Bij de AH liggen de avocado's in de grabbelbak!quote:Op woensdag 5 november 2008 15:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je brengt het stukken vriendelijker dan hij. Maar hij vergast mij dan ook op culinaire hoogstandjes als ik bij hem eet en ik maak me er keer op keer met een Jantje van Leiden van af. Mijn verdiende loon, deze hoon.
Ik ga voor de Mexicaanse keuken. Met zelfgemaakte guacamole en een sombrero.
Als ze maar niet keihard zijn, want daar kan mijn staafmixer niet mee omgaanquote:Op woensdag 5 november 2008 15:05 schreef dieenebart het volgende:
Bij de AH liggen de avocado's in de grabbelbak!
quote:
Hebben we allemaal wel eensquote:Op woensdag 5 november 2008 15:00 schreef noekje het volgende:
[..]
Ben moe en volgens mij een ietsepietsje chagrijnig.![]()
quote:Dus ik maak me er makkelijk vanaf met een, laten we het eens worden over het feit dat we het oneens zijn.
mjum.quote:Ik ga pepernoten bakken. [ afbeelding ]
Je moet ze ook eerst schillen. En die pit eruit halen.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ze maar niet keihard zijn, want daar kan mijn staafmixer niet mee omgaan.
Oh! Was er ook niet zoiets met walnoten?quote:Op woensdag 5 november 2008 15:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Je moet ze ook eerst schillen en die pit eruit halen.
quote:Op woensdag 5 november 2008 15:36 schreef Gert het volgende:
Je moet ze ook eerst schillen. En die pit eruit halen.
Anders hoef je niet eens te vertéllen dat het zelfgemaakte kwak is.![]()
Het inslikken en weer uitpoepen is best lastig, maar een kléurtje!quote:Op woensdag 5 november 2008 15:39 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
En die pit helpt weer goed tegen het verkleuren van de gemaakte guackwak!
Hij kan de pot op. De pot met Jalapeno pepertjes, uiteraard.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:48 schreef Gert het volgende:
En lekker van die jalapeno-pepertjes bij de maaltijd doen. Die zijn precies goed, qua lekker masochistisch heet. Gewoon uit een potje bij de AH, in gesneden ringen. Of moet dat ook handbereid van meneer de culi-snob?
Vanavond is het ook gewoon filmpje kijken, met een platonische vriend. Zondag wordt filmpje kijken zondige gelegenheid. Hoop ik.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:36 schreef Manu82 het volgende:
Maar je bent wel weer in conditie om een 'filmpje te kijken'
quote:Op woensdag 5 november 2008 16:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
pfffffff effe peukpaze![]()
ijskast schoon......
hele huis gedweild......
toilet schoon.....
bed afgehaald, beddegoed zit in de robijntje![]()
nu nog....
bed opnieuw opmaken,
keuken weer aan kant brengen
daarna nog 1 was draaien
beddegoed dat nu in de was zit later strijken
![]()
kep er zin an.........
quote:Op woensdag 5 november 2008 16:42 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Komt een beetje raar over, zo'n lijstje met afgewerkte huishoudelijke taken met het hoofd van Ribas er naast
Uiteraard!quote:Op woensdag 5 november 2008 16:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
maar hij zou me wel hebben meegeholpen
![]()
ja dan hadden we de taken van achter naar voren afgewerkt ofzoquote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 16:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uiteraard!
Tyfuswijf! Zie je niet dat daar nog stof ligt? Moet ik je er effe indouwen, met je kutkop? Ben je een mongooltje of zo? En is die kankerafwas nou nog niet gedaan? Moet ik soms uit een fles drinken, kankerkut dat je bent? En maak eens wat minder lawaai met dat stofzuigen. Zuig het anders maar met je mond op, dat doe je 's nachts toch ook zo graag, teringhoer.
Cc's die niet verder kijken dan hun neus lang is.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:30 schreef Copycat het volgende:
Bazen die plots binnenlopen als je een illegale sigaret op de werkplek rookt.
Bazen die stomme afkortingen verzinnen en aan mij vragen wat ze er ook weer mee bedoelden.
Cc's die hun bazen dat antwoord schuldig moeten blijven.
Cc's die vervolgens constant aan die stomme afkorting denken en hun bazen beloven te sms-en als ze het weer weten.
Mensen die zeggen dat ze je een verhaal mailen, maar de attachements vergeten.
En adem uit.
Hihi.. Ik geloof nooit dat Ribas geholpen zou hebben. Zo zit die jongen niet in elkaar.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja dan hadden we de taken van achter naar voren afgewerkt ofzo![]()
ik ga weer verder.........
''sjokt weg''
En wat zei jij toen? "Sambal bei?"quote:Op woensdag 5 november 2008 16:59 schreef Coos het volgende:
Moest net even m'n chinese vliendinnetje helpen met de pc. Ze had een vilus zei ze.
Hier boerenkool. De échtequote:Op woensdag 5 november 2008 17:06 schreef Gert het volgende:
[..]
En wat zei jij toen? "Sambal bei?"![]()
That's it: ik ga wokken vanavond.
Gemaakt met vieze vingers?quote:
Gisteren gehad! Met rrookworst, spekjes, jus, gesmolten kruidenboter en likkepikkie.quote:
quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 17:34 schreef Copycat het volgende:
Oh ... ze wisten NIET wie je was. Ik ben vandaag echt woordblind.
Later!
Oh heerlijk!quote:Op woensdag 5 november 2008 17:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Gisteren gehad! Met rrookworst, spekjes, jus, gesmolten kruidenboter en likkepikkie.![]()
zelfs dát heb ik gedaan .........quote:Op woensdag 5 november 2008 16:54 schreef Manu82 het volgende:
Moet die Griek nu eigenlijk vanavond koken?
Dat zal hem leren! En laat hem ook de afwas doen, want "jij hebt gekookt"...quote:Op woensdag 5 november 2008 19:28 schreef Copycat het volgende:
Zo. Alle voorbereidingen gedaan; guacamole gemaakt, saus staat te pruttelen, kommetjes met sour cream, tomaat, sla, kaas, pepertjes, maïs en bonen staan klaar. Do it your fucking self, straks eet/filmvriend!
Hahaha! Eet ze!quote:Op woensdag 5 november 2008 19:44 schreef Copycat het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 5 november 2008 19:42 schreef dieenebart het volgende:
Dat zal hem leren! En laat hem ook de afwas doen, want "jij hebt gekookt"...
[/quote
Ben bang dat ie daar niet intrapt. Doe ik bij hem tenslotte ook nooit. En negen van de tien keer eten we bij hem.
Ik ben gewoon een uitvreetvriendin en dit is mijn straf.
Kut, daar zul je 'm hebben.
quote:
Deze oefening kan nog wel eens iets heel anders baren als je niet oppastquote:
Kan blijkbaar rustig een uurtje naar de shop zonder dat iemand jou goedenavond wenst.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Deze oefening kan nog wel eens iets heel anders baren als je niet oppast![]()
Goeienavond
http://player.omroep.nl/?aflID=8213066quote:Op donderdag 6 november 2008 07:00 schreef hondjes het volgende:
[..]
daar heb ik maarten niet gezien, jammer
toppie, Manu..quote:Op donderdag 6 november 2008 07:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
http://player.omroep.nl/?aflID=8213066
Ow, zover ben iknog niet gekomen in de smaakpeiling. Toch nog eens de moeite.quote:Op donderdag 6 november 2008 09:34 schreef noekje het volgende:
Wat voor kaas ?
Buuf, die met klaver, als je die goed door de mond laat gaan dan smaakt die naar walnoot.
Nu ga ik ER kijken!
Nee skattie, gewoon onlinequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |