quote:Op woensdag 5 november 2008 05:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hij heeft het geflikt !
![]()
Ik zit met zó een grote smile hier dat wil je niet wetenquote:Op woensdag 5 november 2008 05:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
He did it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Ik ook!!!!! Het is niet te geloven,..... had het eigenlijk nog niet durven hopen....maar ik ben blij, misschien wordt het toch nog wat met Amerika.quote:Op woensdag 5 november 2008 05:13 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ik zit met zó een grote smile hier dat wil je niet weten
quote:Op woensdag 5 november 2008 05:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ook!!!!! Het is niet te geloven,..... had het eigenlijk nog niet durven hopen....maar ik ben blij, misschien wordt het toch nog wat met Amerika.
''smelt''quote:Op woensdag 5 november 2008 05:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Feliciteer haar maar.quote:Op woensdag 5 november 2008 05:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
als er één iemand iets kan veranderen is het Obama wel
![]()
Mén wat mooi, straks mijn vriendinnetje nog effe terugbellen die was aan 2 telefoons tegelijk![]()
ik zal d'r effe wat tijd geven ..........
Hij is best aangeslagen...quote:Op woensdag 5 november 2008 05:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
o McCain gaat nu een speece houden
ik ookquote:Op woensdag 5 november 2008 05:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij is best aangeslagen...
Maar, ... maar... ik wil Obama zien.....![]()
Echt wel, heb je haar nog gezien ergens?quote:Op woensdag 5 november 2008 05:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Palins garderobe kan ook de vuilnisbak in![]()
was ook weggegooid geld
héél even was ze in beeldquote:Op woensdag 5 november 2008 05:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Echt wel, heb je haar nog gezien ergens?
Truste Liesquote:Op woensdag 5 november 2008 05:31 schreef liesje1979 het volgende:
JEUJ!!!
JEUJ ook voor Fan!
JEUJ voor iedereen!
En slaap lekker fok!![]()
quote:Op woensdag 5 november 2008 05:31 schreef liesje1979 het volgende:
JEUJ!!!
JEUJ ook voor Fan!
JEUJ voor iedereen!
En slaap lekker fok!![]()
Ja, vond ik ook. Hier is hij in het groot.quote:Op woensdag 5 november 2008 05:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
héél even was ze in beeld
(mooie ava)
quote:Op woensdag 5 november 2008 05:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook. Hier is hij in het groot.
[ afbeelding ]
Charisma is niet te koop. Je hebt het of je hebt het niet..quote:
de X factorquote:Op woensdag 5 november 2008 05:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Charisma is niet te koop. Je hebt het of je hebt het niet..
Hij heeft het zeker
Ik snap er ook niets van. Dat geouwehoer heb ik de hele avond al gehoord. Ze mogen nu hun koppen wel houden..... Ik wil de nieuwe president van de USA zien.....quote:Op woensdag 5 november 2008 05:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
waar blijft ie nou..........ik wil hem zien
You bet ya!quote:
Nee, niet gezien...quote:Op woensdag 5 november 2008 05:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hij zou een broer kunnen zijn van mijn vriendin, kijk..........
gezien?
heb je de foto gezien?
Toch wel jammer dat zijn grootmoeder het niet heeft mogen meemaken. Als ik het goed begrepen heb, heeft zij genoeg offers voor hem gebracht.quote:Op woensdag 5 november 2008 05:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
volgens mij kan ie nu ieder moment in beeld komen........
ja, 1 dag van te vorenquote:Op woensdag 5 november 2008 05:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Toch wel jammer dat zijn grootmoeder het niet heeft mogen meemaken. Als ik het goed begrepen heb, heeft zij genoeg offers voor hem gebracht.
Ik vraag me trouwens af wanneer ze begraven wordt. Een beetje jammer v.w.b. zijn de vreugde.
Morgen...quote:
Ja, partypoopers zijn het.quote:Op woensdag 5 november 2008 05:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja, 1 dag van te voren![]()
![]()
hoe verzinnen ze het daarboven
hihi.... op z'n minst soppen met een hoofdletter S.quote:Op woensdag 5 november 2008 06:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
welnee dit is geen soppen........
dit is gewoon![]()
ditte ........
je maakt in ieder geval een zooitje van de quotes dus je zal wel ietwat van slag zijnquote:Op woensdag 5 november 2008 06:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
hihi.... op z'n minst soppen met een hoofdletter S.Ik ben een ObamaSopper!!!!!!
![]()
Vandaag mag het.....![]()
Ja, haha, ben een beetje hyper....quote:Op woensdag 5 november 2008 06:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
je maakt in ieder geval een zooitje van de quotes dus je zal wel ietwat van slag zijn![]()
o herstel; je hebt het gefixt![]()
![]()
Ach, dacht zal eens kijken of er hier nog mensen wakker zijnquote:Op woensdag 5 november 2008 06:18 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
jij bent ook lekker op tijd
Inderdaad. Ik zit met vochtige ogen te kijken. Wat een waardigheid en kracht. Ik heb er vertrouwen in.quote:Op woensdag 5 november 2008 06:14 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik ben er stil van....... wat een verschil met die ijdelheid en die kutkop van Bush.......
Okay, was leuk effe.... slaap lekker straks... en veel plezier met je vriendin......quote:Op woensdag 5 november 2008 06:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
GOD BLESS YOU !
''zuch''
ik ga mijn vriendin bellen en dan duik ik mijn bed in...........
Prachtige nacht ! leuk dat ik niet in mijn eentje zat hier![]()
![]()
![]()
ThunderBitch have a Good Night![]()
Npg even geduld, "The Company" is er mee bezigquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:23 schreef Coos het volgende:
Eerlijk gezegd heb ik vandaag al tig keer op tekletekst gegeken. Ergens had ik wel breaking news verwacht dat er iets ernstigs zou gebeuren in de usa vandaag. Een of andere redneck die Obama af zou schieten of een flinke bomaanslag waarvan wij dan zouden moet geloven dat die van Al Qaida was.
Volgens mij komt er toch nog wel wat. Bush cum suis en vooral die cum suis laten 'de macht' toch niet zomaar uit handen glippen!
Nee hoor. Tot ergens in januari mag hij nog in het Witte Huis schuilen.quote:Op woensdag 5 november 2008 08:56 schreef Boxkeeper het volgende:
Betekent dat dat Bush nu vogelvrij is verklaard?
Nee, pas in 2009 geloof ikquote:Op woensdag 5 november 2008 08:56 schreef Boxkeeper het volgende:
Betekent dat dat Bush nu vogelvrij is verklaard?
LOL!!!quote:Op woensdag 5 november 2008 09:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor. Tot ergens in januari mag hij nog in het Witte Huis schuilen.
Goedemorgen op deze nieuwe dag in een veranderde wereld.
We've come a long way, since Kunta Kinté.
Met gebakken aardappeltjes en geen vlees vanwege aanbrandgevaar?quote:
Dan haal je bij de slager zo'n halve kip van t spit.quote:Op woensdag 5 november 2008 10:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met gebakken aardappeltjes en geen vlees vanwege aanbrandgevaar?
Het is een optie ...
Ja, bah!quote:
Maybe, maar niet die smerige zoete kleurstof-kledder uit een potje. Ik heb sowieso nog helemaal geen zin een warme maaltijd. Wie weet er iets crreatiefs voor op de boterham?quote:
Niet dagelijks maar wel wekelijks. Ik lust het ook niet meer, helaas want wat was het makkelijk.quote:Op woensdag 5 november 2008 10:19 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, bah!
Dat heb ik een jaar lang bijna dagelijks gegeten en nou kan ik het niet meer zien of ruiken.
Of horen! Bleh!
Warme beenham met ananas chutney.quote:Op woensdag 5 november 2008 10:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Maybe, maar niet die smerige zoete kleurstof-kledder uit een potje. Ik heb sowieso nog helemaal geen zin een warme maaltijd. Wie weet er iets crreatiefs voor op de boterham?![]()
Nee, géén groente met room.
quote:Op woensdag 5 november 2008 10:25 schreef CarOnline het volgende:
Ik zit nu trouwens aan de Truffel Pepernoten, wat zijn die lekker.
Beter dan welke boterham dan ook![]()
Welke boterham trouwens
Daar schijnen we heen te gaan na CBML.quote:Op woensdag 5 november 2008 10:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Warme beenham met ananas chutney.
En nu hou ik op anders ren ik gillend naar CUL.
die was echt grappig.quote:Op woensdag 5 november 2008 11:03 schreef Manu82 het volgende:
Even P&W terug gekeken
Toch gezellig die Maarten
Ook gezien, maar vind hem geen tweede keer waard.quote:Op woensdag 5 november 2008 10:40 schreef Copycat het volgende:
Neehee, dat meesterwerk staat zondag op het program.
Maar daar past vooral een karige maaltijd van waterige soep en koude bonen bij.
Vanavond voor de tweede keer Burn after reading kijken.
Huh? Of was het 3-0? Ik ben ergens gestopt met kijken. Rond het tijdstip dat het genant begon te worden, denk ikquote:
Ik zeg toch ook bijnaquote:Op woensdag 5 november 2008 13:24 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Huh? Of was het 3-0? Ik ben ergens gestopt met kijken. Rond het tijdstip dat het genant begon te worden, denk ik
Ik omdat hij zwart is.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:41 schreef JohnDope het volgende:
Weten jullie nou al waarom jullie voor Obama zijn
Ja.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:46 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind dit taalkundig gezien een belabberde zin.
Omdat z'n dochters best potentie hebben voor m'n neefjesquote:Op woensdag 5 november 2008 13:41 schreef JohnDope het volgende:
Omdat hij voor de doodstraf en tegen het homohuwelijk is.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:41 schreef JohnDope het volgende:
Ja. Met onder andere Pitt, Clooney en Malkovich. Ik heb een gedownde versie, met Russische begintitels en (slechte) N'landse subs.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:49 schreef Gert het volgende:
Burn after reading.. .da's toch die Coen bro's film met die sterrencast? Is-ia al met ondertiteling te downen? Dat kijkt zo lekker lui.
McCain was zo`n oorlog ook begonnen, en Obama kan het tenminste wel op een hele charismatische manier brengen.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:02 schreef JohnDope het volgende:
Als Obama straks lekker gaat lopen hardlinen, waarna hij een goede oorlog begint
, zal ik jullie er nog wel even aan helpen herinneren dat jullie voor Obama waren.
En dan gaan wij het natuurlijk verschrikkelijk vinden dat jij gelijk had maar het kan ook maar zo zijn dat ik denk,' John wie?'quote:Op woensdag 5 november 2008 14:02 schreef JohnDope het volgende:
Als Obama straks lekker gaat lopen hardlinen, waarna hij een goede oorlog begint, zal ik jullie er nog wel even aan helpen herinneren dat jullie voor Obama waren.
McCain zou ook een oorlog starten, alleen McCain zou dat doen met humor en maakt de saaie real life actualiteiten dan een stuk leuker om naar te kijken.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:06 schreef noekje het volgende:
[..]
En dan gaan wij het natuurlijk verschrikkelijk vinden dat jij gelijk had maar het kan ook maar zo zijn dat ik denk,' John wie?'
Maar goed, en dan? Misschien was Mc Cain wel twee goede oorlogen gestart, je weet het niet hè?
Ik ben niet 'voor' Obama. Ik ben minder tegen Obama dan tegen McCain. Ik ben helemaal tegen het Amerikaanse systeem waarbij de rijkste Motherfucker president wordt. En ik ben bang dat Obama een paar nare streken gaat uithalen onder de kopjes NAFTA en AIPAC.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:02 schreef JohnDope het volgende:
Als Obama straks lekker gaat lopen hardlinen, waarna hij een goede oorlog begint, zal ik jullie er nog wel even aan helpen herinneren dat jullie voor Obama waren.
Joh, zo gek veel gaat er niet veranderen en zeker niet in een hoge versnelling. Ben ook blij dat ik niet hoefde te kiezen daar. Het is daar meer gebaseerd op sentimenten en op de persoon. Ben eigenlijk ook wel blij dat hier de inhoud er iets meer toe doet. Gevoelsmatig hè.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:08 schreef JohnDope het volgende:
[..]
McCain zou ook een oorlog starten, alleen McCain zou dat doen met humor en maakt de saaie real life actualiteiten dan een stuk leuker om naar te kijken.
Waarom nog een keer kijken? Vind je het echt nodig? Zo goed vond ik hem niet, en mijn date ook niet.quote:
Omdat ie zo schattig kon dansen met Ellenquote:Op woensdag 5 november 2008 13:41 schreef JohnDope het volgende:
Ik snap ook niet waarom Palin zoveel kritiek kreeg, waarschijnlijk was dat omdat zij een vrouw is, want als het aan Joe Biden ligt moet er nog meer geld gepompt worden in die Global Warming Scam en moet in principe alle software verboden worden en mag er alleen nog maar software gebruikt worden die door de Staat is goedgekeurd en tevens moeten alle cruciale software pakketten (zoals email e.d.) een backdoor bevatten zodat de Staat het altijd kan monitoren wanneer ze daar zin in hebben.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:13 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik ben niet 'voor' Obama. Ik ben minder tegen Obama dan tegen McCain. Ik ben helemaal tegen het Amerikaanse systeem waarbij de rijkste Motherfucker president wordt. En ik ben bang dat Obama een paar nare streken gaat uithalen onder de kopjes NAFTA en AIPAC.
*amero's koopt*
Ik vind het van levensbelang!quote:Op woensdag 5 november 2008 14:14 schreef dieenebart het volgende:
Waarom nog een keer kijken? Vind je het echt nodig? Zo goed vond ik hem niet, en mijn date ook niet.
Het maakt inderdaad niet uit wie er de baas is, ik vind 2 partijen overigens ook veel te weinig, zeker voor zo'n groot land.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Joh, zo gek veel gaat er niet veranderen en zeker niet in een hoge versnelling. Ben ook blij dat ik niet hoefde te kiezen daar. Het is daar meer gebaseerd op sentimenten en op de persoon. Ben eigenlijk ook wel blij dat hier de inhoud er iets meer toe doet. Gevoelsmatig hè.
Het was entertaining, dat dan weer wel. Ik vond het leuk vannacht en als ik dan kijk naar de persoon dan gunde ik het Obama meer maar het is ook mijn president niet dus ik heb makkelijk lullen. Je kijkt naar media-poppetjes, that's it en wat wij ervan gaan merken, dat weet nog niemand.
Die ook nog eens qua standpunten best wel raakvlakken hebben. Als ze nou ook nog eens lijnrecht tegenover elkaar zouden staan maar dat is helaas niet het geval.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:19 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het maakt inderdaad niet uit wie er de baas is, ik vind 2 partijen overigens ook veel te weinig, zeker voor zo'n groot land.
Eensch, er zaten zeker erg grappige stukken in. Ik weet niet hoeveel we hier kunnen verraaien, however.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het van levensbelang!
Nee, bull. Ik vond 'm erg grappig. heb een paar keer geLOLt tijdens het kijken. En mijn eet/filmvriend van vanavond wilde 'm graag zien en dan ben ik niet de beroerdste om nog een keer mee te kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 november 2008 14:25 schreef dieenebart het volgende:
Eensch, er zaten zeker erg grappige stukken in. Ik weet niet hoeveel we hier kunnen verraaien, however.Ik ben in een ander topic al voor spoileren op mijn vingers getikt ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat doe jij als je een USB-stick op straat vindt?Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
4 jaar geleden konden die luitjes slecht tegen hun verlies en gingen ze maar ongefundeerd zeggen dat er gefraudeerd was.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Die ook nog eens qua standpunten best wel raakvlakken hebben. Als ze nou ook nog eens lijnrecht tegenover elkaar zouden staan maar dat is helaas niet het geval.
Wel denk ik dat het volk gesproken heeft en eerlijk, 4 jaar geleden bleef er een raar sfeertje hangen. Zonder dat ik naar BNW wil hollen maar zuiver was het niet. Maar dan is het dus zo, het volk wil het, good for them.
Er was wel iets meer aan de hand mi maar dat is allemaal achteraf. Ik denk dat het land iig beter af is zonder Bush, het land kon alleen maar winnen gisteren.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:28 schreef JohnDope het volgende:
[..]
4 jaar geleden konden die luitjes slecht tegen hun verlies en gingen ze maar ongefundeerd zeggen dat er gefraudeerd was.
Heb je teveel gesnoven en zijn je hersentjes aangetast o grote telegraaflezer?quote:Op woensdag 5 november 2008 14:28 schreef JohnDope het volgende:
[..]
4 jaar geleden konden die luitjes slecht tegen hun verlies en gingen ze maar ongefundeerd zeggen dat er gefraudeerd was.
Wat een onzin zeg, dat zou hetzelfde zijn als ik nu ga zeggen dat er gefraudeerd is en dat daardoor Obama gewonnen heeft.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb je teveel gesnoven en zijn je hersentjes aangetast o grote telegraaflezer?
Al Gore had de vorige verkiezingen gewonnen!! De vriendjes van George sr. in het hoog gerechtshof hebben de verkiezingsroof gelegaliseerd.![]()
Er was niks aan de hand, die lui konden gewoon slecht tegen hun verlies.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Er was wel iets meer aan de hand mi maar dat is allemaal achteraf.
Ik weet dat Amerika en de rest van de wereld heel slecht af is met Joe Biden.quote:Ik denk dat het land iig beter af is zonder Bush, het land kon alleen maar winnen gisteren.
quote:Op woensdag 5 november 2008 14:41 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, dat zou hetzelfde zijn als ik nu ga zeggen dat er gefraudeerd is en dat daardoor Obama gewonnen heeft.
Het is wel zo.quote:
Dat maak ik liever voor mezelf uit en mijn conclusie is en was dat er duidelijk gekut is met stemmen.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:42 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Er was niks aan de hand, die lui konden gewoon slecht tegen hun verlies.
Om in jouw logica te blijven: nu is er ook duidelijk gekut met de stemmenquote:Op woensdag 5 november 2008 14:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat maak ik liever voor mezelf uit en mijn conclusie is en was dat er duidelijk gekut is met stemmen.
Daarbij mag jij gewoon je mening houden hoor, ik blijf ook echt wel bij die van mij. No worries.
Met de stemmen in je hoofd ja.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:46 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Om in jouw logica te blijven: nu is er ook duidelijk gekut met de stemmen
Nee, en al helemáál niet als iemand je te verstaan heeft gegeven dat je eens met iets anders op de proppen moet komen dan wéér die pasta, of wéér zo'n schaal met door elkaar gehusselde koelkast-restjes die als 'maaltijdsalade' wordt gepresenteerd.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:50 schreef Copycat het volgende:
Ik heb popcorn (zou!) en coca cola (van die miniblikjes met heel veel priksels) in huis.
Dat geldt zeker niet als een volwaardige maaltijd?
De schijf van vijf een vet lijf.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:50 schreef Copycat het volgende:
Ik heb popcorn (zou!) en coca cola (van die miniblikjes met heel veel priksels) in huis.
Dat geldt zeker niet als een volwaardige maaltijd?
quote:Op woensdag 5 november 2008 14:54 schreef dieenebart het volgende:
Briefjes verspreiden met de tekst "Due to long lines, republican voters are asked to cast their vote on November 5th."
Nee, jij zit niet in mijn brainwave logica. Sorry. (Verrassing!)quote:Op woensdag 5 november 2008 14:46 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Om in jouw logica te blijven: nu is er ook duidelijk gekut met de stemmen
Je brengt het stukken vriendelijker dan hij. Maar hij vergast mij dan ook op culinaire hoogstandjes als ik bij hem eet en ik maak me er keer op keer met een Jantje van Leiden van af. Mijn verdiende loon, deze hoonquote:Op woensdag 5 november 2008 14:54 schreef Gert het volgende:
Nee, en al helemáál niet als iemand je te verstaan heeft gegeven dat je eens met iets anders op de proppen moet komen dan wéér die pasta, of wéér zo'n schaal met door elkaar gehusselde koelkast-restjes die als 'maaltijdsalade' wordt gepresenteerd.![]()
* rent weg
Bij de AH liggen de avocado's in de grabbelbak!quote:Op woensdag 5 november 2008 15:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je brengt het stukken vriendelijker dan hij. Maar hij vergast mij dan ook op culinaire hoogstandjes als ik bij hem eet en ik maak me er keer op keer met een Jantje van Leiden van af. Mijn verdiende loon, deze hoon.
Ik ga voor de Mexicaanse keuken. Met zelfgemaakte guacamole en een sombrero.
Als ze maar niet keihard zijn, want daar kan mijn staafmixer niet mee omgaanquote:Op woensdag 5 november 2008 15:05 schreef dieenebart het volgende:
Bij de AH liggen de avocado's in de grabbelbak!
quote:
Hebben we allemaal wel eensquote:Op woensdag 5 november 2008 15:00 schreef noekje het volgende:
[..]
Ben moe en volgens mij een ietsepietsje chagrijnig.![]()
quote:Dus ik maak me er makkelijk vanaf met een, laten we het eens worden over het feit dat we het oneens zijn.
mjum.quote:Ik ga pepernoten bakken. [ afbeelding ]
Je moet ze ook eerst schillen. En die pit eruit halen.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ze maar niet keihard zijn, want daar kan mijn staafmixer niet mee omgaan.
Oh! Was er ook niet zoiets met walnoten?quote:Op woensdag 5 november 2008 15:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Je moet ze ook eerst schillen en die pit eruit halen.
quote:Op woensdag 5 november 2008 15:36 schreef Gert het volgende:
Je moet ze ook eerst schillen. En die pit eruit halen.
Anders hoef je niet eens te vertéllen dat het zelfgemaakte kwak is.![]()
Het inslikken en weer uitpoepen is best lastig, maar een kléurtje!quote:Op woensdag 5 november 2008 15:39 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
En die pit helpt weer goed tegen het verkleuren van de gemaakte guackwak!
Hij kan de pot op. De pot met Jalapeno pepertjes, uiteraard.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:48 schreef Gert het volgende:
En lekker van die jalapeno-pepertjes bij de maaltijd doen. Die zijn precies goed, qua lekker masochistisch heet. Gewoon uit een potje bij de AH, in gesneden ringen. Of moet dat ook handbereid van meneer de culi-snob?
Vanavond is het ook gewoon filmpje kijken, met een platonische vriend. Zondag wordt filmpje kijken zondige gelegenheid. Hoop ik.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:36 schreef Manu82 het volgende:
Maar je bent wel weer in conditie om een 'filmpje te kijken'
quote:Op woensdag 5 november 2008 16:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
pfffffff effe peukpaze![]()
ijskast schoon......
hele huis gedweild......
toilet schoon.....
bed afgehaald, beddegoed zit in de robijntje![]()
nu nog....
bed opnieuw opmaken,
keuken weer aan kant brengen
daarna nog 1 was draaien
beddegoed dat nu in de was zit later strijken
![]()
kep er zin an.........
quote:Op woensdag 5 november 2008 16:42 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Komt een beetje raar over, zo'n lijstje met afgewerkte huishoudelijke taken met het hoofd van Ribas er naast
Uiteraard!quote:Op woensdag 5 november 2008 16:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
maar hij zou me wel hebben meegeholpen
![]()
ja dan hadden we de taken van achter naar voren afgewerkt ofzoquote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 16:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uiteraard!
Tyfuswijf! Zie je niet dat daar nog stof ligt? Moet ik je er effe indouwen, met je kutkop? Ben je een mongooltje of zo? En is die kankerafwas nou nog niet gedaan? Moet ik soms uit een fles drinken, kankerkut dat je bent? En maak eens wat minder lawaai met dat stofzuigen. Zuig het anders maar met je mond op, dat doe je 's nachts toch ook zo graag, teringhoer.
Cc's die niet verder kijken dan hun neus lang is.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:30 schreef Copycat het volgende:
Bazen die plots binnenlopen als je een illegale sigaret op de werkplek rookt.
Bazen die stomme afkortingen verzinnen en aan mij vragen wat ze er ook weer mee bedoelden.
Cc's die hun bazen dat antwoord schuldig moeten blijven.
Cc's die vervolgens constant aan die stomme afkorting denken en hun bazen beloven te sms-en als ze het weer weten.
Mensen die zeggen dat ze je een verhaal mailen, maar de attachements vergeten.
En adem uit.
Hihi.. Ik geloof nooit dat Ribas geholpen zou hebben. Zo zit die jongen niet in elkaar.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja dan hadden we de taken van achter naar voren afgewerkt ofzo![]()
ik ga weer verder.........
''sjokt weg''
En wat zei jij toen? "Sambal bei?"quote:Op woensdag 5 november 2008 16:59 schreef Coos het volgende:
Moest net even m'n chinese vliendinnetje helpen met de pc. Ze had een vilus zei ze.
Hier boerenkool. De échtequote:Op woensdag 5 november 2008 17:06 schreef Gert het volgende:
[..]
En wat zei jij toen? "Sambal bei?"![]()
That's it: ik ga wokken vanavond.
Gemaakt met vieze vingers?quote:
Gisteren gehad! Met rrookworst, spekjes, jus, gesmolten kruidenboter en likkepikkie.quote:
quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 17:34 schreef Copycat het volgende:
Oh ... ze wisten NIET wie je was. Ik ben vandaag echt woordblind.
Later!
Oh heerlijk!quote:Op woensdag 5 november 2008 17:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Gisteren gehad! Met rrookworst, spekjes, jus, gesmolten kruidenboter en likkepikkie.![]()
zelfs dát heb ik gedaan .........quote:Op woensdag 5 november 2008 16:54 schreef Manu82 het volgende:
Moet die Griek nu eigenlijk vanavond koken?
Dat zal hem leren! En laat hem ook de afwas doen, want "jij hebt gekookt"...quote:Op woensdag 5 november 2008 19:28 schreef Copycat het volgende:
Zo. Alle voorbereidingen gedaan; guacamole gemaakt, saus staat te pruttelen, kommetjes met sour cream, tomaat, sla, kaas, pepertjes, maïs en bonen staan klaar. Do it your fucking self, straks eet/filmvriend!
Hahaha! Eet ze!quote:Op woensdag 5 november 2008 19:44 schreef Copycat het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 5 november 2008 19:42 schreef dieenebart het volgende:
Dat zal hem leren! En laat hem ook de afwas doen, want "jij hebt gekookt"...
[/quote
Ben bang dat ie daar niet intrapt. Doe ik bij hem tenslotte ook nooit. En negen van de tien keer eten we bij hem.
Ik ben gewoon een uitvreetvriendin en dit is mijn straf.
Kut, daar zul je 'm hebben.
quote:
Deze oefening kan nog wel eens iets heel anders baren als je niet oppastquote:
Kan blijkbaar rustig een uurtje naar de shop zonder dat iemand jou goedenavond wenst.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Deze oefening kan nog wel eens iets heel anders baren als je niet oppast![]()
Goeienavond
http://player.omroep.nl/?aflID=8213066quote:Op donderdag 6 november 2008 07:00 schreef hondjes het volgende:
[..]
daar heb ik maarten niet gezien, jammer
toppie, Manu..quote:Op donderdag 6 november 2008 07:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
http://player.omroep.nl/?aflID=8213066
Ow, zover ben iknog niet gekomen in de smaakpeiling. Toch nog eens de moeite.quote:Op donderdag 6 november 2008 09:34 schreef noekje het volgende:
Wat voor kaas ?
Buuf, die met klaver, als je die goed door de mond laat gaan dan smaakt die naar walnoot.
Nu ga ik ER kijken!
Nee skattie, gewoon onlinequote:
Gadverdamme.quote:Op donderdag 6 november 2008 09:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Nah! In de andere SC waar ik post gaat het (ook al) over Fromage du tête
quote:Op donderdag 6 november 2008 09:47 schreef noekje het volgende:
Yin is ook een afschuwelijk vals loeder. Herkenbaar maar Hiu is toch liever al zou ze het goed doen bij de korfbal. Waarom doet Sharon ook zo? Verzuipen. Voeren aan de haaien. Sterven aan een kokosnootvergiftiging.
Bah, van die vieze groepsaanvallen. Oh bah!
Ja: bad vol laten lopen, Ribas er in plaats laten nemen en loeiende föhn er bij in kieperen. Snuf snuf, föhntje no virus found.quote:Op donderdag 6 november 2008 09:51 schreef CarOnline het volgende:
WTF
Iehhh. Zou er ook een virusscanner voor mn föhn bestaan
Ja. Rijd je nu wél ineens goed? En wat had je op je boterham? Of waren het wéér droge crackers?quote:Op donderdag 6 november 2008 09:53 schreef CarOnline het volgende:
Oh en mogge![]()
Ik ga mn wasgoed ophalen en nieuwe wegbrengen.
Vertrouwd genoeg, Gert?
Kweenie maar ik zou 0900-PRIESTER bellen!quote:Op donderdag 6 november 2008 09:51 schreef CarOnline het volgende:
WTF
Nou ik dat net post hoor ik in de badkamer een gebuzz, ga ik kijken STAAT MIJN FÖHN GEWOON AAN!!
Op standje lauw. En ik ben alleen in huis!
Ik moest de schuifknop gewoon terug zetten![]()
![]()
![]()
Iehhh. Zou er ook een virusscanner voor mn föhn bestaan
Ja maar waarom Geert? Hebben Hans en Yin geen stemmen gehad op de voorgaande stemrondes?quote:
"Pardon?"quote:Op donderdag 6 november 2008 10:27 schreef noekje het volgende:
Omg! Wat was dat gaaf!![]()
![]()
"Je moet nu afscheid nemen!"
"Je moet nú afscheid nemen!"
Geniaal!![]()
Frans baut aan een eigen elftal?quote:
Nee kon niet. Dit ging nét, omdat Geert tijdens eerdere rondes meer stemmen had gehad dan Hiu.quote:Op donderdag 6 november 2008 10:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja maar waarom Geert? Hebben Hans en Yin geen stemmen gehad op de voorgaande stemrondes?
Ik zou toch als eerst die Hans en Yin eruit hebben gewipt.
Oké!quote:Op donderdag 6 november 2008 10:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee kon niet. Dit ging nét, omdat Geert tijdens eerdere rondes meer stemmen had gehad dan Hiu.
Maar ja: Geert hield zich wél aan de afspraken. Zo!
Misschien doelt hij erop dat de afgevallen deelnemers vaak een stem in het kapittel hebben bij het bepalen van de uiteindelijke winnaar. En dat Hiu dat dan niét wordt, wegens hoogverraad.quote:Op donderdag 6 november 2008 10:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Oké!
Ja en dan gaat zij genadeloos afgestraft worden nu. Hoezo?? Anders lag ze er vierkant uit!
Ben ik nu zo slim of is hij zo dom?
Nee, hij is zo dom dat hij zich aan afspraken heeft gehouden en die anderen zijn zo slimquote:Op donderdag 6 november 2008 10:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Oké!
Ja en dan gaat zij genadeloos afgestraft worden nu. Hoezo?? Anders lag ze er vierkant uit!
Ben ik nu zo slim of is hij zo dom?
Ja makkelijk want zijn kloten lagen niet op het blok. Die afspraak stelt niks voor want hij had wel heel makkelijk lullen, dacht hij. Alsof hij zijn afspraak niet had gebroken als hij door zou hebben dat het zijn kloten waren en niet die van Hiu.quote:Op donderdag 6 november 2008 10:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, hij is zo dom dat hij zich aan afspraken heeft gehouden en die anderen zijn zo slim
Hij dacht waarschijnlijk dat betrouwbaarheid ook belangrijk is
Sinds nu, ouwe!quote:
Oké!quote:Op donderdag 6 november 2008 10:57 schreef CarOnline het volgende:
Gestreken Wasgoed
Hey we hebben een ER topic hoor
Hier gaat het over CMBL!
Ik snap je nietquote:Op donderdag 6 november 2008 11:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Oké!
Tot volgend jaar want we hebben ook een GAM en CUL.
Nou als het zo moet ga ik wel wegquote:
Dan zal er toch wel weer ergens in de wereld een RLS zijn waar een subforumpje voor opgericht kan worden?quote:Op donderdag 6 november 2008 11:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik snap je niet![]()
Dat tot volgend jaar dan.
Neuj, jij hebt blauw haarquote:Op donderdag 6 november 2008 11:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou als het zo moet ga ik wel weg![]()
Slaat echt nergens op, en het zijn altijd dezelfden enzo.
Maar ja als je het zo wil!
Ik hoop het!quote:Op donderdag 6 november 2008 11:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan zal er toch wel weer ergens in de wereld een RLS zijn waar een subforumpje voor opgericht kan worden?
quote:Op donderdag 6 november 2008 11:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Neuj, jij hebt blauw haar![]()
Je blijft hier
Ja en dan moeten we ook nog eens ontopic zijn.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik hoop het!
't Kan toch niet zo zijn dat we ons nooit meer zien![]()
Behalve per ongeluk hier en daar.
Ja of ehquote:Op donderdag 6 november 2008 11:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja en dan moeten we ook nog eens ontopic zijn.
"Hé CarO! Da's toch ook wat met Frans."
Het wordt verschrikkelijk dan.
Yep, ik ontvang net dit bericht via Hyves.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:05 schreef noekje het volgende:
Dan zal er toch wel weer ergens in de wereld een RLS zijn waar een subforumpje voor opgericht kan worden?
Bron.quote:Wiebe in de Gouden Kooi 2!
vandaag, 09:11
He Allemaal,
De selectie procedure is gelukt! Ik zit in de Gouden Kooi 2, en ook ik maak dus kans op die 1,3 Miljoen en de Villa! Heb er super veel zin in. En ik hoop dat jullie me allemaal gaan volgen.
De exacte datum kan ik nog niet zeggen maar na Can't Buy Me Love hoop ik dat jullie me allemaal gaan volgen, en gaan stemmen zodat ik ze allemaal gek kan gaan maken daar.
Binnekort meer nieuws hierover! Wiebe Kuipers in de Gouden Kooi 2, wel kijken he!
Laat even een reactie achter, wat je ervan vind!
X Wiebe
Gaat die Wiebe in de kooi??quote:Op donderdag 6 november 2008 11:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, ik ontvang net dit bericht via Hyves.
[..]
Bron.
Yeahquote:Op donderdag 6 november 2008 11:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
[..]
Bron.
Deal! Gewoon alles in spoilers. Dat valt niemand op!quote:Op donderdag 6 november 2008 11:19 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja of eh
'Zeg Noeksel, hoe is het met je kinderen? Zit die ene al op 't potje?' Ofzoiets.![]()
We kunnen er wel geheime boodschappen in proppen.
'Zeg Noek, het is wat met de Krediet crisis.'
En dat er dan eigenlijk staat: 'wat had jij op je boterham vanmorgen?!'
Geheime inkt FTW![]()
Dan rag ik er met mn ongebruikte strijkbout over en dan lees ik wat je vorige week gegeten hebt ofzo!
Of wat je ook maar kwijt wil
Die heeft het al eens eerder verkeerd gehad met iets maar ik weet toch niet meer met wat.quote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 11:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Deal! Gewoon alles in spoilers. Dat valt niemand op!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Screw them.
We're going home.
Er gingen volgens mij geruchten dat DGK2 in januari zou starten. Of dat gewoon door zomaar een liefhebber verzonnen is als zijnde een goed plan, of dat Huub daarover iets heeft laten vallen, weet ik eigenlijk nietquote:Op donderdag 6 november 2008 11:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
[..]
Bron.
quote:Op donderdag 6 november 2008 11:23 schreef CarOnline het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go hard or go home![]()
"Noeksel"... dat klinkt als een snottebel die over datum is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."![]()
Ik niet. Maar ik lees de updates van PP nog wél.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:27 schreef Marrije het volgende:
Ik vind CBML nog steeds helemaal leuk
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."![]()
quote:Op donderdag 6 november 2008 11:31 schreef Gert het volgende:
Ik vind het wel schattig. Sterker nog, ik voel me helemaal geen "je" meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil er vanaf. Ik ga mijn account wegflikkeren na CBML.Go hard or go home![]()
quote:Op donderdag 6 november 2008 11:29 schreef noekje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screw them.
We're going home.![]()
dat joch is toch pas 15 jaar?quote:Op donderdag 6 november 2008 11:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
[..]
Bron.Goedemorgen :W![]()
quote:Op donderdag 6 november 2008 11:31 schreef Gert het volgende:
Wat zeik je nou GertselSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screw them.
We're going home.![]()
Ah mag ik het dan? Mag jij de mijnese!quote:Op donderdag 6 november 2008 11:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vind het wel schattig. Sterker nog, ik voel me helemaal geen "je" meer.
Ik wil er vanaf. Ik ga mijn account wegflikkeren na CBML.
Screw them.
We're going home.![]()
Ja maar als ie eruit komt is ie vast wel 18 en mag ie stemmen, zn rijbewijs halen én een villa op zn naam schrijvenquote:
Screw them.
We're going home.![]()
quote:Op donderdag 6 november 2008 11:38 schreef CarOnline het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heerlijk verhaal. Vertel me meer!
![]()
Ja, jij mag de mijne wel hebben dan. Ik die van jou. Ook een deal.
Nu niet in alle subfora mensen voor hoer gaan uitschelden want dan gaan ze me achtervolgen als ik eenmaal met jou begin te posten. Zit ik in een COS.
"Wiebe smeert een boterham!"
Reactie:
Je bent zelf een hoer, hoer!!Go hard or go home![]()
quote:Op donderdag 6 november 2008 11:40 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wat zeik je nou Gertsel
Nou... braaksel, speeksel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of "vodsel", voor wie dat enge gore boek van Michel Faber gelezen heeft, waarin mensen letterlijk als varkens worden behandeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."![]()
Wiebe wist voor 100% te melden dat CBML streams zou krijgen,quote:Op donderdag 6 november 2008 11:22 schreef noekje het volgende:
Die heeft het al eens eerder verkeerd gehad met iets maar ik weet toch niet meer met wat.
hij kreeg daarna tientallen kus , knuffies en bedankjes op zijn hyves.
Huub schreef dat Wiebe een leuke jongen is, maar geen gelijk hoeft te hebben,
ik vroeg aan Wiebe hoe hij dat wist en kreeg reacties op FOk joh Tuinfluiter dat is een
hartstikke leuke jongen, lieve knul, pas 15 jaar en een hele betrouwbare bron,
Dat kan allemaal wel zo zijn, maar Spapaars en ook ik zijn toen gaan bellen naar RTL,
er zou zonder streams geen sub-forum van CBML komen en het was al eind augustus,
dus dat gezeik dat ik gelijk aan de telefoon hing was gemierenneuk, ik hou niet van half gedoe.
en receptioniste Wendy vroeg het na aan CBML en ik kreeg een medewerker aan de telefoon
en nee er kwamen voor 100% geen streams.
Buiten dit alles kan het heel goed zijn dat 15 of 16 jarige Wiebe met DGK2 mee gaat doen.![]()
Die gaan elkaar te lijf met Dinky Toys en Wii's.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:25 schreef Manu82 het volgende:
Dus als ik het goed begrijp krijgen we een puber DGK
En vinden zoenen gaaf!Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
Ah ja, dat was het! Thanks.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:12 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Wiebe wist voor 100% te melden dat CBML streams zou krijgen,
hij kreeg daarna tientallen kus , knuffies en bedankjes op zijn hyves.
Huub schreef dat Wiebe een leuke jongen is, maar geen gelijk hoeft te hebben,
ik vroeg aan Wiebe hoe hij dat wist en kreeg reacties op FOk joh Tuinfluiter dat is een
hartstikke leuke jongen, lieve knul, pas 15 jaar en een hele betrouwbare bron,
Dat kan allemaal wel zo zijn, maar Spapaars en ook ik zijn toen gaan bellen naar RTL,
er zou zonder streams geen sub-forum van CBML komen en het was al eind augustus,
dus dat gezeik dat ik gelijk aan de telefoon hing was gemierenneuk, ik hou niet van half gedoe.
en receptioniste Wendy vroeg het na aan CBML en ik kreeg een medewerker aan de telefoon
en nee er kwamen voor 100% geen streams.
Buiten dit alles kan het heel goed zijn dat 15 of 16 jarige Wiebe met DGK2 mee gaat doen.
Ik geloof Wiebe dus eigenlijk ook niet zo. Ook nu niet.Go hard or go home![]()
nou, die hebben we al gehad, we krijgen een prepuber dgkquote:Op donderdag 6 november 2008 12:25 schreef Manu82 het volgende:
Dus als ik het goed begrijp krijgen we een puber DGK
![]()
![]()
Wiebe zou toch ook al in DGK 1?? Of was dat weer een ander met een Korfbal-naam??
Oh en Noeks?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Môgguh all![]()
![]()
Wat een gekut met die spoilershou's op zeg.......
![]()
ik zit al aan de oliebollen![]()
kep al een hele dagtaak achter de rug, naar winkelcentrum gefietst
zéker 3 km...... ben hélemaal kapot.......en daar stond al een oliebollenkraam
![]()
ik had er 4 gekocht, 2 voor die griek en 2 voor mij (anders groeien we dicht, als ik er 20 koop
vreten we er 20 op ook)
maar goed die 2 van mij zijn dus al opkon het niet laten.......
![]()
quote:Op donderdag 6 november 2008 12:51 schreef Leandra het volgende:
Wiebe zou toch ook al in DGK 1?? Of was dat weer een ander met een Korfbal-naam??
Oh en Noeks?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Môgguh allSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alsof ze een minderjarige daar laten wonen. Ik geloof er echt niks van. Ik denk dat hij issues heeft.Go hard or go home![]()
o ja...... leuke verkooptruc van de oliebollendame......
ik zeg; doe mij maar 4 stuks (krentebollen heten ze tegenwoordig, anders krijg je zonder krenten)
oliebollendame; per 10 zijn ze goedkoper.......
Ik;10 oliebollen zijn goedkoper dan vier?
oliebollendame;eh ja...... gemiddeld dan.....
ik: Ow..... na nee, doe toch maar 4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jah........quote:Op donderdag 6 november 2008 12:57 schreef noekje het volgende:
Oliebollen! Zo lekker. Die vette laag die zo om je mond blijft plakken.
![]()
quote:Op donderdag 6 november 2008 12:56 schreef noekje het volgende:
[..]Ah, dan was het dus een ander met een Korfbal-naam en issues....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alsof ze een minderjarige daar laten wonen. Ik geloof er echt niks van. Ik denk dat hij issues heeft.
Wat zo'n grefo-omgeving al niet met je puberziel doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 6 november 2008 12:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, dan was het dus een ander met een Korfbal-naam en issues....
Wat zo'n grefo-omgeving al niet met je puberziel doet
nummerherkenning is gaaf.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
Oeh, ik had zaterdag ook al oliebollen gekocht, hier zijn die dan weer standaard met krenten, op de Veluwe word je aangekeken alsof je gek bent als je oliebollen zonder krenten wilt![]()
Saillant detail: ze werden aan de deur verkocht door de plaatselijke Korfbal-vereniging![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 november 2008 13:00 schreef Leandra het volgende:
Oeh, ik had zaterdag ook al oliebollen gekocht, hier zijn die dan weer standaard met krenten, op de Veluwe word je aangekeken alsof je gek bent als je oliebollen zonder krenten wilt![]()
Saillant detail: ze werden aan de deur verkocht door de plaatselijke Korfbal-vereniging![]()
![]()
![]()
Fijn, de cirkel is rond. Kan ik nu rustig naar de C1000.Go hard or go home![]()
Zal ik dan maar een verse openen?quote:Op donderdag 6 november 2008 13:01 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Fijn, de cirkel is rond. Kan ik nu rustig naar de C1000.
Hier dus: [CBL SC # 105] Met oliebollen, korfbal en andere cirkels
Forum Opties Forumhop: Hop naar: