Maar ik had het dan ook meer over die vraag in het algemeen.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, dan reageer je er toch gewoon niet op.
Ik heb anorexia jwzquote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 17:08 schreef Breathtaking het volgende:
Oke jullie praten te snel, te lui, ik ben weg. Doei!
Algemene kennis?quote:Op woensdag 5 november 2008 17:07 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik haat mensen die snel opgevenquote:Op woensdag 5 november 2008 17:08 schreef Breathtaking het volgende:
Oke jullie praten te snel, te lui, ik ben weg. Doei!
JE LIEGT EINSZ EEN ECKTE ANOREXIA VREETSCHUURT ZEGD NIET DAT ZE ANOREXIA HEEFTquote:Op woensdag 5 november 2008 17:08 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik heb anorexia jwzHele dag niet eten en zulks.
Tja...quote:
BT kan er niet mee omgaanquote:
Ja nu je t zegt weet k t ook wel, geen zin om over na te denken en zulksquote:Op woensdag 5 november 2008 17:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Algemene kennis?![]()
Anorexia is niet eten.
Boulimia is jezelf volvreten en het weer uitkotsen
Klinkt wel 10x zo tof.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tja...
Volvreetenweeruitkots-ziekte, is ook weer zo wat.
Ontkenninsfase enzulksquote:Op woensdag 5 november 2008 17:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
JE LIEGT EINSZ EEN ECKTE ANOREXIA VREETSCHUURT ZEGD NIET DAT ZE ANOREXIA HEEFT
Ook problemen met je kachel. Ik ook alquote:Op woensdag 5 november 2008 17:07 schreef Broekpaling het volgende:
Die heuren nog van me.
He kakzooi.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
JE LIEGT EINSZ EEN ECKTE ANOREXIA VREETSCHUURT ZEGD NIET DAT ZE ANOREXIA HEEFT
quote:Op woensdag 5 november 2008 17:10 schreef IQM het volgende:
En dáárom heb ik zo'n hekel aan die vraag. De vragensteller kan het vaak toch niet boeien wat/of je antwoordt.
Het arme schaop.quote:
Waarom niet...quote:Op woensdag 5 november 2008 17:09 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja nu je t zegt weet k t ook wel, geen zin om over na te denken en zulks
Denken..quote:Op woensdag 5 november 2008 17:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom niet...
Iedereen heeft toch zin om daar over na te denken...
Nee.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom niet...
Iedereen heeft toch zin om daar over na te denken...
EENSCH...quote:Op woensdag 5 november 2008 17:10 schreef IQM het volgende:
En dáárom heb ik zo'n hekel aan die vraag. De vragensteller kan het vaak toch niet boeien wat/of je antwoordt.
Oh sure.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
EENSCH...
Het kon mij echt niet boeien hoe het met bepaalde collega's ging, dus vroeg ik er ook niet naar...
Verder ben ik wel sociaal hoor
waarom vannachtquote:
Fakking vreemdquote:
ik vroeg eerderquote:
ja we worden oud hehquote:
zwaaiquote:Op woensdag 5 november 2008 17:19 schreef BobbyB het volgende:
Mensen, ik ben ook weg! Maria Mena poging 2
Hoe verrassend...quote:
Wtf. Voor die opmerking over die opa en oma?quote:
Post eens wat die zei.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:23 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Wtf. Voor die opmerking over die opa en oma?![]()
Er wordt overal met kanker rondgestrooid, doodsverwensingen, iedereen wordt ziektes toegewenst maar dit is dan weer net teveel?
Ik vond het ook niet bepaald netjes, maar om er nou zo'n drama over te maken.. Leek me toch duidelijk dat het sarcastisch bedoeld was.
Ik weet niet wat er stond, dus ik kan er niet echt over oordelen. :/quote:Op woensdag 5 november 2008 17:23 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Er wordt overal met kanker rondgestrooid, doodsverwensingen, iedereen wordt ziektes toegewenst maar dit is dan weer net teveel?
Ik vond het ook niet bepaald netjes, maar om er nou zo'n drama over te maken.. Leek me toch duidelijk dat het sarcastisch bedoeld was.
Lees maar terug, laatste pagina vorige topic, staat nog in enkele quotes.quote:
Iets niet zo netjes...quote:
iets over opa oma voor de rest kijk maar banmeldtopicquote:Op woensdag 5 november 2008 17:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er stond, dus ik kan er niet echt over oordelen. :/
Zoals?quote:Op woensdag 5 november 2008 17:27 schreef dagdag het volgende:
trouwens het gaat hier wel vaker te ver met opmerkingen
quote:Op woensdag 5 november 2008 17:27 schreef dagdag het volgende:
[..]
iets over opa oma voor de rest kijk maar banmeldtopic
goh ik krijg een idee dat je me een ban wil aasmerenquote:
Inderdaad, die opmerking uit de OP van mij geldt nog steeds, helaas.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:27 schreef dagdag het volgende:
[..]
iets over opa oma voor de rest kijk maar banmeldtopic
Nee.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:29 schreef dagdag het volgende:
[..]
goh ik krijg een idee dat je me een ban wil aasmeren
daar word geen k***er in gebruiktquote:Op woensdag 5 november 2008 17:29 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]![]()
Zegt de persoon die iedereen dood heef gespamt met achterlijke debiele PM's
Gaat de SC alweer opgeheven worden?quote:Op woensdag 5 november 2008 17:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Inderdaad, die opmerking uit de OP van mij geldt nog steeds, helaas.
Mensen die nog steeds moeite hebben met dat woordquote:Op woensdag 5 november 2008 17:31 schreef dagdag het volgende:
[..]
daar word geen k***er in gebruikt
beetje normaal doen
ook
Ik vond ze best vermakelijkquote:Op woensdag 5 november 2008 17:29 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]![]()
Zegt de persoon die iedereen dood heef gespamt met achterlijke debiele PM's
Intensie is vaak anders en de betreffende opmerking kwam gewoon totaal ongepast. En daarna meende hij 't ook nog las ik.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:23 schreef Sackboy het volgende:
[..]
wat jij wil (en nee niemand in mij familie)quote:Op woensdag 5 november 2008 17:33 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mensen die nog steeds moeite hebben met dat woord
Ow en voor je gaat roepen: Ja ik ben er zelf ook bekenden en familie aan verloren.
Life with it.
Stelletje homo's
Ach kom op !quote:Op woensdag 5 november 2008 17:34 schreef dagdag het volgende:
[..]
wat jij wil (en nee niemand in mij familie)
ben veranderd heb nu een ps3 met call of dutyquote:Op woensdag 5 november 2008 17:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond ze best vermakelijk
quote:Op woensdag 5 november 2008 17:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond ze best vermakelijk
soms maar er loopt ook van die jeugd rond die 3 keer in elke zin het woord gebruiktquote:Op woensdag 5 november 2008 17:35 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ach kom op !
Je gaat mij toch niet vertellen dat je echt aanstoot neemt aan dat woord he ?
In godensnaam, het is maar een ziekte.
We schelden overal mee, maar nee dat mag niet
Hypocriet gedoe.
FPS op consoles zou verboden moeten worden.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:36 schreef dagdag het volgende:
[..]
ben veranderd heb nu een ps3 met call of duty![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 november 2008 17:36 schreef dagdag het volgende:
[..]
ben veranderd heb nu een ps3 met call of duty![]()
![]()
Die doen dat vooral om " stoer " te doen.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:36 schreef dagdag het volgende:
[..]
soms maar er loopt ook van die jeugd rond die 3 keer in elke zin het woord gebruikt
quote:Op woensdag 5 november 2008 17:37 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
FPS op consoles zou verboden moeten worden.
God of War 1 & 2 waren twee gruwelijke spellen voor de PS2. Voor de rest weet ik het niet.quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 17:37 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
FPS op consoles PC gaming zou verboden moeten worden.
prima maar die opmerking van king sloeg nergens opquote:Op woensdag 5 november 2008 17:38 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Die doen dat vooral om " stoer " te doen.
En zichzelf te profileren door middel van debiel doen.
Die kun je daarop aanspreken.
Maar je serieus druk maken over het woord kanker vind ik tegenwoordig echt te triest voor woorden.
Over 20 jaar is er wel weer een andere ziekte, en dan is kanker net ze normaal als tering and tyfus en dergelijke nu is.
Of je beredeneert het anders.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:33 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mensen die nog steeds moeite hebben met dat woord
Ow en voor je gaat roepen: Ja ik ben er zelf ook bekenden en familie aan verloren.
Life with it.
Stelletje homo's
PC raped de consoles in alles wat belangrijk is. FPS, RTS en GTA.quote:
Ok ok, dan het letterlijkquote:
Ik hou ook van je moederquote:Op woensdag 5 november 2008 17:40 schreef NoelGallagher het volgende:Omg, ik hou van m'n moeder, damn
Die heb ik niet gezien dus daar kan ik niet over oordelen.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:39 schreef dagdag het volgende:
[..]
prima maar die opmerking van king sloeg nergens op
(zijn de mods weer weg dan kan ik weer normaal doen)
Nee ik provoceer helemaal niet iedereen die ik tegen kom.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Of je beredeneert het anders.
Als mensen er blijkbaar duidelijk aanstoot aan nemen, waarom moet je het dan pér se gebruiken? Hm? Als je weet dat er mensen zijn die zich aan ergeren, waarom dan zo provoceren?
Of ben jij er ook zo een die per se bij elke moslim die hij tegenkomt even een afbeelding van een geitenneukende Mohammed moet laten zien?
Hoe moeilijk is het tegenwoordig om iemand in z'n waarde te laten?
voor een beetje nieuwe spellen heb je een zak geld nodigquote:Op woensdag 5 november 2008 17:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
PC raped de consoles in alles wat belangrijk is. FPS, RTS en GTA.
Of vind je auto-aim toch zo handig op de PS3![]()
![]()
![]()
![]()
Het is heus niet zo dat ik kanker dit kanker dat ga roepen als ik wéét dat iemand 't niet leuk vindt. Maar ik ga me niet inhouden omdat mensen een aangetrouwde achteroom zijn verloren aan kanker en 't daarom niet leuk vinden dat iemand dat woord gebruikt.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Of je beredeneert het anders.
Als mensen er blijkbaar duidelijk aanstoot aan nemen, waarom moet je het dan pér se gebruiken? Hm? Als je weet dat er mensen zijn die zich aan ergeren, waarom dan zo provoceren?
Of ben jij er ook zo een die per se bij elke moslim die hij tegenkomt even een afbeelding van een geitenneukende Mohammed moet laten zien?
Hoe moeilijk is het tegenwoordig om iemand in z'n waarde te laten?
PC raped gaming ja. Met piraterij. En met een controller op de bank vind ik 10x chiller dan krampachtig achter je pc'tje een muisarm oplopen. En met consoles kan je tegen je maten spelen, PC gaming is voor einzelgangers.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
PC raped de consoles in alles wat belangrijk is. FPS, RTS en GTA.
Of vind je auto-aim toch zo handig op de PS3![]()
![]()
![]()
![]()
Dat dus.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:42 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Het is heus niet zo dat ik kanker dit kanker dat ga roepen als ik wéét dat iemand 't niet leuk vindt. Maar ik ga me niet inhouden omdat mensen een aangetrouwde achteroom zijn verloren aan kanker en 't daarom niet leuk vinden dat iemand dat woord gebruikt.
Ja het was wel heel erg schattigquote:Op woensdag 5 november 2008 17:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ok ok, dan het letterlijk
BT zegt:
JE HEBT EEN ACCENT!!
BT zegt:
Ik zou spontaan verliefd op je kunnen worden door dit filmpje
PC voor einzelgangers. Je zit op een forum dus blijkbaar heb je wel wat opgestoken over teh great big internetz.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:42 schreef Sackboy het volgende:
[..]
PC raped gaming ja. Met piraterij. En met een controller op de bank vind ik 10x chiller dan krampachtig achter je pc'tje een muisarm oplopen. En met consoles kan je tegen je maten spelen, PC gaming is voor einzelgangers.
^ Relpost
Wat ben jij een ongelooflijke kankerlijerquote:Op woensdag 5 november 2008 17:44 schreef De_Ananas het volgende:
Mensen die geen kanker zeggen [ afbeelding ]
17 jarige meisjes die geilen op een Brabants accent die kanker zeggen [ afbeelding ]
Piraterij is geen misdaadquote:Op woensdag 5 november 2008 17:42 schreef Sackboy het volgende:
[..]
PC raped gaming ja. Met piraterij. En met een controller op de bank vind ik 10x chiller dan krampachtig achter je pc'tje een muisarm oplopen. En met consoles kan je tegen je maten spelen, PC gaming is voor einzelgangers.
^ Relpost
Dat moet ik even quoten.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik scheld eigenlijk bijna nooit ...
Ik welquote:Op woensdag 5 november 2008 17:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik scheld eigenlijk bijna nooit ...
quote:
quote:
hehequote:Op woensdag 5 november 2008 17:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tja, als je een uitlaatklep nodig hebt
Noem eens een voorbeeldquote:Op woensdag 5 november 2008 17:48 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
hehe
Maar ik scheld wel creatief.
Meestal een combinatie van Dieren,scheldwoorden en Noorse mythologie
Opgesodeflikkerd vieze teringhond ga terug naar de Svartalfheim.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:48 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
hehe
Heb ik gezien jaquote:Op woensdag 5 november 2008 17:48 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
hehe
Creatief schelden.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:48 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
hehe
Dat is waar.quote:
10x minder spellen bedoel jequote:10x betere spellen op de PC, je hebt geen kut ocnsole nodig. Alleen Guitar Hero zou ik willen hebben maar dan ben ik wel 500 euro ofzo kwijt
quote:Trouwens, een console kopen voor de spellen die steeds vastloopt
quote:Top Ten Pickup lines for use on International Talk Like a Pirate Day
(We came up with these in an effort to interest The Other Dave (Letterman) in TLAPD. His staff liked 'em, but alas, his show was"dark" the week of Sept. 19.)
10 . Avast, me proud beauty! Wanna know why my Roger is so Jolly?
9. Have ya ever met a man with a real yardarm?
8. Come on up and see me urchins.
7. Yes, that is a hornpipe in my pocket and I am happy to see you.
6. I'd love to drop anchor in your lagoon.
5. Pardon me, but would ya mind if fired me cannon through your porthole?
4. How'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
3. Ya know, darlin’, I’m 97 percent chum free.
2. Well blow me down?
And the number one pickup line for use on International Talk Like a Pirate Day is …
1. Prepare to be boarded.
Bwehe.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Opgesodeflikkerd vieze teringhond ga terug naar de Svartalfheim.Zo iets?
klinkt vetquote:Op woensdag 5 november 2008 17:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
De groeten dan maar.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:51 schreef dagdag het volgende:
nog even dit
vanavond real juve
en ik kom niet op de meet want ik bezoek 23 november
inter juve
dus helaas
als jullie echt willen dat ik kom moet er een bedrag van rond de 700 euro
quote:Op woensdag 5 november 2008 17:51 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ga zometeen nog steeds bami eten.
quote:Op woensdag 5 november 2008 17:49 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Noem eens een voorbeeldik heb geen verstand van Noorse mythologie
quote:Op woensdag 5 november 2008 17:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Iets in de trant van:quote:Op woensdag 5 november 2008 17:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Creatief schelden.
WEL MOOI ZON TRILSTAAF DOMME HOER, KAN IK ER OOK MN BLENDER PRAKKIS MEE MAKEN?
Zoiets?
ik bied 750quote:Op woensdag 5 november 2008 17:51 schreef dagdag het volgende:
nog even dit
vanavond real juve
en ik kom niet op de meet want ik bezoek 23 november
inter juve
dus helaas
als jullie echt willen dat ik kom moet er een bedrag van rond de 700 euro
Hoe ken jij dat btw ?quote:Op woensdag 5 november 2008 17:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wat is een PI?quote:Op woensdag 5 november 2008 17:53 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
als je opkankert met elke keer die kanker PI .
Toch vind ik ' een bepaalde ziekte ' 10 x krachtiger overkomen. ( bepaalde ziekte even neergezet voor de mensen wie een gescheiden halfnicht zijn verloren. )quote:Op woensdag 5 november 2008 17:53 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
[..]
[..]
Iets in de trant van:
Jij zoon van loki, Je bent nog debieler dan een half tamme cubaanse dwerglama op lsd.
En dat in tirades van een minuut of 4 soms
jij komt geeneensquote:Op woensdag 5 november 2008 17:53 schreef boem-dikkie het volgende:
Gelukkig hebben we allemaal liever niet dat je komt en gunnen we je het bezoek aan juve.
quote:Op woensdag 5 november 2008 17:54 schreef BigKahuna het volgende:
Juventus is trouwens wel écht een grafkankertyfuskutclub.
Oké.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:53 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
als je opkankert met elke keer die kanker PI .
RRoDquote:Op woensdag 5 november 2008 17:50 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat is waar.
[..]
10x minder spellen bedoel je![]()
[..]
Je kan de tyfuspleuris krijgen.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:56 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Oké.
Maar ik vind het zo'n leuke PI. Ik wilde mijn posts een positieve en vrolijke uitstraling geven
joh vandaar dat ik ook niet voor juve gaquote:
inter is BIJNA net zo ergquote:Op woensdag 5 november 2008 17:56 schreef dagdag het volgende:
[..]
joh vandaar dat ik ook niet voor juve ga
Is verleden tijd.quote:
Been there, done that. Geen zak aan.quote:Alleen jammer dat GTA zo lang duurt.
quote:Op woensdag 5 november 2008 17:56 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Je kan de tyfuspleuris krijgen.
Boem voor president !quote:
Mee eens.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:55 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Toch vind ik ' een bepaalde ziekte ' 10 x krachtiger overkomen. ( bepaalde ziekte even neergezet voor de mensen wie een gescheiden halfnicht zijn verloren. )
Dat moet ik weer opnieuw lerenquote:Op woensdag 5 november 2008 17:55 schreef gers het volgende:
noorsbloed waarom vloek je niet in het noors
Skoll !quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 17:58 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Boek voor president !
[..]
Mee eens.
Maar ik verlies altijd mijn zelfcontrole en voeg dat " woord " er ook vaak tussen![]()
[..]
Dat moet ik weer opnieuw leren
quote:Op woensdag 5 november 2008 17:59 schreef gers het volgende:
[..]
dan mag je jezelf geen noorsbloed als je geeneens noors ken
smoesjesquote:Op woensdag 5 november 2008 18:01 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jij weet heel goed waarom het komt dat ik het niet meer kan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |