ik denk over een half uur ofzo........quote:Op woensdag 5 november 2008 00:41 schreef Coos het volgende:
Hoe laat komen de eerste grote uitslagen?
da's niet zo slim Liesquote:Op woensdag 5 november 2008 01:11 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben voor obama, maar dat is op niets anders gebasseerd dan op zijn sympatieke kop!
quote:Op woensdag 5 november 2008 01:19 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kijk nl 1, en idd het is niet zo slim, maar ja
weet nog niet precies,.... op het ''juiste moment'' nu is nog te vroeg.........quote:Op woensdag 5 november 2008 01:24 schreef liesje1979 het volgende:
Ja! Dat begrijp ik! En het is ook wel een beetje gevoelsmatig ofzo, dat ik voor ben, de eerste donkere president van Amerika, Hoe laat ga je bellen?
quote:Op woensdag 5 november 2008 02:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
zo te zien gaat het de goede kant op voor Obama !
knap gedaan !quote:Op woensdag 5 november 2008 02:16 schreef ThunderBitch het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)obama_dance_off.html
quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 02:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vind ik ook. Leuk, die Palin dan...
Morgen zal ik wel een wrak zijn, maar ik vind het wel spannend... ik zie wel hoelang ik het kan volhouden.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
deed ze mooi die Palin...... even een break op CNN dus ik haal er een roseetje bij.....
precies ! Cheers to you to !quote:Op woensdag 5 november 2008 02:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Morgen zal ik wel een wrak zijn, maar ik vind het wel spannend... ik zie wel hoelang ik het kan volhouden.
Dit is waarschijnlijk een historische nacht, en dit wil ik eigenlijk niet missen. Slapen kan ik altijd nog.
Cheers!!!
verek je hebt gelijk Coosquote:Op woensdag 5 november 2008 02:37 schreef Coos het volgende:
Wel vreemd. Op CNN staat Obama op 77 kiesmannen en McCain 34 terwijl op exact dezelfde tijd de BBC Obama 103 kiesmannen geeft en McCain 34.![]()
Is CNN onderdeel van het complot voor de grootste stembuszwendel ooit?
goedenmorgen is het hokje weer bezigquote:Op woensdag 5 november 2008 02:37 schreef Coos het volgende:
Wel vreemd. Op CNN staat Obama op 77 kiesmannen en McCain 34 terwijl op exact dezelfde tijd de BBC Obama 103 kiesmannen geeft en McCain 34.![]()
Is CNN onderdeel van het complot voor de grootste stembuszwendel ooit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |