Goh... hoe zal dat toch komenquote:Op woensdag 5 november 2008 14:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ongelofelijk hoe de 'oude garde' die mensen telkens naar mij toe stuurt om het te vragen.
Ik heb een keer voor iemand die een schuldsanering moest regelen gezegd dat hij een brief moest maken waar hij in moest zetten dat ze allemaal maar moesten kapothoeren
Nooit meer wat van die jongen vernomen
Diclofenac kreeg ik toen men dacht dat ik reuma hadquote:Op woensdag 5 november 2008 14:13 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik heb hier een heul arsenaal liggen:
1) Diclovenac (of hoe je dat ook schrijven mag)
2) 500 mg paracetamol
3) 600 mg Ibu's (met smaakje, poeder... even oplossen in water)
4) 500 mg paracetamol zuigtabletten met smaakje
quote:Op woensdag 5 november 2008 14:12 schreef Sgele het volgende:
Right... komt er zo'n Spaanse collega naar me toe.
Collega: " I need to go to register myself at City Hall. Any tips for me what i should ask?"
Sgele: tell them this " Ik moet poepen, waar kan ik dat doen?" They will tell you what to do.
Schrijft die klapmongool het nog op ook
Mijn vader heeft altijd een megavoorraad liggen voor als hij niersteen aanvallen krijgtquote:Op woensdag 5 november 2008 14:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
Diclofenac kreeg ik toen men dacht dat ik reuma hadLeuk spul
I know, net als die 600 mg ibu'squote:Op woensdag 5 november 2008 14:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]Diclovenac (weet ook niet hoe je dat schrijft
) mag je niet zomaar nemen hoor.
Heb er 1x eentje van me vader gekregen toen ik migraine hadik sliep lekker daarna.
Maar is wel op recept
Mij pa had het voor jicht/jigt...weet ik veelquote:Op woensdag 5 november 2008 14:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Mijn vader heeft altijd een megavoorraad liggen voor als hij niersteen aanvallen krijgt
quote:Op woensdag 5 november 2008 14:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
OMFG!!@!!! wat ben je ook een LUL ook!
SUPER!
ja nierstenen..check bovenstaandequote:Op woensdag 5 november 2008 14:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
I know, net als die 600 mg ibu's
Ik weet wel wat pijn is![]()
Pols op 2 plaatsen gebroken, nierstenen gehad en zo kan ik nog wel even doorgaan
naja daar heb ik niks aan héquote:Op woensdag 5 november 2008 14:13 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik heb hier een heul arsenaal liggen:
1) Diclovenac (of hoe je dat ook schrijven mag)
2) 500 mg paracetamol
3) 600 mg Ibu's (met smaakje, poeder... even oplossen in water)
4) 500 mg paracetamol zuigtabletten met smaakje
No idea, do not carequote:Op woensdag 5 november 2008 14:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Goh... hoe zal dat toch komen
ik heb geen paquote:Op woensdag 5 november 2008 14:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Mijn vader heeft altijd een megavoorraad liggen voor als hij niersteen aanvallen krijgt
jicht heeft me vader ook.in zijn knieen en ellebogen ook. Dus daar zal het dan ook wel voor zijnquote:Op woensdag 5 november 2008 14:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mij pa had het voor jicht/jigt...weet ik veel
Echt he, die nierstenen (waarschijnlijk door die dubbele botbreuk in mijn pols) staat nog in mijn top10 kwa pijn.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:18 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja nierstenen..check bovenstaande
Mijn vriend heeft ook 1x nierstenen gehad..was wel zielug. Ik dacht dat hij zich aansteldewist ik veel wat ie had.
Uh nee?quote:Op woensdag 5 november 2008 14:18 schreef Runx het volgende:
[..]
naja daar heb ik niks aan hé
maar heb je mijn mening nou gelezen over obama >? dat vroeg je tog de vorige topic
-knip-... ik maak 'm nietquote:
Wel man, dat oude schaap toch?quote:
Mijn vader heeft al zijn hele leven pijn hoorquote:Op woensdag 5 november 2008 14:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jeez heb hebben mensen hier alleemaal de teringergste is dat ik iets heb gekneust
Jij bent dan ook een bikkelquote:Op woensdag 5 november 2008 14:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jeez heb hebben mensen hier alleemaal de teringergste is dat ik iets heb gekneust
maak van je hart geen moordkuilquote:Op woensdag 5 november 2008 14:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
-knip-... ik maak 'm niet
Dat zou te erg zijn
vorige topic die wel goed genummerden isquote:Op woensdag 5 november 2008 14:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Uh nee?![]()
* Droxz.nl doet even terug bladeren...
Great minds think alikequote:Op woensdag 5 november 2008 14:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
-knip-... ik maak 'm niet
Dat zou te erg zijn
Nee, ik maak 'm echt niet. Zelfs ik heb grenzenquote:Op woensdag 5 november 2008 14:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
maak van je hart geen moordkuil
Sorry had ik even niet gezienquote:Op woensdag 5 november 2008 13:34 schreef Runx het volgende:
[..]
Hooioii, nou het is wel beetje verdacht dat tegenwoordig negers alles winnen zoals Lewis Hamilton , en nu obama uhhmmm ik ga nadeken
nee om even serieus te doen , ik vind obama beter dan mccain , hij zal denk ik instaat zijn om Amerika eventueel te veranderen , en relaties met ''vijanden'' te verbeteren , zoals onder ander het atoomprogramma van iran .
ik denk ook dat hij meer naar Europa zal kijken dan alleen denken dat zijn eigen land het beste is en alles beter kan , dus meer communicatie , en overleg over bepaalde zaken.
Ach, zo maak je nog eens wat meequote:Op woensdag 5 november 2008 14:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Ik heb praktisch alles gebroken wat er te breken valtquote:Op woensdag 5 november 2008 14:26 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ach, zo maak je nog eens wat mee![]()
Ik kan mijn lichaam 10 keer namaken met Xray foto's man
Krijg je ze zelf ook ja?quote:Op woensdag 5 november 2008 14:28 schreef Droxz.nl het volgende:
Oja, ik kwam bij de chirurg die mij ging opereren, en die wilde wat foto's zien van mijn pols.
Dus hij belde naar mijn eigen ziekenhuis voor de foto's... Bleken ze 30 (!!!) foto's te hebben, ze hebben de mooiste 10 maar opgestuurd
Ik ben beter is scheuren/kneuzen/verplaatsen van bottenquote:Op woensdag 5 november 2008 14:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb praktisch alles gebroken wat er te breken valt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |