Goed bezig dus!quote:Op woensdag 5 november 2008 14:02 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Sorry, ik ben nog niet wakker genoeg om veel te F5én ja![]()
Maar... wel al mijn 2e bakkie koffie!!!!!!!!
Productiviteit = 0quote:
Jeweetschquote:
wtfquote:
quote:
Zo maar weer even verder met COD5quote:
Verschil moet er wezen hequote:Op woensdag 5 november 2008 14:03 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
wtfdas niet eerlijk..je begint later en gaat eerder weg
Bzzzztquote:Op woensdag 5 november 2008 14:05 schreef debbie_19 het volgende:
Met wie blijf ik dan over straks als die weg zijn? Droxz? Barra zegt maar af en toe wat...ik lees Runx heul niet en die Moozzie doet ook net of ie druk isben ik straks alleen???
ik heb nog ruimte onder mijn bureau gewoon spelletjes doen online enzoquote:Op woensdag 5 november 2008 14:05 schreef debbie_19 het volgende:
Met wie blijf ik dan over straks als die weg zijn? Droxz? Barra zegt maar af en toe wat...ik lees Runx heul niet en die Moozzie doet ook net of ie druk isben ik straks alleen???
Ik ga zo even gamen, en moet nog wat aan mijn site doen.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:05 schreef debbie_19 het volgende:
O ja.....quote:Op woensdag 5 november 2008 14:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb nog ruimte onder mijn bureau gewoon spelletjes doen online enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
die wou ik ook postenquote:
hahahaha, had al zo'n idee, maar ik heb me gewoon eens ingehoudenquote:
Sorryquote:
Ernstig dat iedereen hetzelfde denktquote:Op woensdag 5 november 2008 14:07 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hahahaha, had al zo'n idee, maar ik heb me gewoon eens ingehouden
Daar doen we het voorquote:
ik ben er ook nogquote:Op woensdag 5 november 2008 14:05 schreef debbie_19 het volgende:
welke game dan?quote:Op woensdag 5 november 2008 14:07 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik ga zo even gamen, en moet nog wat aan mijn site doen.
Daarna maar eens gaan douchen en moet ook nog eten
Jep hahahaha.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ernstig dat iedereen hetzelfde denkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |