Dan haal je bij de slager zo'n halve kip van t spit.quote:Op woensdag 5 november 2008 10:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met gebakken aardappeltjes en geen vlees vanwege aanbrandgevaar?
Het is een optie ...
Ja, bah!quote:
Maybe, maar niet die smerige zoete kleurstof-kledder uit een potje. Ik heb sowieso nog helemaal geen zin een warme maaltijd. Wie weet er iets crreatiefs voor op de boterham?quote:
Niet dagelijks maar wel wekelijks. Ik lust het ook niet meer, helaas want wat was het makkelijk.quote:Op woensdag 5 november 2008 10:19 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, bah!
Dat heb ik een jaar lang bijna dagelijks gegeten en nou kan ik het niet meer zien of ruiken.
Of horen! Bleh!
Warme beenham met ananas chutney.quote:Op woensdag 5 november 2008 10:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Maybe, maar niet die smerige zoete kleurstof-kledder uit een potje. Ik heb sowieso nog helemaal geen zin een warme maaltijd. Wie weet er iets crreatiefs voor op de boterham?![]()
Nee, géén groente met room.
quote:Op woensdag 5 november 2008 10:25 schreef CarOnline het volgende:
Ik zit nu trouwens aan de Truffel Pepernoten, wat zijn die lekker.
Beter dan welke boterham dan ook![]()
Welke boterham trouwens
Daar schijnen we heen te gaan na CBML.quote:Op woensdag 5 november 2008 10:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Warme beenham met ananas chutney.
En nu hou ik op anders ren ik gillend naar CUL.
die was echt grappig.quote:Op woensdag 5 november 2008 11:03 schreef Manu82 het volgende:
Even P&W terug gekeken
Toch gezellig die Maarten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |