Dan haal je bij de slager zo'n halve kip van t spit.quote:Op woensdag 5 november 2008 10:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met gebakken aardappeltjes en geen vlees vanwege aanbrandgevaar?
Het is een optie ...
Ja, bah!quote:
Maybe, maar niet die smerige zoete kleurstof-kledder uit een potje. Ik heb sowieso nog helemaal geen zin een warme maaltijd. Wie weet er iets crreatiefs voor op de boterham?quote:
Niet dagelijks maar wel wekelijks. Ik lust het ook niet meer, helaas want wat was het makkelijk.quote:Op woensdag 5 november 2008 10:19 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, bah!
Dat heb ik een jaar lang bijna dagelijks gegeten en nou kan ik het niet meer zien of ruiken.
Of horen! Bleh!
Warme beenham met ananas chutney.quote:Op woensdag 5 november 2008 10:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Maybe, maar niet die smerige zoete kleurstof-kledder uit een potje. Ik heb sowieso nog helemaal geen zin een warme maaltijd. Wie weet er iets crreatiefs voor op de boterham?![]()
Nee, géén groente met room.
quote:Op woensdag 5 november 2008 10:25 schreef CarOnline het volgende:
Ik zit nu trouwens aan de Truffel Pepernoten, wat zijn die lekker.
Beter dan welke boterham dan ook![]()
Welke boterham trouwens
Daar schijnen we heen te gaan na CBML.quote:Op woensdag 5 november 2008 10:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Warme beenham met ananas chutney.
En nu hou ik op anders ren ik gillend naar CUL.
die was echt grappig.quote:Op woensdag 5 november 2008 11:03 schreef Manu82 het volgende:
Even P&W terug gekeken
Toch gezellig die Maarten
Ook gezien, maar vind hem geen tweede keer waard.quote:Op woensdag 5 november 2008 10:40 schreef Copycat het volgende:
Neehee, dat meesterwerk staat zondag op het program.
Maar daar past vooral een karige maaltijd van waterige soep en koude bonen bij.
Vanavond voor de tweede keer Burn after reading kijken.
Huh? Of was het 3-0? Ik ben ergens gestopt met kijken. Rond het tijdstip dat het genant begon te worden, denk ikquote:
Ik zeg toch ook bijnaquote:Op woensdag 5 november 2008 13:24 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Huh? Of was het 3-0? Ik ben ergens gestopt met kijken. Rond het tijdstip dat het genant begon te worden, denk ik
Ik omdat hij zwart is.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:41 schreef JohnDope het volgende:
Weten jullie nou al waarom jullie voor Obama zijn
Ja.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:46 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind dit taalkundig gezien een belabberde zin.
Omdat z'n dochters best potentie hebben voor m'n neefjesquote:Op woensdag 5 november 2008 13:41 schreef JohnDope het volgende:
Omdat hij voor de doodstraf en tegen het homohuwelijk is.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:41 schreef JohnDope het volgende:
Ja. Met onder andere Pitt, Clooney en Malkovich. Ik heb een gedownde versie, met Russische begintitels en (slechte) N'landse subs.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:49 schreef Gert het volgende:
Burn after reading.. .da's toch die Coen bro's film met die sterrencast? Is-ia al met ondertiteling te downen? Dat kijkt zo lekker lui.
McCain was zo`n oorlog ook begonnen, en Obama kan het tenminste wel op een hele charismatische manier brengen.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:02 schreef JohnDope het volgende:
Als Obama straks lekker gaat lopen hardlinen, waarna hij een goede oorlog begint
, zal ik jullie er nog wel even aan helpen herinneren dat jullie voor Obama waren.
En dan gaan wij het natuurlijk verschrikkelijk vinden dat jij gelijk had maar het kan ook maar zo zijn dat ik denk,' John wie?'quote:Op woensdag 5 november 2008 14:02 schreef JohnDope het volgende:
Als Obama straks lekker gaat lopen hardlinen, waarna hij een goede oorlog begint, zal ik jullie er nog wel even aan helpen herinneren dat jullie voor Obama waren.
McCain zou ook een oorlog starten, alleen McCain zou dat doen met humor en maakt de saaie real life actualiteiten dan een stuk leuker om naar te kijken.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:06 schreef noekje het volgende:
[..]
En dan gaan wij het natuurlijk verschrikkelijk vinden dat jij gelijk had maar het kan ook maar zo zijn dat ik denk,' John wie?'
Maar goed, en dan? Misschien was Mc Cain wel twee goede oorlogen gestart, je weet het niet hè?
Ik ben niet 'voor' Obama. Ik ben minder tegen Obama dan tegen McCain. Ik ben helemaal tegen het Amerikaanse systeem waarbij de rijkste Motherfucker president wordt. En ik ben bang dat Obama een paar nare streken gaat uithalen onder de kopjes NAFTA en AIPAC.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:02 schreef JohnDope het volgende:
Als Obama straks lekker gaat lopen hardlinen, waarna hij een goede oorlog begint, zal ik jullie er nog wel even aan helpen herinneren dat jullie voor Obama waren.
Joh, zo gek veel gaat er niet veranderen en zeker niet in een hoge versnelling. Ben ook blij dat ik niet hoefde te kiezen daar. Het is daar meer gebaseerd op sentimenten en op de persoon. Ben eigenlijk ook wel blij dat hier de inhoud er iets meer toe doet. Gevoelsmatig hè.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:08 schreef JohnDope het volgende:
[..]
McCain zou ook een oorlog starten, alleen McCain zou dat doen met humor en maakt de saaie real life actualiteiten dan een stuk leuker om naar te kijken.
Waarom nog een keer kijken? Vind je het echt nodig? Zo goed vond ik hem niet, en mijn date ook niet.quote:
Omdat ie zo schattig kon dansen met Ellenquote:Op woensdag 5 november 2008 13:41 schreef JohnDope het volgende:
Ik snap ook niet waarom Palin zoveel kritiek kreeg, waarschijnlijk was dat omdat zij een vrouw is, want als het aan Joe Biden ligt moet er nog meer geld gepompt worden in die Global Warming Scam en moet in principe alle software verboden worden en mag er alleen nog maar software gebruikt worden die door de Staat is goedgekeurd en tevens moeten alle cruciale software pakketten (zoals email e.d.) een backdoor bevatten zodat de Staat het altijd kan monitoren wanneer ze daar zin in hebben.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:13 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik ben niet 'voor' Obama. Ik ben minder tegen Obama dan tegen McCain. Ik ben helemaal tegen het Amerikaanse systeem waarbij de rijkste Motherfucker president wordt. En ik ben bang dat Obama een paar nare streken gaat uithalen onder de kopjes NAFTA en AIPAC.
*amero's koopt*
Ik vind het van levensbelang!quote:Op woensdag 5 november 2008 14:14 schreef dieenebart het volgende:
Waarom nog een keer kijken? Vind je het echt nodig? Zo goed vond ik hem niet, en mijn date ook niet.
Het maakt inderdaad niet uit wie er de baas is, ik vind 2 partijen overigens ook veel te weinig, zeker voor zo'n groot land.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Joh, zo gek veel gaat er niet veranderen en zeker niet in een hoge versnelling. Ben ook blij dat ik niet hoefde te kiezen daar. Het is daar meer gebaseerd op sentimenten en op de persoon. Ben eigenlijk ook wel blij dat hier de inhoud er iets meer toe doet. Gevoelsmatig hè.
Het was entertaining, dat dan weer wel. Ik vond het leuk vannacht en als ik dan kijk naar de persoon dan gunde ik het Obama meer maar het is ook mijn president niet dus ik heb makkelijk lullen. Je kijkt naar media-poppetjes, that's it en wat wij ervan gaan merken, dat weet nog niemand.
Die ook nog eens qua standpunten best wel raakvlakken hebben. Als ze nou ook nog eens lijnrecht tegenover elkaar zouden staan maar dat is helaas niet het geval.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:19 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het maakt inderdaad niet uit wie er de baas is, ik vind 2 partijen overigens ook veel te weinig, zeker voor zo'n groot land.
Eensch, er zaten zeker erg grappige stukken in. Ik weet niet hoeveel we hier kunnen verraaien, however.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het van levensbelang!
Nee, bull. Ik vond 'm erg grappig. heb een paar keer geLOLt tijdens het kijken. En mijn eet/filmvriend van vanavond wilde 'm graag zien en dan ben ik niet de beroerdste om nog een keer mee te kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 november 2008 14:25 schreef dieenebart het volgende:
Eensch, er zaten zeker erg grappige stukken in. Ik weet niet hoeveel we hier kunnen verraaien, however.Ik ben in een ander topic al voor spoileren op mijn vingers getikt ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat doe jij als je een USB-stick op straat vindt?Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
4 jaar geleden konden die luitjes slecht tegen hun verlies en gingen ze maar ongefundeerd zeggen dat er gefraudeerd was.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Die ook nog eens qua standpunten best wel raakvlakken hebben. Als ze nou ook nog eens lijnrecht tegenover elkaar zouden staan maar dat is helaas niet het geval.
Wel denk ik dat het volk gesproken heeft en eerlijk, 4 jaar geleden bleef er een raar sfeertje hangen. Zonder dat ik naar BNW wil hollen maar zuiver was het niet. Maar dan is het dus zo, het volk wil het, good for them.
Er was wel iets meer aan de hand mi maar dat is allemaal achteraf. Ik denk dat het land iig beter af is zonder Bush, het land kon alleen maar winnen gisteren.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:28 schreef JohnDope het volgende:
[..]
4 jaar geleden konden die luitjes slecht tegen hun verlies en gingen ze maar ongefundeerd zeggen dat er gefraudeerd was.
Heb je teveel gesnoven en zijn je hersentjes aangetast o grote telegraaflezer?quote:Op woensdag 5 november 2008 14:28 schreef JohnDope het volgende:
[..]
4 jaar geleden konden die luitjes slecht tegen hun verlies en gingen ze maar ongefundeerd zeggen dat er gefraudeerd was.
Wat een onzin zeg, dat zou hetzelfde zijn als ik nu ga zeggen dat er gefraudeerd is en dat daardoor Obama gewonnen heeft.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb je teveel gesnoven en zijn je hersentjes aangetast o grote telegraaflezer?
Al Gore had de vorige verkiezingen gewonnen!! De vriendjes van George sr. in het hoog gerechtshof hebben de verkiezingsroof gelegaliseerd.![]()
Er was niks aan de hand, die lui konden gewoon slecht tegen hun verlies.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Er was wel iets meer aan de hand mi maar dat is allemaal achteraf.
Ik weet dat Amerika en de rest van de wereld heel slecht af is met Joe Biden.quote:Ik denk dat het land iig beter af is zonder Bush, het land kon alleen maar winnen gisteren.
quote:Op woensdag 5 november 2008 14:41 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, dat zou hetzelfde zijn als ik nu ga zeggen dat er gefraudeerd is en dat daardoor Obama gewonnen heeft.
Het is wel zo.quote:
Dat maak ik liever voor mezelf uit en mijn conclusie is en was dat er duidelijk gekut is met stemmen.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:42 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Er was niks aan de hand, die lui konden gewoon slecht tegen hun verlies.
Om in jouw logica te blijven: nu is er ook duidelijk gekut met de stemmenquote:Op woensdag 5 november 2008 14:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat maak ik liever voor mezelf uit en mijn conclusie is en was dat er duidelijk gekut is met stemmen.
Daarbij mag jij gewoon je mening houden hoor, ik blijf ook echt wel bij die van mij. No worries.
Met de stemmen in je hoofd ja.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:46 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Om in jouw logica te blijven: nu is er ook duidelijk gekut met de stemmen
Nee, en al helemáál niet als iemand je te verstaan heeft gegeven dat je eens met iets anders op de proppen moet komen dan wéér die pasta, of wéér zo'n schaal met door elkaar gehusselde koelkast-restjes die als 'maaltijdsalade' wordt gepresenteerd.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:50 schreef Copycat het volgende:
Ik heb popcorn (zou!) en coca cola (van die miniblikjes met heel veel priksels) in huis.
Dat geldt zeker niet als een volwaardige maaltijd?
De schijf van vijf een vet lijf.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:50 schreef Copycat het volgende:
Ik heb popcorn (zou!) en coca cola (van die miniblikjes met heel veel priksels) in huis.
Dat geldt zeker niet als een volwaardige maaltijd?
quote:Op woensdag 5 november 2008 14:54 schreef dieenebart het volgende:
Briefjes verspreiden met de tekst "Due to long lines, republican voters are asked to cast their vote on November 5th."
Nee, jij zit niet in mijn brainwave logica. Sorry. (Verrassing!)quote:Op woensdag 5 november 2008 14:46 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Om in jouw logica te blijven: nu is er ook duidelijk gekut met de stemmen
Je brengt het stukken vriendelijker dan hij. Maar hij vergast mij dan ook op culinaire hoogstandjes als ik bij hem eet en ik maak me er keer op keer met een Jantje van Leiden van af. Mijn verdiende loon, deze hoonquote:Op woensdag 5 november 2008 14:54 schreef Gert het volgende:
Nee, en al helemáál niet als iemand je te verstaan heeft gegeven dat je eens met iets anders op de proppen moet komen dan wéér die pasta, of wéér zo'n schaal met door elkaar gehusselde koelkast-restjes die als 'maaltijdsalade' wordt gepresenteerd.![]()
* rent weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |