quote:Op woensdag 5 november 2008 14:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik ben beter is scheuren/kneuzen/verplaatsen van botten![]()
Maar als ik wat breek doe ik het goed, zie pols hahahahaha
Ik heb ze samen met mijn chirurg doorgenomen, ze moesten zoeken naar een plek waar ze zo'n lichtbak hadden waar je die foto's op kan zetten. Want in het ziekenhuis waar ze me gingen opereren deden ze dat al jaren digitaal ofzoquote:
allemaal gebroken?quote:Op woensdag 5 november 2008 14:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
Knie, scheenbeen, kuitbeen, handen, armen, rug, ribben, kaak
Ongelofelijk dat ik nog leef eigenlijkquote:Op woensdag 5 november 2008 14:30 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
allemaal gebroken?
WTF, jij bent goed man!
idd , dank uquote:Op woensdag 5 november 2008 14:25 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Sorry had ik even niet gezienIn mijn ogen ziet hij idd meer in dat de US of A niet meer zomaar een werelddinges is, maar dat hij wel degelijk rekelijk moet houden met andere werelddelen enzo. Mooi voor trouwens Runx
haha sorry maar m`n collega is ziekquote:Op woensdag 5 november 2008 14:10 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja neej gelukkig ben jij veul aanwezig
Ik heb mijn leven aan 1 iemand te danken... ga er voor de rest niet veel op in als je het niet erg vind,quote:Op woensdag 5 november 2008 14:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat ik nog leef eigenlijk
ik heb nog nooit wat gebroken (klopt even af ) en dat voor een blinde die 20 isquote:Op woensdag 5 november 2008 14:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Even wat anders, praat jij buiten NL ook nog andere talen?quote:
Ik heb vroeger gewoon "domme" dingen gedaan, maar denk wel goed terug aan mijn jeugd.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:37 schreef Runx het volgende:
[..]
ik heb nog nooit wat gebroken (klopt even af ) en dat voor een blinde die 20 is
ik heb ook genoeg bijna dood ervaringen mee gemaakt hoarquote:Op woensdag 5 november 2008 14:36 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik heb mijn leven aan 1 iemand te danken... ga er voor de rest niet veel op in als je het niet erg vind,
maar het is hier ook erg knap dat ik nog leef
http://www.imdb.com/title/tt0217869/quote:Op woensdag 5 november 2008 14:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
ik ook hoar , buitenspelen etc ouwehoeren, ik vindt het wel zonde dat kinderen meer achter de computer zitten dan dat ze even met zijn alle buiten gaan spelen , bijvoorbeeld buskruit doen geweldig spelquote:Op woensdag 5 november 2008 14:38 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik heb vroeger gewoon "domme" dingen gedaan, maar denk wel goed terug aan mijn jeugd.
Kan wel zeggen dat ik een geweldige tijd heb gehad![]()
Door een beer gekrabt worden, WTF?quote:Op woensdag 5 november 2008 14:38 schreef Runx het volgende:
[..]
ik heb ook genoeg bijna dood ervaringen mee gemaakt hoarbijvoorbeeld , door een beer bekrabt te worden, om iets heel kleins op te noemen
Niet doenquote:Op woensdag 5 november 2008 14:36 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik heb mijn leven aan 1 iemand te danken... ga er voor de rest niet veel op in als je het niet erg vind,
maar het is hier ook erg knap dat ik nog leef
Maar...maar..als jij em was kon je toch nooit iemand vinden met buskruit?quote:Op woensdag 5 november 2008 14:39 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ook hoar , buitenspelen etc ouwehoeren, ik vindt het wel zonde dat kinderen meer achter de computer zitten dan dat ze even met zijn alle buiten gaan spelen , bijvoorbeeld buskruit doen geweldig spel
Tegenwoordig spelen ze toch allemaal WOW?quote:Op woensdag 5 november 2008 14:39 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ook hoar , buitenspelen etc ouwehoeren, ik vindt het wel zonde dat kinderen meer achter de computer zitten dan dat ze even met zijn alle buiten gaan spelen , bijvoorbeeld buskruit doen geweldig spel
Door een beer gekrabt...trap er nou niet in Droxz!quote:Op woensdag 5 november 2008 14:40 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Door een beer gekrabt worden, WTF?
Ej sgele, wij hebben niets man... deze gozer owned ons gewoon!
Bedankt voor je inzet PIMP!quote:Op woensdag 5 november 2008 14:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Niet doenMensen moeten blij zijn dat wij nog leven iig
![]()
![]()
Ik ga naar huis!![]()
Ik had vroeger een spelcomputer..ik mocht er niet eens langer dan een uurtje per dag opquote:Op woensdag 5 november 2008 14:41 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Tegenwoordig spelen ze toch allemaal WOW?
Krantenwijk doen om je account te kunnen betalen, en om je telefoon te kunnen betalen... best ziek eigenlijk.
ja idd , maar vroeger had ik wel iets betere ogen dan nu toen zag ik rond 70 % en nu 30% met beide ogenquote:Op woensdag 5 november 2008 14:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Maar...maar..als jij em was kon je toch nooit iemand vinden met buskruit?
Totdat je helemaal blind bent?quote:Op woensdag 5 november 2008 14:42 schreef Runx het volgende:
[..]
ja idd , maar vroeger had ik wel iets betere ogen dan nu toen zag ik rond 70 % en nu 30% met beide ogen
hahahahah , nee was echt niet zoquote:Op woensdag 5 november 2008 14:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
Door een beer gekrabt...trap er nou niet in Droxz!
Hij ziet niks! Hij liep gewoon tegen een kaasschaaf aan!![]()
Inderdaad, alleen als het b.v echt kut weer was, of er was nog niemand op straat ging je achter je spelcomputer hangen. Anders gewoon oorlogje spelen, voetballen... you name it.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:42 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik had vroeger een spelcomputer..ik mocht er niet eens langer dan een uurtje per dag opdan moest k gewoon weer naar buiten..trouwens, dan wilde ik ook naar buiten! Je ging toch niet de hele dag binnen zitten..dat was echt not done gewoon.
Doeg Sgelequote:Op woensdag 5 november 2008 14:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
Door een beer gekrabt...trap er nou niet in Droxz!
Hij ziet niks! Hij liep gewoon tegen een kaasschaaf aan!![]()
Damn, 30%?quote:Op woensdag 5 november 2008 14:42 schreef Runx het volgende:
[..]
ja idd , maar vroeger had ik wel iets betere ogen dan nu toen zag ik rond 70 % en nu 30% met beide ogen
Jup en de hele straat deed ook meequote:Op woensdag 5 november 2008 14:43 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen als het b.v echt kut weer was, of er was nog niemand op straat ging je achter je spelcomputer hangen. Anders gewoon oorlogje spelen, voetballen... you name it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |