En wat zei jij toen? "Sambal bei?"quote:Op woensdag 5 november 2008 16:59 schreef Coos het volgende:
Moest net even m'n chinese vliendinnetje helpen met de pc. Ze had een vilus zei ze.
Hier boerenkool. De échtequote:Op woensdag 5 november 2008 17:06 schreef Gert het volgende:
[..]
En wat zei jij toen? "Sambal bei?"![]()
That's it: ik ga wokken vanavond.
Gemaakt met vieze vingers?quote:
Gisteren gehad! Met rrookworst, spekjes, jus, gesmolten kruidenboter en likkepikkie.quote:
quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 17:34 schreef Copycat het volgende:
Oh ... ze wisten NIET wie je was. Ik ben vandaag echt woordblind.
Later!
Oh heerlijk!quote:Op woensdag 5 november 2008 17:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Gisteren gehad! Met rrookworst, spekjes, jus, gesmolten kruidenboter en likkepikkie.![]()
zelfs dát heb ik gedaan .........quote:Op woensdag 5 november 2008 16:54 schreef Manu82 het volgende:
Moet die Griek nu eigenlijk vanavond koken?
Dat zal hem leren! En laat hem ook de afwas doen, want "jij hebt gekookt"...quote:Op woensdag 5 november 2008 19:28 schreef Copycat het volgende:
Zo. Alle voorbereidingen gedaan; guacamole gemaakt, saus staat te pruttelen, kommetjes met sour cream, tomaat, sla, kaas, pepertjes, maïs en bonen staan klaar. Do it your fucking self, straks eet/filmvriend!
Hahaha! Eet ze!quote:Op woensdag 5 november 2008 19:44 schreef Copycat het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 5 november 2008 19:42 schreef dieenebart het volgende:
Dat zal hem leren! En laat hem ook de afwas doen, want "jij hebt gekookt"...
[/quote
Ben bang dat ie daar niet intrapt. Doe ik bij hem tenslotte ook nooit. En negen van de tien keer eten we bij hem.
Ik ben gewoon een uitvreetvriendin en dit is mijn straf.
Kut, daar zul je 'm hebben.
quote:
Deze oefening kan nog wel eens iets heel anders baren als je niet oppastquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |