quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
Grover en koekimonster eigenlijk ook wel. Alleen Pino niet.quote:
Hoe verrassend?quote:Op woensdag 5 november 2008 16:46 schreef Sackboy het volgende:
Boh gek, had ik zoeen hendige sjieke OP gemaakt![]()
Nu bewaar ik hem voor de volgende keer
Wie wat bewaart, die heeft wat.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:46 schreef Sackboy het volgende:
Boh gek, had ik zoeen hendige sjieke OP gemaakt![]()
Nu bewaar ik hem voor de volgende keer
Ik weet niet of ik dat wel durfquote:Op woensdag 5 november 2008 16:46 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Moet je morgen maar even de dagcijfers bekijken
Roooaaaawwwwrrrrr....quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 16:48 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb stroopwafel verpakking waar Combicare opstaan
wyw jij heb toffe apparatuur ik kan dat nietquote:
Samequote:
IK MOET !quote:
Gaan er anders hele nare dingen gebeuren?quote:Op woensdag 5 november 2008 16:48 schreef Noorsbloed het volgende:
KOFFIE NU !!!
Jeweettochzelluf !!quote:Op woensdag 5 november 2008 16:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gaan er anders hele nare dingen gebeuren?
NEE JE MOET AFKICKENquote:Op woensdag 5 november 2008 16:49 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
IK MOET !
Anders blijf ik niet wakker !
Ik ben geen boerin ofzo die al om 5 uur heeft gegeten...quote:
Ik eet altijd rond 7 uur a half 8quote:Op woensdag 5 november 2008 16:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben geen boerin ofzo die al om 5 uur heeft gegeten...
quote:Op woensdag 5 november 2008 16:51 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jeweettochzelluf !!
Dan unleash ik tha beest inside enzo !
Mirre checkt de topic regelmatigquote:Op woensdag 5 november 2008 16:51 schreef gers het volgende:
[..]
NEE JE MOET AFKICKEN![]()
anders vertel ik het tegen mirre
M-4. Check.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:51 schreef Broekpaling het volgende:
OV Check
Geld Check
Phone Check
Slick look Check
Eensch.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik eet altijd rond 7 uur a half 8
Anders heb je voor het slapen scheurrende hongerrr
NOU EN !quote:Op woensdag 5 november 2008 16:51 schreef gers het volgende:
[..]
NEE JE MOET AFKICKEN![]()
anders vertel ik het tegen mirre
Ga is terug naar ONZ jij.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:52 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
M-4. Check.
Kogels. Check.
Mes voor back-up. Check.
Bed. Check.
Wakker geworden. Check.
Herinneren dat ik G was in mijn droom. Check.
zuurkoolquote:
Dat dus !quote:Op woensdag 5 november 2008 16:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mirre checkt de topic regelmatig
VERSLAAFDEquote:Op woensdag 5 november 2008 16:53 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
NOU EN !
KOFFIE !!
Mijn hele systeem is van slag door het gebrek aan cafeïne !
En mijn humeur ook !!
quote:Op woensdag 5 november 2008 16:54 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat dus !
Maybe komt ze mee naar de meet![]()
Je weet dat ze dan vol komt te zitten hmmmm?quote:Op woensdag 5 november 2008 16:54 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat dus !
Maybe komt ze mee naar de meet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Geht nich.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:54 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Ga terug naar school. [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 november 2008 16:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je weet dat ze dan vol komt te zitten hmmmm?
Ze zit al vol met mijn kind !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik spreek voor beide ! JEWEET !quote:
En ja ik ben verslaafd ik geef het toe
Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
Doet ze snel.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:55 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ze zit al vol met mijn kind !![]()
[..]
Ik spreek voor beide ! JEWEET !
Sondevoedsel voor de ekte ekte bazen!quote:
Die harde harde.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:56 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Sondevoedsel voor de ekte ekte bazen!
In elk geval ben je bij stap 1quote:Op woensdag 5 november 2008 16:55 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 5 november 2008 16:55 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
[..]
Van alle goddelijke stamppotten is zuurkool wel zo ontzettend ranzig..quote:
gers....quote:Op woensdag 5 november 2008 16:57 schreef gers het volgende:
[..]
In elk geval ben je bij stap 1![]()
Stap 1: erken je dat je niet met drank om kunt gaan en mede daardoor de grip op je leven bent kwijt geraakt;
Stap 2: geef je toe dat je hulp nodig hebt;
Stap 3: aanvaard je die hulp die je geboden wordt;
Stap 4: maak je de balans op van je (verzopen) leven;
Stap 5: ga je beginnen om met de uitkomst van de balans aan de slag te gaan; allereerst door je uit te spreken naar een vertrouwenspersoon (binnen of buiten AA);
Stap 6: kijk je naar je eigen aandeel in hetgeen er misgegaan is en onderzoek je je zwakheden/tekortkomingen;
Stap 7: uit je de bereidheid om te werken aan je gedrag/tekortkomingen en doe je dat ook!
Stap 8: ga je na wie je schade hebt berokkend met je drankmisbruik en uit je de bereidheid die schade te herstellen;
Stap 9: beken je kleur en maak je het – zo mogelijk – goed met deze mensen;
Stap 10: doe je aan zelfonderzoek, waarvan je een gewoonte maakt om op die manier een vinger aan de pols te houden;
Stap 11: creëer je stilte in je leven, d.m.v. gebed, meditatie of anderszins;
Stap 12: geef je dat wat jij hebt geleerd weer door aan een lotgenoot.
quote:Op woensdag 5 november 2008 16:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van alle goddelijke stamppotten is zuurkool wel zo ontzettend ranzig..
quote:
Ja, de hele meute stiekem fapz0ren op bt EN mirre?quote:Op woensdag 5 november 2008 16:57 schreef gers het volgende:
moar zou gezelliger zijn als mirre er ook zo zijn
Ik van remlof.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee.
Van witlof moet ik trouwens kotsen.
quote:Op woensdag 5 november 2008 16:58 schreef Breathtaking het volgende:
Zo, goedemiddag enzeau. Mooie TT's zeg netdat heb ik allemaal weer gemist. Je kunt ook niet een paar uurtjes naar school tegenwoordig
Ik heb wel eens sondevoeding gehad...quote:Op woensdag 5 november 2008 16:56 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Sondevoedsel voor de ekte ekte bazen!
Ik wist dat iemand die opmerking zou maken.quote:
HEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUUJJJJJJJJJJJ!quote:Op woensdag 5 november 2008 16:58 schreef Breathtaking het volgende:
Zo, goedemiddag enzeau. Mooie TT's zeg netdat heb ik allemaal weer gemist. Je kunt ook niet een paar uurtjes naar school tegenwoordig
Mag ik even kotsen...quote:
Ik zo ongeveer de 1e 3 jaar van mijn leven.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb wel eens sondevoeding gehad...
quote:
Fixed.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:59 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Niet echt een nummertje waar je een piratenbar plat mee krijgt Wat een kankernummer
quote:
goedesmorgensquote:Op woensdag 5 november 2008 16:58 schreef Breathtaking het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |