Goed bezig dus!quote:Op woensdag 5 november 2008 14:02 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Sorry, ik ben nog niet wakker genoeg om veel te F5én ja![]()
Maar... wel al mijn 2e bakkie koffie!!!!!!!!
Productiviteit = 0quote:
Jeweetschquote:
wtfquote:
quote:
Zo maar weer even verder met COD5quote:
Verschil moet er wezen hequote:Op woensdag 5 november 2008 14:03 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
wtfdas niet eerlijk..je begint later en gaat eerder weg
Bzzzztquote:Op woensdag 5 november 2008 14:05 schreef debbie_19 het volgende:
Met wie blijf ik dan over straks als die weg zijn? Droxz? Barra zegt maar af en toe wat...ik lees Runx heul niet en die Moozzie doet ook net of ie druk isben ik straks alleen???
ik heb nog ruimte onder mijn bureau gewoon spelletjes doen online enzoquote:Op woensdag 5 november 2008 14:05 schreef debbie_19 het volgende:
Met wie blijf ik dan over straks als die weg zijn? Droxz? Barra zegt maar af en toe wat...ik lees Runx heul niet en die Moozzie doet ook net of ie druk isben ik straks alleen???
Ik ga zo even gamen, en moet nog wat aan mijn site doen.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:05 schreef debbie_19 het volgende:
O ja.....quote:Op woensdag 5 november 2008 14:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb nog ruimte onder mijn bureau gewoon spelletjes doen online enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
die wou ik ook postenquote:
hahahaha, had al zo'n idee, maar ik heb me gewoon eens ingehoudenquote:
Sorryquote:
Ernstig dat iedereen hetzelfde denktquote:Op woensdag 5 november 2008 14:07 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hahahaha, had al zo'n idee, maar ik heb me gewoon eens ingehouden
Daar doen we het voorquote:
ik ben er ook nogquote:Op woensdag 5 november 2008 14:05 schreef debbie_19 het volgende:
welke game dan?quote:Op woensdag 5 november 2008 14:07 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik ga zo even gamen, en moet nog wat aan mijn site doen.
Daarna maar eens gaan douchen en moet ook nog eten
Jep hahahaha.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ernstig dat iedereen hetzelfde denkt
Godsammequote:
Ja neej gelukkig ben jij veul aanwezigquote:
Nee nog niet, is het wat?quote:Op woensdag 5 november 2008 14:10 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jep hahahaha.
Trouwens COD5 al gezien?
COD5quote:
En ga niet ontkennen dat jij hem niet wilde postenquote:
Mappen zijn cool, wapens zijn.... even wennen vergeleken met COD4 natuurlijk. (huidige wapens v.s WW2 wapens). Gameplay is best aardig, en de mappen (zijn er nu nog maar 3, omdat het een beta is) best aardig.quote:
Youtube momentquote:Op woensdag 5 november 2008 14:12 schreef Sgele het volgende:
Right... komt er zo'n Spaanse collega naar me toe.
Collega: " I need to go to register myself at City Hall. Any tips for me what i should ask?"
Sgele: tell them this " Ik moet poepen, waar kan ik dat doen?" They will tell you what to do.
Schrijft die klapmongool het nog op ook
Ik zat even niet achter m'n bureauquote:Op woensdag 5 november 2008 14:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En ga niet ontkennen dat jij hem niet wilde posten
Ik heb hier een heul arsenaal liggen:quote:Op woensdag 5 november 2008 14:11 schreef Runx het volgende:
ik heb koppijnen hier hebben ze geen aspirine
De screens zien er best goed uitquote:Op woensdag 5 november 2008 14:12 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mappen zijn cool, wapens zijn.... even wennen vergeleken met COD4 natuurlijk. (huidige wapens v.s WW2 wapens). Gameplay is best aardig, en de mappen (zijn er nu nog maar 3, omdat het een beta is) best aardig.
Tot nu toe vind ik COD4 wel beter
Je bent PIMP, of je bent het niet!quote:Op woensdag 5 november 2008 14:12 schreef Sgele het volgende:
Collega: " I need to go to register myself at City Hall. Any tips for me what i should ask?"
Sgele: tell them this " Ik moet poepen, waar kan ik dat doen?" They will tell you what to do.
Ongelofelijk hoe de 'oude garde' die mensen telkens naar mij toe stuurt om het te vragen.quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 14:13 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik heb hier een heul arsenaal liggen:
1) Diclovenac (of hoe je dat ook schrijven mag)
2) 500 mg paracetamol
3) 600 mg Ibu's (met smaakje, poeder... even oplossen in water)
4) 500 mg paracetamol zuigtabletten met smaakje
Ziet er ook best goed uit, en als je COD4 kan spelen, kan je ook COD5 spelen.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De screens zien er best goed uit
Goh... hoe zal dat toch komenquote:Op woensdag 5 november 2008 14:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ongelofelijk hoe de 'oude garde' die mensen telkens naar mij toe stuurt om het te vragen.
Ik heb een keer voor iemand die een schuldsanering moest regelen gezegd dat hij een brief moest maken waar hij in moest zetten dat ze allemaal maar moesten kapothoeren
Nooit meer wat van die jongen vernomen
Diclofenac kreeg ik toen men dacht dat ik reuma hadquote:Op woensdag 5 november 2008 14:13 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
2) 500 mg paracetamol
quote:Op woensdag 5 november 2008 14:12 schreef Sgele het volgende:
Mijn vader heeft altijd een megavoorraad liggen voor als hij niersteen aanvallen krijgtquote:Op woensdag 5 november 2008 14:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
Diclofenac kreeg ik toen men dacht dat ik reuma hadLeuk spul
I know, net als die 600 mg ibu'squote:Op woensdag 5 november 2008 14:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]Diclovenac (weet ook niet hoe je dat schrijft
) mag je niet zomaar nemen hoor.
Heb er 1x eentje van me vader gekregen toen ik migraine hadik sliep lekker daarna.
Maar is wel op recept
Mij pa had het voor jicht/jigt...weet ik veelquote:Op woensdag 5 november 2008 14:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Mijn vader heeft altijd een megavoorraad liggen voor als hij niersteen aanvallen krijgt
quote:Op woensdag 5 november 2008 14:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
OMFG!!@!!! wat ben je ook een LUL ook!
SUPER!
ja nierstenen..check bovenstaandequote:Op woensdag 5 november 2008 14:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
I know, net als die 600 mg ibu's
Ik weet wel wat pijn is![]()
Pols op 2 plaatsen gebroken, nierstenen gehad en zo kan ik nog wel even doorgaan
naja daar heb ik niks aan héquote:Op woensdag 5 november 2008 14:13 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
2) 500 mg paracetamol
No idea, do not carequote:Op woensdag 5 november 2008 14:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Goh... hoe zal dat toch komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |