quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:23 schreef Coos het volgende:
Een of andere redneck die Obama af zou schieten of een flinke bomaanslag waarvan wij dan zouden moet geloven dat die van Al Qaida was.
Volgens mij komt er toch nog wel wat. Bush cum suis en vooral die cum suis laten 'de macht' toch niet zomaar uit handen glippen!
Maar ik ga d'r straks even lekker voor zitten en ik hoop dat er helemaal niets gebeurt en Obama soeverein de nieuwe president wordt.
Zit je weer op een rel te wachtenquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:23 schreef Coos het volgende:
Eerlijk gezegd heb ik vandaag al tig keer op tekletekst gegeken. Ergens had ik wel breaking news verwacht dat er iets ernstigs zou gebeuren in de usa vandaag. Een of andere redneck die Obama af zou schieten of een flinke bomaanslag waarvan wij dan zouden moet geloven dat die van Al Qaida was.
Volgens mij komt er toch nog wel wat. Bush cum suis en vooral die cum suis laten 'de macht' toch niet zomaar uit handen glippen!
Maar ik ga d'r straks even lekker voor zitten en ik hoop dat er helemaal niets gebeurt en Obama soeverein de nieuwe president wordt.
Het maakt niet uit wie er gekozen wordt, beide mannen zullen zo hardcore gaan hardlinen dat de haren van de linkse/liberale-kerk in nederland over eind gaan staan.quote:
Truste muisjequote:Op dinsdag 4 november 2008 23:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Zit je weer op een rel te wachten![]()
Nou ik lees zie het morgen wel..
Nou, zeker geen rel. Daar zijn de 'wereldbelangen' te groot voor. Maar ik vrees toch de godvruchtige triggerhappy rednecks en ander inteelt.quote:
Doe niet zo para.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Nou, zeker geen rel. Daar zijn de 'wereldbelangen' te groot voor. Maar ik vrees toch de godvruchtige triggerhappy rednecks en ander inteelt.
Scheiding van kerk en staat...Is toch moeilijk voor sommigenquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:29 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wie er gekozen wordt, beide mannen zullen zo hardcore gaan hardlinen dat de haren van de linkse/liberale-kerk in nederland over eind gaan staan.
Mi amore, ti amoquote:Op woensdag 5 november 2008 00:03 schreef noekje het volgende:
Duo penotti, Rudio!
Ik bien kaik naar Obamio. Oet is zo leuik.
Italiaans!Ik heb mijn best gedaan voor je.
Het zal me aan me reet roesten..quote:Op woensdag 5 november 2008 00:03 schreef noekje het volgende:
Duo penotti, Rudio!
Ik bien kaik naar Obamio. Oet is zo leuik.
Italiaans!Ik heb mijn best gedaan voor je.
quote:Op woensdag 5 november 2008 00:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zal me aan me reet roesten..
Ohh fuck zeg ik dat
Ik vind jou doorgaans maar een enge ex CPN-er, maar je hebt wel een punt denk ik. Obama is té onafhankelijk, en kan weleens tegen een kogel aanlopen vandaag of morgen. Er staan grote financiële belangen op het spel (oorlogs-industrie).quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Nou, zeker geen rel. Daar zijn de 'wereldbelangen' te groot voor. Maar ik vrees toch de godvruchtige triggerhappy rednecks en ander inteelt.
Dit geloof je zelf toch nietquote:Op woensdag 5 november 2008 00:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind jou doorgaans maar een enge ex CPN-er, maar je hebt wel een punt denk ik. Obama is té onafhankelijk, en kan weleens tegen een kogel aanlopen vandaag of morgen. Er staan grote financiële belangen op het spel (oorlogs-industrie).
Ben ik net wakker ga jij naar je nest....... nah lekker danquote:Op woensdag 5 november 2008 00:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zal me aan me reet roesten..
Ohh fuck zeg ik dat
Dat heet nu Groen Links Greet. (cpn ppr psp en evp)quote:Op woensdag 5 november 2008 00:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind jou doorgaans maar een enge ex CPN-er, maar je hebt wel een punt denk ik.
Jij ben zeker telegraaflezer?quote:
ik denk over een half uur ofzo........quote:Op woensdag 5 november 2008 00:41 schreef Coos het volgende:
Hoe laat komen de eerste grote uitslagen?
da's niet zo slim Liesquote:Op woensdag 5 november 2008 01:11 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben voor obama, maar dat is op niets anders gebasseerd dan op zijn sympatieke kop!
quote:Op woensdag 5 november 2008 01:19 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kijk nl 1, en idd het is niet zo slim, maar ja
weet nog niet precies,.... op het ''juiste moment'' nu is nog te vroeg.........quote:Op woensdag 5 november 2008 01:24 schreef liesje1979 het volgende:
Ja! Dat begrijp ik! En het is ook wel een beetje gevoelsmatig ofzo, dat ik voor ben, de eerste donkere president van Amerika, Hoe laat ga je bellen?
quote:Op woensdag 5 november 2008 02:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
zo te zien gaat het de goede kant op voor Obama !
knap gedaan !quote:Op woensdag 5 november 2008 02:16 schreef ThunderBitch het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)obama_dance_off.html
quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 02:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vind ik ook. Leuk, die Palin dan...
Morgen zal ik wel een wrak zijn, maar ik vind het wel spannend... ik zie wel hoelang ik het kan volhouden.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
deed ze mooi die Palin...... even een break op CNN dus ik haal er een roseetje bij.....
precies ! Cheers to you to !quote:Op woensdag 5 november 2008 02:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Morgen zal ik wel een wrak zijn, maar ik vind het wel spannend... ik zie wel hoelang ik het kan volhouden.
Dit is waarschijnlijk een historische nacht, en dit wil ik eigenlijk niet missen. Slapen kan ik altijd nog.
Cheers!!!
verek je hebt gelijk Coosquote:Op woensdag 5 november 2008 02:37 schreef Coos het volgende:
Wel vreemd. Op CNN staat Obama op 77 kiesmannen en McCain 34 terwijl op exact dezelfde tijd de BBC Obama 103 kiesmannen geeft en McCain 34.![]()
Is CNN onderdeel van het complot voor de grootste stembuszwendel ooit?
goedenmorgen is het hokje weer bezigquote:Op woensdag 5 november 2008 02:37 schreef Coos het volgende:
Wel vreemd. Op CNN staat Obama op 77 kiesmannen en McCain 34 terwijl op exact dezelfde tijd de BBC Obama 103 kiesmannen geeft en McCain 34.![]()
Is CNN onderdeel van het complot voor de grootste stembuszwendel ooit?
quote:Op woensdag 5 november 2008 02:40 schreef dgklieke het volgende:
[..]
goedenmorgen is het hokje weer bezig
Wie weet wordt het echt een historische nacht. Verrassingen?quote:Op woensdag 5 november 2008 02:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
verek je hebt gelijk Coosvreemd.........
ik heb een pan chili concarne klaar staan voor straksquote:Op woensdag 5 november 2008 02:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Wie weet wordt het echt een historische nacht. Verrassingen?![]()
En nu op een alcoholletje naar de koelkast. Ik heb een vreetbui.
Hé Lies wel wakker blijven hoor, dit is historisch ..........quote:Op woensdag 5 november 2008 02:54 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben er nog Fan!
Soort van........
op CNN nu 174quote:Op woensdag 5 november 2008 02:55 schreef ThunderBitch het volgende:
Op NL1 geven ze ook nu pas de 103 door voor Obama.
Ik switch van de een naar de ander. Ohio schijnt bijna in the pocket te zijn.quote:
in amerika heeft mccain nu 76 ? heb net gebeld.......quote:Op woensdag 5 november 2008 03:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik switch van de een naar de ander. Ohio schijnt bijna in the pocket te zijn.
Ik zap me ook helemaal gek.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik switch van de een naar de ander. Ohio schijnt bijna in the pocket te zijn.
ik bel wel af en toequote:Op woensdag 5 november 2008 03:10 schreef ThunderBitch het volgende:
Ook interessant om te volgen...
http://www.msnbc.msn.com/id/23907597/
quote:Op woensdag 5 november 2008 03:08 schreef Coos het volgende:
De democraten hebben in ieder geval al een meerderheid in de senaat. Op dit moment 51% tegen 33%.![]()
Kan dus alleen maar meer worden!!
update: 52%![]()
Jij hebt natuurlijk een lijntje ....quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 03:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk een lijntje ....
Op zo'n nacht als dit kan een mens best een lijntje gebruiken.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk een lijntje ....
ik hou het wel bij rosé Coosquote:Op woensdag 5 november 2008 03:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Op zo'n nacht als dit kan een mens best een lijntje gebruiken.
quote:Op woensdag 5 november 2008 03:46 schreef liesje1979 het volgende:
Ohw fan? Ik hang hier:
2 keer moo moo meadows.
quote:Op woensdag 5 november 2008 03:54 schreef Coos het volgende:
Als het echt helemaal zeker is dat Obama wint ga ik naar bed. De overwinningsfeestjes zie ik morgen wel.
Nah, ik heb net nog een paf gedraaid en zolang m'n oogjes niet dichtvallen blijf ik wel effe kijken. Maar ik bedoel met zeker, 'dat er ook geen fraude meer mogelijk is net als met Al Gore vorige keer.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
100 % zeker is het niet maar hij maakt wel een héle goeie kans
![]()
ik denk dat je wel kan gaan pitten ouwe
tja..... dat horen we dan pas later.......quote:Op woensdag 5 november 2008 04:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Nah, ik heb net nog een paf gedraaid en zolang m'n oogjes niet dichtvallen blijf ik wel effe kijken. Maar ik bedoel met zeker, 'dat er ook geen fraude meer mogelijk is net als met Al Gore vorige keer.
Zwart of wit, hij blijft sympathiek.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[ afbeelding ]
deze is wel grappig, ze hebben McCain en Obama laten wisselen met huidskleur![]()
Obama lijkt wel een beetje op Kennedy zo
http://www.telegraaf.nl/b(...)ama_wit__.html?p=9,2
Eigenlijk zou het toch raar zijn als het nog mis zou gaan. Maar we weten het nooit. Als het uiteindelijk maar geen close call wordt, want als McCaine uiteindelijk wint, zullen veel Amerikanen balen als een stekker.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Nah, ik heb net nog een paf gedraaid en zolang m'n oogjes niet dichtvallen blijf ik wel effe kijken. Maar ik bedoel met zeker, 'dat er ook geen fraude meer mogelijk is net als met Al Gore vorige keer.
al was ie paarsquote:Op woensdag 5 november 2008 04:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zwart of wit, hij blijft sympathiek.![]()
hehe... zijn duimen zijn iets korter.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ZOEK DE VERSCHILLEN !![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 november 2008 04:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
hehe... zijn duimen zijn iets korter.
Zeker weten.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
maar ze lijken wel hé
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |