quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:08 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel hoor, ik ben ook vrij positief ingesteld, maar kan ook niet tegen zulke mensen. Peuters zijn niet alleen maar schattig, slim en lief. Als het er 14 zijn, is t gewoon een bak lawaai, loop je de benen onder je gat vandaan en moet je constant je aandacht verdelen over de kids en daarnaast nog van alles doen. Das niet alleen maar roze wolk, maar ook wel eens grijs.
Jij speelt met vuur, dametje!quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja maar. CL was sowieso al verkeken toch, of er moest een godswonder gebeuren? Toch?
Oeps ...
Nee meeleven met soapsterretjes in een RLS, da's veel verhevener.quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Go Garen!
Kut hel.
Mijn broer ziet er vervaarlijk uit, maar is een lieve sul in hart en nieren.
Oeh, nog een op de kast. Tis echt een ding voor jullie he?quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee meeleven met soapsterretjes in een RLS, da's veel verhevener.
Jij rekent jezelf wel érg snel rijk. Kan ik me voorstellen hoor, als je een verloofde hebt die zweert bij vrouwenseries. Nooit ruzie om de afstandsbediening.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:19 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Oeh, nog een op de kast. Tis echt een ding voor jullie he?
Verloofde nog wel!quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij rekent jezelf wel érg snel rijk. Kan ik me voorstellen hoor, als je een verloofde hebt die zweert bij vrouwenseries. Nooit ruzie om de afstandsbediening.
Ik ken iemand die al een jaar of 5 is verloofd omdat mevrouw een gigantisch feest wil en meneer door blijft sparen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:31 schreef Soury het volgende:
Verloven doet men dat nog. Ik vond dat altijd al een aktie om kado bonnen binnen te hengelen
Yeps.quote:
Jullie hebben sex zonder zelfs maar verlóófd te zijn?quote:
Zo ben jij er zeker ingeluisd?quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Jullie hebben sex zonder zelfs maar verlóófd te zijn?![]()
![]()
En al dertig verschillende peper en zout stellen in een glazen kast hebbenquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ken iemand die al een jaar of 5 is verloofd omdat mevrouw een gigantisch feest wil en meneer door blijft sparen.
Goed zo. Spannend hè!quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zo ben jij er zeker ingeluisd?
Voetbal? ik kijk liever even naar CNN en Ned 2.
Als PSV McCain is, dan is Marseille Obama.quote:
Ja lekker en nu even in mijn taaltje!quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Als PSV McCain is, dan is Marseille Obama.
Wie ís dit?quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Jullie hebben sex zonder zelfs maar verlóófd te zijn?![]()
Maar hee, vergeleken met het voetbal van vanavond, wint de RLS met vlag en wimpel deze week. En ik doel niét op CBML.
[ afbeelding ]
![]()
En wie is Feyenoord dan?quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Als PSV McCain is, dan is Marseille Obama.
Een deelnemer van Expeditie Robinson (al zou je dat misschien op het eerste oog niet zeggen.quote:
Ned 2 met Hans Teeuwen die zich weer belachelijk maakt.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Op welke zender kijk jij eigenlijk?
Heb nu 4 op:)
Hee ik wil geen zout in de wond strooien, en vind het jammer dat het zo slecht ging vanavond, maar Feyenoord heeft momenteel meer kans op een vervolg na de groepsfase dan jouw club.quote:
Hij vaart op gevoel.quote:
Nee dat moet ie ook niet meer doen, Teeuwen ging zichzelf herhalen en dat is dodelijk in grapjesland. Dus hij moet maar gewoon een andere hobby zoeken.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:55 schreef Dementor het volgende:
Ojee Hans Teeuwen zingt Luck be a lady.
Man ga toch eens heel snel iets anders doen, grapjes maken bijvoorbeeld.
Teeuwen is een regelrechte belediging.
Hoe het moet:
Het is een faker, die gast weet niet eens waar hij over zingt en dat hoor je.quote:
Vertraging?quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:59 schreef Gert het volgende:
Dit is dus niet live.
Of zijn de ondertitelaars herlderziend?
Goh, wat zijn jullie het weer eens!quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:57 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Nee dat moet ie ook niet meer doen, Teeuwen ging zichzelf herhalen en dat is dodelijk in grapjesland. Dus hij moet maar gewoon een andere hobby zoeken.
Ik hoor het anders. Groovyquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:58 schreef Dementor het volgende:
Het is een faker, die gast weet niet eens waar hij over zingt en dat hoor je.
Als je het nog zingen kunt noemen, ik vind het meer op schreeuwen lijken.
Ja misschien moeten daar maar eens iets mee gaan doen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Goh, wat zijn jullie het weer eens!![]()
Heb nog een 2e optie voor de uefa cup, maar Robinho zal wel wachten met fatsoenlijk spelen tot de lentequote:Op dinsdag 4 november 2008 22:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee ik wil geen zout in de wond strooien, en vind het jammer dat het zo slecht ging vanavond, maar Feyenoord heeft momenteel meer kans op een vervolg na de groepsfase dan jouw club.
Hoi Fokquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja misschien moeten daar maar eens iets mee gaan doen.
Zo alleen via internet met elkaar chatten word ook vermoeiend.Oh wacht!
Out of the blue.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoi Fok![]()
Dementor, wat bedoel je hiermee: Eloquent doch Oceanisch![]()
Leer mij die types kennenquote:
Het leent zich niet echt om dat zo in het openbaar toe te lichten.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben niet zo wijs, wist niet wat dat betekende![]()
Va bene, ik hoor het nog wel eensquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het leent zich niet echt om dat zo in het openbaar toe te lichten.
Gisteren was het wel een leuke uitzending. Jammer dat ze die lijn niet door weten te trekken.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:10 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een schreeuwerige uitzending van Pauw en Witteman.
Het is dat het dringend noodzakelijk is voor mijn algemene ontwikkeling dit te volgen, anders zou ik gewoon niet kijken.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:23 schreef Coos het volgende:
Een of andere redneck die Obama af zou schieten of een flinke bomaanslag waarvan wij dan zouden moet geloven dat die van Al Qaida was.
Volgens mij komt er toch nog wel wat. Bush cum suis en vooral die cum suis laten 'de macht' toch niet zomaar uit handen glippen!
Maar ik ga d'r straks even lekker voor zitten en ik hoop dat er helemaal niets gebeurt en Obama soeverein de nieuwe president wordt.
Zit je weer op een rel te wachtenquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:23 schreef Coos het volgende:
Eerlijk gezegd heb ik vandaag al tig keer op tekletekst gegeken. Ergens had ik wel breaking news verwacht dat er iets ernstigs zou gebeuren in de usa vandaag. Een of andere redneck die Obama af zou schieten of een flinke bomaanslag waarvan wij dan zouden moet geloven dat die van Al Qaida was.
Volgens mij komt er toch nog wel wat. Bush cum suis en vooral die cum suis laten 'de macht' toch niet zomaar uit handen glippen!
Maar ik ga d'r straks even lekker voor zitten en ik hoop dat er helemaal niets gebeurt en Obama soeverein de nieuwe president wordt.
Het maakt niet uit wie er gekozen wordt, beide mannen zullen zo hardcore gaan hardlinen dat de haren van de linkse/liberale-kerk in nederland over eind gaan staan.quote:
Truste muisjequote:Op dinsdag 4 november 2008 23:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Zit je weer op een rel te wachten![]()
Nou ik lees zie het morgen wel..
Nou, zeker geen rel. Daar zijn de 'wereldbelangen' te groot voor. Maar ik vrees toch de godvruchtige triggerhappy rednecks en ander inteelt.quote:
Doe niet zo para.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Nou, zeker geen rel. Daar zijn de 'wereldbelangen' te groot voor. Maar ik vrees toch de godvruchtige triggerhappy rednecks en ander inteelt.
Scheiding van kerk en staat...Is toch moeilijk voor sommigenquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:29 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wie er gekozen wordt, beide mannen zullen zo hardcore gaan hardlinen dat de haren van de linkse/liberale-kerk in nederland over eind gaan staan.
Mi amore, ti amoquote:Op woensdag 5 november 2008 00:03 schreef noekje het volgende:
Duo penotti, Rudio!
Ik bien kaik naar Obamio. Oet is zo leuik.
Italiaans!Ik heb mijn best gedaan voor je.
Het zal me aan me reet roesten..quote:Op woensdag 5 november 2008 00:03 schreef noekje het volgende:
Duo penotti, Rudio!
Ik bien kaik naar Obamio. Oet is zo leuik.
Italiaans!Ik heb mijn best gedaan voor je.
quote:Op woensdag 5 november 2008 00:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zal me aan me reet roesten..
Ohh fuck zeg ik dat
Ik vind jou doorgaans maar een enge ex CPN-er, maar je hebt wel een punt denk ik. Obama is té onafhankelijk, en kan weleens tegen een kogel aanlopen vandaag of morgen. Er staan grote financiële belangen op het spel (oorlogs-industrie).quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Nou, zeker geen rel. Daar zijn de 'wereldbelangen' te groot voor. Maar ik vrees toch de godvruchtige triggerhappy rednecks en ander inteelt.
Dit geloof je zelf toch nietquote:Op woensdag 5 november 2008 00:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind jou doorgaans maar een enge ex CPN-er, maar je hebt wel een punt denk ik. Obama is té onafhankelijk, en kan weleens tegen een kogel aanlopen vandaag of morgen. Er staan grote financiële belangen op het spel (oorlogs-industrie).
Ben ik net wakker ga jij naar je nest....... nah lekker danquote:Op woensdag 5 november 2008 00:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zal me aan me reet roesten..
Ohh fuck zeg ik dat
Dat heet nu Groen Links Greet. (cpn ppr psp en evp)quote:Op woensdag 5 november 2008 00:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind jou doorgaans maar een enge ex CPN-er, maar je hebt wel een punt denk ik.
Jij ben zeker telegraaflezer?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |