Go Garen!quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:45 schreef Soury het volgende:
Wat ik in huis heb.. Een touwtje of hoe heet dat waar je knopen mee aannaait ... Garen !!!
Geloof ik graag. Mijn broer is de liefste die ik me kon wensen. Al heb ik hem regematig richtig hel verwezenquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Go Garen!
Kut hel.
Mijn broer ziet er vervaarlijk uit, maar is een lieve sul in hart en nieren.
Neem aan dat jij ook geen hele avond een chagrijnige Dementor op je bank wil hebbenquote:
Wat heeft het een met het ander te maken?quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Neem aan dat jij ook geen hele avond een chagrijnige Dementor op je bank wil hebben
Ik morgen 1 dag, mijn wekelijkse. Ben ook eigenlijk nog steeds heul blij mee iedere week.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:31 schreef liesje1979 het volgende:
Goedenavond fok!![]()
2 hele dagen vrij!
Ik ben ook heel blij, even tijd voor Liesje, en dat zou tijd worden ook, na 2 weekenden achter elkaar weg.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:43 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik morgen 1 dag, mijn wekelijkse. Ben ook eigenlijk nog steeds heul blij mee iedere week.
Dat sommige mensen best een kuthumeur kunnen krijgen of juist een goed humeurquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:41 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Wat heeft het een met het ander te maken?
Dementor kijkt godzijdank geen voetbal, een man naar mijn hart.
Er zijn namelijk veel leukere dingen te doen dan een paar keer per week een paar uur voor de buis te hangen en je humeur te laten bepalen door een paar kerels die achter een bal aan hollen. Moet je ook eens proberen.
Eerste dag is altijd super eng.. Geef haar een kans. Nerveus zijn is niet grappig. En als ze graag wil ..quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:41 schreef liesje1979 het volgende:
Ik had vandaag last van invalkracht-ontvluchtingsgedrag. Jemig wat een mens was dat! Ze vond alles geweldig, super, prachtig, en vooral: wat is het hier gezellig. Ook vond ze het nodig dit 100 leer te herhalen, misschien bang dat ik het de eerste 99 keer gemist had ofzo. De kinderen waren schattig, knap, slim, gehoorzaam en lief! Natuurlijk zijn ze dat, maar naast al dat mooie zijn het soms kleine draakjes.
Soms dan sta je liever alleen met 14 peuters, dan met een invalkracht die met haar positiviteit alle energie uit je lijkt te zuigen.
En dus heb ik eieren gekookt voor het hele centrum, me bezig gehoouden met de was, de vaatwasser, en ik vond dat de pauzeruimte ook best een sopje kon gebruiken.
Een collegaatje viel het op en zei: haha, jij grijpt echt alles aan he? Om haar te ontlopen![]()
![]()
Ja sorry, dat moest ik dus even kwijt
Door een voetbalwedstrijd.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat sommige mensen best een kuthumeur kunnen krijgen of juist een goed humeur
quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Eerste dag is altijd super eng.. Geef haar een kans. Nerveus zijn is niet grappig. En als ze graag wil ..
Prima toch
Nou steek dan een rotje in die roze wolk .. POEFquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, maar het is niet haar eerste dag, ze heeft al wel vaker bij ons ingevallen (ik nam toen mijn klagende collegaatjes niet zo serieus), en werkt 4 dagen per week, zowel als inval als op een eigen groep. Nerveus zijn is idd ook niet erg, normaal gesproken ben ik echt heel lief tegen invalkrachten. Anders wordt het wanneer ze, ja weet ik veel, op een soort roze wolkje voorbij zweeft.
Nee ga je broer eens pestenquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:05 schreef Copycat het volgende:
Nou ja, dat ze verliezen is toch niet helemaal onverwacht? Toch?
Of mag ik dat eigenlijk niet zeggen, nu?
quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:05 schreef Copycat het volgende:
Nou ja, dat ze verliezen is toch niet helemaal onverwacht? Toch?
Of mag ik dat eigenlijk niet zeggen, nu?
Ik begrijp het wel hoor, ik ben ook vrij positief ingesteld, maar kan ook niet tegen zulke mensen. Peuters zijn niet alleen maar schattig, slim en lief. Als het er 14 zijn, is t gewoon een bak lawaai, loop je de benen onder je gat vandaan en moet je constant je aandacht verdelen over de kids en daarnaast nog van alles doen. Das niet alleen maar roze wolk, maar ook wel eens grijs.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, maar het is niet haar eerste dag, ze heeft al wel vaker bij ons ingevallen (ik nam toen mijn klagende collegaatjes niet zo serieus), en werkt 4 dagen per week, zowel als inval als op een eigen groep. Nerveus zijn is idd ook niet erg, normaal gesproken ben ik echt heel lief tegen invalkrachten. Anders wordt het wanneer ze, ja weet ik veel, op een soort roze wolkje voorbij zweeft.
Ja maar. CL was sowieso al verkeken toch, of er moest een godswonder gebeuren? Toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |