quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:08 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel hoor, ik ben ook vrij positief ingesteld, maar kan ook niet tegen zulke mensen. Peuters zijn niet alleen maar schattig, slim en lief. Als het er 14 zijn, is t gewoon een bak lawaai, loop je de benen onder je gat vandaan en moet je constant je aandacht verdelen over de kids en daarnaast nog van alles doen. Das niet alleen maar roze wolk, maar ook wel eens grijs.
Jij speelt met vuur, dametje!quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja maar. CL was sowieso al verkeken toch, of er moest een godswonder gebeuren? Toch?
Oeps ...
Nee meeleven met soapsterretjes in een RLS, da's veel verhevener.quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Go Garen!
Kut hel.
Mijn broer ziet er vervaarlijk uit, maar is een lieve sul in hart en nieren.
Oeh, nog een op de kast. Tis echt een ding voor jullie he?quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee meeleven met soapsterretjes in een RLS, da's veel verhevener.
Jij rekent jezelf wel érg snel rijk. Kan ik me voorstellen hoor, als je een verloofde hebt die zweert bij vrouwenseries. Nooit ruzie om de afstandsbediening.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:19 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Oeh, nog een op de kast. Tis echt een ding voor jullie he?
Verloofde nog wel!quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij rekent jezelf wel érg snel rijk. Kan ik me voorstellen hoor, als je een verloofde hebt die zweert bij vrouwenseries. Nooit ruzie om de afstandsbediening.
Ik ken iemand die al een jaar of 5 is verloofd omdat mevrouw een gigantisch feest wil en meneer door blijft sparen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:31 schreef Soury het volgende:
Verloven doet men dat nog. Ik vond dat altijd al een aktie om kado bonnen binnen te hengelen
Yeps.quote:
Jullie hebben sex zonder zelfs maar verlóófd te zijn?quote:
Zo ben jij er zeker ingeluisd?quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Jullie hebben sex zonder zelfs maar verlóófd te zijn?![]()
![]()
En al dertig verschillende peper en zout stellen in een glazen kast hebbenquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ken iemand die al een jaar of 5 is verloofd omdat mevrouw een gigantisch feest wil en meneer door blijft sparen.
Goed zo. Spannend hè!quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zo ben jij er zeker ingeluisd?
Voetbal? ik kijk liever even naar CNN en Ned 2.
Als PSV McCain is, dan is Marseille Obama.quote:
Ja lekker en nu even in mijn taaltje!quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Als PSV McCain is, dan is Marseille Obama.
Wie ís dit?quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Jullie hebben sex zonder zelfs maar verlóófd te zijn?![]()
Maar hee, vergeleken met het voetbal van vanavond, wint de RLS met vlag en wimpel deze week. En ik doel niét op CBML.
[ afbeelding ]
![]()
En wie is Feyenoord dan?quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Als PSV McCain is, dan is Marseille Obama.
Een deelnemer van Expeditie Robinson (al zou je dat misschien op het eerste oog niet zeggen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |