lol bestaat ook echt vette site ik ben nu dit aan het kijken Mega video compilatie:ruim 30 minuten PAIN AND FUNquote:
Correctquote:
Jupsquote:Op woensdag 5 november 2008 13:40 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mee eenzzz. Laten we zien wat het gaan worden. Hij mag in Jan. beginnen toch?
quote:Op woensdag 5 november 2008 13:45 schreef crazy987 het volgende:
Damen en heren, jongens en meisjes, geile milfjes en lekkere br33z4hsletjes van 16 tot 18 jaar
Met trots kondig ik u aan
*trompetter*De mafketel der mafketels
De idioot der idiooten
De gek der gekken
oftewel niemand anders dan.....![]()
CRAZY987
![]()
*gejuicht*
Trutquote:Op woensdag 5 november 2008 13:45 schreef crazy987 het volgende:
Damen en heren, jongens en meisjes, geile milfjes en lekkere br33z4hsletjes van 16 tot 18 jaar
De idioot der idiooten
De gek der gekken
CRAZY987
![]()
*gejuicht*
de tyfusquote:
Totdat we een eeuwig slotje krijgenquote:
Zal me niks verbazenquote:Op woensdag 5 november 2008 13:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Totdat we een eeuwig slotje krijgen
Waarschijnlijk wel jaquote:Op woensdag 5 november 2008 13:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Totdat we een eeuwig slotje krijgen
Mijn moeder? Wat cool!quote:Op woensdag 5 november 2008 13:45 schreef crazy987 het volgende:
De idioot der idiooten
De gek der gekken
JE MOEDER!
![]()
*gejuicht*
Zou toch wel een bak zijn als we allemaal een ban krijgenquote:
Krijg tietenquote:
Dan moeten we de FP volgens mij halen, want is dat ooit gebeurt?quote:Op woensdag 5 november 2008 13:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zou toch wel een bak zijn als we allemaal een ban krijgen
Gast!quote:Op woensdag 5 november 2008 13:54 schreef WhiteLightning het volgende:
GODVER!!! VERGETEN!!!
jaja daar is tie weer
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 november 2008 13:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zou toch wel een bak zijn als we allemaal een ban krijgen
bling blingquote:Op woensdag 5 november 2008 13:54 schreef WhiteLightning het volgende:
GODVER!!! VERGETEN!!!
jaja daar is tie weer
[ afbeelding ]
1 woord: KLOON!quote:Op woensdag 5 november 2008 13:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]...maar
wat moet ik dan de hele dag hier op het werk doen? Werken???
We gaan ervoorquote:Op woensdag 5 november 2008 13:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dan moeten we de FP volgens mij halen, want is dat ooit gebeurt?
LIEK OMG WTF BBQ!!quote:Op woensdag 5 november 2008 13:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]...maar
Oke dan kunnen jullie me herkennen aan.... debbie_25quote:
Ja tochquote:Op woensdag 5 november 2008 13:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
LIEK OMG WTF BBQ!!![]()
Dat zou wel heel erg zijn he
quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 13:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ben te baas om een kloon te hebben
quote:
BTW waarom hoor ik niks???quote:Op woensdag 5 november 2008 13:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ben te baas om een kloon te hebben
Ik maak wel iets aan als Lap_Oog ofzoquote:Op woensdag 5 november 2008 13:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Oke dan kunnen jullie me herkennen aan.... debbie_25of debbie_bijna_26 ofzo
Een kloon aanmaken?quote:Op woensdag 5 november 2008 13:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]...maar
Ja zekersquote:
Oren uit laten spuiten?quote:
Snelophaarteentjesgetrapt_25quote:Op woensdag 5 november 2008 14:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik maak wel iets aan als Lap_Oog ofzo
Gammaquote:
Godverdommequote:
Mijn accounts werken al niet eens meer zonder ban, dus wat is het verschil?quote:
Ook goedquote:
Whahahaquote:
Gastquote:
Sorry, ik ben nog niet wakker genoeg om veel te F5én jaquote:
Goed bezig dus!quote:Op woensdag 5 november 2008 14:02 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Sorry, ik ben nog niet wakker genoeg om veel te F5én ja![]()
Maar... wel al mijn 2e bakkie koffie!!!!!!!!
Productiviteit = 0quote:
Jeweetschquote:
wtfquote:
quote:
Zo maar weer even verder met COD5quote:
Verschil moet er wezen hequote:Op woensdag 5 november 2008 14:03 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
wtfdas niet eerlijk..je begint later en gaat eerder weg
Bzzzztquote:Op woensdag 5 november 2008 14:05 schreef debbie_19 het volgende:
Met wie blijf ik dan over straks als die weg zijn? Droxz? Barra zegt maar af en toe wat...ik lees Runx heul niet en die Moozzie doet ook net of ie druk isben ik straks alleen???
ik heb nog ruimte onder mijn bureau gewoon spelletjes doen online enzoquote:Op woensdag 5 november 2008 14:05 schreef debbie_19 het volgende:
Met wie blijf ik dan over straks als die weg zijn? Droxz? Barra zegt maar af en toe wat...ik lees Runx heul niet en die Moozzie doet ook net of ie druk isben ik straks alleen???
Ik ga zo even gamen, en moet nog wat aan mijn site doen.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:05 schreef debbie_19 het volgende:
O ja.....quote:Op woensdag 5 november 2008 14:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb nog ruimte onder mijn bureau gewoon spelletjes doen online enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
die wou ik ook postenquote:
hahahaha, had al zo'n idee, maar ik heb me gewoon eens ingehoudenquote:
Sorryquote:
Ernstig dat iedereen hetzelfde denktquote:Op woensdag 5 november 2008 14:07 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hahahaha, had al zo'n idee, maar ik heb me gewoon eens ingehouden
Daar doen we het voorquote:
ik ben er ook nogquote:Op woensdag 5 november 2008 14:05 schreef debbie_19 het volgende:
welke game dan?quote:Op woensdag 5 november 2008 14:07 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik ga zo even gamen, en moet nog wat aan mijn site doen.
Daarna maar eens gaan douchen en moet ook nog eten
Jep hahahaha.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ernstig dat iedereen hetzelfde denkt
Godsammequote:
Ja neej gelukkig ben jij veul aanwezigquote:
Nee nog niet, is het wat?quote:Op woensdag 5 november 2008 14:10 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jep hahahaha.
Trouwens COD5 al gezien?
COD5quote:
En ga niet ontkennen dat jij hem niet wilde postenquote:
Mappen zijn cool, wapens zijn.... even wennen vergeleken met COD4 natuurlijk. (huidige wapens v.s WW2 wapens). Gameplay is best aardig, en de mappen (zijn er nu nog maar 3, omdat het een beta is) best aardig.quote:
Youtube momentquote:Op woensdag 5 november 2008 14:12 schreef Sgele het volgende:
Right... komt er zo'n Spaanse collega naar me toe.
Collega: " I need to go to register myself at City Hall. Any tips for me what i should ask?"
Sgele: tell them this " Ik moet poepen, waar kan ik dat doen?" They will tell you what to do.
Schrijft die klapmongool het nog op ook
Ik zat even niet achter m'n bureauquote:Op woensdag 5 november 2008 14:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En ga niet ontkennen dat jij hem niet wilde posten
Ik heb hier een heul arsenaal liggen:quote:Op woensdag 5 november 2008 14:11 schreef Runx het volgende:
ik heb koppijnen hier hebben ze geen aspirine
De screens zien er best goed uitquote:Op woensdag 5 november 2008 14:12 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mappen zijn cool, wapens zijn.... even wennen vergeleken met COD4 natuurlijk. (huidige wapens v.s WW2 wapens). Gameplay is best aardig, en de mappen (zijn er nu nog maar 3, omdat het een beta is) best aardig.
Tot nu toe vind ik COD4 wel beter
Je bent PIMP, of je bent het niet!quote:Op woensdag 5 november 2008 14:12 schreef Sgele het volgende:
Collega: " I need to go to register myself at City Hall. Any tips for me what i should ask?"
Sgele: tell them this " Ik moet poepen, waar kan ik dat doen?" They will tell you what to do.
Ongelofelijk hoe de 'oude garde' die mensen telkens naar mij toe stuurt om het te vragen.quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 14:13 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik heb hier een heul arsenaal liggen:
1) Diclovenac (of hoe je dat ook schrijven mag)
2) 500 mg paracetamol
3) 600 mg Ibu's (met smaakje, poeder... even oplossen in water)
4) 500 mg paracetamol zuigtabletten met smaakje
Ziet er ook best goed uit, en als je COD4 kan spelen, kan je ook COD5 spelen.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De screens zien er best goed uit
Goh... hoe zal dat toch komenquote:Op woensdag 5 november 2008 14:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ongelofelijk hoe de 'oude garde' die mensen telkens naar mij toe stuurt om het te vragen.
Ik heb een keer voor iemand die een schuldsanering moest regelen gezegd dat hij een brief moest maken waar hij in moest zetten dat ze allemaal maar moesten kapothoeren
Nooit meer wat van die jongen vernomen
Diclofenac kreeg ik toen men dacht dat ik reuma hadquote:Op woensdag 5 november 2008 14:13 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
2) 500 mg paracetamol
quote:Op woensdag 5 november 2008 14:12 schreef Sgele het volgende:
Mijn vader heeft altijd een megavoorraad liggen voor als hij niersteen aanvallen krijgtquote:Op woensdag 5 november 2008 14:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
Diclofenac kreeg ik toen men dacht dat ik reuma hadLeuk spul
I know, net als die 600 mg ibu'squote:Op woensdag 5 november 2008 14:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]Diclovenac (weet ook niet hoe je dat schrijft
) mag je niet zomaar nemen hoor.
Heb er 1x eentje van me vader gekregen toen ik migraine hadik sliep lekker daarna.
Maar is wel op recept
Mij pa had het voor jicht/jigt...weet ik veelquote:Op woensdag 5 november 2008 14:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Mijn vader heeft altijd een megavoorraad liggen voor als hij niersteen aanvallen krijgt
quote:Op woensdag 5 november 2008 14:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
OMFG!!@!!! wat ben je ook een LUL ook!
SUPER!
ja nierstenen..check bovenstaandequote:Op woensdag 5 november 2008 14:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
I know, net als die 600 mg ibu's
Ik weet wel wat pijn is![]()
Pols op 2 plaatsen gebroken, nierstenen gehad en zo kan ik nog wel even doorgaan
naja daar heb ik niks aan héquote:Op woensdag 5 november 2008 14:13 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
2) 500 mg paracetamol
No idea, do not carequote:Op woensdag 5 november 2008 14:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Goh... hoe zal dat toch komen
ik heb geen paquote:Op woensdag 5 november 2008 14:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Mijn vader heeft altijd een megavoorraad liggen voor als hij niersteen aanvallen krijgt
jicht heeft me vader ook.in zijn knieen en ellebogen ook. Dus daar zal het dan ook wel voor zijnquote:Op woensdag 5 november 2008 14:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mij pa had het voor jicht/jigt...weet ik veel
Echt he, die nierstenen (waarschijnlijk door die dubbele botbreuk in mijn pols) staat nog in mijn top10 kwa pijn.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:18 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja nierstenen..check bovenstaande
Mijn vriend heeft ook 1x nierstenen gehad..was wel zielug. Ik dacht dat hij zich aansteldewist ik veel wat ie had.
Uh nee?quote:Op woensdag 5 november 2008 14:18 schreef Runx het volgende:
[..]
naja daar heb ik niks aan hé
maar heb je mijn mening nou gelezen over obama >? dat vroeg je tog de vorige topic
-knip-... ik maak 'm nietquote:
Wel man, dat oude schaap toch?quote:
Mijn vader heeft al zijn hele leven pijn hoorquote:Op woensdag 5 november 2008 14:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jeez heb hebben mensen hier alleemaal de teringergste is dat ik iets heb gekneust
Jij bent dan ook een bikkelquote:Op woensdag 5 november 2008 14:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jeez heb hebben mensen hier alleemaal de teringergste is dat ik iets heb gekneust
maak van je hart geen moordkuilquote:Op woensdag 5 november 2008 14:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
-knip-... ik maak 'm niet
Dat zou te erg zijn
vorige topic die wel goed genummerden isquote:Op woensdag 5 november 2008 14:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Uh nee?![]()
* Droxz.nl doet even terug bladeren...
Great minds think alikequote:Op woensdag 5 november 2008 14:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
-knip-... ik maak 'm niet
Dat zou te erg zijn
Nee, ik maak 'm echt niet. Zelfs ik heb grenzenquote:Op woensdag 5 november 2008 14:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
maak van je hart geen moordkuil
Sorry had ik even niet gezienquote:Op woensdag 5 november 2008 13:34 schreef Runx het volgende:
[..]
Hooioii, nou het is wel beetje verdacht dat tegenwoordig negers alles winnen zoals Lewis Hamilton , en nu obama uhhmmm ik ga nadeken
nee om even serieus te doen , ik vind obama beter dan mccain , hij zal denk ik instaat zijn om Amerika eventueel te veranderen , en relaties met ''vijanden'' te verbeteren , zoals onder ander het atoomprogramma van iran .
ik denk ook dat hij meer naar Europa zal kijken dan alleen denken dat zijn eigen land het beste is en alles beter kan , dus meer communicatie , en overleg over bepaalde zaken.
Ach, zo maak je nog eens wat meequote:Op woensdag 5 november 2008 14:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Ik heb praktisch alles gebroken wat er te breken valtquote:Op woensdag 5 november 2008 14:26 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ach, zo maak je nog eens wat mee![]()
Ik kan mijn lichaam 10 keer namaken met Xray foto's man
Krijg je ze zelf ook ja?quote:Op woensdag 5 november 2008 14:28 schreef Droxz.nl het volgende:
Oja, ik kwam bij de chirurg die mij ging opereren, en die wilde wat foto's zien van mijn pols.
Dus hij belde naar mijn eigen ziekenhuis voor de foto's... Bleken ze 30 (!!!) foto's te hebben, ze hebben de mooiste 10 maar opgestuurd
Ik ben beter is scheuren/kneuzen/verplaatsen van bottenquote:Op woensdag 5 november 2008 14:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb praktisch alles gebroken wat er te breken valt
quote:Op woensdag 5 november 2008 14:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik ben beter is scheuren/kneuzen/verplaatsen van botten![]()
Maar als ik wat breek doe ik het goed, zie pols hahahahaha
Ik heb ze samen met mijn chirurg doorgenomen, ze moesten zoeken naar een plek waar ze zo'n lichtbak hadden waar je die foto's op kan zetten. Want in het ziekenhuis waar ze me gingen opereren deden ze dat al jaren digitaal ofzoquote:
allemaal gebroken?quote:Op woensdag 5 november 2008 14:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
Knie, scheenbeen, kuitbeen, handen, armen, rug, ribben, kaak
Ongelofelijk dat ik nog leef eigenlijkquote:Op woensdag 5 november 2008 14:30 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
allemaal gebroken?
WTF, jij bent goed man!
idd , dank uquote:Op woensdag 5 november 2008 14:25 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Sorry had ik even niet gezienIn mijn ogen ziet hij idd meer in dat de US of A niet meer zomaar een werelddinges is, maar dat hij wel degelijk rekelijk moet houden met andere werelddelen enzo. Mooi voor trouwens Runx
haha sorry maar m`n collega is ziekquote:Op woensdag 5 november 2008 14:10 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja neej gelukkig ben jij veul aanwezig
Ik heb mijn leven aan 1 iemand te danken... ga er voor de rest niet veel op in als je het niet erg vind,quote:Op woensdag 5 november 2008 14:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat ik nog leef eigenlijk
ik heb nog nooit wat gebroken (klopt even af ) en dat voor een blinde die 20 isquote:Op woensdag 5 november 2008 14:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Even wat anders, praat jij buiten NL ook nog andere talen?quote:
Ik heb vroeger gewoon "domme" dingen gedaan, maar denk wel goed terug aan mijn jeugd.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:37 schreef Runx het volgende:
[..]
ik heb nog nooit wat gebroken (klopt even af ) en dat voor een blinde die 20 is
ik heb ook genoeg bijna dood ervaringen mee gemaakt hoarquote:Op woensdag 5 november 2008 14:36 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik heb mijn leven aan 1 iemand te danken... ga er voor de rest niet veel op in als je het niet erg vind,
maar het is hier ook erg knap dat ik nog leef
http://www.imdb.com/title/tt0217869/quote:Op woensdag 5 november 2008 14:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
ik ook hoar , buitenspelen etc ouwehoeren, ik vindt het wel zonde dat kinderen meer achter de computer zitten dan dat ze even met zijn alle buiten gaan spelen , bijvoorbeeld buskruit doen geweldig spelquote:Op woensdag 5 november 2008 14:38 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik heb vroeger gewoon "domme" dingen gedaan, maar denk wel goed terug aan mijn jeugd.
Kan wel zeggen dat ik een geweldige tijd heb gehad![]()
Door een beer gekrabt worden, WTF?quote:Op woensdag 5 november 2008 14:38 schreef Runx het volgende:
[..]
ik heb ook genoeg bijna dood ervaringen mee gemaakt hoarbijvoorbeeld , door een beer bekrabt te worden, om iets heel kleins op te noemen
Niet doenquote:Op woensdag 5 november 2008 14:36 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik heb mijn leven aan 1 iemand te danken... ga er voor de rest niet veel op in als je het niet erg vind,
maar het is hier ook erg knap dat ik nog leef
Maar...maar..als jij em was kon je toch nooit iemand vinden met buskruit?quote:Op woensdag 5 november 2008 14:39 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ook hoar , buitenspelen etc ouwehoeren, ik vindt het wel zonde dat kinderen meer achter de computer zitten dan dat ze even met zijn alle buiten gaan spelen , bijvoorbeeld buskruit doen geweldig spel
Tegenwoordig spelen ze toch allemaal WOW?quote:Op woensdag 5 november 2008 14:39 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ook hoar , buitenspelen etc ouwehoeren, ik vindt het wel zonde dat kinderen meer achter de computer zitten dan dat ze even met zijn alle buiten gaan spelen , bijvoorbeeld buskruit doen geweldig spel
Door een beer gekrabt...trap er nou niet in Droxz!quote:Op woensdag 5 november 2008 14:40 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Door een beer gekrabt worden, WTF?
Ej sgele, wij hebben niets man... deze gozer owned ons gewoon!
Bedankt voor je inzet PIMP!quote:Op woensdag 5 november 2008 14:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Niet doenMensen moeten blij zijn dat wij nog leven iig
![]()
![]()
Ik ga naar huis!![]()
Ik had vroeger een spelcomputer..ik mocht er niet eens langer dan een uurtje per dag opquote:Op woensdag 5 november 2008 14:41 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Tegenwoordig spelen ze toch allemaal WOW?
Krantenwijk doen om je account te kunnen betalen, en om je telefoon te kunnen betalen... best ziek eigenlijk.
ja idd , maar vroeger had ik wel iets betere ogen dan nu toen zag ik rond 70 % en nu 30% met beide ogenquote:Op woensdag 5 november 2008 14:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Maar...maar..als jij em was kon je toch nooit iemand vinden met buskruit?
Totdat je helemaal blind bent?quote:Op woensdag 5 november 2008 14:42 schreef Runx het volgende:
[..]
ja idd , maar vroeger had ik wel iets betere ogen dan nu toen zag ik rond 70 % en nu 30% met beide ogen
hahahahah , nee was echt niet zoquote:Op woensdag 5 november 2008 14:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
Door een beer gekrabt...trap er nou niet in Droxz!
Hij ziet niks! Hij liep gewoon tegen een kaasschaaf aan!![]()
Inderdaad, alleen als het b.v echt kut weer was, of er was nog niemand op straat ging je achter je spelcomputer hangen. Anders gewoon oorlogje spelen, voetballen... you name it.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:42 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik had vroeger een spelcomputer..ik mocht er niet eens langer dan een uurtje per dag opdan moest k gewoon weer naar buiten..trouwens, dan wilde ik ook naar buiten! Je ging toch niet de hele dag binnen zitten..dat was echt not done gewoon.
Doeg Sgelequote:Op woensdag 5 november 2008 14:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
Door een beer gekrabt...trap er nou niet in Droxz!
Hij ziet niks! Hij liep gewoon tegen een kaasschaaf aan!![]()
Damn, 30%?quote:Op woensdag 5 november 2008 14:42 schreef Runx het volgende:
[..]
ja idd , maar vroeger had ik wel iets betere ogen dan nu toen zag ik rond 70 % en nu 30% met beide ogen
Jup en de hele straat deed ook meequote:Op woensdag 5 november 2008 14:43 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen als het b.v echt kut weer was, of er was nog niemand op straat ging je achter je spelcomputer hangen. Anders gewoon oorlogje spelen, voetballen... you name it.
ja idd , ik kreeg mijn eerste computer toen ik 15/16 was , ik had op me 14 een ps1 maar daar mocht ik ook niet te langs op en ik maar spel computers toen de tijd interesseerde me niet zo ik vond buitenspelen veel leukerquote:Op woensdag 5 november 2008 14:41 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Tegenwoordig spelen ze toch allemaal WOW?
Krantenwijk doen om je account te kunnen betalen, en om je telefoon te kunnen betalen... best ziek eigenlijk.
ja maar..wij kregen de nintendoquote:Op woensdag 5 november 2008 14:45 schreef Runx het volgende:
[..]
ja idd , ik kreeg mijn eerste computer toen ik 15/16 was , ik had op me 14 een ps1 maar daar mocht ik ook niet te langs op en ik maar spel computers toen de tijd interesseerde me niet zo ik vond buitenspelen veel leuker
Zelfde hier, toen wij hier kwamen wonen waren hier allemaal jonge ouders met kinderen.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jup en de hele straat deed ook meedat was nog het leuke. En zelfs de straat erachter deed ook nog mee bij wijze van met zoveel kinderen waren we altijd.
heel dicht er op zitten vraag thomas(madskillz) maarquote:Op woensdag 5 november 2008 14:44 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Damn, 30%?
Hoe the hell speel jij op je PS3 met maar 30% zicht?![]()
En hoe zie jij alles zo op fok!?
i know ik heb ook een snes gehadquote:Op woensdag 5 november 2008 14:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja maar..wij kregen de nintendo!!! Dat was..tenminste voor ons toen...helemaal gaaf
BELLERRRRRR!quote:
Stoepranden. En iedereen deed mee. De jongens kwamen zelfs als de meiden bijvoorbeeld aan het hinkelen of touwtje springen waren. En idd oorlogje deden de meiden weer met de jongens meequote:Op woensdag 5 november 2008 14:47 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zelfde hier, toen wij hier kwamen wonen waren hier allemaal jonge ouders met kinderen.
Iedereen heeft hier ook zo'n beetje dezelfde leeftijd, daar ook?
Voebal tournooien houden, oorlogje... water gevecht.. straat v.s straat!
yup bij ons ook , oorlogje vondt ik altijd zo vet hé , alleen kregen we soms ruzie wie er nou raak geschoten hadquote:Op woensdag 5 november 2008 14:47 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zelfde hier, toen wij hier kwamen wonen waren hier allemaal jonge ouders met kinderen.
Iedereen heeft hier ook zo'n beetje dezelfde leeftijd, daar ook?
Voebal tournooien houden, oorlogje... water gevecht.. straat v.s straat!
Ja maar wij hadden die daarvoor nogquote:
vast de schilderswijkquote:Op woensdag 5 november 2008 14:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Stoepranden. En iedereen deed mee. De jongens kwamen zelfs als de meiden bijvoorbeeld aan het hinkelen of touwtje springen waren. En idd oorlogje deden de meiden weer met de jongens meewas altijd erg leuk. In Den Haag woonde we allemaal zo dicht bij elkaar. Mijn hele klas (30 kids) woonde bijna allemaal bij mij om de hoek zeg maar en dan nog veel meer andere. Was zo leuk altijd. Van 8 tot 15/16 jaar deden mee
Ik heb inderdaad om de hoek van de schilderswijk gewoond jaquote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 14:49 schreef WhiteLightning het volgende:
Attentie Attentie
nog 40 minuten
Ik toen ik 14 was ofzo, maar voetballen enzo vond ik veul leuker!quote:Op woensdag 5 november 2008 14:45 schreef Runx het volgende:
[..]
ja idd , ik kreeg mijn eerste computer toen ik 15/16 was , ik had op me 14 een ps1 maar daar mocht ik ook niet te langs op en ik maar spel computers toen de tijd interesseerde me niet zo ik vond buitenspelen veel leuker
je gaat me toch niet omhelzen heh ?quote:
jaa stoepranden , en je had zo'n spel stond een iemand in het midden en wij allemaal op de stoeprand en ging die gene in het midden alleemaal bijvoorbeeld verschillende groentes/gerechten opnoemen en als je dat niet luste moest je naar de andere kant rennen , en die in het midden stond moest je dan aantikkenquote:Op woensdag 5 november 2008 14:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Stoepranden. En iedereen deed mee. De jongens kwamen zelfs als de meiden bijvoorbeeld aan het hinkelen of touwtje springen waren. En idd oorlogje deden de meiden weer met de jongens meewas altijd erg leuk. In Den Haag woonde we allemaal zo dicht bij elkaar. Mijn hele klas (30 kids) woonde bijna allemaal bij mij om de hoek zeg maar en dan nog veel meer andere. Was zo leuk altijd. Van 8 tot 15/16 jaar deden mee
Das goed balen zeg, dus met je PS3 zit je dus erg dicht op je scherm?quote:Op woensdag 5 november 2008 14:47 schreef Runx het volgende:
[..]
heel dicht er op zitten vraag thomas(madskillz) maar
verder heb ik meer problemen dan 1 hé , ik kan hoeken niet zien , ik kan van ver weg letters niet lezen vooral letters , het is net als jij heeel ver weg staat , maar je ziet wel dat het letters zijn maar je ziet niet wat het is , dat heb ik dan van dichterbij , maar van ver weg kan ik iemand zien staan maar gezicht en details kan ik niet goed zien.
Ik heb het gevoel dat iedereen vandaag korter werkt dan ikquote:Op woensdag 5 november 2008 14:49 schreef WhiteLightning het volgende:
Attentie Attentie
nog 40 minuten
Jaaaah zoiets deden wij volgens mij ook. Komt me heel bekend voor. Maar volgens mij was dat schipper mag ik overvaren ofzoquote:Op woensdag 5 november 2008 14:52 schreef Runx het volgende:
[..]
jaa stoepranden , en je had zo'n spel stond een iemand in het midden en wij allemaal op de stoeprand en ging die gene in het midden alleemaal bijvoorbeeld verschillende groentes/gerechten opnoemen en als je dat niet luste moest je naar de andere kant rennen , en die in het midden stond moest je dan aantikken![]()
Neequote:Op woensdag 5 november 2008 14:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat iedereen vandaag korter werkt dan ik
you wishquote:Op woensdag 5 november 2008 14:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je gaat me toch niet omhelzen heh ?
ik heb iets van 25 jaar oud niemand weet wat het precies isquote:Op woensdag 5 november 2008 14:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar wij hadden die daarvoor nogoh en me oma had een commadore 64
voor ons als we kwamen dan waren we niet zo druk
"Stoepranden" zegd met dan weer helemaal niets, ik heb echt te veel zitten voetballen volgens mijquote:Op woensdag 5 november 2008 14:52 schreef Runx het volgende:
[..]
jaa stoepranden , en je had zo'n spel stond een iemand in het midden en wij allemaal op de stoeprand en ging die gene in het midden alleemaal bijvoorbeeld verschillende groentes/gerechten opnoemen en als je dat niet luste moest je naar de andere kant rennen , en die in het midden stond moest je dan aantikken![]()
quote:Op woensdag 5 november 2008 14:54 schreef Runx het volgende:
[..]
ik heb iets van 25 jaar oud niemand weet wat het precies ismijn pa had het ooit uit China meegenomen voor mijn zus .
is best grappig ding , volgens mij is het soort viii zo'n namaak iets maar dan van de nes
daar ging debbie hinkelent met 1 hand op haar bil naar de overkant!quote:Op woensdag 5 november 2008 14:53 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jaaaah zoiets deden wij volgens mij ook. Komt me heel bekend voor. Maar volgens mij was dat schipper mag ik overvaren ofzo
quote:Op woensdag 5 november 2008 14:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
daar ging debbie hinkelent met 1 hand op haar bil naar de overkant!
Waarschijnlijk ga ik over 2 weken weer beginnen met "werken" trouwensquote:Op woensdag 5 november 2008 14:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat iedereen vandaag korter werkt dan ik
nee ik zie het wel alleen ik kan bijvoorbeeld geen 22inch monitor nemen omdat ik dan de rechter kant niet kan zienquote:Op woensdag 5 november 2008 14:52 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Das goed balen zeg, dus met je PS3 zit je dus erg dicht op je scherm?
Maar is het dan niet handig om een lagere resolutie te nemen zodat de letters groter zijn?
ja dat gaat ontzettend vervelen natuurlijkquote:Op woensdag 5 november 2008 14:56 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ga ik over 2 weken weer beginnen met "werken" trouwens
Ookal kan ik niets oppakken, ik kan wel typen...
Ben het thuiszitten echt zat
Pics?quote:Op woensdag 5 november 2008 14:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ja en ik zag er vroeger heel lief uit ook nog eens
echt waar
ik zal wel x keer een foto maken , het heet een TVGame 9000quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 14:57 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Pics?![]()
Vroeger was ik wat verlegen, tegenwoordig echt geen last van
Maar gaat je zicht nog verder achteruit, of blijft het zo?quote:Op woensdag 5 november 2008 14:56 schreef Runx het volgende:
[..]
nee ik zie het wel alleen ik kan bijvoorbeeld geen 22inch monitor nemen omdat ik dan de rechter kant niet kan zienik zie het wel alleen ik ziet er veel dichter op dan andere mensen zo'n 30 a40 cm vanaf
Weet het echt niet.. mijn moeder had nog wel zo'n spelcomputer een ouwe..zo'n zwarte...met happertje (Pacman) enzo erop.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:57 schreef Runx het volgende:
[..]
ik zal wel x keer een foto maken , het heet een TVGame 9000
hahaha sgoed!quote:Op woensdag 5 november 2008 14:57 schreef Runx het volgende:
[..]
ik zal wel x keer een foto maken , het heet een TVGame 9000
jij zit er zo'n 15 a 20 cm vanafquote:Op woensdag 5 november 2008 14:56 schreef Runx het volgende:
[..]
nee ik zie het wel alleen ik kan bijvoorbeeld geen 22inch monitor nemen omdat ik dan de rechter kant niet kan zienik zie het wel alleen ik ziet er veel dichter op dan andere mensen zo'n 30 a40 cm vanaf
Vroeger waren we toch bijna allemaal lief?quote:Op woensdag 5 november 2008 14:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik ook en ik wilde altijd alles met iedereen delen en ik was echt heel lief zegt me moeder altijd.
Luisterde altijd goed enzo. Ze zegt maar na je 12de werd alles een ramp
Heb hier geen picsop me Hyves (hyves
) wel
Zal er wel een x eentje plaatsen
wij allebeiquote:Op woensdag 5 november 2008 14:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Maar gaat je zicht nog verder achteruit, of blijft het zo?![]()
Je wilde toch stoppen met IT, of was dat Thomas nou?
Denk het niet kom er zelf amperquote:Op woensdag 5 november 2008 15:00 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Vroeger waren we toch bijna allemaal lief?![]()
Toen ze er achter kwamen dat ik gek werd van kleurstoffen, iets met agressie ofzo
Heb ik jou op hyves eigenlijk, ik kom daar bijna nooit....
ik heb ook hyvesquote:Op woensdag 5 november 2008 15:00 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Vroeger waren we toch bijna allemaal lief?![]()
Toen ze er achter kwamen dat ik gek werd van kleurstoffen, iets met agressie ofzo
Heb ik jou op hyves eigenlijk, ik kom daar bijna nooit....
stoeprandenquote:Op woensdag 5 november 2008 14:54 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
"Stoepranden" zegd met dan weer helemaal niets, ik heb echt te veel zitten voetballen volgens mij![]()
Ik heb hierachter een groot schoolplein, de school ligt er als een "U" omheen. Heb daar aardig wat raampjes geraakt met voetballen trouwens
hand in de pot voor tikkertjequote:Op woensdag 5 november 2008 15:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
stoepranden![]()
![]()
schipper mag ik over varen![]()
![]()
slagbal![]()
![]()
bordje tik![]()
![]()
ahh nostalgie
laterquote:Op woensdag 5 november 2008 15:03 schreef Droxz.nl het volgende:
Ben ff douchen en eten